Napisano 26 Maj 201014 l Hej Dawno nic nie wrzucalem na forum, malo czasu, a jak byl to sie odpoczywało :) jakis czas temu zabrałem sie za zbrush'a, narazie nie wiele w nim potrafie, ale mam nadzieje ze sie to zmieni, napewno wiem juz ze transpose jest wku^^^^^^cy :), dlatego pozy ktore zrobilem sa takie a nie inne :), aktualnie robie model babeczki uderzajacej w worek, licze na wasza pomoc bo mam zamiar ja dokonczyc, a jest w ch^^ i jeszcze troche do poprawienia :) poza tym przez ustawianie pozy pozmienialy sie troszke proporcje. PS:wybaczcie za ilosc fotek, ale chcialem odrazu wrzucic to co sie uzbieralo. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Edytowane 2 Styczeń 201411 l przez odnetniN
Napisano 26 Maj 201014 l No stary - ciuszki bardzo fajnie ci wyszly musze przyznac i zdecydowanie mi sie najbardziej podobaja z tego co pokazales. Niedzwiadek wyglada jak nagi kretoszczur niestety - chyba ze mial taki byc. Jesli nie to moglbys pokusic sie o wyrzezbienie futerka co nie jest zadaniem latwym ale jak dales rade ubraniu to i tutaj podolasz. Kobitka ma wybitnie dziwne proporcje - z tylu niemal nie ma szyi, glowa sporawa chyba.. Z anatomia juz tak jest ze w realnym zyciu to nie takie dziwadla chodza ale jednak w szeroko pojetej sztuce zwykle sie idealizuje sprawy. Ogolnie na plus ale jak mowisz sam - spoooro bedzie do poprawy. Sama poza jest z gatunku sztywnych ale na sieci masz mase referencji: http://bit.ly/bFoG5U (emocje i sila) http://bit.ly/9vdec9 (spojrz na rece) http://bit.ly/9ZQISj (extremalnie - ulozenie ciala) i tak dalej i tak dalej. Niech cie google prowadzi ;)
Napisano 27 Maj 201014 l Autor Natumi dzieki za refki, ja korzystalem z tej, chyba zostane przy tej co mam :) : http://yfrog.com/eufighterbyperfectstrangej Zgadza sie niedzwiadkowi lapy zje^^^^ i faktycznie podobne do krecich, poza tym faldki na cielsku wyszly takie na odpier^^^, do tego calosc (bryla) wyglada tak z powodu mieszania normalnych fotek niedzwiadka polarnego z misiem z Gold Compas :) i teraz mam za swoje ;], co do futerka to obiecywalem sobie ze dam mu futerko, dlatego stad tez te fladki, ale nie w zbrush'u tylko na hair&fur/vrayfur, ale na obiecywaniu sie skonczylo :) W modelu chłopca to przede wszystkim nie zadowala mnie pas na biodrach (slabo wyszlo), dodatkowo dlonie wyszly zbyt kobieco, jak narazie odstawiam go i biore sie za babeczke, mam nadzieje ze wreszcie poleci cos do finished :)
Napisano 27 Maj 201014 l jest dobrze men jak na początki z zbrushem to powiem, że byłem zaskoczony :) doszlifuj to o czym wspominałem, a kolejne modele będą cacy. btw skończ tą scenę dziecka z niedźwiedziem :)
Napisano 27 Maj 201014 l Dajesz rade...faldy na niedzwiedziach robia wrazenie! Calkiem dobre rzeczy, zbrush pozwala czarowac, nie:)? Zycze Ci co raz lepszych efektow, patrzac na aktualne mam pelne przekonanie, ze bedziesz rosl w sile!
Napisano 28 Maj 201014 l Autor Szymeq jak najbradziej skorzystam z rad, Ciesze sie ze wam sie podoba, dzieki za komentarze. :) Wrzucam male poprawki(mozliwe ze przesadzilem z jej bicepsem i szerokoscia barków), ale z drugiej strony nie chce isc w strone modelki, ma cwiczyc na worku bez szpilek xD Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Napisano 3 Czerwiec 201014 l Autor Update babeczki: pare rzeczy poprawilem, zmienilem jej poze,wyglada lepiej i wydaje sie na bardziej stabilna, mozliwe ze nie powinna stac na palcach :) [/url]
Napisano 4 Czerwiec 201014 l Jak pokazujesz szparkę to przynajmniej te (+18) w temacie podaj. Niezłe modele. Zrobiłeś bandaże na nogach i dłoniach ale czasu na majteczki nie starczyło.
Napisano 4 Czerwiec 201014 l Dac77: Rozpuść warkocz:) Modele bardzo fajne tylko pozy drewniane. Dawaj upa! Będzie to fajniej wyglądało jak postawisz modele na jakimś podłożu. Taki kwadratowy postumencik pokazuje przestrzeń. Edytowane 4 Czerwiec 201014 l przez Lucek
Napisano 4 Czerwiec 201014 l odnetniNie większość plików graficznych z twojego ostatniego posta nie ma =(
Napisano 4 Czerwiec 201014 l Dac77: Rozpuść warkocz... Jaki warkocz? Przecież postać ma bardzo krótkie włosy. Piję nie piszę. Dobra zasada.
Napisano 4 Czerwiec 201014 l Autor Jak pokazujesz szparkę to przynajmniej te (+18) w temacie podaj. Niezłe modele. Zrobiłeś bandaże na nogach i dłoniach ale czasu na majteczki nie starczyło. Fakt faktem nie chcialo mi sie juz robic gaci, a wary to lekki szkic, pare mazniec :) poza tym zastanawiam sie nad spodenkami, ale wtedy sporo jej zakryje, ale z drugiej strony spodenki najlepiej beda pasować do pozy :/ Lucek masz racje pozy slabe, ale staram sie :) przy tej pozie jeszcze popracuje bo chcialbym wymodelowac reszte (ubranko ) i jak najbardziej bedzie stala na macie, juz nawet mam wizje kadru, ktory bedzie. Mariusz u mnie sie wczytuja, sprobuj odswiezyc :P Dodam jeszcze jakie poprawki mam zamiar zrobic: -plecy, maja dziwny skret nie jestem pewien co do nich -mimika twarzy wyglada srednio -noga na ktorej stoi musze zarysowac bardziej miesnie, bo w tej chwili nie czuc ,masy -mozliwe ze jeszscze poprawie ramiona, ale na ile uda mi sie zrobic je takie jak powinny wygladac to nie wiem, bo aktualnie nie moge sobie teraz tego wyobrazic :) PS:Dac77&Lucek niema co sie spinac panowie, i wielkie dzieki za komentarze.
Napisano 4 Czerwiec 201014 l Nie chcę być złośliwy, ale powinieneś o wiele wnikliwiej przestudiować anatomię człowieka, zachowania mięśni pod skórą i położyć na to nieco wiekszy nacisk niż na genitalia :) Jeśli mogę wtrącić 3 grosze to proponuję zamiast przerysowywać bezpośrednio ze zdjęcia rzeźbę skóry, spróbować zrozmieć to co dzieje się pod nią kiedy dane partie muskulatury pracują... czyli zajrzeć do wewnątrz miast wierzyć temu co widać na zewnątrz. Pozdro.
Napisano 4 Czerwiec 201014 l Autor Artooro jesli mozesz to prosze Cie abys powytykał bledy anatomiczne w tej postaci bo wlasnie na to licze, zeby moc to poprawic, mnie jest juz ciezko je zauwazyc i mozesz mi wierzyc ze nie robilbym tej postaci nie studiujac wczesniej anatomii :)
Napisano 4 Czerwiec 201014 l co do rzeźbienia się nie wtrącam, bo sam nie potrafię (sic) co do pozy to daj ją nie na palcach na nodze ktorej stoi tylko na całej stopie lekko ugięte kolano, ale naprawde delikatnie, w drugiej nodze daj kolano troche wyżej, bo teraz to ona kopie ni to low kick, ni to high kick. co do rąk to mozesz je ustawic tak zeby były odwrotnie do nog, albo były przy gardzie, lepiej zeby były odwrotnie do nog bo bedzie mozna troche wiecej wyciagnac "artyzmu" :) mozesz jeszcze biodra bardziej wypchać, bo wtedy jest mocniejsze kopnięcie, i jak uderza w worek to kolano troszeczke za lina kopniecia, tak zeby przecinało już worek mam nadzieje ze pomogłem PS: Tez kiedyś może pomaziam w zbrushu :D
Napisano 5 Czerwiec 201014 l Autor cortes masz racje przy kopnieciu HK miala by zupelnie inna poze, tak jak piszesz rece byly by ulozone odwrotnie do polozenia nog, a same cialo bylo by obrocone bokiem do worka, powiedzmy ze jest to MK kopniecie w okolice żeber, czeste kopniecia w worek :P, dodam jeszcze ze napewno powinna stac na stopie tak jak juz to pisalem wczesniej, zobaczymy moze ja w koncu postawie na tej stopie(ewentualnie lekko ja podniose) i zmniejsze zgiecie w kolanie. Dzieki :)
Napisano 5 Czerwiec 201014 l Dobrze, zatem z rzeczy, które mi się najbardziej rzucają w oczy to: 1) Pacha tej pani zdaje się być minimalnie zbyt gruba. Zobacz tutaj na ten rysunek: http://realchristianity.files.wordpress.com/2010/04/muscles_human_body_front.jpg Mięsień "cycowy" przedłuża się w kierunku pod ramieniem, jest on przez to nieco cienszy niż u Ciebie w modelu. Powinien, co za tym idzie, utworzyć się dołek pod pachą przy Twojej pozie. U Ciebie jest, ale chyba zbyt mało widoczny. http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/52959/52959,1250288553,24/stock-photo-dangerous-woman-street-fighter-isolated-35282287.jpg Ogólnie w okolicach mięśnia ramiennego skróa wydaje się być zbyt gruba. 2) Popatrz jeszcze raz na ten rysunek z mięśniami. Ścięgna na szyji Twojego mdoelu są raczej zbyt cienki. Ścięgna barkowe mają zbyt mało objętości, są płaskie. 3) Obojczyki u Ciebie są równie mocno zaznaczone na dole jak u góry. Popatrz na tę fotkę: http://blogs.reuters.com/oddly-enough/files/2009/06/clavicle-300.jpg Obojczyk ma konkretny kształt w przekroju, nie jest natomiast tylko okrągłym maźnięciem brusha po płaskiej powierzchni (generalizując). To samo żebra mostka, jeśli już chcesz je pokazać, to nie mogą być tak wyraziste jak u zombie - powinny subtelniej chować się pod skórą. 4) Piersi w modelu to silikon. Miseczka piersi tak nei wygląda, nie jest to po prostu półkula pod skórą. Do tego w modelu jest za sztywna, nie ma żadnego ciężaru stąd wrażenie sztuczności. 5) Talia jeśli jest tak wykręcona to pępek i tak pozostaje zawsze na środku "równoleżnika" brzucha. Fałdy są zbyt cienkie, wyglądaja jak materiał. Poza tym w miejscu gdzie się tworzą przy takim zgięciu na pewno nie będą tak mocno widoczne żebra od spodu klatki piersiowej. To na razie tyle z tych najbardziej widocznych rzeczy. Ogólnie to nie możesz się zdecydować czy robisz kobietę anorektyczkę, czy taką która ma nieco więcej ciałka - gdzieniegdzie skóra jest wręcz gruba, a miejscami widać ostry zarys żeber, obojczyka itd. Wnioskuję, że dłonie sątylko zaczęte. W necie jest pełno referek, jeśli nie masz pewności jak coś wygląda to szukaj w google grafika wpisując angielskie nazwy kości, mięśni, części ciała - wynajdzie pełno przykładów. Ja się domyślam, że anatomię przestudiowałeś i "z pały" nie modelujesz. Musisz jednak spojrzec na nią ponownie hmm nie na zasadzie wizualnego zaakceptowania faktów, a raczej toku myślenia takiego jak to: "hmm tu mamy triceps, jest to rozcągnięty na kości zbiór nitek o danym kształcie, który zawija się w taki sposób i wchodzi pod taki mięsień. Jak ręka zmieni pozycję to tu się triceps rozciągnie, a tu uwypukli. Jak na to nałożyć skrórę to kształt się nieco rozmyje..." :) Edytowane 5 Czerwiec 201014 l przez ArTooRo
Napisano 5 Czerwiec 201014 l Nie zgodzę się z krytykantami w tym wątku. 1. Może stać na "palcach" - nikt nie mówi że to jest fizycznie niemożliwe. 2. To nie pacha zbyt duża - to stosunek średnicy górnej części ramienia do reszty ramienia jest zbyt duży. Ma zbyt chyde ramiona i nadgarstki biorąc pod uwagę budowę reszty ciała. 3. Szyja - dobrze że wogóle jest tam jakaś anatomia. 4. Cycki są różne. Takie półkule też się zdażają i powiem wam że bardzo takie lubię pod warunkiem że są naturalne bez żadnego ochydnego silikonu. Co jest źle? 1. Nie znam kobiety kopiącej bezwstydnie nago. Większość nagolasa zasłania się jakby otwarły się wrota piekieł. 2. Włosy - brak. 3. Za chude ramiona i nadgarstki. 4. Mimika powinna odpowiadać dynamiecznej pozie i wysiłkowi.
Napisano 5 Czerwiec 201014 l Autor Dzieki za poswiecenie chwili :) Piersi nie robilem wiszace pod wplywem fizyki, poniewaz bedzie miala(juz ma) ubranko:) Zbyt chude ramiona hmm nie jestem pewien, ale wezme to pod uwage :) obojczyk poprawie, zebra z prawej strony to samo, z lewej zostaja. Pempek podaza razem z biodrami, wydaje sie ok Nadgarstki faktycznie sa za chude biorac pod uwage fakt ze ma bandaz na rekach, trzeba to pogrubic. PS: wlosy na koniec :) Update
Napisano 7 Czerwiec 201014 l no proszę zmarszczki jak najbardziej na tak tylko głowę bym jakoś inaczej ułożył bo dziwny wyraz twarzy ma:)
Napisano 9 Czerwiec 201014 l Fajnie Ci to idzie, ogólnie bardzo na plus:-) jednak osobiście poprawił bym pozycję, a dokładnie gardę, przy takim kopnięciu powinno się balansować ciałem, więc dwie ręce przy głowie nie są wskazane. Przypatrz się jeszcze jak skręcają się biodra :D http://www.mma-underground.com/articles/images/roxy_lauren_large2.jpg
Napisano 11 Czerwiec 201014 l Autor Render+filtr, wersja na tapetke jakby ktos chcial( jak ktoś lubi takie klimaty) :) PS: po ucieciu do 1920x1080 lepiej sie prezentuje sama poza http://yfrog.com/b5femalefighterj
Napisano 24 Lipiec 201212 l Autor Dzieki Sebazx6r Nie bede robil nowego tematu tylko wrzuce tutaj, szczerze powiedziawszy to troche mnie juz zmeczyl model i pewnie bede chcial go jak najszybciej wykonczyc. To co zostalo do zrobienia to glowa, mniejsze kawalki skal (cos ala chrzastki),a do poprawy: stopa/palce u stop i ewentualnie moze pokusze sie o jakies ciekawsze ksztalty do reszty jak mnie zlapie wena. Sorki ze nie caly ale komp mi juz nie wyrabia,
Napisano 25 Lipiec 201212 l Jak dla mnie ta pani kopiąca worek jest całkiem niezła! skalny golem tez niczego sobie.
Napisano 25 Lipiec 201212 l Prawda. Ale golem IMO trochę mało skalny. Warto by dodać np jakiegoś noise'a na masce żeby wyszedł surowy kamień. Krawędzie IMO też trochę zbyt łagodne. Tylko nie traktuj ich pinchem bo wyjdzie kiszka.
Napisano 25 Lipiec 201212 l Autor Dzieki za uwagi :) Jeszcze zastanawiam sie nad proporcjami, ale to wyjdzie w praniu jak juz bedzie caly. Oprocz poprawek o ktorych pisalem, planuje dodac jeszcze lancuchy i porosty.
Napisano 26 Lipiec 201212 l Autor Trzeba bedzie dokupic ramy bo komp juz nie wyrabia;/ Upgrade modelu +testy na materialach z zetki/ Brakuje jeszcze lancuchow i mozna zabierac sie za texturke, potem dodam jeszcze jakies porosty ( w zaleznosci od tego jaki material przyjme)
Napisano 27 Lipiec 201212 l Czołem. Wiesz, bez detalu dużo bardziej mi się podobało. To co zrobiłeś jest takie strasznie automatyczne i bardzo rozprasza. Ciągnij dalej tamtą wersję!
Napisano 13 Sierpień 201212 l za bardzo w detal jeśli miał być cartoon, a za bardzo ciastowaty żeby być realistyczny. spróbuj następnym razem zrobić coś z konceptu jakiegoś wymiatacza oni mają fajnie opanowane myślenie sylwetowe i projektowanie postaci :) ew. przed wydetalowaniem zrobić kilka sketchsculptów danego pomysłu
Napisano 13 Sierpień 201212 l Autor Ryan - dzieki, moze zobaczymy. Coyote- mozliwe ze to przez ta poze wyglada cartoonkowo, co do sketchskulptow przed detalem to sie zgadzam, tak tez wlasnie robie :) nie wchodze w detal kiedy mi sie nie podoba sama bryla.
Napisano 13 Sierpień 201212 l Autor Kolejny update tym razem juz z nowa poza, troche zmienilem tez proporcje :)
Napisano 14 Sierpień 201212 l hej fajnie to wygląda ale dopracował bym jeszcze texturę, te żarzące się elementy potraktował bym bardziej subtelnie tak by od środka kreski do zewnątrz był lekki gradient (od żółtego do pomarańczowego) jak np. tutaj http://www.sc2mapster.com/media/attachments/7/38/deathwing.jpg
Napisano 25 Sierpień 201212 l Autor Tym razem popiersie(WIP). PS: Dzieki Matys za wskazowke, moze wroce do tego kiedys :)
Napisano 25 Sierpień 201212 l uchooo... googlee... https://www.google.pl/search?num=10&hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1676&bih=904&q=female+ear&oq=female+ear&gs_l=img.3...19712.22459.0.22696.12.12.0.0.0.0.108.431.4j1.5.0...0.0...1ac.yprtzGveHmw to samo do nosa: https://www.google.pl/search?num=10&hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1676&bih=904&q=female+ear&oq=female+ear&gs_l=img.3...19712.22459.0.22696.12.12.0.0.0.0.108.431.4j1.5.0...0.0...1ac.yprtzGveHmw#hl=pl&site=imghp&tbm=isch&sa=1&q=female+nose&oq=female+nose&gs_l=img.3...40402.41880.0.42127.7.6.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1c.6HbWzzWvlM8&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=48fa4a33f0bf9fdf&biw=1676&bih=904 jak możesz to pokaż side. Zejdź z jeden dwa subdivy i popracuj nad samą bryłą, kości jarzmowe, czoło... salut.
Napisano 20 Wrzesień 201212 l Autor Update Cos mi jeszcze nie pasuje, musze pokombinowac :) Edytowane 20 Wrzesień 201212 l przez odnetniN
Napisano 21 Wrzesień 201212 l Autor Hej Lucek nie mam jeszcze zrobionych wlosow, Ewidetnie jest cos nie tak ;/ Jest delikatnie mowiac lipa, ale powoli bede ja meczyl to moze cos z tego wyjdzie. widok z frontu.
Napisano 21 Wrzesień 201212 l Jak nie widzisz juz co poprawiać to nie poprawiaj. Strata czasu bo nic nowego nie się nauczysz jeśli te poprawki nie będą świadomym procesem. Za tydzień lub 2 jak do tego wrócisz będziesz miał świeższe spojrzenie i wtedy zobaczysz więcej błędów. Tylko o ile nie potrzebujesz tej główki do jakiegoś grubszego projektu to ja bym nie wracał tylko w tym czasie dłubał coś nowego. Inne refki, nowe podejście, nowe problemy. Rób nowy sculpt. No i sculptuj z kulki albo dynamesha na niskiej rozdziałce, najlepsze do nauki. Byle nie basemesh z konkretną topologią. Zawsze ogranicza i wpływa na prace ze sculptem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto