Camel Napisano 26 Sierpień 2010 Napisano 26 Sierpień 2010 plaża? fajnie, to wiesz gdzie mnie szukać ;) 1
mały królik Napisano 26 Sierpień 2010 Napisano 26 Sierpień 2010 Cyanide, dzięki :) Morphe, nieee, ten jest za skromny ;P ;) La R, zrobiłam 3 dodatkowe rendery z różnym IORem, ale ręcznie, bez skryptu żeby mieć większą kontrolę nad tym, poskładałam w szopie i nałożyłam na główny render.
jahred6 Napisano 26 Sierpień 2010 Napisano 26 Sierpień 2010 Sroka8888 udaj się na jakieś stronki producentów wypoczynków ( którzy mają modele 3d ) i zamień ten niefartowny model - indian ma racje. Skóre teraz zrobiłeś słoniową :-) - mniejszy bump winien być. Ww sofa po prostu wygląda nienaturalnie, cała reszta fajna i szkoda tego.
indian Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 (edytowane) ta sofa mogła by pasować, ale ten materiał :) Edytowane 27 Sierpień 2010 przez indian
Orangegraphics Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 sroka policz te poduszki i powiedz czy na pewno ich ilość jest ok;]
Sroka8888 Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 (edytowane) No trochę ich za dużo ale jakoś tego nie zauważyłem za bardzo skupiłem się na materiale A która wersja lepsza ? Edytowane 27 Sierpień 2010 przez Sroka8888
jahred6 Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 ostatnia nawet ujdzie ale i tak plastelinkowy wypoczynek... :-(
Loki Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 (edytowane) . . Test oświetlenia. (zagospodarowania jeszcze brak jak widać) Volvo C-70 by mpata :) Edytowane 28 Sierpień 2010 przez Loki
Sroka8888 Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 Loki: Fajna trawa to model czy displace? ile się to robiło?Czym świeciłeś? powodzenia w dalszej pracy.
jahred6 Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 Loki wszystko fajnie, trawa rzeczywiście b. spoko. Displace - tak mi się wydaje, a źdźbła w różnych kierunkach, dobrze wyszły ( noise ? )
Loki Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 świecone: vraysky + vraysun trawa: displace - tak jak jahred6 pisze z noisem (przy tym dość złożona mapa displace) liczyło się jakies 12min / obrazek (q6600) i zajmuje w pamięci jakieś 700mb.
NV Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 Gdzie umieszczasz mapę kierunkową (noise) ? Bo szczerze nie widziałem o takiej możliwości.
Loki Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 noisem traktuje vertexy - przed displace. Może nie do końca jasno opisałem o co chodzi. Swoją drogą w displacement też (o ile dobrze pamiętam) jest noise (sama mapka displacement to mix kilku bitmap na różnych kanałach mapowania ułożonych).
Razer Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 To chyba nie jest mapa kierunkowa noise tylko modyfikator noise rzucony na plane z trawą. Przynajmniej ja to takiej metodzie kiedyś czytałem, z resztą nie ważne, trawa wygląda świetnie, to chyba max co da się wycisnąć z trawy bez robienia jej z proxów. Rewelacja, kolor też idealnie wyszedł :) Edit: ah, byłeś szybszy. Widzę że faktycznie jakąś złożoną mapkę zmontowałeś.
Loki Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 To chyba nie jest mapa kierunkowa noise tylko modyfikator noise rzucony na plane z trawą. Dokładnie. nvidia a to nie jest czasem Twoja metoda? (o ile dobrze pamiętam to był tu nawet fajny tutorial o takiej trawie na forum nim się właśnie "inspirowałem" :)
pressenter Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 Loki: będziesz to jeszcze jakoś obrabiał? Ode mnie takie tam... Sz.
olaf Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 Pierwszym renderem od 5lat trzeba się pochwalić ;) Powoli przymierzam się do wsparcie flasha i AE czymś co ma 3d i wybrałem blendera. 20min tutoriali 2godziny zabawy i juz można modelować ;) swoją drogą fajne modyfikatory rozpraszania światła się pojawiły od tego czasu.
airmoss Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 loki moglbys podac nastawy, przy ktorych tak krotki czas osiagasz przy bardzo dobrej jakosci? jakie subdv materialow? ten q6600 krecony? ja na takim procku mam czasy conajmniej kilkukrotnie wyzsze:/
Sroka8888 Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 pressenter:dla mnie bomba tylko jednego mógłbym się przyczepić że widać lekki szum chyba że to zamierzone.
Orangegraphics Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 press, ładnie, ale drzwi ciemne drewno a framuga biała?
pressenter Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 pressenter:dla mnie bomba tylko jednego mógłbym się przyczepić że widać lekki szum chyba że to zamierzone. W końcu to "rendery testowe". ;) Wysoki szuk zamierzony żeby szybciej się renderzyło. press, ładnie, ale drzwi ciemne drewno a framuga biała? Lol, faktycznie. Dzięki. :) sz.
Loki Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 (edytowane) pressenter - jak dla mnie bomba - jeśli to redner dla klienta który zamawiał u Ciebie projekt to powinien być zadowolony nawet z "testowego" obrazka. Ja tam szumu nie zauważyłem (tzn. jest ale absolutnie nie rzucił mi się w oczy). In plus - te liście wpadające z wiatrem, brakuje może tylko żeby w szybie drzwi odbijało się coś (ale to takie moje przemyślenie, możliwe - nie sprawdzałem - że przy takim nasłonecznieniu akurat nic by się w nich nie odbijało). airmoss - q6600 nie kręcony nigdy - a ustawienia takie: Jak widać prawie wszystko defoult. W photoshopie lekki sharpen i color correction (ale ten "Auto Color") dodane. (materiały w zasadzie wszystkie mają subdiv defoultowy wszędzie, tylko blacha ma subdivisioin w reflect podkręcony do 24) ola-f: daj gęstszą siatkę bo schody widać na krawędziach tego wichajstra :) a i mogłeś zrobić logo 3ds Maxa w blenderze dla przekory jak już. Edytowane 28 Sierpień 2010 przez Loki
Orangegraphics Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 te drugie jakieś rozmyte mają te kryształki na materiale, a 1 bardzo ładnie tylko jakoś balansujesz na granicy zamszu a skóry
pressenter Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 Loki: dzięki. No fakt, powinno, ale już mi się nie chciało takiego duperelka robić. ;) O, Lis, dawno nic nie pokazywałeś. :) Szczególnie te pierwsze ładniutkie, ten lekki bump, zdaje się, bardzo fajnie się prezentuje. A ten "brokat" jak zrobiłeś? Sz.
Loki Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 Lisie - niebieskie fajniejsze niż te cekinowe, pokażesz siatkę?
Camel Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 (edytowane) ..uno, duo, trio.. na rozgrzanie. Edytowane 28 Sierpień 2010 przez Camel
jahred6 Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 Dunuś w camerze balans bieli lekko beżowy, bo za żółto wyszło... ale spox.
indian Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 Kurde duna nie wiem jak ty to robisz, ale ładuje mi się ten obrazek od 10 minut i jeszcze się nie załadował :(
Loki Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 no obrazek mega wolno się wczytuje. Dunuś - przy okazji ktoś przewraca budynek - horyzont nie pasuje (ten z widoku zza okna) Ogólnie można by zdesaturować lekko całość może.
Camel Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 indian: wcześniejszy obraz mial 500 kb a teraz ten ma 250. Dziwie sie ze Ci wolno laduje bo u mnie jest w mig. Loki: poprawię horyzoncik, zdesaturuję, bałem się że powiecie mi że kontrast jest za mały . Załadowałem skompresiony obrazek, myślę że teraz szybciej. Jest ok?
Orangegraphics Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 jil- śliczny smaczek, bardzo łądnie. skąd ta torba? jakieś every? dunuś zmień może komode pod tv na podobną do reszty mebli, balans bieli co było mówione oraz może przesuń tego smoka i świeczki aby TV nie zasłaniały
Camel Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 (edytowane) Xiz0r - uwzględnię tą komodę, łajtbalans, duperele na komodzie. Zresztą poprawię kołdrę i dywanik wedle porady Zbychowatego. Aha, i horyzont to niebo z cgtextures + plane z wodą. Wszystko z LWF. EDIT: jahred6: komentarz o balansie bieli wart uwagi, dziękuję Dziękuję za uwagi. Pozdrawiam Edytowane 28 Sierpień 2010 przez Camel
jahred6 Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 No Ivan torba świetna, czekam na więcej tego "czegoś" ;-)
jlidesign Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 Dzięki Oskar, a ty Dunuś sam sklej jakieś wnętrz te które pokazałeś można ściągnąć z neta :) tu jest link to tego pomieszczenia http://www.cgsoft.ru/3d_modeling/3d_studio_max/3d_models/page/43/
jahred6 Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 uuuuuu, ałłć.... hehe, Dunuś szydło workiem... Ja wrzucam kuchnie, ustalona już z klientem. Co do renderu coś mi nie pasi, chyba że już "przepatrzony" "przemęczony" temat... :) Uploaded with ImageShack.us
jlidesign Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 Ooo Oskar fajne, tylko za bardzo nie rozumiem okna :)
Loki Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 Dzięki Oskar, a ty Dunuś sam sklej jakieś wnętrz te które pokazałeś można ściągnąć z neta :) tu jest link to tego pomieszczenia http://www.cgsoft.ru/3d_modeling/3d_studio_max/3d_models/page/43/ officialy busted!
Orangegraphics Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 (edytowane) bądźmy poważni. błagam. Potem nikt nie chce pisać tutaj na forum;/ Ależ żartujmy jil, nie było do ciebie o powadze tylko do duny ;] Edytowane 28 Sierpień 2010 przez Orangegraphics
jlidesign Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 officialy busted! Loki szkoda bo Dunuś już skasował :( ale ten kto widział , to wie :) Xiz0r pożartować nie można :)
Camel Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 (edytowane) Hey, me was kidding, me was chcieć zrobić małe zamieszanie ;) a tak na serio ja w poniedziałek kończę wizualizację wykonywaną na zlecenie (inna oczywiście sypialnia, z pokojem do nauki itd), to zapowiadam że ją pokażę. Także bez pierdółczenia :] (usunąłem plik!) off> Edytowane 28 Sierpień 2010 przez Camel
jahred6 Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 Miło że się podoba JIL ! Okno - Ivan ja go nie projektowałem, ale jest to ciekawa konstrukcja, bo bez niepotrzebnych pionowych szprosów, szyba w szybę, nawet przy kącie 90', tylko szprosy tam gdzie jest skrzydło uchylne bądź otwierane.... spoko no nie :) ? Tu drugi obrazek : Uploaded with ImageShack.us
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się