sicksicksick Napisano 27 Marzec 2011 Napisano 27 Marzec 2011 okropnie mario brothers ... szkoda ze nie na 3DS'a bo bym pograł czasami jak sie sporo drałuje środkami lokomcij a ksiażek niechce sie czytac to czilaucik na takie gierce mógłby byc fajny..mysle..... ale robiłem [duże słowo...nie sam] gierke na nds i nie jest to takie przyjemne jak granie na tej konsoli hehe :] ...gratuluje skonczonego projektu.. chociaz ja bym udeżał z taką tematyką w pierwszej kolejnosci w jakies "mini konsole" nawwwet na ipad..
ribel Napisano 27 Marzec 2011 Autor Napisano 27 Marzec 2011 Po wersji na X'sa i PC będziemy uderzać gdzie się da. W iSprzety i inne phony będziemy starali się wbić. Na wersję 3DS'ową jednak bym nie liczył :)
cfaniak Napisano 27 Marzec 2011 Napisano 27 Marzec 2011 Budzi skojarzenia z Superfrogiem z amigi :), gdybym miał X-a bym spróbował, mam nadzieję że zarobisz swoje.
muody Napisano 27 Marzec 2011 Napisano 27 Marzec 2011 Ekstra wygląda. Bezpieczny pomysł, ale zaoszczędzone siły poszły w dopracowanie (bąbelek od którego się odbijasz - elegancki) :)
Gość EllEss Napisano 27 Marzec 2011 Napisano 27 Marzec 2011 Co do wersji Pc-towej to taka wersja powstanie. Pierw robimy 4 epizody na Xbox Live Indie Games a później składamy to w całość i robimy wersję na Pc i uderzamy na Steam i inne portale. No i chwala Wam za to. Jak sie pojawi na PC to z checia rzuce okiem. X'a nie posiadam a ze klasyczne platformowki lubie... ;) Przylaczam sie takze do gratulacji.
Pierzak Napisano 28 Marzec 2011 Napisano 28 Marzec 2011 Bardzo ladnie. Podoba mi sie styl poziomow. Dobra robota. Ciezko jest zaprojektowac ciekawy styl kotry bedzie musial byc kontynuowany przez cala gre. Jendyne co mi nie zbyt pasuje to muzyka w trailerze. Poza muzyka podoba mi sie. Szkoda ze nie mam Xboxa.
PLS Napisano 29 Marzec 2011 Napisano 29 Marzec 2011 Na różnych portalach czytam o nowej polskiej grze na XBL i dopiero dzisiaj dowiaduję się, że są tutaj jej twórcy (albo jeden z twórców;) Ściągnąłem demko, chwilę pograłem i mogę co nieco się wypowiedzieć;] Pierwsze co mnie zaskoczyło to oprawa graficzna, która jest rewelacyjna. Filmiki na YT nie oddają dobrze tego co można zauważyć na żywo na większym ekranie (u siebie gram na 40"). Wizualnie wygląda super. Druga sprawa to muzyka, bardzo fajnie dobrana, przyjemnie sobie przygrywa w tle. Grałem tylko w demko, więc nie wiem jak jest dalej, ale po tym co widziałem jestem zaskoczony:] Początkowo sterowanie wydawało się nieco trudne, ale z czasem można się było przyzwyczaić i gdybym pograł jeszcze dłużej to nie byłoby pewnie w ogóle problemu. Na chwilę obecną mam tylko jedno zastrzeżenie, przesuwanie widoku w górę i dół mogło być pod prawym analogiem. Wtedy można by było szybko w biegu sprawdzać teren pod i nad sobą. Teraz pod lewym analogiem, który służy do poruszania się, bywa uciążliwe. Generalnie gratuluję skończonego i bardzo udanego projektu. Mam nadzieję, że to nie ostatnia Wasza gra;]
ribel Napisano 29 Marzec 2011 Autor Napisano 29 Marzec 2011 Na chwilę obecną mam tylko jedno zastrzeżenie, przesuwanie widoku w górę i dół mogło być pod prawym analogiem. Wtedy można by było szybko w biegu sprawdzać teren pod i nad sobą. Teraz pod lewym analogiem, który służy do poruszania się, bywa uciążliwe. No dobrze gadasz. Nasz błąd który wyniknął z mocnego pośpiechu pod koniec projektu. Już kilka osób wytknęło nam to oczywiste niedopatrzenia. Prawdopodobnie poprawimy to w jakiś updacie do gry - na pewno w kolejnych epizodach będzie już z tym jak należy. Ogólnie też mamy takie założenie, że liczymy na komentarze graczy. Będziemy starali się uwzględniać uwagi graczy w przyszłych epizodach.
plutko Napisano 29 Marzec 2011 Napisano 29 Marzec 2011 Tez lyknalem demo. Szczerze nie wierzylem w ta gre (czego slad jest w jednym z postow na poczatku) i teraz musze przeprosic. Graficznie wyglada bardzo ladnie i w ruchu jest bardzo fajnie. Gameplay tez calkiem fajny. Wielkie brawa za finalny produkt pozbawiony widocznych bugow. Z minusow: - strasznie loopuje sie muzyka i mnie szybko znuzyla - ta gala pionowa - sterowanie, chyba bym wolal wieksza predkosc poruszania sie gracza w poziomie. Jakos mialem problemy z niektorymi platformami przez to. No i mogla by byc odrobine bardziej wymagajaca. Np. krysztaly, ktore ma sie szanse zebrac tylko raz przy odpowiednim skoku itp.. Tak, zeby dawac bonusy lepszym graczom. Pytania a propos Indie. Masz na biezaco potwierdzenie ile osob kupilo? I jak wyglada sprawa updatow?
ribel Napisano 30 Marzec 2011 Autor Napisano 30 Marzec 2011 Jeśli grałeś tylko w triala to faktycznie pierwszy etap nie jest zbyt wymagający. Później robi się bardziej ciekawie. Na dodatek są jeszcze Challange i Arcade Mode gdzie przejście etapu na najwyższej ocenie jest moim zdaniem całkiem trudne. Co do XBLIG. Statystyki sprzedaży są na bieżąco (podawane codziennie), update są dozwolone.
_michal Napisano 20 Kwiecień 2011 Napisano 20 Kwiecień 2011 Zauważyli Was na Gamasutrze: http://www.gamasutra.com/view/news/33821/Opinion_Is_One_Dollar_Enough.php Krótka wzmianka, ale zawsze, gratki!
ribel Napisano 20 Kwiecień 2011 Autor Napisano 20 Kwiecień 2011 @up: Dzięki za informację - fajnie :) Szkoda tylko że Forestcraftowi się udało z tą dystrybucją w epizodach po 3$ - sprzedaje się bardzo dobrze. Niestety z Oozim jest troszkę inaczej :(
_michal Napisano 20 Kwiecień 2011 Napisano 20 Kwiecień 2011 Wy przynajmniej nie plagiatujecie innej gry. Rozumiem, że to kiepska pociecha, ale dla mnie ten klon Minecrafta jest poniżej wszelkiej krytyki. Z drugiej strony Notch jest sam sobie winien, powinien kuć żelazo póki gorące i wydać Minecraft na każdą platformę, od konsol przez komórki po lodówki.
ribel Napisano 21 Kwiecień 2011 Autor Napisano 21 Kwiecień 2011 No podobno plagiatujemy Super Froga :) A odnośnie Forestrafta to Notch z tego co wiem nic do niego nie ma - podobno wręcz pomagał twórcom. Sam Minecraft jest też kopią innej gry - Infiniminer . No ale jak się zarobiło 30mln $ to może ma się inne spojrzenie na kwestię piractwa/kopiowania/itp. Jak tyle zarobię to się wypowiem w temacie - choć raczej na oozim to nie będzie :)
ribel Napisano 23 Kwiecień 2011 Autor Napisano 23 Kwiecień 2011 Dobra jedziemy z koksem dalej. Prace nad epizodem 2 trwają - pierwszy oficjalny screen poniżej.
ribel Napisano 5 Maj 2011 Autor Napisano 5 Maj 2011 http://tvgry.pl/?ID=1624 - z większością stwierdzeń z tego materiału się nie zgadzam, ale przynajmniej można zobaczyć więcej jak się gra prezentuje.
ribel Napisano 16 Maj 2011 Autor Napisano 16 Maj 2011 Zapraszam do obejrzenia pierwszego filmiku z nadchodzącego drugiego epizodu gry. Muzyka i efekty dźwiękowe z pierwszego epizodu więc w tej materii trochę się jeszcze zmieni. Pewne drobne poprawki z pewnością też jeszcze w zaprezentowanym etapie będą, ale ogólnie można zobaczyć jak prezentują się nowe mechanizmy w grze.
ribel Napisano 14 Czerwiec 2011 Autor Napisano 14 Czerwiec 2011 Nowy trailer przygotowany na konkurs Dream Build Play. Jest to mix wcześniejszego zwiastuna pierwszego epizodu z fragmentami gry z epizodu drugiego. Zapraszam do oglądania i komentowania.
ribel Napisano 24 Czerwiec 2011 Autor Napisano 24 Czerwiec 2011 Trailer drugiego epizodu gry - widać na nim kilka nowych mechanizmów gry. Zapraszam do komentowania. 1
ribel Napisano 25 Czerwiec 2011 Autor Napisano 25 Czerwiec 2011 Planowane są cztery epizody na Xbox Live Indie Games. Jak wydamy tam wszystkie cztery wyjdzie wersja na PC - tym razem wszystkie epizody razem wzięte.
bolitic Napisano 3 Lipiec 2011 Napisano 3 Lipiec 2011 świetnie to wygląda - grafika jest cudowna! Pewnie już napisałeś, ale mógłbyś powiedzieć w jakim języku kodujecie i co nieco o silniku gry?
ribel Napisano 4 Lipiec 2011 Autor Napisano 4 Lipiec 2011 Gra powstaje w XNA. A co do silnika i co w nim siedzi to za wiele powiedzieć nie mogę - ja w tym projekcie odpowiadam za część artystyczno-designerską :)
Bruneq Napisano 24 Sierpień 2011 Napisano 24 Sierpień 2011 http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,10167229,Polacy_wsrod_najlepszych_tworcow_gier_niezaleznych.html?bo=1 Prosze prosze...gratulejszyn
_michal Napisano 24 Sierpień 2011 Napisano 24 Sierpień 2011 Nooo, pięknie! Gratulacje i trzymam kciuki!
ribel Napisano 28 Sierpień 2011 Autor Napisano 28 Sierpień 2011 http://www.dreambuildplay.com/Main/Winners.aspx Ostateczne wyniku konkursu. Nam się nie udało, ale mimo wszystko miło było znaleźć się w gronie półfinalistów.
Creator Napisano 28 Sierpień 2011 Napisano 28 Sierpień 2011 Nooo Blocks That Matter jest niezłe, ale i tak gratulacje :)
olaf Napisano 28 Sierpień 2011 Napisano 28 Sierpień 2011 cóż stety/niestety obecnie najbardziej popularne są mashUpy, powodzenia w kolejnych rywalizacjach.
ribel Napisano 21 Listopad 2011 Autor Napisano 21 Listopad 2011 Po dłuższej przerwie i różnych perypetiach pobocznych wracamy do tematu. Drugi epizod pojawi się na Xbox Live Indie Games w najbliższy piątek - 25 listopada. Poniżej zwiastun premierowy tego epizodu.
ribel Napisano 25 Listopad 2011 Autor Napisano 25 Listopad 2011 Zgodnie z planem dzisiaj drugi epizod debiutuje na Xbox Live Indie Games. Oozi: Earth Adventure - Episode 2
_Seth_ Napisano 25 Listopad 2011 Napisano 25 Listopad 2011 Gratki Ribel. Ja też obserwuję projekt i czekam, kiedy pojawi się na PC.
ribel Napisano 17 Styczeń 2012 Autor Napisano 17 Styczeń 2012 Prace nad kolejnymi epizodami trwają w najlepsze. Wkrótce powinien pojawić się na Xbox Live Indie Games epizod trzeci. Epizod czwarty w dość zaawansowanym stadium :) Pora pokazać jak się prezentuje epizod 3.
_Seth_ Napisano 18 Styczeń 2012 Napisano 18 Styczeń 2012 Jak zwykle graficznie na najwyższym poziomie. No i przyjemna odmiana, bo w końcu coś sci-fi, a nie po raz n-ty trawki, kamyki i drzewka ;).
ribel Napisano 12 Luty 2012 Autor Napisano 12 Luty 2012 Dzisiaj trzeci epizod wylądował na Xbox Live Indie Games. Posiadaczy Xbox'a zapraszam do grania - posiadacze Pc muszą jeszcze trochę poczekać :) No i premiowy zwiastun tego epizodu:
olaf Napisano 12 Luty 2012 Napisano 12 Luty 2012 Wygląda klasycznie czyli super sprawa. Zazdroszczę terminów. Mam na poniedziałek zrobić coś platformowego-prostego i po jednym dniu wieczorem dostałem maila czy klient może juz coś zobaczyć :) Na video te kafelki nie wygladaja juz tak nudno - jest chyba więcej akcji niż w poprzednich albo podkreśliłeś ją muzyką i tak sie wydaje. Anyway czekam na androida (anomaly dało radę z tego co widze na android markecie)
Plejground Napisano 10 Marzec 2012 Napisano 10 Marzec 2012 hej Ribel - nawet nie wiedzialem ze to pl gra ! Zaraz ja sciągne na X bo powinienem miec pare pkt. noi trzeba wspierac rodaków :) Od jakiegos czasu obserwuje ta stronke ale dopiero sie zapisalem wczoraj wiec nie jestem na biezaco! Dosłownie pare dni temu z nudow przegladalem indie games i nic poza tym nie rzucilo mi sie w oczy ale jakos odpuscilem sobie bo i tak nie mam za duzo czasu na gierki ostatnio - no ale to zmienia postac rzeczy. Nie wiem czy starczy mi pkt. na wszystkie częsci ale zobacze co sie da zrobic :) Jak troche pogram to skrobne pare słów. gratulacje i powodzenia !
Plejground Napisano 10 Marzec 2012 Napisano 10 Marzec 2012 ps .. akurat mialem 240msp wiec starczylo na 3epizody :) jak troche pogram to zdam relacje - ale musze stwierdzic ze gierka przyjazna tylko muza jak dla mnie zbyt melancholijna - nie lubie takiej harfy :) pozdro
Gość qrdziel Napisano 9 Maj 2012 Napisano 9 Maj 2012 witam gierka bardzo przyjemna, lecz określenie "starej szkoły" - jakoś nie pasuje myślę, iż rozwój platformówek na dobre rozpoczął się w latach osiemdziesiątych wykształciły się dwa nurty 1. zręcznościówki - nie mające żadnego klimatu, bardzo dziecinne polegające na zbieraniu różnych dziwnych elementów. przykładami mogą być: Mappy, Burger Time, Frogger 2. platformówki scrollowane, gdzie bohater stawiał czoła niekończącym się hordom przeciwników. gdzie bohater miał możliwość rozwijania się lub przynajmniej zmiany oręża którym walczył. przy grach tych straciłem swoje dzieciństwo przykładami mogą być: Ghost Goblins, Kung Fu Master, Karnov, Commando, czy gierka wszechczasów LEANDER!!! Niestety po obejrzeniu zwiastunów na youtube mogę tą grę zakwalifikować do tej pierwszej grupy. Mimo iż postać jest bardzo ciekawa, a grafika kolorowa - to nie zainteresowała ta gra moich dzieci :( Szkoda - bo autor ma duży potencjał, ale gra wygląda jak nieudany klon mario bross nikogo nie interesuje już zbieranie gwiazdek i skakanie przez zielone gluty aby gra miała wzięcie - to musi być albo mroczna - dobrym przykładem jest Limbo - polecam, lub śmieszna np Rayman Orygins. Tej grze niestety duuuuużo brakuje aby nazwać ją Old School
ribel Napisano 24 Lipiec 2012 Autor Napisano 24 Lipiec 2012 Kolejny raport z pola walki. Czwarty epizod na Xbox Live Indie Games jak i zbiorcza wersja PC właściwie zakończona. Wersja na X'sa powinna pojawić się wkrótce. Na PC też jakoś nie za długo, tylko ciężko powiedzieć gdzie się ona ukaże. Valve niestety stwierdziło że nasza gra nie pasuje na Steam, wiec jak na razie szukamy innych miejsc gdzie możemy wydać Ooziego. Pewne nadzieje pokładamy w Steam Greenlight czyli usłudze która ma wkrótce wystartować i w teorii polegać na tym, że to gracze decydują co miałoby się pojawić na Steamie. Jak tylko usługa wystartuje i umieścimy tam naszą grę dam znać - liczę na Waszą pomoc :) A na koniec kilka screenów z czwartego świata gry.
olaf Napisano 24 Lipiec 2012 Napisano 24 Lipiec 2012 wygląda fajnie. troche się postarzała grafika przez te lata albo pierwsza część miała lepsze kontrasty. Ale nadal trzyma poziom. Myslicie o wydaniu mobilnym, czy gameplay na to za bardzo nie pozwala?
ribel Napisano 24 Lipiec 2012 Autor Napisano 24 Lipiec 2012 Z wersją mobilną jest ten problem że trzeba by przepisać cały kod od nowa. Prawdopodobnie musielibyśmy powyrzucać dużo animacji i przyciąć też inne rzeczy. No i pewnie etapy też przerobić by trzabyło - teraz są zdecydowanie za długie i złożone jak na standardy grania mobilnego. Nie mówimy w tym momencie "100% nie" dla wersji mobilnej, ale raczej szybko sie ona nie pojawi.
plutko Napisano 24 Lipiec 2012 Napisano 24 Lipiec 2012 A mozesz napisac cos wiecej o Steamie? Dlugie byly boje czy od razu Was zbyli?
olaf Napisano 24 Lipiec 2012 Napisano 24 Lipiec 2012 @ribel - no rozumiem. ale pomyślałbym na wykorzystaniem frameworka jakiegoś i tylko assety przeniósł + typowo mobilne aspekty rozgrywki dodał. Frameworkow jest sporo obecnie.
ribel Napisano 24 Lipiec 2012 Autor Napisano 24 Lipiec 2012 @plutko - długie czekanie na odpowiedź i szybkie zbycie bez podawania powodów. Niestety jak się jest małym, nikomu nie znanym studyjkiem to ciężko się wbić nawet na Steama. Może jeszcze pojedziemy na Gamescom żeby osobiście porozmawiać z ludźmi z Valve, ale obawiam się że skończy się tym że zasugerują wystawie gry na Greenlight'a. @ola-f Pomyślimy, ale nie będzie łatwo. Teraz jeszcze trzeba jakoś tą grę na pc sprzedać. Później się zobaczy :)
Creator Napisano 24 Lipiec 2012 Napisano 24 Lipiec 2012 ale obawiam się że skończy się tym że zasugerują wystawie gry na Greenlight'a.No to dajcie na Greenlighta :) Macie mój głos !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się