Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

po dłuższej przerwie postanowiłem wreszcie coś wyrenderować i wrzucić na forum, bo mi się tylko te projekty zbierają i kurzą ;) Tym razem pod młotek poszedł Citroen C2 w wersji na rok 2009. Postępy z modelowania można zobaczyć tutaj, natomiast finał znajduje się poniżej:

 

 

c2_01_res.jpg

duża wersja > link

 

c2_02_res.jpg

duża wersja > link

 

c2_03_res.jpg

duża wersja > link

 

c2_04_res.jpg

duża wersja > link

 

c2_05_res.jpg

duża wersja > link

 

c2_06_res.jpg

duża wersja > link

 

- wnętrze zrobione jest przez mojego kolegę,

- klocki i tarcze hamulcowe są autorstwa Javora.

 

 

Soft to standardowo 3ds Max + VRay + Photoshop. Nowością za to jest fakt, że to mój pierwszy modelik do kolekcji HD Models Cars (vol.4) wydawanej przez Evermotion, więc już wkrótce co niektórzy z Was będą pewnie mieli okazje poobracać nim trochę we viewportcie ;)

 

Liczę na Wasze komentarze i ewentualne uwagi.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Loozack
  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo przyjemne rendery. Czyściutko wszystko i elegancko :)

Jednak mało "się dzieje" na szybach moim zdaniem. Na lakierze gdyby odbicia były konkretniejsze może też byłoby lepiej? Jakoś tak smutno wygląda. I w światłach też takie blade/mdłe odbicie... czepialstwo takie :-P

Tak czy inaczej przyjemnie się na te rendy patrzy. Model pierwsza klasa!

Gratuluję.

 

PS. U mnie też gradient w tle nie jest płynny :(

Napisano

plasti, ehh, czyli tła do poprawy, a co do felg to jest to zwykły Vray mtl z falloffem w diffuse idącym od jasnego do ciemnego, do tego fresnel w odbiciach z lekkim glossem,

Homa, przyznaję, że szyby są troszkę nudnawe, jeśli chodzi o pozostałe odbicia to też może jeszcze nad nimi popracuję, ale raczej nie prędko, muszę chwilę odpocząć od tego modelu :)

DraB, dzięki :)

Xiz0r, może później pokażę ale nie spodziewaj się detali, dzięki którym mógłbyś spokojnie renderować panoramy wnętrza 360* do katalogów Citroena ;)

RA, hehe, staram się, dzięki ;)

 

Dzięki wszystkim za komenty, fajnie, że w większości się podoba ale wiem już, że pierwsza rzecz do poprawy to tła, a potem odbicia na szybach. Jednak póki co muszę zrobić sobie krótką przerwę dlatego nie wiem kiedy wrzucę poprawione wersje, może niedługo jeśli nie da mi to spać po nocach ;)

 

Pozdrawiam.

Napisano

Lakier mógłby mieć trochę bardziej ostre odbicia. Felgi (materiał) super wyszedł. Ładne studio i prezentacja. Trochę wieje plastikiem, ale może taki był zamysł.

 

Mogłeś popracować jeszcze nad szybami oraz materiałem opon.

Model jak zawsze ;)

Napisano

Walisz z nóg Piterku. Po raz kolejny! Śliczny model, pięknie zrobione studio i MEGA jakość. Do tego wszystkiego wysmakowana kolorystyka. Z całą odpowiedzialnością 5 stars!

Napisano (edytowane)

no niestety ja mam takie uwagi jak nvidia... :) całkiem fajnie, ale niestety bez rewelacji do jakiej nas przyzwyczaileś.

Edytowane przez trosiek
Napisano

mnie to akurat nie zwalilo z nog;) model wykony z duza dbaloscia o szczegoly, naprawde kawal dobrej roboty, ale same studio... moim zdaniem dosc srednio, najbardziej kulawe sa materialy szyb i swiatel, ktore wygladaja strasznie plastikowo (zwlaszcza tylne). Popracuj nad tym i wtedy moze zwali z nog;) pozdrawiam

Napisano

jak robisz w reflektorach takie..hm.. te fajne kształty, paski? jak to jest, jak to się nazywa, i na czym polega ich tworzenie w 3d?

 

ładne prace, pozdro

Napisano

Model super, studio nawet ma swój urok, rozmyte odbicia są eleganckie. Ogólnie duży plus:)

 

Ale!

Za shadery reflektorów i szyb to masz -5 do respektu. Więcej kontrastu! ;)

Napisano (edytowane)

adam_m, tak było, jest i pewnie będzie :P

mrkrzysiek (i inni zainteresowani), siateczki i mały wip można znaleźć tutaj > http://www.vp-cg.com/ev/c2/

plasti, no problem,

Nvidia, rzeczywiście przez te miękkie odbicia auto wydaje się trochę plastikowe, w późniejszym czasie pododaje jakieś obiekty do sceny i może wyjdzie z tego coś lepszego, chociaż tak jak jest teraz nawet mi się podoba... może z wyjątkiem szyb ;)

peter_f, dzięki mistrzu :)

trosiek, spróbuję się poprawić ;)

vision3d, akurat shadery są dobre tylko trudno uzyskać ostre odbicia z miękkich świateł, ale tak jak pisałem wyżej, popracuję jeszcze nad tym, cieszę się, że chociaż model się podoba ;)

Dunablaster, te takie "cholerawiecotki" to displacement,

kozioo, hehe, widzę, że wszystkim tymi szybami podpadłem, pozostaje mi chyba tylko podciąć sobie żyły ;)

 

Pozdrawiam.

 

P.S. Wow, dzięki za fronta :)

Edytowane przez Loozack
Napisano

W tych renderach z gorskim tlem samochod wisi w powietrzu. Cos z cieniami nie tak.

 

Tak poza tym to wielki +, bardzo fajny projekt, gratulacje :]




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności