Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cyanide, dzięki :)

 

Morphe, nieee, ten jest za skromny ;P ;)

 

La R, zrobiłam 3 dodatkowe rendery z różnym IORem, ale ręcznie, bez skryptu żeby mieć większą kontrolę nad tym, poskładałam w szopie i nałożyłam na główny render.

Napisano

Sroka8888 udaj się na jakieś stronki producentów wypoczynków ( którzy mają modele 3d ) i zamień ten niefartowny model - indian ma racje. Skóre teraz zrobiłeś słoniową :-) - mniejszy bump winien być. Ww sofa po prostu wygląda nienaturalnie, cała reszta fajna i szkoda tego.

Napisano (edytowane)

No trochę ich za dużo ale jakoś tego nie zauważyłem za bardzo skupiłem się na materiale

A która wersja lepsza ?

Edytowane przez Sroka8888
Napisano (edytowane)

prwdomstodolatesta.jpg

.

prwdomstodolatestb.jpg

.

 

 

Test oświetlenia.

(zagospodarowania jeszcze brak jak widać)

 

Volvo C-70 by mpata :)

Edytowane przez Loki
Napisano

świecone: vraysky + vraysun

trawa: displace - tak jak jahred6 pisze z noisem (przy tym dość złożona mapa displace)

liczyło się jakies 12min / obrazek (q6600) i zajmuje w pamięci jakieś 700mb.

Napisano

noisem traktuje vertexy - przed displace. Może nie do końca jasno opisałem o co chodzi.

 

Swoją drogą w displacement też (o ile dobrze pamiętam) jest noise (sama mapka displacement to mix kilku bitmap na różnych kanałach mapowania ułożonych).

Napisano

To chyba nie jest mapa kierunkowa noise tylko modyfikator noise rzucony na plane z trawą. Przynajmniej ja to takiej metodzie kiedyś czytałem, z resztą nie ważne, trawa wygląda świetnie, to chyba max co da się wycisnąć z trawy bez robienia jej z proxów. Rewelacja, kolor też idealnie wyszedł :)

 

Edit: ah, byłeś szybszy. Widzę że faktycznie jakąś złożoną mapkę zmontowałeś.

Napisano
To chyba nie jest mapa kierunkowa noise tylko modyfikator noise rzucony na plane z trawą.

 

Dokładnie.

 

nvidia a to nie jest czasem Twoja metoda? (o ile dobrze pamiętam to był tu nawet fajny tutorial o takiej trawie na forum nim się właśnie "inspirowałem" :)

Napisano

Pierwszym renderem od 5lat trzeba się pochwalić ;)

Powoli przymierzam się do wsparcie flasha i AE czymś co ma 3d i wybrałem blendera. 20min tutoriali 2godziny zabawy i juz można modelować ;)

 

swoją drogą fajne modyfikatory rozpraszania światła się pojawiły od tego czasu.

blend_001.jpg

Napisano

loki moglbys podac nastawy, przy ktorych tak krotki czas osiagasz przy bardzo dobrej jakosci? jakie subdv materialow? ten q6600 krecony? ja na takim procku mam czasy conajmniej kilkukrotnie wyzsze:/

Napisano
pressenter:dla mnie bomba tylko jednego mógłbym się przyczepić że widać lekki szum chyba że to zamierzone.

 

W końcu to "rendery testowe". ;) Wysoki szuk zamierzony żeby szybciej się renderzyło.

 

press, ładnie, ale drzwi ciemne drewno a framuga biała?

 

Lol, faktycznie. Dzięki. :)

 

sz.

Napisano (edytowane)

pressenter - jak dla mnie bomba - jeśli to redner dla klienta który zamawiał u Ciebie projekt to powinien być zadowolony nawet z "testowego" obrazka.

Ja tam szumu nie zauważyłem (tzn. jest ale absolutnie nie rzucił mi się w oczy).

In plus - te liście wpadające z wiatrem, brakuje może tylko żeby w szybie drzwi odbijało się coś (ale to takie moje przemyślenie, możliwe - nie sprawdzałem - że przy takim nasłonecznieniu akurat nic by się w nich nie odbijało).

 

airmoss - q6600 nie kręcony nigdy - a ustawienia takie:

 

 

settingsvray.jpg

 

Jak widać prawie wszystko defoult.

W photoshopie lekki sharpen i color correction (ale ten "Auto Color") dodane.

(materiały w zasadzie wszystkie mają subdiv defoultowy wszędzie, tylko blacha ma subdivisioin w reflect podkręcony do 24)

 

 

ola-f: daj gęstszą siatkę bo schody widać na krawędziach tego wichajstra :) a i mogłeś zrobić logo 3ds Maxa w blenderze dla przekory jak już.

Edytowane przez Loki
Napisano

Loki: dzięki. No fakt, powinno, ale już mi się nie chciało takiego duperelka robić. ;)

 

O, Lis, dawno nic nie pokazywałeś. :) Szczególnie te pierwsze ładniutkie, ten lekki bump, zdaje się, bardzo fajnie się prezentuje. A ten "brokat" jak zrobiłeś?

 

Sz.

Napisano

no obrazek mega wolno się wczytuje.

 

Dunuś - przy okazji ktoś przewraca budynek - horyzont nie pasuje (ten z widoku zza okna)

 

Ogólnie można by zdesaturować lekko całość może.

Napisano

indian: wcześniejszy obraz mial 500 kb a teraz ten ma 250. Dziwie sie ze Ci wolno laduje bo u mnie jest w mig.

Loki: poprawię horyzoncik, zdesaturuję, bałem się że powiecie mi że kontrast jest za mały .

Załadowałem skompresiony obrazek, myślę że teraz szybciej. Jest ok?

Napisano

jil- śliczny smaczek, bardzo łądnie. skąd ta torba? jakieś every?

 

dunuś zmień może komode pod tv na podobną do reszty mebli, balans bieli co było mówione oraz może przesuń tego smoka i świeczki aby TV nie zasłaniały

Napisano (edytowane)

Xiz0r - uwzględnię tą komodę, łajtbalans, duperele na komodzie.

Zresztą poprawię kołdrę i dywanik wedle porady Zbychowatego.

 

Aha, i horyzont to niebo z cgtextures + plane z wodą. Wszystko z LWF.

 

EDIT: jahred6: komentarz o balansie bieli wart uwagi, dziękuję

 

Dziękuję za uwagi.

Pozdrawiam

Edytowane przez Camel
Napisano

uuuuuu, ałłć.... hehe, Dunuś szydło workiem...

 

Ja wrzucam kuchnie, ustalona już z klientem. Co do renderu coś mi nie pasi, chyba że już

"przepatrzony" "przemęczony" temat... :)

 

kpkuchniaszaraotoczenie.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano (edytowane)

Hey,

 

me was kidding, me was chcieć zrobić małe zamieszanie ;)

 

a tak na serio ja w poniedziałek kończę wizualizację wykonywaną na zlecenie (inna oczywiście sypialnia, z pokojem do nauki itd), to zapowiadam że ją pokażę. Także bez pierdółczenia :]

 

(usunąłem plik!)

 

off>

Edytowane przez Camel
Napisano

Miło że się podoba JIL ! Okno - Ivan ja go nie projektowałem, ale jest to ciekawa konstrukcja, bo bez niepotrzebnych pionowych szprosów, szyba w szybę, nawet przy kącie 90', tylko szprosy tam gdzie jest skrzydło uchylne bądź otwierane.... spoko no nie :) ?

 

Tu drugi obrazek :

 

kpkuchniaszaraotoczenie.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności