Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej

Dawno nic nie wrzucalem na forum, malo czasu, a jak byl to sie odpoczywało :) jakis czas temu zabrałem sie za zbrush'a, narazie nie wiele w nim potrafie, ale mam nadzieje ze sie to zmieni, napewno wiem juz ze transpose jest wku^^^^^^cy :), dlatego pozy ktore zrobilem sa takie a nie inne :), aktualnie robie model babeczki uderzajacej w worek, licze na wasza pomoc bo mam zamiar ja dokonczyc, a jest w ch^^ i jeszcze troche do poprawienia :) poza tym przez ustawianie pozy pozmienialy sie troszke proporcje.

 

PS:wybaczcie za ilosc fotek, ale chcialem odrazu wrzucic to co sie uzbieralo.

 

bear1.jpg

Uploaded with ImageShack.us

bear2.jpg

Uploaded with ImageShack.us

bear3q.jpg

Uploaded with ImageShack.us

bear4.jpg

Uploaded with ImageShack.us

bear6.jpg

Uploaded with ImageShack.us

bear5.jpg

Uploaded with ImageShack.us

bear7.jpg

Uploaded with ImageShack.us

boy1j.jpg

Uploaded with ImageShack.us

boy2.jpg

Uploaded with ImageShack.us

boy3.jpg

Uploaded with ImageShack.us

boy4h.jpg

boy5.jpg

Uploaded with ImageShack.us

boy6.jpg

Uploaded with ImageShack.us

boy7.jpg

boy8b.jpg

Uploaded with ImageShack.us

female1.jpg

female2.jpg

Uploaded with ImageShack.us

female3i.jpg

Uploaded with ImageShack.us

female4.jpg

Uploaded with ImageShack.us

female5g.jpg

Uploaded with ImageShack.us

female6.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez odnetniN
  • Odpowiedzi 65
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No stary - ciuszki bardzo fajnie ci wyszly musze przyznac i zdecydowanie mi sie najbardziej podobaja z tego co pokazales. Niedzwiadek wyglada jak nagi kretoszczur niestety - chyba ze mial taki byc. Jesli nie to moglbys pokusic sie o wyrzezbienie futerka co nie jest zadaniem latwym ale jak dales rade ubraniu to i tutaj podolasz. Kobitka ma wybitnie dziwne proporcje - z tylu niemal nie ma szyi, glowa sporawa chyba.. Z anatomia juz tak jest ze w realnym zyciu to nie takie dziwadla chodza ale jednak w szeroko pojetej sztuce zwykle sie idealizuje sprawy.

Ogolnie na plus ale jak mowisz sam - spoooro bedzie do poprawy. Sama poza jest z gatunku sztywnych ale na sieci masz mase referencji:

http://bit.ly/bFoG5U (emocje i sila)

http://bit.ly/9vdec9 (spojrz na rece)

http://bit.ly/9ZQISj (extremalnie - ulozenie ciala)

i tak dalej i tak dalej.

Niech cie google prowadzi ;)

Napisano

Natumi dzieki za refki, ja korzystalem z tej, chyba zostane przy tej co mam :) :

http://yfrog.com/eufighterbyperfectstrangej

Zgadza sie niedzwiadkowi lapy zje^^^^ i faktycznie podobne do krecich, poza tym faldki na cielsku wyszly takie na odpier^^^, do tego calosc (bryla) wyglada tak z powodu mieszania normalnych fotek niedzwiadka polarnego z misiem z Gold Compas :) i teraz mam za swoje ;], co do futerka to obiecywalem sobie ze dam mu futerko, dlatego stad tez te fladki, ale nie w zbrush'u tylko na hair&fur/vrayfur, ale na obiecywaniu sie skonczylo :)

W modelu chłopca to przede wszystkim nie zadowala mnie pas na biodrach (slabo wyszlo), dodatkowo dlonie wyszly zbyt kobieco, jak narazie odstawiam go i biore sie za babeczke, mam nadzieje ze wreszcie poleci cos do finished :)

Napisano

jest dobrze men jak na początki z zbrushem to powiem, że byłem zaskoczony :)

doszlifuj to o czym wspominałem, a kolejne modele będą cacy.

btw skończ tą scenę dziecka z niedźwiedziem :)

Napisano

Dajesz rade...faldy na niedzwiedziach robia wrazenie! Calkiem dobre rzeczy, zbrush pozwala czarowac, nie:)?

Zycze Ci co raz lepszych efektow, patrzac na aktualne mam pelne przekonanie, ze bedziesz rosl w sile!

Napisano

Szymeq jak najbradziej skorzystam z rad,

Ciesze sie ze wam sie podoba, dzieki za komentarze. :)

Wrzucam male poprawki(mozliwe ze przesadzilem z jej bicepsem i szerokoscia barków), ale z drugiej strony nie chce isc w strone modelki, ma cwiczyc na worku bez szpilek xD

 

10315416.jpg

61271374.jpg

Uploaded with ImageShack.us

55242959.jpg

48208539.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

Jak pokazujesz szparkę to przynajmniej te (+18) w temacie podaj. Niezłe modele. Zrobiłeś bandaże na nogach i dłoniach ale czasu na majteczki nie starczyło.

Napisano (edytowane)

Dac77: Rozpuść warkocz:)

Modele bardzo fajne tylko pozy drewniane. Dawaj upa! Będzie to fajniej wyglądało jak postawisz modele na jakimś podłożu. Taki kwadratowy postumencik pokazuje przestrzeń.

Edytowane przez Lucek
Napisano
Jak pokazujesz szparkę to przynajmniej te (+18) w temacie podaj. Niezłe modele. Zrobiłeś bandaże na nogach i dłoniach ale czasu na majteczki nie starczyło.

Fakt faktem nie chcialo mi sie juz robic gaci, a wary to lekki szkic, pare mazniec :) poza tym zastanawiam sie nad spodenkami, ale wtedy sporo jej zakryje, ale z drugiej strony spodenki najlepiej beda pasować do pozy :/

Lucek masz racje pozy slabe, ale staram sie :) przy tej pozie jeszcze popracuje bo chcialbym wymodelowac reszte (ubranko ) i jak najbardziej bedzie stala na macie, juz nawet mam wizje kadru, ktory bedzie.

Mariusz u mnie sie wczytuja, sprobuj odswiezyc :P

Dodam jeszcze jakie poprawki mam zamiar zrobic:

-plecy, maja dziwny skret nie jestem pewien co do nich

-mimika twarzy wyglada srednio

-noga na ktorej stoi musze zarysowac bardziej miesnie, bo w tej chwili nie czuc ,masy

-mozliwe ze jeszscze poprawie ramiona, ale na ile uda mi sie zrobic je takie jak powinny wygladac to nie wiem, bo aktualnie nie moge sobie teraz tego wyobrazic :)

PS:Dac77&Lucek niema co sie spinac panowie, i wielkie dzieki za komentarze.

Napisano

Nie chcę być złośliwy, ale powinieneś o wiele wnikliwiej przestudiować anatomię człowieka, zachowania mięśni pod skórą i położyć na to nieco wiekszy nacisk niż na genitalia :) Jeśli mogę wtrącić 3 grosze to proponuję zamiast przerysowywać bezpośrednio ze zdjęcia rzeźbę skóry, spróbować zrozmieć to co dzieje się pod nią kiedy dane partie muskulatury pracują... czyli zajrzeć do wewnątrz miast wierzyć temu co widać na zewnątrz.

 

Pozdro.

Napisano

Artooro jesli mozesz to prosze Cie abys powytykał bledy anatomiczne w tej postaci bo wlasnie na to licze, zeby moc to poprawic, mnie jest juz ciezko je zauwazyc i mozesz mi wierzyc ze nie robilbym tej postaci nie studiujac wczesniej anatomii :)

 

61896094.jpg

 

93781078.jpg

 

27814167.jpg

Napisano

co do rzeźbienia się nie wtrącam, bo sam nie potrafię (sic)

co do pozy to daj ją nie na palcach na nodze ktorej stoi tylko na całej stopie lekko ugięte kolano, ale naprawde delikatnie, w drugiej nodze daj kolano troche wyżej, bo teraz to ona kopie ni to low kick, ni to high kick.

co do rąk to mozesz je ustawic tak zeby były odwrotnie do nog, albo były przy gardzie, lepiej zeby były odwrotnie do nog bo bedzie mozna troche wiecej wyciagnac "artyzmu" :)

mozesz jeszcze biodra bardziej wypchać, bo wtedy jest mocniejsze kopnięcie, i jak uderza w worek to kolano troszeczke za lina kopniecia, tak zeby przecinało już worek

mam nadzieje ze pomogłem

 

PS: Tez kiedyś może pomaziam w zbrushu :D

Napisano

cortes masz racje przy kopnieciu HK miala by zupelnie inna poze, tak jak piszesz rece byly by ulozone odwrotnie do polozenia nog, a same cialo bylo by obrocone bokiem do worka, powiedzmy ze jest to MK kopniecie w okolice żeber, czeste kopniecia w worek :P, dodam jeszcze ze napewno powinna stac na stopie tak jak juz to pisalem wczesniej, zobaczymy moze ja w koncu postawie na tej stopie(ewentualnie lekko ja podniose) i zmniejsze zgiecie w kolanie. Dzieki :)

Napisano (edytowane)

Dobrze, zatem z rzeczy, które mi się najbardziej rzucają w oczy to:

 

1) Pacha tej pani zdaje się być minimalnie zbyt gruba. Zobacz tutaj na ten rysunek:

http://realchristianity.files.wordpress.com/2010/04/muscles_human_body_front.jpg

Mięsień "cycowy" przedłuża się w kierunku pod ramieniem, jest on przez to nieco cienszy niż u Ciebie w modelu. Powinien, co za tym idzie, utworzyć się dołek pod pachą przy Twojej pozie. U Ciebie jest, ale chyba zbyt mało widoczny.

http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/52959/52959,1250288553,24/stock-photo-dangerous-woman-street-fighter-isolated-35282287.jpg

Ogólnie w okolicach mięśnia ramiennego skróa wydaje się być zbyt gruba.

 

2) Popatrz jeszcze raz na ten rysunek z mięśniami. Ścięgna na szyji Twojego mdoelu są raczej zbyt cienki. Ścięgna barkowe mają zbyt mało objętości, są płaskie.

 

3) Obojczyki u Ciebie są równie mocno zaznaczone na dole jak u góry. Popatrz na tę fotkę:

http://blogs.reuters.com/oddly-enough/files/2009/06/clavicle-300.jpg

Obojczyk ma konkretny kształt w przekroju, nie jest natomiast tylko okrągłym maźnięciem brusha po płaskiej powierzchni (generalizując). To samo żebra mostka, jeśli już chcesz je pokazać, to nie mogą być tak wyraziste jak u zombie - powinny subtelniej chować się pod skórą.

 

4) Piersi w modelu to silikon. Miseczka piersi tak nei wygląda, nie jest to po prostu półkula pod skórą. Do tego w modelu jest za sztywna, nie ma żadnego ciężaru stąd wrażenie sztuczności.

 

5) Talia jeśli jest tak wykręcona to pępek i tak pozostaje zawsze na środku "równoleżnika" brzucha. Fałdy są zbyt cienkie, wyglądaja jak materiał. Poza tym w miejscu gdzie się tworzą przy takim zgięciu na pewno nie będą tak mocno widoczne żebra od spodu klatki piersiowej.

 

To na razie tyle z tych najbardziej widocznych rzeczy. Ogólnie to nie możesz się zdecydować czy robisz kobietę anorektyczkę, czy taką która ma nieco więcej ciałka - gdzieniegdzie skóra jest wręcz gruba, a miejscami widać ostry zarys żeber, obojczyka itd. Wnioskuję, że dłonie sątylko zaczęte.

 

W necie jest pełno referek, jeśli nie masz pewności jak coś wygląda to szukaj w google grafika wpisując angielskie nazwy kości, mięśni, części ciała - wynajdzie pełno przykładów.

 

 

Ja się domyślam, że anatomię przestudiowałeś i "z pały" nie modelujesz. Musisz jednak spojrzec na nią ponownie hmm nie na zasadzie wizualnego zaakceptowania faktów, a raczej toku myślenia takiego jak to: "hmm tu mamy triceps, jest to rozcągnięty na kości zbiór nitek o danym kształcie, który zawija się w taki sposób i wchodzi pod taki mięsień. Jak ręka zmieni pozycję to tu się triceps rozciągnie, a tu uwypukli. Jak na to nałożyć skrórę to kształt się nieco rozmyje..." :)

Edytowane przez ArTooRo
Napisano

Nie zgodzę się z krytykantami w tym wątku.

1. Może stać na "palcach" - nikt nie mówi że to jest fizycznie niemożliwe.

2. To nie pacha zbyt duża - to stosunek średnicy górnej części ramienia do reszty ramienia jest zbyt duży. Ma zbyt chyde ramiona i nadgarstki biorąc pod uwagę budowę reszty ciała.

3. Szyja - dobrze że wogóle jest tam jakaś anatomia.

4. Cycki są różne. Takie półkule też się zdażają i powiem wam że bardzo takie lubię pod warunkiem że są naturalne bez żadnego ochydnego silikonu.

 

Co jest źle?

1. Nie znam kobiety kopiącej bezwstydnie nago. Większość nagolasa zasłania się jakby otwarły się wrota piekieł.

2. Włosy - brak.

3. Za chude ramiona i nadgarstki.

4. Mimika powinna odpowiadać dynamiecznej pozie i wysiłkowi.

Napisano

Dzieki za poswiecenie chwili :)

Piersi nie robilem wiszace pod wplywem fizyki, poniewaz bedzie miala(juz ma) ubranko:)

Zbyt chude ramiona hmm nie jestem pewien, ale wezme to pod uwage :) obojczyk poprawie, zebra z prawej strony to samo, z lewej zostaja. Pempek podaza razem z biodrami, wydaje sie ok

Nadgarstki faktycznie sa za chude biorac pod uwage fakt ze ma bandaz na rekach, trzeba to pogrubic.

PS: wlosy na koniec :)

Update

55675590.jpg

Napisano

Dzieki Sebazx6r

Nie bede robil nowego tematu tylko wrzuce tutaj, szczerze powiedziawszy to troche mnie juz zmeczyl model i pewnie bede chcial go jak najszybciej wykonczyc.

To co zostalo do zrobienia to glowa, mniejsze kawalki skal (cos ala chrzastki),a do poprawy: stopa/palce u stop i ewentualnie moze pokusze sie o jakies ciekawsze ksztalty do reszty jak mnie zlapie wena.

Sorki ze nie caly ale komp mi juz nie wyrabia,

golemzbrush.jpg

Napisano

Prawda. Ale golem IMO trochę mało skalny. Warto by dodać np jakiegoś noise'a na masce żeby wyszedł surowy kamień. Krawędzie IMO też trochę zbyt łagodne. Tylko nie traktuj ich pinchem bo wyjdzie kiszka.

Napisano

Dzieki za uwagi :) Jeszcze zastanawiam sie nad proporcjami, ale to wyjdzie w praniu jak juz bedzie caly.

Oprocz poprawek o ktorych pisalem, planuje dodac jeszcze lancuchy i porosty.

Napisano

Trzeba bedzie dokupic ramy bo komp juz nie wyrabia;/

Upgrade modelu +testy na materialach z zetki/

golem1.jpg

golem2.jpg

golem3lg.jpg

golem4f.jpg

 

Brakuje jeszcze lancuchow i mozna zabierac sie za texturke, potem dodam jeszcze jakies porosty ( w zaleznosci od tego jaki material przyjme)

Napisano

za bardzo w detal jeśli miał być cartoon, a za bardzo ciastowaty żeby być realistyczny.

spróbuj następnym razem zrobić coś z konceptu jakiegoś wymiatacza oni mają fajnie opanowane myślenie sylwetowe i projektowanie postaci :)

ew. przed wydetalowaniem zrobić kilka sketchsculptów danego pomysłu

Napisano

Ryan - dzieki, moze zobaczymy.

Coyote- mozliwe ze to przez ta poze wyglada cartoonkowo, co do sketchskulptow przed detalem to sie zgadzam, tak tez wlasnie robie :) nie wchodze w detal kiedy mi sie nie podoba sama bryla.

Napisano

uchooo...

googlee...

https://www.google.pl/search?num=10&hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1676&bih=904&q=female+ear&oq=female+ear&gs_l=img.3...19712.22459.0.22696.12.12.0.0.0.0.108.431.4j1.5.0...0.0...1ac.yprtzGveHmw

 

to samo do nosa: https://www.google.pl/search?num=10&hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1676&bih=904&q=female+ear&oq=female+ear&gs_l=img.3...19712.22459.0.22696.12.12.0.0.0.0.108.431.4j1.5.0...0.0...1ac.yprtzGveHmw#hl=pl&site=imghp&tbm=isch&sa=1&q=female+nose&oq=female+nose&gs_l=img.3...40402.41880.0.42127.7.6.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1c.6HbWzzWvlM8&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=48fa4a33f0bf9fdf&biw=1676&bih=904

 

jak możesz to pokaż side.

 

Zejdź z jeden dwa subdivy i popracuj nad samą bryłą, kości jarzmowe, czoło...

 

salut.

Napisano

Hej Lucek nie mam jeszcze zrobionych wlosow,

Ewidetnie jest cos nie tak ;/ Jest delikatnie mowiac lipa, ale powoli bede ja meczyl to moze cos z tego wyjdzie.

widok z frontu.

popiersie3a.jpg

Napisano

Jak nie widzisz juz co poprawiać to nie poprawiaj. Strata czasu bo nic nowego nie się nauczysz jeśli te poprawki nie będą świadomym procesem. Za tydzień lub 2 jak do tego wrócisz będziesz miał świeższe spojrzenie i wtedy zobaczysz więcej błędów. Tylko o ile nie potrzebujesz tej główki do jakiegoś grubszego projektu to ja bym nie wracał tylko w tym czasie dłubał coś nowego. Inne refki, nowe podejście, nowe problemy. Rób nowy sculpt.

No i sculptuj z kulki albo dynamesha na niskiej rozdziałce, najlepsze do nauki. Byle nie basemesh z konkretną topologią. Zawsze ogranicza i wpływa na prace ze sculptem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności