PLyczkowski Napisano 7 Październik 2009 Share Napisano 7 Październik 2009 (edytowane) Obrazek powyżej to zrzut z viewportu Blendera. Blender został także użyty do modelowania highpoly, retopologizacji do lowpoly, i do uv'ek. Inne programy użyte to Photoshop, xNormal i CrazyBump. Więcej obrazków (w tym mapy i siatka) tutaj. 1454 trójkąty to dużo jak na broń postaci w grze, wiem. Ale załóżmy że ta byłaby użyta np do zbliżeń w cutscenkach robionych na silniku. Edytowane 7 Październik 2009 przez PLyczkowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zaba711 Napisano 7 Październik 2009 Share Napisano 7 Październik 2009 Piękny dagger ;] zrób jakaś fajowa lekka zbroję z kapturem dość dużym ... potem jakaś zakrytą głowę szmatami ... tak by oczy było widać i rękawiczki i buty i potem wszystko poskładaj w jedno ;] i morderca taki ,że mucha nie siada ;] btw. W tedy dopiero będzie i czym się chwalić ... bo teraz to jest ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dynia Napisano 7 Październik 2009 Share Napisano 7 Październik 2009 ładne textury i model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 7 Październik 2009 Share Napisano 7 Październik 2009 bomba, texy jak z fajnala 10/12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 7 Październik 2009 Share Napisano 7 Październik 2009 Bardzo fajny, choć brakuje mu trochę koloru, monochromatyczny jakiś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 7 Październik 2009 Share Napisano 7 Październik 2009 super, bardzo mi się podoba... W ogóle to masz bardzo ciekawe prace. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArTooRo Napisano 8 Październik 2009 Share Napisano 8 Październik 2009 Piękna sprawa, chcemy więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 8 Październik 2009 Share Napisano 8 Październik 2009 wow, broń fantasy ktora ma prawo działać :) Bardzo ładny sztylet i wykonanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kirian Napisano 8 Październik 2009 Share Napisano 8 Październik 2009 Super texturki! no ale zdecydowanie za duzo face'ow:// wow, broń fantasy ktora ma prawo działać :) nie moge sie zgodzic:P mial bys problemy z krojeniem chleba, a co dopiero walki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plutko Napisano 8 Październik 2009 Share Napisano 8 Październik 2009 Bardzo mi sie podoba, tekstura zwalszcza. A i rysunki na stronie masz swietne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ofca Napisano 8 Październik 2009 Share Napisano 8 Październik 2009 Super texturki! no ale zdecydowanie za duzo face'ow:// E no, robi do folia, moszna tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DiO Napisano 8 Październik 2009 Share Napisano 8 Październik 2009 bardzo fajny model, textura wymiata. wlasny concept? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 8 Październik 2009 Share Napisano 8 Październik 2009 Bardzo fajna broń, jedynie tak jak już ktoś pisał, mógłbyś miejscami nasycić kolory. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 8 Październik 2009 Share Napisano 8 Październik 2009 nie moge sie zgodzic:P mial bys problemy z krojeniem chleba, a co dopiero walki:) po tym jak widze czasem dezajny broni ktore mają kolce których jedynym zadaniem jest wbijanie sie w ręke własciciela, albo rekojesc uniemozliwająca w zasadzie trzymanie jej w rece, to stwierdzam ze ta jest wyjątkowo działająca :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 8 Październik 2009 Share Napisano 8 Październik 2009 Super texturki! no ale zdecydowanie za duzo face'ow:// [ironia mode ON] no fakt, mozna bylo go zrobic na plainie z alphą :| [ironia mode OFF] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 8 Październik 2009 Share Napisano 8 Październik 2009 Wypas :) Bardzo fajny sztylet, bardzo fajne portfolio! Miło popatrzeć - świetnie i bardzo wszechstronnie sobie poczynasz :) super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ofca Napisano 8 Październik 2009 Share Napisano 8 Październik 2009 Brunek... xD haha :D Ty niedobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eric_Draven Napisano 8 Październik 2009 Share Napisano 8 Październik 2009 nie do końca byłoby przyjemne machanie takim sztyletem ale jest lepiej niż gorzej. ciążyłby na przód, utrudniając manewrowość, czyli podstawową zaletę sztyletu/noża/etc. chyba że coś podobnego w zastosowaniu jak Kukri do rozwalania głów i pancerzy. Model zacny. Zoptymalizować można go w 5 minut do ok 600 trisów, ale nie rób tego, wystarczy że można ;). Na teksturkach najbardziej podoba mi sie wytarcie na ostrzu od używania. To teraz czekamy na resztę assasina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 8 Październik 2009 Share Napisano 8 Październik 2009 Panowie - to fantasy. Nie ma sie co rozwodzic nad ogolna uzywalnoscia broni w konwencji, gdzie 99% damskich zbroi to metalowe bikini :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PIraT Napisano 8 Październik 2009 Share Napisano 8 Październik 2009 Texturka super :D Ta tonacja bardzo przypadła mi do gustu, kształt tez niczemu sobie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 9 Październik 2009 Share Napisano 9 Październik 2009 Myślę, ze to znana broń. Bo inny, tez już taka podobną robi. Tylko z jakiej to jest gry? Ktoś z was wie ? http://www.game-artist.net/forums/work-progress/11579-dagger.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLyczkowski Napisano 9 Październik 2009 Autor Share Napisano 9 Październik 2009 Dziękować. Cieszę się że się podoba. I nikt nie zdziwił się na matowe ostrze - na Polycount nie słyszeli o czymś takim jak patyna... Super texturki! no ale zdecydowanie za duzo face'ow:// 1454 trójkąty to dużo jak na broń postaci w grze, wiem. Ale załóżmy że ta byłaby użyta np do zbliżeń w cutscenkach robionych na silniku. bardzo fajny model, textura wymiata. wlasny concept? Myślę, ze to znana broń. Bo inny, tez już taka podobną robi. Tylko z jakiej to jest gry? Ktoś z was wie ? http://www.game-artist.net/forums/work-progress/11579-dagger.html Zarówno moja, broń, jak i ta z linku powyżej, oparta jest na tym - http://www.strongblade.com/prod/sbbr-kr-mithrodin_hist.html Z tym że ja trochę bardziej odszedłem od oryginału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kirian Napisano 10 Październik 2009 Share Napisano 10 Październik 2009 (edytowane) :D Zarówno moja, broń, jak i ta z linku powyżej, oparta jest na tym - http://www.strongblade.com/prod/sbbr-kr-mithrodin_hist.html no widzisz Bracie ten koncepcik to 2-reczny miecz jednosieczny a'la katana:) i to by sie nawet zgadzalo i wtedy by rzeczywiscie dzialalo... ale oczywscie to nie umniejsza jakosci modelu:)) down: http://www.strongblade.com/prod/prodimages/sbbr-kr-mithrodin2_l.jpg mozna zrobic nozyk 2 cm i co z tego? Edytowane 10 Październik 2009 przez Kirian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konras Napisano 10 Październik 2009 Share Napisano 10 Październik 2009 To nie może być katana, bo całość ma 59,69cm według specyfikacji na stronie. Model jest na prawdę świetny, tekstury ma jeszcze świetniejsze, gdyby tak robili starannie oręż do obecnych gier to bym nie miał nic przeciwko :D W ogóle gratulacje za tą formę ponad normę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLyczkowski Napisano 10 Październik 2009 Autor Share Napisano 10 Październik 2009 :D no widzisz Bracie ten koncepcik to 2-reczny miecz jednosieczny a'la katana:) i to by sie nawet zgadzalo i wtedy by rzeczywiscie dzialalo... ale oczywscie to nie umniejsza jakosci modelu:)) down: http://www.strongblade.com/prod/prodimages/sbbr-kr-mithrodin2_l.jpg mozna zrobic nozyk 2 cm i co z tego? Tak, mój błąd, rączka powinna być grubsza i bardziej na środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NeotiX Napisano 11 Październik 2009 Share Napisano 11 Październik 2009 Tą broń w akcji można zobaczyć w filmie "Spirit - Duch Miasta" i faktycznie musi być diabelnie nieporęczna bo Paz Vega jakoś niezgrabnie nią wymachiwała. Co do modelu to bardzo mi się podoba. Teksturki bardzo fajne poza ostrzem, które wg mnie nie wygląda zbyt matowo jak na metal lub jakby było pomalowane farbą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLyczkowski Napisano 12 Październik 2009 Autor Share Napisano 12 Październik 2009 Tą broń w akcji można zobaczyć w filmie "Spirit - Duch Miasta" i faktycznie musi być diabelnie nieporęczna bo Paz Vega jakoś niezgrabnie nią wymachiwała. Co do modelu to bardzo mi się podoba. Teksturki bardzo fajne poza ostrzem, które wg mnie nie wygląda zbyt matowo jak na metal lub jakby było pomalowane farbą. To patyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NeotiX Napisano 12 Październik 2009 Share Napisano 12 Październik 2009 To patyna. Patyna nie występuje na elementach stalowych a jedynie na elementach z miedzi lub stopów miedzi. Jako, że miedź jest metalem miękkim to nie była stosowana w wyrobie ostrzy. Tak więc skąd ta patyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hanzo Napisano 12 Październik 2009 Share Napisano 12 Październik 2009 napisz coś o ustawieniach światła w blenderze jeśli możesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLyczkowski Napisano 14 Październik 2009 Autor Share Napisano 14 Październik 2009 Patyna nie występuje na elementach stalowych a jedynie na elementach z miedzi lub stopów miedzi. Jako, że miedź jest metalem miękkim to nie była stosowana w wyrobie ostrzy. Tak więc skąd ta patyna? Przecież od razu widać że to mithril. Tylko że taki stop który pokrywa się patyną. napisz coś o ustawieniach światła w blenderze jeśli możesz. Cztery białe światła z lewej, na błysk na ostrzu, jedna biała kontra z prawej, i jedno niebieskie światło z tyłu u góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natas Napisano 18 Październik 2009 Share Napisano 18 Październik 2009 Czy to render z internala czy BGE ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLyczkowski Napisano 24 Październik 2009 Autor Share Napisano 24 Październik 2009 czy to render z internala czy bge ? bge .............. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się