Skocz do zawartości

Terranova - Short Film Rascal & Bhaal


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 755
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam, jako ze ostatnio mozna zauwazyc lekkie wstrzymanie prac, umieszczam jeden z pierwszych wersji ujecia w ruchu przedstawiajacych most Golden Gate nad ktorym pracuje.

 

Link do video w formacie Quick Time, muzyka jest oczywiscie tymczasowa aby wypelnic cisze i pochodzi z jakiegos filmu.

 

http://www.maxdigital.pl/other/pv07.mov

 

bridge.jpg

Gość BlackRaider
Napisano

KaleN swietna praca

 

na pierwszy rzut oka myslalem ze to obraz zywcem wyjety z trylogii Tolkiena a dokładnie z terenow Mordoru ehehe ale spoko jak mars to mars

Napisano

hmm.... no mars wymiata, ubierzecie tym jakies siatki w 3d? przydało by sie chociaz z 3 plany, by zrobic ładna panoramę :) a most.. no niestety dalej kamera troche drazni... moze tak: wyobraz sobie ze lecisz helikopterem i z niego łożyskowana kamerą robisz zdjęcia mostu.. scena jest realistyczna, warunki realistyczne, a ruch kamery jak z prezentacji multimedialnej... :/ zmieniasz z 3 razy kierunek i prędkość ale nie dzieje sie to płynnie. owszem widac ze to nie twarde klucze, jakaś tam interpolacja jest, ale to nie to... masz tak, lecisz pan przez pewien czas pozniej dajesz krotkie przejscie do innego ustawienia i kontynuujesz owe ustawienie przez jakis dłuzszy odcinek czasu.. to nie tak.. albo podziel to na 3 ujęcia, w kazdym osobne ustawienie kamery, albo przechodz płynnie, bez trzymania w jednym ustawieniu, tak jakbyś leciał helikopterem... a moze wogole wystylizuj ujęcie na takie z chelikoptera.? dodaj lekkie trząchanie. długi obiektyw + transwokację kiedy przelatuje blisko lin.. takie ujęcia działają i to świetnie, nawet jak nie ma helikoptera.. przykład: katedra. pozdrawiam!

Napisano

Dzieki wyszystkim za komentarze.

 

dirty: No nie bardoz jest co wrzucac bo to nie jest bazowane na jednym konkretnym zdjeciu tylko na odrecznym szkicu z podoklejanymi detalami z wielu fotosow roznych.

 

Damien: Matte w oryginale ( przed zflattenowaniem w psie) jest na 3 warstwach nachodzacych lekko na siebie. Wlasnie kombinuje z nim rozne rzeczy w afterfx. Zobaczymy co z tego wyjdzie bo specem w tej dziedzinie nie jestem;)

Napisano

Nie zmieniaj predkosci kamery, bo rzeczywiscie przy tak ogromnej budowli jak most Golden Gate, nic nie poruszaloby sie w taki sposob. Postaraj sie moze zrownac predkosc, tak jakby ujecie bylo krecone ze smiglowca... Przelatujac obok liny mostu, moznaby dodac jakas leciutka turbulencje, co niewatpliwie wplyneloby na jakosc sceny...

Poza tym nie chce sie czepiac, ale czy samochody nie jada zbyt wolno ?! :D

Napisano

gędzior... plagiaty tu jakieś uskuteczniasz!:P czytaj choć z 3 posty w tył, zanim coś napiszesz. co nie zmienia faktu ze masz rację:)

Napisano

Idea ujecia bylo przedstawienie mostu jako modelu, praca kamery w finalnych ujeciach bedzie oczywiscie inna, jednak wszystkie rady ktore zostaly spisane mam na uwadze.

Napisano

nie uwieżycie - ale majac przeszło 800 postów co znaczy ze troche juz tu jestem , zresztą niektórzy wiedzą o tym - nie zauważyłem tego wątku :o :o !!!!!!!!!!!! nie wiem jak to możliwe a jednak, pomysł bardzo fajny, z tych renderków co widziałem to zeczywiście fajnei sie zapowiada, pytanie tylko kiedy to ukończycie i na jakim poziomie zaawansowania jestesć ie ? pozdrawiam życze powodzenia, wspaniały pomysł.

Napisano

Hindus zabiles mi klina tym textem hehehe. Kiedy ukonczymy? tego nikt nie wie, po ostatnim terminie zdecydowalismy ze kolejnego nie bedziemy podawac. Co do poziomu zawansowania moge ci powiedziec ze nie jestesmy na tym co bysmy juz chcieli :)

 

Ponizej wersja low poly mostu do animatika ktory prawie jest na ukonczeniu.

 

sc7.jpg

Napisano

oglądałem tą ostatnią animke z mostem - przy obrocie kamery i przejściu ponad poziom mostu zauważalne jest tło w oddali, zamierzacie coś tam wrzucić czy poprostu przedłużyć tafle wody ?

Napisano

podziwiam cala prace.. moja mina jak przejrzalem WIP'a wyglada mniej wiecej tak " :| " - to z zachwytu :) .. a tak czy juz wiadomo kiedy zostanie ukonczona praca nad projektem ? i czy gdzie mozna obejrzec jakies juz ujecia z tej animacji ?

Napisano

Jak wczesniej powiedzialem ze po ostatnim terminie ktory zostal podany zdecydowalismy ze kolejnego nie bedziemy podawac, z racji tego ze w miare gladkiej pracy nikt sie nie spodziewa, pewne aspekty wymagaja pracy i pewnej wiedzy ktora sie zdobywa powoli.

 

Tym razem prezentuje scenke z boeingiem nad ktora troche popracowalem, niecodzienna forme prezentacji zawdzieczam pewnym problemom z systemem.

 

ph03.jpg

 

ph04.jpg

Napisano

Monitor na 5+ (przyznaj się fotke zapodałeś coby siępochwalić.... ;)

No o co się stało temu beingowi że okna mu się świecą jak reflektory na stadionie piłkarskim ?

Aha, co do pioruna (bo coś długo świeci) to prawdziwy piorun widoczny jest przez 1 klatkę filmu, przy założeniu że lecicie na 24 fps.

Napisano

Faktycznie troche przesadzilem z tymi oknami, poprawie to w nastepnej wersji ;) Jesli chodzi o piorun to jeszcze nie do konca zachowuje sie tak jak powinien, dosc ciezko jest z nim pracowac kiedy caly czas wywala on software.

Napisano

Troche sie EOT zrobil, prosze zostanmy przy komentowaniu pracy a nie sprzetu hehe nie ten watek, co do cali coz... niech to pozostanie tajemnica ;)

Napisano

wow ale LCD'ek wyglada na 19 albo 21....mi się takie okna podobają, widać, że jest tam jakieś życie :) a byłyskawica wydaje się jakaś eeee noo za szeroka, no żeby te gałęzie miała chudsze...

Muza no całkiem całkiem...przypomina mi bardziej "Działa na Werony" niż "Pojutrze".

Napisano
...Fragment zmasterowany na szybko - wiec może nie brzmieć, tak jak powinien...

 

/Mell

No jeśli to u ciebie jest na szybko to jestem ciekaw jak brzmia twoje utworki dopieszczone na maxa :)

Muzyka bardzo do mnie przemawia.

Kojaza mi sie klimaty z pierwszej czesci Tomb Raider, ale duzo bardziej unowoczesnione.

Napisano

nie wiem jak to wyjdzie na filmie ale teraz widać, że piorun jest za prosty, zwłaszcza końcówka. co do okien samolotu to wg. mnie powinny dawać blask, tylko słabszy.

kip workin' bojs :D

Napisano

no fragmecik bardzo fajny zwlaszcza na poczatku (sirodek&koniec jakis taki jakby to powiedziec

DISCO:P)

pocztek kojarzy sie z COMANDOS2...lub jakis wlasnie film wojenny

:)

pozdro

Napisano

hindus masz kurka racje... takiego LCD'ka za swoje kupować to szaleństwo i wszystko tam takie czyste...hmmm...ciekawe tak...ciekawe...hmmmm

Napisano

Bo ten monitor to w 3D zrobiony:D.A na serio to:

muzyka mi nie pasi,jakos nie widzi mi sie one podczas spadania meteorow czu co tam ma spadac, ogolnie nie pasuje mi ona do destrukcji,moglaby sie zato nadac do jakiejs gr :D.

PS.

Ten monitorek to serio fajny ile dales :D.Pozdro

Napisano

Nie mogę uwierzyć że temat ma już rok, a ja dopiero teraz go ujżałem :O

Wiecie jaka jest ocena... Nie będę się zbyt rozczulał, ale całość będzie wyglądała jak film podczas prawdziwego wybuchu planety... Mam odczucie że ten film pobije setki amatorskich produkcji... Życzę powodzenia.

 

A co do pomocy to jasne że pomoge (nic nie umiem, ale mam pomysł :) )...

Moge pomóc w renderingu... Zostawić kompa dla was na 10 nocy pod rząd? Pestka... Jeżeli to tylko pomoże to zrobie co mi zlecicie, byle to nie wykraczało poza moje granice możliwości :)

 

Pozdrawiam...

Napisano

Model Boeing'a zostal zamieniony na Fairchild C-119 z racji tego iz ma tyle niedociagniec ze trzeba bylo by od nowa go wymodelowac np. caly kadlub wyglada niczym cygaro lub ogorek, tak wiec zdecydowalismy sie go zamienic na cos bardziej klimatycznego jakim jest wlasnie C-119 ktorego modeluje.

 

sc08.jpg

 

sc09.jpg

Napisano

Jakos dziwnie to modelowane, nie wiem o co chodzi np. z tymi krawedziami ktore przechodza tylko przez dwa facy urywaja sie i potem znow pokazuja. Poza tym ciezko ocenic model wylacznie po widokach z siatka. Nie wiem tez czy nie przesadzasz ze szczegolami, ale nie mam pojecia co i jak bedzie pokazane. Poczekamy zobaczymy.

Napisano

heh, muszę przyznać że naprawdę dziwny ten modeling, kadłub tam gdzie ma szyby, czyli gdzie powinien być bardziej szczegółowy ma tylko jedno zagięcie, a poniżej szyb, gdzie jest płaski jak stół ma niesamowicie gęstą siatke... szczerze mówiąc nie widzę żadnego powodu dla takiego posunięcia, ale może ktoś mnie wyprowadzi z błędnego myślenia

 

pozdrawiam

 

P.S. teraz dopiero zauważyłem, czy dwie spośród trzech łopat śmigła nie są czasem pod kątem 90 stopni ? :| tak to wygląda na screenie, ale chyba to niemożliwe, niieeeee... błagam, powiedzcie że ja mam zwidy bo jeszcze pomyślę, że to ktoś inny modeluje a nie wy ;)

Napisano

zgadzam sie z Loozack-iem . modeling nieprzemyslany i lezy.

to nie sztuka natrzaskac mase polygonow (tylko po co ? ) - trzeba to jeszcze potem zrenderowac. bardzo ciekawe czy to modeling rascala, czy moze kogos nowego przyjeli do grupy ? - to by bylo wytlumaczenie - ale czemu to pokazuja ?

generalnie przylaczam sie do mojich 3 trzedmowcow.

aga

Napisano
...

aga

aga - nie musisz się podpisywać bo obok jest twoja nazwa :P

A tak na marginesie to powiem że też nie widziałem jeszcze takiego systemu modelingu - sam nie wiem - może to jest specjalnie zrobione???

A i jescze jedno - Rascal, to jest w May'i ?

Napisano
bardzo ciekawe czy to modeling rascala, czy moze kogos nowego przyjeli do grupy ?

 

...

 

... tak wiec zdecydowalismy sie go zamienic na cos bardziej klimatycznego jakim jest wlasnie C-119 ktorego modeluje.

 

to chyba Rascal go robi ;)

Napisano

W siatce sa jeszcze pewne babole o ktore zostaly wczesniej napisane, takze jeszcze jej nie czyscilem wiec sa obszary ktore sa plaskie a mimo to maja wiecej facow niz powinny.

 

Loozack - miales racje dwie z trzech lopat smigła sa prawie pod katem 90 stopni. Kolejna pozycja na fix liscie :)

 

bardzo ciekawe czy to modeling rascala, czy moze kogos nowego przyjeli do grupy ? - to by bylo wytlumaczenie - ale czemu to pokazuja ?

 

Dziwne stwierdzenia wysuwasz... czemu to pokazujemy? bo jest to watek nt. naszej animacji ktora robimy i laduja tu wszelkiego rodzaju materialy, od screenow z viewporta, testowych renderow i roznych previzek.

 

Wszelkie prace 3D robimy oczywiscie w Maya.

Napisano

Faktycznie, dziwnie wyglada ta siatka. :/

W max'ie byla by niezla jazda. :) Rozumiem, ze ten model nie bedzie wymagal Mesh Smootha, czy jak to sie w Maya nazywa?

 

Ale badz, co badz, umieszczajcie kazdy obrazej jaki wyjdzie z pod waszych rak. :) No moze nie kazdy, ale naprawde milo sie to oglada, mimo niedociagniec. :) Wkoncu to WIP.

 

pozdrawiam

Napisano

Hmm... Silniki moim zdaniem zbyt zdetalizowane, no ale jak ktoś lubi dlugo renderować to spoko :)

 

Wogule nie ma co oceniać kadłuba... Trzeba ujżeć całość...

Napisano

no ja nie mam jak robic bo siedze w LA, ale spoko, bylem w San Francisco i porobilem Rascalowi foty i filmiki Golden Gate :P narazie on musi sam dzialac ale cos widze, ze ciezko mu sie zabrac :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności