Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

okropnie mario brothers ... szkoda ze nie na 3DS'a bo bym pograł czasami jak sie sporo drałuje środkami lokomcij a ksiażek niechce sie czytac to czilaucik na takie gierce mógłby byc fajny..mysle..... ale robiłem [duże słowo...nie sam] gierke na nds i nie jest to takie przyjemne jak granie na tej konsoli hehe :] ...gratuluje skonczonego projektu.. chociaz ja bym udeżał z taką tematyką w pierwszej kolejnosci w jakies "mini konsole" nawwwet na ipad..

  • Odpowiedzi 113
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Po wersji na X'sa i PC będziemy uderzać gdzie się da. W iSprzety i inne phony będziemy starali się wbić. Na wersję 3DS'ową jednak bym nie liczył :)

Napisano

Ekstra wygląda. Bezpieczny pomysł, ale zaoszczędzone siły poszły w dopracowanie (bąbelek od którego się odbijasz - elegancki) :)

Gość EllEss
Napisano
Co do wersji Pc-towej to taka wersja powstanie. Pierw robimy 4 epizody na Xbox Live Indie Games a później składamy to w całość i robimy wersję na Pc i uderzamy na Steam i inne portale.

No i chwala Wam za to. Jak sie pojawi na PC to z checia rzuce okiem. X'a nie posiadam a ze klasyczne platformowki lubie... ;) Przylaczam sie takze do gratulacji.

Napisano

Bardzo ladnie. Podoba mi sie styl poziomow. Dobra robota. Ciezko jest zaprojektowac ciekawy styl kotry bedzie musial byc kontynuowany przez cala gre.

Jendyne co mi nie zbyt pasuje to muzyka w trailerze.

Poza muzyka podoba mi sie. Szkoda ze nie mam Xboxa.

Napisano

Na różnych portalach czytam o nowej polskiej grze na XBL i dopiero dzisiaj dowiaduję się, że są tutaj jej twórcy (albo jeden z twórców;)

Ściągnąłem demko, chwilę pograłem i mogę co nieco się wypowiedzieć;] Pierwsze co mnie zaskoczyło to oprawa graficzna, która jest rewelacyjna. Filmiki na YT nie oddają dobrze tego co można zauważyć na żywo na większym ekranie (u siebie gram na 40"). Wizualnie wygląda super. Druga sprawa to muzyka, bardzo fajnie dobrana, przyjemnie sobie przygrywa w tle. Grałem tylko w demko, więc nie wiem jak jest dalej, ale po tym co widziałem jestem zaskoczony:] Początkowo sterowanie wydawało się nieco trudne, ale z czasem można się było przyzwyczaić i gdybym pograł jeszcze dłużej to nie byłoby pewnie w ogóle problemu. Na chwilę obecną mam tylko jedno zastrzeżenie, przesuwanie widoku w górę i dół mogło być pod prawym analogiem. Wtedy można by było szybko w biegu sprawdzać teren pod i nad sobą. Teraz pod lewym analogiem, który służy do poruszania się, bywa uciążliwe.

Generalnie gratuluję skończonego i bardzo udanego projektu. Mam nadzieję, że to nie ostatnia Wasza gra;]

Napisano
Na chwilę obecną mam tylko jedno zastrzeżenie, przesuwanie widoku w górę i dół mogło być pod prawym analogiem. Wtedy można by było szybko w biegu sprawdzać teren pod i nad sobą. Teraz pod lewym analogiem, który służy do poruszania się, bywa uciążliwe.

 

No dobrze gadasz. Nasz błąd który wyniknął z mocnego pośpiechu pod koniec projektu. Już kilka osób wytknęło nam to oczywiste niedopatrzenia. Prawdopodobnie poprawimy to w jakiś updacie do gry - na pewno w kolejnych epizodach będzie już z tym jak należy.

 

Ogólnie też mamy takie założenie, że liczymy na komentarze graczy. Będziemy starali się uwzględniać uwagi graczy w przyszłych epizodach.

Napisano

Tez lyknalem demo. Szczerze nie wierzylem w ta gre (czego slad jest w jednym z postow na poczatku) i teraz musze przeprosic. Graficznie wyglada bardzo ladnie i w ruchu jest bardzo fajnie. Gameplay tez calkiem fajny.

Wielkie brawa za finalny produkt pozbawiony widocznych bugow.

 

Z minusow:

- strasznie loopuje sie muzyka i mnie szybko znuzyla

- ta gala pionowa

- sterowanie, chyba bym wolal wieksza predkosc poruszania sie gracza w poziomie. Jakos mialem problemy z niektorymi platformami przez to.

 

No i mogla by byc odrobine bardziej wymagajaca. Np. krysztaly, ktore ma sie szanse zebrac tylko raz przy odpowiednim skoku itp.. Tak, zeby dawac bonusy lepszym graczom.

 

Pytania a propos Indie. Masz na biezaco potwierdzenie ile osob kupilo? I jak wyglada sprawa updatow?

Napisano

Jeśli grałeś tylko w triala to faktycznie pierwszy etap nie jest zbyt wymagający. Później robi się bardziej ciekawie. Na dodatek są jeszcze Challange i Arcade Mode gdzie przejście etapu na najwyższej ocenie jest moim zdaniem całkiem trudne.

 

Co do XBLIG. Statystyki sprzedaży są na bieżąco (podawane codziennie), update są dozwolone.

Napisano

@up: Dzięki za informację - fajnie :)

 

Szkoda tylko że Forestcraftowi się udało z tą dystrybucją w epizodach po 3$ - sprzedaje się bardzo dobrze. Niestety z Oozim jest troszkę inaczej :(

Napisano

Wy przynajmniej nie plagiatujecie innej gry. Rozumiem, że to kiepska pociecha, ale dla mnie ten klon Minecrafta jest poniżej wszelkiej krytyki. Z drugiej strony Notch jest sam sobie winien, powinien kuć żelazo póki gorące i wydać Minecraft na każdą platformę, od konsol przez komórki po lodówki.

Napisano

No podobno plagiatujemy Super Froga :) A odnośnie Forestrafta to Notch z tego co wiem nic do niego nie ma - podobno wręcz pomagał twórcom. Sam Minecraft jest też kopią innej gry - Infiniminer . No ale jak się zarobiło 30mln $ to może ma się inne spojrzenie na kwestię piractwa/kopiowania/itp.

 

Jak tyle zarobię to się wypowiem w temacie - choć raczej na oozim to nie będzie :)

Napisano

Zapraszam do obejrzenia pierwszego filmiku z nadchodzącego drugiego epizodu gry. Muzyka i efekty dźwiękowe z pierwszego epizodu więc w tej materii trochę się jeszcze zmieni. Pewne drobne poprawki z pewnością też jeszcze w zaprezentowanym etapie będą, ale ogólnie można zobaczyć jak prezentują się nowe mechanizmy w grze.

 

Napisano

Planowane są cztery epizody na Xbox Live Indie Games. Jak wydamy tam wszystkie cztery wyjdzie wersja na PC - tym razem wszystkie epizody razem wzięte.

Napisano

świetnie to wygląda - grafika jest cudowna!

 

Pewnie już napisałeś, ale mógłbyś powiedzieć w jakim języku kodujecie i co nieco o silniku gry?

Napisano

Gra powstaje w XNA. A co do silnika i co w nim siedzi to za wiele powiedzieć nie mogę - ja w tym projekcie odpowiadam za część artystyczno-designerską :)

Napisano

Oozi_Ep2_Cover.png

Po dłuższej przerwie i różnych perypetiach pobocznych wracamy do tematu. Drugi epizod pojawi się na Xbox Live Indie Games w najbliższy piątek - 25 listopada. Poniżej zwiastun premierowy tego epizodu.

 

Napisano

Prace nad kolejnymi epizodami trwają w najlepsze. Wkrótce powinien pojawić się na Xbox Live Indie Games epizod trzeci. Epizod czwarty w dość zaawansowanym stadium :)

 

Pora pokazać jak się prezentuje epizod 3.

 

Ep03_Screen_01.png

 

Ep03_Screen_02.png

 

Ep03_Screen_04.png

Napisano

ep03cover.png

Dzisiaj trzeci epizod wylądował na Xbox Live Indie Games. Posiadaczy Xbox'a zapraszam do grania - posiadacze Pc muszą jeszcze trochę poczekać :)

 

No i premiowy zwiastun tego epizodu:

 

Napisano

Wygląda klasycznie czyli super sprawa.

Zazdroszczę terminów. Mam na poniedziałek zrobić coś platformowego-prostego i po jednym dniu wieczorem dostałem maila czy klient może juz coś zobaczyć :)

Na video te kafelki nie wygladaja juz tak nudno - jest chyba więcej akcji niż w poprzednich albo podkreśliłeś ją muzyką i tak sie wydaje. Anyway czekam na androida (anomaly dało radę z tego co widze na android markecie)

Napisano

hej Ribel - nawet nie wiedzialem ze to pl gra !

Zaraz ja sciągne na X bo powinienem miec pare pkt. noi trzeba wspierac rodaków :)

Od jakiegos czasu obserwuje ta stronke ale dopiero sie zapisalem wczoraj wiec nie jestem na biezaco!

Dosłownie pare dni temu z nudow przegladalem indie games i nic poza tym nie rzucilo mi sie w oczy ale jakos odpuscilem sobie bo i tak nie mam za duzo czasu na gierki ostatnio - no ale to zmienia postac rzeczy.

Nie wiem czy starczy mi pkt. na wszystkie częsci ale zobacze co sie da zrobic :)

Jak troche pogram to skrobne pare słów.

 

gratulacje i powodzenia !

Napisano

ps .. akurat mialem 240msp wiec starczylo na 3epizody :)

 

jak troche pogram to zdam relacje -

ale musze stwierdzic ze gierka przyjazna tylko muza jak dla mnie zbyt melancholijna - nie lubie takiej harfy :)

 

pozdro

Gość qrdziel
Napisano

witam

gierka bardzo przyjemna, lecz określenie "starej szkoły" - jakoś nie pasuje

myślę, iż rozwój platformówek na dobre rozpoczął się w latach osiemdziesiątych

wykształciły się dwa nurty

1. zręcznościówki - nie mające żadnego klimatu, bardzo dziecinne polegające na zbieraniu różnych dziwnych elementów. przykładami mogą być:

Mappy, Burger Time, Frogger

2. platformówki scrollowane, gdzie bohater stawiał czoła niekończącym się hordom przeciwników. gdzie bohater miał możliwość rozwijania się lub przynajmniej zmiany oręża którym walczył. przy grach tych straciłem swoje dzieciństwo

przykładami mogą być:

Ghost Goblins, Kung Fu Master, Karnov, Commando, czy gierka wszechczasów LEANDER!!!

 

Niestety po obejrzeniu zwiastunów na youtube mogę tą grę zakwalifikować do tej pierwszej grupy. Mimo iż postać jest bardzo ciekawa, a grafika kolorowa - to nie zainteresowała ta gra moich dzieci :(

Szkoda - bo autor ma duży potencjał, ale gra wygląda jak nieudany klon mario bross

nikogo nie interesuje już zbieranie gwiazdek i skakanie przez zielone gluty

aby gra miała wzięcie - to musi być albo mroczna - dobrym przykładem jest Limbo - polecam, lub śmieszna np Rayman Orygins.

 

Tej grze niestety duuuuużo brakuje aby nazwać ją Old School

Napisano

Kolejny raport z pola walki.

 

Czwarty epizod na Xbox Live Indie Games jak i zbiorcza wersja PC właściwie zakończona. Wersja na X'sa powinna pojawić się wkrótce. Na PC też jakoś nie za długo, tylko ciężko powiedzieć gdzie się ona ukaże. Valve niestety stwierdziło że nasza gra nie pasuje na Steam, wiec jak na razie szukamy innych miejsc gdzie możemy wydać Ooziego. Pewne nadzieje pokładamy w Steam Greenlight czyli usłudze która ma wkrótce wystartować i w teorii polegać na tym, że to gracze decydują co miałoby się pojawić na Steamie. Jak tylko usługa wystartuje i umieścimy tam naszą grę dam znać - liczę na Waszą pomoc :)

A na koniec kilka screenów z czwartego świata gry.

 

Ep04_XBLIG_Screen_001.png

Ep04_XBLIG_Screen_002.png

Ep04_XBLIG_Screen_003.png

Napisano

wygląda fajnie. troche się postarzała grafika przez te lata albo pierwsza część miała lepsze kontrasty. Ale nadal trzyma poziom. Myslicie o wydaniu mobilnym, czy gameplay na to za bardzo nie pozwala?

Napisano

Z wersją mobilną jest ten problem że trzeba by przepisać cały kod od nowa. Prawdopodobnie musielibyśmy powyrzucać dużo animacji i przyciąć też inne rzeczy. No i pewnie etapy też przerobić by trzabyło - teraz są zdecydowanie za długie i złożone jak na standardy grania mobilnego.

Nie mówimy w tym momencie "100% nie" dla wersji mobilnej, ale raczej szybko sie ona nie pojawi.

Napisano

@ribel - no rozumiem. ale pomyślałbym na wykorzystaniem frameworka jakiegoś i tylko assety przeniósł + typowo mobilne aspekty rozgrywki dodał. Frameworkow jest sporo obecnie.

Napisano

@plutko - długie czekanie na odpowiedź i szybkie zbycie bez podawania powodów. Niestety jak się jest małym, nikomu nie znanym studyjkiem to ciężko się wbić nawet na Steama. Może jeszcze pojedziemy na Gamescom żeby osobiście porozmawiać z ludźmi z Valve, ale obawiam się że skończy się tym że zasugerują wystawie gry na Greenlight'a.

 

@ola-f Pomyślimy, ale nie będzie łatwo. Teraz jeszcze trzeba jakoś tą grę na pc sprzedać. Później się zobaczy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności