Napisano 6 Sierpień 201014 l jako, że na tym forum znajdziesz raczej grafików, którzy bawią się w programowanie niż samych programistów polecam ci spróbować poszukać kogoś na tym forum http://forum.gamedev.pl/ a tak poza tym to ciekawy projekt :)
Napisano 5 Wrzesień 201014 l @jjasiukiewicz Już dawno nie widziałem takiego fajnego projektu. Programista może nieźle się wykazać w nim. Szkoda, ze nie znam się na openTSPS. Powodzenia w realizacji. Coraz bliżej do wydania mojego chatu 3d v2: http://www.islandchat.pl login: a hasło: a Niestety muszę chwilowo siedzieć na darmowym hoście, więc ping jest spory.
Napisano 27 Wrzesień 201014 l Unity3 dostępne od dzisiaj http://unity3d.com/ jest też nowe porównanie wersji http://unity3d.com/unity/licenses darmowa wersja załapała się na lighmapping
Napisano 29 Wrzesień 201014 l Chcialbym Was zachecic do czytania nowopowstalego bloga o unity 3d. Mam nadzieje, że prowadzac go, chociaz troche sie przyczynie do rozpowszechnienia w naszym kraju tego silniczka :) link: www.coldcubegames.com/blog Jezeli macie jakies ciekawe tematy do opisania, to chetnie wyslucham propozycji :) Edytowane 29 Wrzesień 201014 l przez coldzik
Napisano 29 Wrzesień 201014 l ciezko się czyta z czarnego wiec przeleciałem szybko liczac na ikony lub mniatury do tresci by ew. się zatrzymać stąd uwaga.
Napisano 29 Wrzesień 201014 l Hmm dosyc ciekawe spostrzezenie. Ja uwielbiam wlasnie czytac z czarnego tla, wiec myslalem, ze inni tez lubia :) Cos pokombinuje z szablonem...
Napisano 30 Wrzesień 201014 l pytanie takie mam, jest w tym unity 3 pro trial możliwość otoworzenia jakiejes demo mapy tak jak we wczesniejszej wersji ? jesli tak to co tam trzeba popstrykać lub gdzie nakierować ? modele widze ze tam jakies są w tym jakiś wojak ale demo mapy nie mogę sie doszukać a standartowo otwiera mi się z pustą sceną
Napisano 30 Wrzesień 201014 l poszukaj folderu Scenes, pliki z levelami mają rozszeżenie .unity a ikonka to logo Unity
Napisano 30 Wrzesień 201014 l Mam do was pytanie, otóż czy można w wersji free skombinować sobie real time shadows? Pozdr.
Napisano 30 Wrzesień 201014 l Szkoda :( bo interface edytora i całej reszty Unity jest świetny... a wiec muszę poszukać jakiegoś innego silnika w którym nie jest potrzebna umiejętność programowania, 1100 € - to nie na moją kieszeń jeśli chce tylko hobbistycznie kombinować real-time demos. itp). A używał ktoś z was ShiVe? i czy jest podobna w możliwościach do Unity 3D Pro? Pozdr.
Napisano 30 Wrzesień 201014 l http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=70876 tutaj jest trochę o ShiVie w skrócie - gorąco nie polecam coldzik - spoko, że prowadzisz bloga, chętnie będę wpadał - jak często zamierzasz coś wrzucać?
Napisano 30 Wrzesień 201014 l mara - dzięki udało mi sie uruchomic tą demo mape, szkoda że tylko jest jedna i nie dali tej z miejskim terenem tylko sam las ale ogólnie spox
Napisano 30 Wrzesień 201014 l Po pracy z wersją 2.6 pro, darmowa wersja 3.0 wydaje się dość uboga, ale to raczej wina przyzwyczajenia, więc na razie nie przerzucę się na 3.0, no chyba znajdę 1500$ na wersję pro. Widzę, że dodano kolejne platformy jak planowano co jest największym plusem w porównaniu z wersjami 2.x A tak poza tym pojawił się: -ulepszony lightmapping (dość realistyczny, wcześniejszy był tragiczny) -kilka Lens Effects (naprawdę dobrze to wygląda na scenie) -kreator drzew (wyniki pracy z kreatorem średnio mi się podobają, ale to kwestia gustu) -miniaturka podglądu kamery(bardzo przydatna przy pracy) -zmieniło się trochę menu z komponentami(inny układ i kilka drobnych dodatków) -łatwiej zarządzać jest materiałami (widać ich podgląd w osobnym oknie) -dodano kilka skyboxów (podobno z kanałami alpha, ale nie testowałem) -rozbudowano audio(więcej ustawień i kilka efektów takich jak echo, chór) -do fizyki dodano fizykę cloth (materiał może się zachowywać jak ubranie na wietrze) -prędkość generowania sceny zwiększyła się o 20-30% (przynajmniej według testerów Unity) -podobno w standardowym kontrolerze dodano ulepszony skrypt sterowania postacią (CharacterMotor) -nieznacznie ulepszono komunikację z przeglądarką -dodano 100 shaderów -dodano dodatkowe obsługiwane formaty muzyczne Brakuje mi nadal generatora ruchu takiego jak w serii gier GTA. Najbardziej martwią mnie niewielkie zmiany w sieci z którą dość dużo pracowałem, ale tak ogólnie Unity podąża w dobrym kierunku. Z standardowej sceny przyda się model żołnierza, który jest dość niezły. Poćwiczę z nim animację z którą u mnie nie najlepiej. Z terenu odzyska się budynki, most, beczki i siatkę ogrodzeniową. Zobaczę co da się zrobić z wodospadem. Roślinność jest marnej jakości, więc dam sobie z nią spokój, tak samo tekstury terenu. Edytowane 30 Wrzesień 201014 l przez sztacheta28
Napisano 30 Wrzesień 201014 l Po pracy z wersją 2.6 pro, darmowa wersja 3.0 wydaje się dość uboga, ale to raczej wina przyzwyczajenia, więc na razie nie przerzucę się na 3.0, no chyba znajdę 1500$ na wersję pro. też zostaję na 2.6 pro, update kosztuje $750 Widzę, że dodano kolejne platformy programistyczne jak planowano co jest największym plusem w porównaniu z wersjami 2.x nie zauważyłem, jakie dodali? A tak poza tym pojawił się: -ulepszony lightmapping (dość realistyczny, wcześniejszy był tragiczny) nie było wcale
Napisano 30 Wrzesień 201014 l też zostaję na 2.6 pro, update kosztuje $750 To i tak na razie za drogo, lepiej będzie raczej poczekać na 4.0. nie zauważyłem, jakie dodali? Źle się wysłowiłem. Nie chodziło mi o platformy programistyczne tylko o możliwość publikacji na XBOX 360 i PS3. nie było wcale Nigdy nie korzystałem z lightmappingu w projektach, bo pamiętałem, że miałem słabe efekty w Unity na scenie jeszcze podczas nauki. Lightmapping wykonywałem podczas nauki za pomocą link, ale coś mi nie wychodziło. Obecny lightmapping bez porównania z tym z tutoriala jest świetny.
Napisano 7 Październik 201014 l Troszkę ostatnio poblogowałem po Polsku o tworzeniu gier na iPhone. Bawię się w unity od pół roku (zaczynałem od rotacji objektów....cóż to była za zabawa :D) i nie wiem ile z tego co wymyśliłem da się zrobić lepiej ale dobre i to. Czasami się zastanawiam czy jest sens robić tutoriale do unity po polsku. Chyba nic nie przebije oficjalnego forum gdzie jest cała chmara ekspertów i twórców unity więc najlepiej znać angielski :D http://unitediphone.blogspot.com
Napisano 13 Październik 201014 l Warto inwestować w tę gazetkę? Nie mówię o tym numerze konkretnie, ale ogólnie o tym tytule. http://www.3dattack.us/3DAttack/Sep-Oct2010.html
Napisano 15 Październik 201014 l nie sprawdzałem, ale wygląda porządnie, daj znać jak się skusisz na jakiś numer :)
Napisano 15 Październik 201014 l http://deadfrontier.com/ gra która wykorzystuje UnityWebPlayer ;] nie wiem czy już o tym było ale czy są jakieś bardziej znane tytuły?
Napisano 15 Październik 201014 l http://world.needforspeed.com/home http://tigerwoodsonline.ea.com/ dwie gierki od EA, a po tej zapowiedzi chyba należy spodziewać się więcej
Napisano 31 Październik 201014 l Witam wszystkich, Jestem nowy i mam problem z Unity. Zainstalowałem Unity i gdy uruchomię wyskakuje okienko i są dwa przyciski Register i Quit i jakiś tekst po angielsku. Jak mam go uruchomić? Próbowałęm i nie udało mi się go uruchomić. Proszę o odpowiedz. Pozdrawiam
Napisano 1 Listopad 201014 l musisz aktywować jedną z wersji - Free lub Pro Trial, jak klikniesz Register to będziesz mógł dokonać wyboru na stronie Unity albo coś w tym stylu, nie pamiętam dokładnie
Napisano 1 Listopad 201014 l Tylko że jak klikne Register to jest jakis tekst po angielsku i są dwie opcje albo Internet activation lub Manual activation. Gdy chcę tą pierwszą to wyskakuje błąd.
Napisano 2 Listopad 201014 l Tron na Unity3d: http://trongames.go.com/tron-light-cycle-game.html Rządzi. Taki wipeout tylko nie do końca ;)
Napisano 2 Listopad 201014 l bardzo fajna technologia, nie ukrywam się troche podjarałem i nawet chciałem troche liznąć skryptowania ale na szczęście wychodzi Flash Molehill (pełne wsparcie GPU), choć nie ukrywam ze tech demo z komandosem robi bardzo pozytywne wrażenie.
Napisano 2 Listopad 201014 l bardzo fajna technologia, nie ukrywam się troche podjarałem i nawet chciałem troche liznąć skryptowania ale na szczęście wychodzi Flash Molehill (pełne wsparcie GPU), choć nie ukrywam ze tech demo z komandosem robi bardzo pozytywne wrażenie. Jobs powiedział, że Flash jest passe. A poważnie, to Unity ma jednak trochę inny target niż flash.
Napisano 2 Listopad 201014 l bo Jobs dostał nerke narkomana i gada od rzeczy. Chodziło mi o aplikacje 3d. głównie gry jako uzupełnienie flasha ale widziałem tech demo Molehill (w scenie na max 500tys tri) i jestem gotów zgodzić się na taką jakość technologii jaką daje flash mimo ze jeszcze dobrych shaderów i map nie widziałem w nim ale obszerność instrukcji we flashu i dobry tryb stand alone bez dodatkowego licencjonowania mnie póki co przekonuje. Anyway dobrze wiedzieć co powstaje w unity bo dzieją się bardzo pozytywne rzeczy.
Napisano 2 Listopad 201014 l do obsługi aplikacji w tym molehillu w przeglądarce potrzba instalować coś więcej niż standardowa wtyczka Flash?
Napisano 2 Listopad 201014 l nic więcej. z tego co wiem to tylko nowszy zwykły flash player, ale chyba jeszcze nie wyszedł.
Napisano 2 Listopad 201014 l odzwyczaiłem się oceniać technologię poprzez jej możliwości, to oczywiście kluczowa sprawa ale wiele silników oferuję imponujące ficzersy, a dla mnie ważniejsze są toole, organizacja pracy, coś co ogólnie określa się mianem wokrflow mam do tej pory bardzo złe doświadczenie z Flashem, np w Papervision wydajność była bardzo słaba, a brak tooli był baaardzo bolesny jeżeli faktycznie obyłoby się bez instalacji dodatkowych pluginów to Molehill miałby silną kartę przetargową przy produkcjach przeglądarkowych z racji tego, że Flash zainstalowany jest na 90% komputerów, ale wątpie w to, że powalczy również jako stand alone
Napisano 2 Listopad 201014 l DOFUS MMORPG miał w 2008 10mln aktywnych graczy - standalone flash player. Ale nie spamuje więcej. Powstanie nowy fplayer to wymienie 2czerwone kartki na dział flasha w gamearcie - jedna jest kolekcjonerska od samego admina :)
Napisano 2 Listopad 201014 l no ja tam sceptycznie podchodzę, chociaż, kto wie, może niesłusznie przyklejony wątek Flashowy w Game Arcie - czemu nie? sam chętnie bym odwiedział, żeby zobaczyć co się dzieje a jeszcze jedno - w czym się piszę do tego Molehilla? Action Script?
Napisano 2 Listopad 201014 l molehill to nazwa kodowa playera. dalej skryptuje sie w as3.0. Silnik 3d jest po prostu grupą klas napisanych we flashu tak jak papervision ale jest komercyjny (alternativa 3d obecnie jest dostępna wersja 7 free, v.8 wejdzie z nowym playerem) i znacznie bardziej dopracowany. Mi stand alone (adobe air) się podoba, bo rynek widgetów desktopowych dla agencji interaktywnej to raj. a najprostsze aplikacje pisze się kilka godzin - wystarczy obrandowac zwykły timer kuchenny na pulpit czy kiwającego się Elvisa i sprzedać ;) ok sorry znikam z wątku :P
Napisano 2 Listopad 201014 l jak bedzie wiecej wiary od tego to czemuby nie zalozyc, pomyslimy wtedy nad przeniesieniem tych wszystkich sliników do "projekty niekomercyjne" no ale troche to potrwa pewnie jeszzcze:P
Napisano 4 Listopad 201014 l http://blue-galaxy.co.uk/WebPlayer.html fajne demko wygrzebane z forum unity bardzo smaczne enviro i animacje postaci - nie wiem czy płaszcz na fizyce czy skluczowany (?)
Napisano 4 Listopad 201014 l Autor Qrde tak długo mi się ładowało a to tylko chodzenie po jakimś czymś.. ehh mara: Głupotą byłoby robić ten kawałek 5 trójkątów na fizyce... przecież widać że animowane Panie kolego.
Napisano 10 Listopad 201014 l świeże niusy: UT udostępniło Asset Store oraz Union, pierwsze tłumaczy się samo a drugie to opcja pośredniczenia w publikacji gier (prowizja 20%) http://unity3d.com/union/ poza tym zauważyłem, że jest juz gotowy graficzny edytor szaderów - ShaderFusion ciągne wersje 3.1 i patrzę co w środku...
Napisano 30 Grudzień 201014 l Cześć, jest tu ktoś kto używał Unity 2.6 i potrafi jakieś fajne, ciekawe i użyteczne rzeczy wymienić, które się zmieniły/jest coś nowego? Dlaczego lepiej 3? Nigdzie nie znalazłem konkretnych argumentów, a w featursach nie potrafię jakoś się doszukać. Jak to jest teraz z tą ceną? Widziałem posty, że bo 200~ dolarów chodzi, a teraz widzę 1100 Euro? Aż tak się zmieniło? Czy to jakoś inaczej się kupuje?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto