Napisano 26 Sierpień 201014 l Cyanide, dzięki :) Morphe, nieee, ten jest za skromny ;P ;) La R, zrobiłam 3 dodatkowe rendery z różnym IORem, ale ręcznie, bez skryptu żeby mieć większą kontrolę nad tym, poskładałam w szopie i nałożyłam na główny render.
Napisano 26 Sierpień 201014 l Sroka8888 udaj się na jakieś stronki producentów wypoczynków ( którzy mają modele 3d ) i zamień ten niefartowny model - indian ma racje. Skóre teraz zrobiłeś słoniową :-) - mniejszy bump winien być. Ww sofa po prostu wygląda nienaturalnie, cała reszta fajna i szkoda tego.
Napisano 27 Sierpień 201014 l ta sofa mogła by pasować, ale ten materiał :) Edytowane 27 Sierpień 201014 l przez indian
Napisano 27 Sierpień 201014 l No trochę ich za dużo ale jakoś tego nie zauważyłem za bardzo skupiłem się na materiale A która wersja lepsza ? Edytowane 27 Sierpień 201014 l przez Sroka8888
Napisano 27 Sierpień 201014 l . . Test oświetlenia. (zagospodarowania jeszcze brak jak widać) Volvo C-70 by mpata :) Edytowane 28 Sierpień 201014 l przez Loki
Napisano 28 Sierpień 201014 l Loki: Fajna trawa to model czy displace? ile się to robiło?Czym świeciłeś? powodzenia w dalszej pracy.
Napisano 28 Sierpień 201014 l Loki wszystko fajnie, trawa rzeczywiście b. spoko. Displace - tak mi się wydaje, a źdźbła w różnych kierunkach, dobrze wyszły ( noise ? )
Napisano 28 Sierpień 201014 l świecone: vraysky + vraysun trawa: displace - tak jak jahred6 pisze z noisem (przy tym dość złożona mapa displace) liczyło się jakies 12min / obrazek (q6600) i zajmuje w pamięci jakieś 700mb.
Napisano 28 Sierpień 201014 l Gdzie umieszczasz mapę kierunkową (noise) ? Bo szczerze nie widziałem o takiej możliwości.
Napisano 28 Sierpień 201014 l noisem traktuje vertexy - przed displace. Może nie do końca jasno opisałem o co chodzi. Swoją drogą w displacement też (o ile dobrze pamiętam) jest noise (sama mapka displacement to mix kilku bitmap na różnych kanałach mapowania ułożonych).
Napisano 28 Sierpień 201014 l To chyba nie jest mapa kierunkowa noise tylko modyfikator noise rzucony na plane z trawą. Przynajmniej ja to takiej metodzie kiedyś czytałem, z resztą nie ważne, trawa wygląda świetnie, to chyba max co da się wycisnąć z trawy bez robienia jej z proxów. Rewelacja, kolor też idealnie wyszedł :) Edit: ah, byłeś szybszy. Widzę że faktycznie jakąś złożoną mapkę zmontowałeś.
Napisano 28 Sierpień 201014 l To chyba nie jest mapa kierunkowa noise tylko modyfikator noise rzucony na plane z trawą. Dokładnie. nvidia a to nie jest czasem Twoja metoda? (o ile dobrze pamiętam to był tu nawet fajny tutorial o takiej trawie na forum nim się właśnie "inspirowałem" :)
Napisano 28 Sierpień 201014 l Pierwszym renderem od 5lat trzeba się pochwalić ;) Powoli przymierzam się do wsparcie flasha i AE czymś co ma 3d i wybrałem blendera. 20min tutoriali 2godziny zabawy i juz można modelować ;) swoją drogą fajne modyfikatory rozpraszania światła się pojawiły od tego czasu.
Napisano 28 Sierpień 201014 l loki moglbys podac nastawy, przy ktorych tak krotki czas osiagasz przy bardzo dobrej jakosci? jakie subdv materialow? ten q6600 krecony? ja na takim procku mam czasy conajmniej kilkukrotnie wyzsze:/
Napisano 28 Sierpień 201014 l pressenter:dla mnie bomba tylko jednego mógłbym się przyczepić że widać lekki szum chyba że to zamierzone.
Napisano 28 Sierpień 201014 l pressenter:dla mnie bomba tylko jednego mógłbym się przyczepić że widać lekki szum chyba że to zamierzone. W końcu to "rendery testowe". ;) Wysoki szuk zamierzony żeby szybciej się renderzyło. press, ładnie, ale drzwi ciemne drewno a framuga biała? Lol, faktycznie. Dzięki. :) sz.
Napisano 28 Sierpień 201014 l pressenter - jak dla mnie bomba - jeśli to redner dla klienta który zamawiał u Ciebie projekt to powinien być zadowolony nawet z "testowego" obrazka. Ja tam szumu nie zauważyłem (tzn. jest ale absolutnie nie rzucił mi się w oczy). In plus - te liście wpadające z wiatrem, brakuje może tylko żeby w szybie drzwi odbijało się coś (ale to takie moje przemyślenie, możliwe - nie sprawdzałem - że przy takim nasłonecznieniu akurat nic by się w nich nie odbijało). airmoss - q6600 nie kręcony nigdy - a ustawienia takie: Jak widać prawie wszystko defoult. W photoshopie lekki sharpen i color correction (ale ten "Auto Color") dodane. (materiały w zasadzie wszystkie mają subdiv defoultowy wszędzie, tylko blacha ma subdivisioin w reflect podkręcony do 24) ola-f: daj gęstszą siatkę bo schody widać na krawędziach tego wichajstra :) a i mogłeś zrobić logo 3ds Maxa w blenderze dla przekory jak już. Edytowane 28 Sierpień 201014 l przez Loki
Napisano 28 Sierpień 201014 l te drugie jakieś rozmyte mają te kryształki na materiale, a 1 bardzo ładnie tylko jakoś balansujesz na granicy zamszu a skóry
Napisano 28 Sierpień 201014 l Loki: dzięki. No fakt, powinno, ale już mi się nie chciało takiego duperelka robić. ;) O, Lis, dawno nic nie pokazywałeś. :) Szczególnie te pierwsze ładniutkie, ten lekki bump, zdaje się, bardzo fajnie się prezentuje. A ten "brokat" jak zrobiłeś? Sz.
Napisano 28 Sierpień 201014 l ..uno, duo, trio.. na rozgrzanie. Edytowane 28 Sierpień 201014 l przez Camel
Napisano 28 Sierpień 201014 l Dunuś w camerze balans bieli lekko beżowy, bo za żółto wyszło... ale spox.
Napisano 28 Sierpień 201014 l Kurde duna nie wiem jak ty to robisz, ale ładuje mi się ten obrazek od 10 minut i jeszcze się nie załadował :(
Napisano 28 Sierpień 201014 l no obrazek mega wolno się wczytuje. Dunuś - przy okazji ktoś przewraca budynek - horyzont nie pasuje (ten z widoku zza okna) Ogólnie można by zdesaturować lekko całość może.
Napisano 28 Sierpień 201014 l indian: wcześniejszy obraz mial 500 kb a teraz ten ma 250. Dziwie sie ze Ci wolno laduje bo u mnie jest w mig. Loki: poprawię horyzoncik, zdesaturuję, bałem się że powiecie mi że kontrast jest za mały . Załadowałem skompresiony obrazek, myślę że teraz szybciej. Jest ok?
Napisano 28 Sierpień 201014 l jil- śliczny smaczek, bardzo łądnie. skąd ta torba? jakieś every? dunuś zmień może komode pod tv na podobną do reszty mebli, balans bieli co było mówione oraz może przesuń tego smoka i świeczki aby TV nie zasłaniały
Napisano 28 Sierpień 201014 l Xiz0r - uwzględnię tą komodę, łajtbalans, duperele na komodzie. Zresztą poprawię kołdrę i dywanik wedle porady Zbychowatego. Aha, i horyzont to niebo z cgtextures + plane z wodą. Wszystko z LWF. EDIT: jahred6: komentarz o balansie bieli wart uwagi, dziękuję Dziękuję za uwagi. Pozdrawiam Edytowane 28 Sierpień 201014 l przez Camel
Napisano 28 Sierpień 201014 l Dzięki Oskar, a ty Dunuś sam sklej jakieś wnętrz te które pokazałeś można ściągnąć z neta :) tu jest link to tego pomieszczenia http://www.cgsoft.ru/3d_modeling/3d_studio_max/3d_models/page/43/
Napisano 28 Sierpień 201014 l uuuuuu, ałłć.... hehe, Dunuś szydło workiem... Ja wrzucam kuchnie, ustalona już z klientem. Co do renderu coś mi nie pasi, chyba że już "przepatrzony" "przemęczony" temat... :) Uploaded with ImageShack.us
Napisano 28 Sierpień 201014 l Dzięki Oskar, a ty Dunuś sam sklej jakieś wnętrz te które pokazałeś można ściągnąć z neta :) tu jest link to tego pomieszczenia http://www.cgsoft.ru/3d_modeling/3d_studio_max/3d_models/page/43/ officialy busted!
Napisano 28 Sierpień 201014 l bądźmy poważni. błagam. Potem nikt nie chce pisać tutaj na forum;/ Ależ żartujmy jil, nie było do ciebie o powadze tylko do duny ;] Edytowane 28 Sierpień 201014 l przez Orangegraphics
Napisano 28 Sierpień 201014 l officialy busted! Loki szkoda bo Dunuś już skasował :( ale ten kto widział , to wie :) Xiz0r pożartować nie można :)
Napisano 28 Sierpień 201014 l Hey, me was kidding, me was chcieć zrobić małe zamieszanie ;) a tak na serio ja w poniedziałek kończę wizualizację wykonywaną na zlecenie (inna oczywiście sypialnia, z pokojem do nauki itd), to zapowiadam że ją pokażę. Także bez pierdółczenia :] (usunąłem plik!) off> Edytowane 28 Sierpień 201014 l przez Camel
Napisano 28 Sierpień 201014 l Miło że się podoba JIL ! Okno - Ivan ja go nie projektowałem, ale jest to ciekawa konstrukcja, bo bez niepotrzebnych pionowych szprosów, szyba w szybę, nawet przy kącie 90', tylko szprosy tam gdzie jest skrzydło uchylne bądź otwierane.... spoko no nie :) ? Tu drugi obrazek : Uploaded with ImageShack.us
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto