olaf Napisano 14 Lipiec 2012 Autor Napisano 14 Lipiec 2012 zaimplementowałem bardziej skomplikowane elementy gameplayowe - szablonowo dla różnych podobnych elementów jak czasowe dźwignie itp. Teraz myślę co ile poziomów wrzucac tego typu rzeczy. Na teście grafik przeszedł 6poziomów w 4minuty więc chyba w co 3cim a poźniej co 5tym poziomie coś nowego się pojawi. Pewnie jest jakaś krzywa nowych elementów wyliczona przez mądrych ludzi ale nie potrafię tego wygooglować.
olaf Napisano 14 Lipiec 2012 Autor Napisano 14 Lipiec 2012 dzieło życia - najbardziej zaawansowany silnik do symulacji fluidów :]
piko84 Napisano 15 Lipiec 2012 Napisano 15 Lipiec 2012 Pffff, zobaczysz dostanie ci się za znęcanie nad zwierzętami. Padłem
Dobrotek Napisano 15 Lipiec 2012 Napisano 15 Lipiec 2012 Dobre! Ujawnisz więcej plansz, czy pozostanie to słodką tajemnicą? :D
olaf Napisano 15 Lipiec 2012 Autor Napisano 15 Lipiec 2012 hej na pewno w minutowym trailerze po skończonej wersji będzie kilka ciekawszych pokazanych. Na razie wyszło bardzo pozytywnie - edytor ficzersów okazał sie na tyle spoko, że ładowanie rożnych elementów jak ta świnka jest dosyć ekspresowe zatem dodaje nowe ficzersy co 2-3poziomy. Takie rzeczy jak napełnianie wanny czy świnka będą odblokowywać bonusy jak np. +5sekund do ogólnego czasu. robi sie z tego powoli coś jak Amazing Alex (który sam jest miliardowym klonem ale jest tam w creditsach chyba z 10 nazwisk polskich, ciekaw jestem skąd są Ci ludzie) i nie wykluczone, ze później puszcze jakiś klon tego co robię bardziej w ujęciu kombinacji z zabawnymi mechanizmami.
olaf Napisano 19 Lipiec 2012 Autor Napisano 19 Lipiec 2012 to kolejna gra którą robimy. http://www.gofundme.com/princess-misty nie ja się tym zajmuję więc nie znam odpowiedzi na wiekszość pytań dot. takich funduszy ale jezeli wypali to będzie to kolejne interesujące źródło dochodów dla niezależnych produkcji.
olaf Napisano 24 Lipiec 2012 Autor Napisano 24 Lipiec 2012 1button game contest - tematyka igrzyska olimpijskie. Czasu nie piszę, bo to była dosyć prosta produkcja. Praca zgłoszona, pozniej pojdzie w świat.
olaf Napisano 27 Lipiec 2012 Autor Napisano 27 Lipiec 2012 ok wiem, ze mam babola w słowie weapon. produkcja gry w html'u zjadła mi kompletnie tydzień :/
olaf Napisano 27 Lipiec 2012 Autor Napisano 27 Lipiec 2012 i sru chamski lamerski bevel na drzewku ;)
olaf Napisano 28 Lipiec 2012 Autor Napisano 28 Lipiec 2012 elementy gameplayowe w produkcji - jest to klon gry którą wcześniej pokazywałem - freeBernie.
olaf Napisano 28 Lipiec 2012 Autor Napisano 28 Lipiec 2012 ok tu sa przykłady lampionów (będzie ich więcej) + screen testowy z gry. Mam nadzieje, ze nic zbytnio nie razi oczu.
yarosh Napisano 28 Lipiec 2012 Napisano 28 Lipiec 2012 bardzo fajne, nie wiem czy nawet jak dla mnie nie najlepiej jak do tej pory xD
olaf Napisano 28 Lipiec 2012 Autor Napisano 28 Lipiec 2012 no to dzięki. Byłem pewien że już od kilku lat sie nie rozwijam. Jak człowik robi to co lubi (gry) to niepotrzebnie się stara ;)
olaf Napisano 29 Lipiec 2012 Autor Napisano 29 Lipiec 2012 nie wyrobiłem się tak jak planowałem, ale trudno. Poniżej lokacje z gry. na każdą 20 poziomów z różnym terenem i to mam odfajkowane, została masa detali rzemieślnicze wycinanie assetów.
okuligowski Napisano 31 Lipiec 2012 Napisano 31 Lipiec 2012 Ładnie Ci/Wam to idzie. Przeszkadza mi tylko ta tendencja do wyostrzania grafiki. Tak jakby filtr Sharpen przesadzony :P
olaf Napisano 31 Lipiec 2012 Autor Napisano 31 Lipiec 2012 hehe tak ma uciętą - pozniej t poprawiłem ale mockapy tak wyszły. Fakt sharpen to mój problem, ale fajnie (moim zdaniem) wyciąga detale, ktore się gubią przy skalowaniu (domyslnie grafiki powstają 2x wieksze zawsze)
olaf Napisano 6 Sierpień 2012 Autor Napisano 6 Sierpień 2012 a dzieki chmurki załatwił defaultowy pędzel photoshopa. ponizej przygotowanie do klonu sushi ninja. Troche koślawe ale mi styka. W tle domki z shutterstocka.
Loki Napisano 6 Sierpień 2012 Napisano 6 Sierpień 2012 Oczy bym mu niżej nieco przesunął - bo dziwnie imo wygląda i troche więcej kontrastu w tym wszystkim (np. w tych poprzednich lepiej kontrastowo to wygląda, ale to pewnie wina wczesnego stadium projektowego :) a tak poza tym to git jest.
olaf Napisano 10 Sierpień 2012 Autor Napisano 10 Sierpień 2012 Loki - wa zasadzie masz rację ale lubie zrobic czasem coś bez sensu, by za jakis czas zaobserwować czy się przyjęło. Tu miałem jeden dzień na zrobienie nowej grafiki i dodatków do sushi ninja dlatego nie bawię się w poprawianie, szczególnie ze ten segment jest naprawdę zaniedbany i nie trzeba się starać. W zamian za to mocno eksploruje głowę z pomysłów. jezeli kogos interesuja kwestie finansowe - ogółem za sushi ninja i jej klona wziąłem 1500usd. Misty była droższa, free bernie nie jest skonczony wiec nie szedl jeszcze na sprzedaż mam nadzieje, ze za niego dostanę z 1500usd poza kasą za misty, ktora jest jego klonem. Misty jest gotowa ale socialowe rzeczy zajmą mi jeszcze z miesiąc, bo mam sporo innych gier na tapecie, a wszystko musi też przejść etapy testów, na razie opinie sa pozytywne. w ramach eksploracji źródeł odnawialnych (mam nadzieje) czyli kreatywności, dwie propozycje rozwiązan graficznych dla dwóch roznych firm. Na szczescie obie przyjęte, co najlepiej świadczy o tym jak niski poziom vizualny mają gry flashowe - dotyczy to takze malych indie games na rozne platformy. Moje zadanie poniżej to wymyslic i przedstawic koncepcję - jak bedzie wystarczajaco dobra to kupują. Wiem, ze tak sie nie robi, ale policzylem na ile mi sie oplaca zajac tylko jedną branżą i jakie mam perspektywy w branzy gier za kilka lat jak mi stuknie np. 40tka i jak mawiaja na joemonsterze chce wbic się w ten rynek jak Tupolew w sosne. gra point&click - dosyć tania więc pozwoliłem sobie na różne upiększacze typu wieśniacka faktura, by ukryć ubogość ilustracji. Zgodze sie, ze ta szopa powinna bardziej sie wtopić w tło, bo spłaszcza wszystko koszmarnie i tak też zrobię. ponizej key visual do paczki z minigrami:
olaf Napisano 16 Wrzesień 2012 Autor Napisano 16 Wrzesień 2012 ok mood screen, który będzie dopracowywany. Na razie chyba jest kompletnie nieczytelny. Robię remake wyścigówki, ponieważ weekendowy pierwowzór całkiem spoko się sprzedał. Jak macie sugestie albo coś gryzie w oczy walcie, kompletnie nie moja tematyka taki sposób malowania.
EthicallyChallenged Napisano 16 Wrzesień 2012 Napisano 16 Wrzesień 2012 Jak się przypatrzeć to ja tam widzę typa na motorze, na jakiejś platformie/korytarzu o okrągłej ścianie z szyb a w dole jakieś miasto czy fabryki, ale powinieneś więcej podziałać walorem a mniej kolorem, podzielić to na plany, żeby zwiększyć tę czyteność, ona jest, ale jest za mała. A w ogóle to zacznij od poprawnego rozrysowania tego wszystkiego w perspektywie bo aktualnie mocno się rozjeżdża. Poprawna perspektywa również dużo powinna pomóc w czytelności jako bonus.
olaf Napisano 20 Wrzesień 2012 Autor Napisano 20 Wrzesień 2012 tu jest wątek z grafikami do gry na pażdziernik, nie bede tego wklejał jeszce raz, dizęki za sugestię wszzstkim: KLIKU ok lecimy dalej, tworzymy właśnie nowe skórki do gry z tego postu: KLIKU związaną z pucharem planety ziemia czyli world cup. Nic skomplikowanego - Tomek, który u mnie pracuje właśnie przygotowuje wersje dla różnych narodowości - drobne nawiązania, ale chciałem połączyć to wspólnym tematem z nawiązaniem do nadchodzących rozgrywek w ktorych trzymam kciuki za polaków, szkoda, że nie zakwalifikują się :) Zatem walczę o wspólny temat wizualny i wysmażyłem coś takiego: zrozumiem zarzut, że źle będzie wyglądać w wersji achromatycznej ;)
olaf Napisano 24 Wrzesień 2012 Autor Napisano 24 Wrzesień 2012 (edytowane) Hej hej, to jedna rzecz, nad którą pracuję - powstała do projektu, ktory miał mi zająć max 2tygodnie a zabrał siedem. Bywa. http://apps.facebook.com/pyramidpursuit/ - sama praca nad appką odbywała sie dawno temu ale zrobiliśmy revamp z nowymi funkcjoami społęcznościowymi i przepisałem silniczek matchThree od nowa (poprzedni nie był mój i miał ponad 2tys linii), by zdobyć możliwość układania planszy wg. dowolnego kształtu. obecnie dodałem drugi tryb rozgrywki - na wzór bewejeled (czyli zamień dwa gemy by utworzyć linię min. 3takich samych), oba można przełączać w trakcie rozgrywki - ale to tylko bajer chodzi o możliwość produkowania dwóch różnych typów gier. Silnik powstał z myślą o licencjonowaniu. Obecna wersja została zoptymalizowana pod urządzenia mobilne i jest ok 600% szybsza od tej spod linku do fejsa (nie licząć narzutu reszty grafiki). Na mojej xperii arc s 1rdzeniowej spokojnie działa z pełna płynnością 30fps wypuszczona jako aplikacja będzie działać znacznie szybciej (choć tam 30fps to granica tego pliku) więc klienci będą mieli pełną swobodę implementacji. Cały kod widoczny na video z dwoma trybami zamknął mi się w 130linijkach z wykorzystaniem tylko jednej standardowej klasy z najczesciej używanymi procedurami (taki mikro framework zbudowany pod własny workflow) i jestem całkiem zadowolony, bo do tej pory unikałem gier logicznych z uwagi na konieczność pisania lepszego kodu ;) Z kronikarskiego obowiązku powiem, że obecnie pracuję z moim junior designerem nad 11grami, z czego 7 moich, dwoma silnikami do licencjonowania i właśnie podziękowałem wszystkim klientom z polski - zobaczymy jak będzie - planuje skończyć gry na koniec października i z produkcji tychże sfinansować start w: http://playerio.com/competitions/ega2012/ nie liczę na nagrody ale na możliwość wbicia się do 2-giej ligi game devu. Edytowane 24 Wrzesień 2012 przez olaf
Kalberos Napisano 24 Wrzesień 2012 Napisano 24 Wrzesień 2012 nie powiem fajnie ci te gierki wychodza postaci skojarzyly mi sie od razu z Pocahontas :D
olaf Napisano 26 Wrzesień 2012 Autor Napisano 26 Wrzesień 2012 ok to może nic ambitnego i nic nowego, ale jeden koleś widząc przymiarki do nowych wyścigów zamówił lekko podrasowaną wersję starych. Powstanie jedna sceneria z różnymi nieco innymi budynkami ale wszystko w ramach metropolii w klimacie TRONa + motory. +samo tło bez HUD:
olaf Napisano 27 Wrzesień 2012 Autor Napisano 27 Wrzesień 2012 ok to mała poprawka do scenerii z gry z postu #571. Mam nadzieje, że nie passe'. Wszystkich teł było 15.
olaf Napisano 30 Wrzesień 2012 Autor Napisano 30 Wrzesień 2012 kilka screenów ze ścigałki. Tym razem szybkie tło, bo to do tańszej wersji. I skromny ekran menu.
telthona Napisano 30 Wrzesień 2012 Napisano 30 Wrzesień 2012 hej ola-f :D zagralam sobie własnie w Pyramid persuit. :P ja lubie kryształki ^^ gra sie fajnie... ale ta muzyka... ZAWAŁ SERCA z tym klaksonem. nie wiem kto tą muzykę ogarnął ale jest totalnie nietrafiona, agresywna i nachalna, za duzo sampli naraz, za duzo bitów totalny misz-masz a dzwięk klaksonu mnie zabił :P Do tego typu gier pasuje jakiś ambient, albo coś bardziej w klimacie, więc jak tutaj macie dzunglę, to mogliscie puscic coś lajtowego jak jakies fajne bębny w tle a nie kurde wrzeszczące małpy. nie wiem kto na ten pomysł wpadł ale mnie to totalnie rozwaliło xD Dobrym przykładem dobrej muzyki do tego typu gier jest Critical Mass. Ambient budujący napięcie z fajnym tempem ale bez powodowania zawałów serca xD :D A tak ogólnie to super że cały czas ogarniasz temat :) Pzdr.
olaf Napisano 1 Październik 2012 Autor Napisano 1 Październik 2012 dzięki za dzień dobroci. Telthona zrobiłem uploadowanie ścieżki z mp3 i klient sobie coś dograł. Jak na moje ucho to pisał ją sam, ale nie oceniam ;)
Loki Napisano 1 Październik 2012 Napisano 1 Październik 2012 patrząc na rysunek z postu #579 i Twoje ścigałki - zastanawiam się jak wyglądały by "futurystyczne wyścigi wozami Amishów" w Twoim wykonaniu (ot taki pomysł poddaję ocenie Twej)
telthona Napisano 1 Październik 2012 Napisano 1 Październik 2012 uff! już się bałam że ta muzyka to Twoje dzieło :P
olaf Napisano 1 Październik 2012 Autor Napisano 1 Październik 2012 @telthona: ja chciałem być muzykiem w podstawówce, puszczałem swoje utwory znajomym ale musiałem zmienić kierunek, bo zaczeło przyjaciół ubywać - grafika mniej okalecza relacje międzyludzkie ;) futurystyczne wyścigi wozami Amishów Nie, ja tylko kopiuje. Ale ten pomysł może byc ciekawy, chętnie bym go skopiował jak już ktoś wprowadzi :) żeby nie było niczego, to jest Ludo - czyli Chińczyk. Jak działa każdy wie - to silnik napisany w weekend - niezbyt intensywnie w sumie z dziś zbiorą się dwa dni. Silnik mam na jednego gracza (reszta ruchów to komputer), właśnie kończę ostatnie rzeczy, myślę od razu jakby go skopiować jak najmniejszym kosztem, by sprzedać w różnych szatach.
olaf Napisano 3 Październik 2012 Autor Napisano 3 Październik 2012 a tu jest gameplay Ludo - silnik przygotowany pod płątne klony i licencjonowanie stąd te teksty ;)
panRebonka Napisano 3 Październik 2012 Napisano 3 Październik 2012 Cóż, czas wykonania zamiata. Jak tak obserwuję twoją teczkę to żałuję czasami, że jestem zbyt tępy na programowanie. Screeny ze ścigałki też wyglądają całkiem fajnie - z chęcią obejrzałbym je w akcji, ale nigdzie nie mogę znaleźć linka.
olaf Napisano 4 Październik 2012 Autor Napisano 4 Październik 2012 ścigałkę z nowymi screenami bede oddawał w wersji beta w piątek, pewnie wkleje jakiś gameplay niebawem do oceny. Programowanie trudne nie jest ale zawsze sprawdza się zasaada, ze zrobienie 'produktu' to 10% czasu, testowanie 90% ;)
panRebonka Napisano 4 Październik 2012 Napisano 4 Październik 2012 Hmm, nie wiem czemu myślałem, że to już gdzieś jest. Z programowania miałem do czynienia jedynie z php i po dłuższym czasie robienia stron na cms-ie, klnięcia i zastanawiania się, dlaczego nie działa doszedłem do wniosku że to jednak nie to. Zresztą robienie stron to jakaś masakra i narzut pracy i wiecznego powolnego pierdzenia, które absolutnie się mi na nic nie przekładało. W zasadzie chyba komunikacja, poprawki i serwis powdrożeniowy to 95% czasu.
grass Napisano 5 Październik 2012 Napisano 5 Październik 2012 Hmm, nie wiem czemu myślałem, że to już gdzieś jest. Z programowania miałem do czynienia jedynie z php i po dłuższym czasie robienia stron na cms-ie, klnięcia i zastanawiania się, dlaczego nie działa doszedłem do wniosku że to jednak nie to. Zresztą robienie stron to jakaś masakra i narzut pracy i wiecznego powolnego pierdzenia, które absolutnie się mi na nic nie przekładało. W zasadzie chyba komunikacja, poprawki i serwis powdrożeniowy to 95% czasu. PHP w stosunku do AS3 zupełnie inny poziom zabawy. Może spróbuj :)
olaf Napisano 5 Październik 2012 Autor Napisano 5 Październik 2012 no najlepsze do php są serwery z wyłączonym raportem błędów. po prostu biała strona i zgaduj o co chodzi. po 4rech godzinach okazuje się, ze średnik gdzieś zjadło ;) żeby nie było bez obrazków - skrót gameplay'a space pig. Nie regulujcie jakości to jest takie brzydkie ;)
olaf Napisano 6 Październik 2012 Autor Napisano 6 Październik 2012 Tak fabuła moja, ogólnie całość zrobiłem z pomocą mojego junior dizajnera musielismy się wykazać tu pomysłowością i takimi tam. Na razie gra zbiera dobry feedback, dostałem sporo wartościowych podpowiedzi i wdrożyłem je w grę (min. autosave, punktacja dla poprawienia replayability). Zobaczymy jak pójdzie samej grze. tymczasem test ścieżki z jednego levelu do lekko przerobionej ścigałki. Nie tej finalnej, takiej tańszej wersji.
olaf Napisano 11 Październik 2012 Autor Napisano 11 Październik 2012 hej ho. sporo walki było z interfejsem i użytecznością. Na chwilę obecną wygląda to tak i mam szczerą nadzieję, że nie bede już w tym grzebał, screenshooty z gry pomniejszone.
bezio Napisano 13 Październik 2012 Napisano 13 Październik 2012 Fajny styl. Można gdzieś pograć w to cudo?:)
olaf Napisano 21 Październik 2012 Autor Napisano 21 Październik 2012 Hej, pograć będzie można pewnie dopiero za jakieś 2mies. Gotowiec czeka na kupca. Poniżej tłą - dwie różne ścigałki zrobione na jeddnym wspolnym silniku pod tą finalą. Chciałem zebrać fundusze na finalny wypust i jednoczesnie wytestować rozwiązania gameplayowe na testowych produktach. Udało się znaleźć osoby, ktore za to zapłacą więc rozwiązanie chyba dobre. Pierwsza z nich jest już gotowa, drugą właśnie składam. Każde tło zajęło ok. godziny ale jak widać nie są zbyt rozbudowane. Dlatego między innymi dodałem te wieśniaskie hexy na wyświetlaczu i dorzucić muszę elementy terenu. ostatnie tło bazuje na fotkach i chyba musze je zmienić dla dobra reszty.
olaf Napisano 24 Październik 2012 Autor Napisano 24 Październik 2012 Hej, poprzednie dwie scigałki skonczone i poszły do ostatecznych akceptów. Poniżej motyw do... trzeciej na tym samym silniku. Takie szybkie opędzenie klimatu zabawy w stylistyce mario kart. Nie wiem jak to wyglada bo zrobilem by moc isc spac wiec jutro zobacze jakie to koslawe ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się