Napisano 7 Październik 200915 l Obrazek powyżej to zrzut z viewportu Blendera. Blender został także użyty do modelowania highpoly, retopologizacji do lowpoly, i do uv'ek. Inne programy użyte to Photoshop, xNormal i CrazyBump. Więcej obrazków (w tym mapy i siatka) tutaj. 1454 trójkąty to dużo jak na broń postaci w grze, wiem. Ale załóżmy że ta byłaby użyta np do zbliżeń w cutscenkach robionych na silniku. Edytowane 7 Październik 200915 l przez PLyczkowski
Napisano 7 Październik 200915 l Piękny dagger ;] zrób jakaś fajowa lekka zbroję z kapturem dość dużym ... potem jakaś zakrytą głowę szmatami ... tak by oczy było widać i rękawiczki i buty i potem wszystko poskładaj w jedno ;] i morderca taki ,że mucha nie siada ;] btw. W tedy dopiero będzie i czym się chwalić ... bo teraz to jest ;p
Napisano 8 Październik 200915 l wow, broń fantasy ktora ma prawo działać :) Bardzo ładny sztylet i wykonanie.
Napisano 8 Październik 200915 l Super texturki! no ale zdecydowanie za duzo face'ow:// wow, broń fantasy ktora ma prawo działać :) nie moge sie zgodzic:P mial bys problemy z krojeniem chleba, a co dopiero walki:)
Napisano 8 Październik 200915 l Bardzo mi sie podoba, tekstura zwalszcza. A i rysunki na stronie masz swietne.
Napisano 8 Październik 200915 l Super texturki! no ale zdecydowanie za duzo face'ow:// E no, robi do folia, moszna tak
Napisano 8 Październik 200915 l Bardzo fajna broń, jedynie tak jak już ktoś pisał, mógłbyś miejscami nasycić kolory. Pozdrawiam.
Napisano 8 Październik 200915 l nie moge sie zgodzic:P mial bys problemy z krojeniem chleba, a co dopiero walki:) po tym jak widze czasem dezajny broni ktore mają kolce których jedynym zadaniem jest wbijanie sie w ręke własciciela, albo rekojesc uniemozliwająca w zasadzie trzymanie jej w rece, to stwierdzam ze ta jest wyjątkowo działająca :)
Napisano 8 Październik 200915 l Super texturki! no ale zdecydowanie za duzo face'ow:// [ironia mode ON] no fakt, mozna bylo go zrobic na plainie z alphą :| [ironia mode OFF]
Napisano 8 Październik 200915 l Wypas :) Bardzo fajny sztylet, bardzo fajne portfolio! Miło popatrzeć - świetnie i bardzo wszechstronnie sobie poczynasz :) super
Napisano 8 Październik 200915 l nie do końca byłoby przyjemne machanie takim sztyletem ale jest lepiej niż gorzej. ciążyłby na przód, utrudniając manewrowość, czyli podstawową zaletę sztyletu/noża/etc. chyba że coś podobnego w zastosowaniu jak Kukri do rozwalania głów i pancerzy. Model zacny. Zoptymalizować można go w 5 minut do ok 600 trisów, ale nie rób tego, wystarczy że można ;). Na teksturkach najbardziej podoba mi sie wytarcie na ostrzu od używania. To teraz czekamy na resztę assasina
Napisano 8 Październik 200915 l Panowie - to fantasy. Nie ma sie co rozwodzic nad ogolna uzywalnoscia broni w konwencji, gdzie 99% damskich zbroi to metalowe bikini :D
Napisano 8 Październik 200915 l Texturka super :D Ta tonacja bardzo przypadła mi do gustu, kształt tez niczemu sobie :D
Napisano 9 Październik 200915 l Myślę, ze to znana broń. Bo inny, tez już taka podobną robi. Tylko z jakiej to jest gry? Ktoś z was wie ? http://www.game-artist.net/forums/work-progress/11579-dagger.html
Napisano 9 Październik 200915 l Autor Dziękować. Cieszę się że się podoba. I nikt nie zdziwił się na matowe ostrze - na Polycount nie słyszeli o czymś takim jak patyna... Super texturki! no ale zdecydowanie za duzo face'ow:// 1454 trójkąty to dużo jak na broń postaci w grze, wiem. Ale załóżmy że ta byłaby użyta np do zbliżeń w cutscenkach robionych na silniku. bardzo fajny model, textura wymiata. wlasny concept? Myślę, ze to znana broń. Bo inny, tez już taka podobną robi. Tylko z jakiej to jest gry? Ktoś z was wie ? http://www.game-artist.net/forums/work-progress/11579-dagger.html Zarówno moja, broń, jak i ta z linku powyżej, oparta jest na tym - http://www.strongblade.com/prod/sbbr-kr-mithrodin_hist.html Z tym że ja trochę bardziej odszedłem od oryginału.
Napisano 10 Październik 200915 l :D Zarówno moja, broń, jak i ta z linku powyżej, oparta jest na tym - http://www.strongblade.com/prod/sbbr-kr-mithrodin_hist.html no widzisz Bracie ten koncepcik to 2-reczny miecz jednosieczny a'la katana:) i to by sie nawet zgadzalo i wtedy by rzeczywiscie dzialalo... ale oczywscie to nie umniejsza jakosci modelu:)) down: http://www.strongblade.com/prod/prodimages/sbbr-kr-mithrodin2_l.jpg mozna zrobic nozyk 2 cm i co z tego? Edytowane 10 Październik 200915 l przez Kirian
Napisano 10 Październik 200915 l To nie może być katana, bo całość ma 59,69cm według specyfikacji na stronie. Model jest na prawdę świetny, tekstury ma jeszcze świetniejsze, gdyby tak robili starannie oręż do obecnych gier to bym nie miał nic przeciwko :D W ogóle gratulacje za tą formę ponad normę :)
Napisano 10 Październik 200915 l Autor :D no widzisz Bracie ten koncepcik to 2-reczny miecz jednosieczny a'la katana:) i to by sie nawet zgadzalo i wtedy by rzeczywiscie dzialalo... ale oczywscie to nie umniejsza jakosci modelu:)) down: http://www.strongblade.com/prod/prodimages/sbbr-kr-mithrodin2_l.jpg mozna zrobic nozyk 2 cm i co z tego? Tak, mój błąd, rączka powinna być grubsza i bardziej na środku.
Napisano 11 Październik 200915 l Tą broń w akcji można zobaczyć w filmie "Spirit - Duch Miasta" i faktycznie musi być diabelnie nieporęczna bo Paz Vega jakoś niezgrabnie nią wymachiwała. Co do modelu to bardzo mi się podoba. Teksturki bardzo fajne poza ostrzem, które wg mnie nie wygląda zbyt matowo jak na metal lub jakby było pomalowane farbą.
Napisano 12 Październik 200915 l Autor Tą broń w akcji można zobaczyć w filmie "Spirit - Duch Miasta" i faktycznie musi być diabelnie nieporęczna bo Paz Vega jakoś niezgrabnie nią wymachiwała. Co do modelu to bardzo mi się podoba. Teksturki bardzo fajne poza ostrzem, które wg mnie nie wygląda zbyt matowo jak na metal lub jakby było pomalowane farbą. To patyna.
Napisano 12 Październik 200915 l To patyna. Patyna nie występuje na elementach stalowych a jedynie na elementach z miedzi lub stopów miedzi. Jako, że miedź jest metalem miękkim to nie była stosowana w wyrobie ostrzy. Tak więc skąd ta patyna?
Napisano 14 Październik 200915 l Autor Patyna nie występuje na elementach stalowych a jedynie na elementach z miedzi lub stopów miedzi. Jako, że miedź jest metalem miękkim to nie była stosowana w wyrobie ostrzy. Tak więc skąd ta patyna? Przecież od razu widać że to mithril. Tylko że taki stop który pokrywa się patyną. napisz coś o ustawieniach światła w blenderze jeśli możesz. Cztery białe światła z lewej, na błysk na ostrzu, jedna biała kontra z prawej, i jedno niebieskie światło z tyłu u góry.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto