Skocz do zawartości

Scena 3D: terran wraith


bbandi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Panowie:

Natas-dzięki

Adam_m-dzięki

Alwin-dzięki, fajnie że Cię ta praca inspiruje naprawde wiele to dla mnie znaczy:), nie wiem co to za "olbrzym" ma powstać ale póki coś jakiś zarys jest (tło zbyt gwieździste masz:))

Ravir-dzięki, za dużo chciałem naraz zrobić, będę miał to na uwadze:).

Cojots- dzięki:)

Ogólnie to chciałbym tę scenę wyrenderować w high-res z podkręconymi parametrami, narazie nie mam kiedy zapuścić na te 2H-3H renderu (Przy okazji poprawię to i owo).

W sumie to została jeszcze jedna rasa-Protosi, być może wezmę się za nią:), chciałem zmienić temat ale...no jeszcze zobacze.

 

P.S Gdyby kogoś interesowało to na tej stronce: http://starcraft.site.voila.fr/Terran09.htm są wszystkie dźwięki wydawane przez każdą jednostkę występującą w grze!(uwaga tylko dla maniaków:).uzależnia:).

Edytowane przez bbandi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No generalnie fajnie, jednak niedoróbki są.

Głębia ostrości mi sie nie podoba, tzn. pierwszy i drugi plan ostry a trzeci nie, może ten drugi pojazd mógłby być lekko rozmyty też?

 

Kolorystycznie fajnie, acz jednolicie, lekka poświata o zmienionej barwie bijąca z lednej strony dodała by efektu "podążania statków w stronę czegoś":) Lub "uciekania przed czymś". Efekt istnienia jakiegoś elementu poza kadrem, więcej historii, więcej smaku, więcej ciekawości wzbudzonej u widza.

 

Kompozycyjnie też całkiem fajnie, jedyne co mi się podoba to to coś po prawej stykające się ze statkiem, niepotrzebnie go dotyka kantem, może jakby było wyżej/niżej/bliżej/dalej... warto byłoby pokombinować z tym.

 

Dwie rzeczy jeszcze mi nie pasują:p

Pierwsza to "zamrożenie" akcji, strasznie mi się nie podoba brak jakiegokolwiek kierunkowego blura, nie ma wrażenia pędu, nawet ogień z wydechów nie romazuje się.

Still w dosłownym znaczeniu. A to scena dynamiczna, przestrzenna, jasna i świacąca. Mogłaby być wręcz filmowa jakbyś dał jej ruch.

 

Druga rzecz, nie do wybaczenia - góry. Ni to śnieg, ni to wysypisko, ni to gruzowisko. Pisano Ci o tym w wipie, olałeś, dlaczego? Też warto było to poprawić, oj warto.

 

Chciałem jeszcze dodać, że dobrze i fajnie nałożony na statki kolorowany ambient occlusion mógłby zrobić swoje i zniwelować nieco szklistą sterylność tych stateczków (i może sterylność całej sceny). Ale też mógłby zabrać dużo lekkości. To kwestia dyskusyjna na temat plastyki pracy więc nie będę tego pisał;)

 

Zbrakło Ci chyba odrobiny cierpliwości do usunięcia paru niedoróbek lub dodania kilku dedali a byłaby wypaśna naprawdę scenka, a tak jest tylko fajna, z robakiem w postaci gór:p

 

Więc 4 starsy za niedoróbki.

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soska-dzięki

Pionix-dzięki

Levus-dzięki wielkie zioo:), nom niedobry byłem z tymi górami ale sie poprawie teraz będą klimaty 2wojny swiatowej, fajnie że chciało Ci się tyle pisać:), podoba mi sie Twoje nastawienie do tego typu prac, widze ze masz wrażliwą dusze to dobrze, obysmy w przyszłosci pokazali jeszcze lepiej i więcej.pozdro

P.S Celowo nie robiłem zbyt dużego blura i rozmycia na statkach bo nie chciałem detalu zgubić ponieważ przy takiej kolorystyce by go pewnie pokasało.

A robaczek to sie pewnie od zergów wkradł bo byli w jednym wątku:).

Edytowane przez bbandi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No czasem mi się zdarzy pomarudzić obficie:)

 

Detal detalem, efekt efektem, grunt, że wybrałeś świadomie pomimo upomnień.

Najlepszy byłby półśrodek. A może złoty środek..?

 

Z drugiej strony, zobacz ile detali w filmach jest rozmytych przez motion blur.

Robione są modele niezwykle skomplikowane tylko po to by je pokazać dosłownie przez chwilę, lub w tle, lub w szaleńczym pędzie. Gdyby nie detal, efektu by nie było. Nie byłoby co rozmyć przecież;)

 

Porównałbym takie zagrywki do malarstwa impresjonistycznego, goście ciapali ciapkami, malujac wrażeniowo by oszukane przez ciapki oko czytało w odpowiedni dla siebie sposób.

W blurowaniu detali jest analogicznie odwrotnie.

 

no powodzenia, tak:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności