Swiezy Napisano 14 Lipiec 2011 Napisano 14 Lipiec 2011 hahha widzę zasłoniłeś tatuażem ;p detal trochę nie równomierny, trochę za dużo w jednym miejscu, a w reszcie pusto,detal też trzeba kompozycyjnie układać. Może zbyt się skupiłeś na bajerach i zgubiłeś globalne spojrzenie na pracke. Rimlight na ramieniu to jakiś nie prawdziwy ;/ No i te oświetlenie takie niezdecydowane, niby tu masz fleszera z aparatu i jakiegoś direct lighta hen daleko i tak tworzy to jednak jakieś niezdecydowane oświetlenie, lepiej zrobić krok w tył do podstaw o świetle i cieniu na prostych bryłkach z określonym światłem. Na + że kombinujesz dalej i nie zostawiasz. 3maj tak dalej ;)
WojtekFus Napisano 14 Lipiec 2011 Autor Napisano 14 Lipiec 2011 @Coyote Tak, z refek - biorę zazwyczaj pozę modela i paletę wyjściową. Resztę eksperymentuję i się bawię :D Rim jak widać nie wychodzi mi w ogóle, chociaż kusi jak cholera. Dzięki za komentarz! Spróbuję najpierw przestudiować rima zanim go użyję. @Swiezy - no jakiś schizowy pomysł załapałem, żeby przerobić ją na azteka xD Powienem zostawić i cisnąć coś innego, no ale cóż. Odnośnie bryłek i rysowania z natury - dzień w dzień trzepię conajmniej 3h na zajęciach właśnie podstawowych brył, martwych etc. Te codzienne maluny w szopie to takie odreagowanie po trochu :) Dzięki za uwagę o różnicowaniu detalu, będę pamiętał, bo całkowicie ostatnio nie zwracałem na to uwagi a czułem, że coś jest nie tak. Piękne ryjki zostawiam już i zasiadam do studiowania enviro i zabawy z silhouette. Dzięki za wsparcie Panowie :)
WojtekFus Napisano 16 Lipiec 2011 Autor Napisano 16 Lipiec 2011 Małe studium kolorystyczne z innego obrazu. Bez color pickera, chciałem się pobawić w szukanie barw ręcznie. Oryginał - http://www.angelartschool.com/images/faculty_gall/Jay-Silvija550.jpg
Swiezy Napisano 17 Lipiec 2011 Napisano 17 Lipiec 2011 Miejscami nie przypilnowałeś anatomii jak chociażby stopa równoległa do nas, jak i udo tej samej nogi. Na ramieniu i boku jak i szyi błędnie spostrzegłeś kompozycję plam, brakuje światła odbitego. Nie konsekwentnie zlokalizowane światło na dolnej powiece bliższego oka, to chyba jeszcze choróbsko po fotografiach, staraj się określać źródło światła, i myśl o tym jak te światło może spływać na formy, w którym miejscu nie może go być a w którym logiczne że by było to nie dasz się oszukać, będziesz dociekać i nawet fota Cie nie okłamie, poza tym przypatrz się różnicom między zwykłym światłem a światłem odbitym(pod kątem waloru), od czego ono się odbija, jakie daje światło czy ciepłe, czy zimne. Pomiędzy światłem padającym ze źródła światła i światłem odbitym przecież jest cień i to wszystko idzie po formie, dalej będę się upierał przy oświetlanych białych walcach i prostopadłościanach. ;) Pozdrawiam dawaj więcej
WojtekFus Napisano 30 Lipiec 2011 Autor Napisano 30 Lipiec 2011 Superszybki WiP na CG hubowy challenge - Future Humans. Żeby nie było, że dziura w kompo - Pani będzie miała na zakończeniu dłoni dość jasny elemnt, więc wydaje mi się, że będzie działało. No. Wskazówki mile widziane :)
WojtekFus Napisano 31 Lipiec 2011 Autor Napisano 31 Lipiec 2011 Trochę rysunów. Wybaczcie, że pasek, ale nie miałem serca, żeby każdy po kolei uploadować. Krytyka mile widziana :)
WojtekFus Napisano 3 Sierpień 2011 Autor Napisano 3 Sierpień 2011 Drugi WIP do Future Humans. Nie wyrobiłem się na bitwę, ale spróbuję doszlifować obrazek jak się da, dlatego proszę o krytykę :D Teraz muszę poszukać refek i zająć się trudniejszymi dla mnie partiami - dłoniami i twarzami.
KarolGniazdowski Napisano 3 Sierpień 2011 Napisano 3 Sierpień 2011 Wiesz co, ja bym to olał. Ten kadr na prawdę nie jest szczególny (Jak dla mnie chaotyczna kompozycja ) i co byś zrobił, to już i tak raczej ekstazy nie będzie.
WojtekFus Napisano 3 Sierpień 2011 Autor Napisano 3 Sierpień 2011 @KarolGniazdowski - Dzięki! Odstawię obrazek i może po najbliższej wymianie komputera dokończę, bo mój aktualny nie daje sobie rady z plikami 2500px<.>
WojtekFus Napisano 3 Sierpień 2011 Autor Napisano 3 Sierpień 2011 (edytowane) Dragon's Lair na CG Hubową bitwę. Edytowane 3 Sierpień 2011 przez WojtekFus
Mellon Napisano 4 Sierpień 2011 Napisano 4 Sierpień 2011 Na miniaturce prezetuje sie super tu obiecujaco ale wyglada jak nie dokonczony. Brakuje mi tu szczegolow i textury.Swiatelko i klimat super.
emmilius Napisano 4 Sierpień 2011 Napisano 4 Sierpień 2011 Jak na szkic dobrze się zaczyna. Osobiście nie lubię smoków takich wężowatych ale to tylko moje imo.
Coyote Napisano 4 Sierpień 2011 Napisano 4 Sierpień 2011 (edytowane) jak malujesz to mrużysz oczy? pomaga wyłapać jak wygląda uproszczona kompozycja obrazka. U ciebie najbardziej "świeci" kryształ który jest mocno z prawej i tam ci leci kompozycja, jak bede przy tablecie to może coś skrobne. :) editos overos :P Edytowane 4 Sierpień 2011 przez Coyote
WojtekFus Napisano 4 Sierpień 2011 Autor Napisano 4 Sierpień 2011 @Mellon - Dzięki! Wziąłem sobie do serca uwagi :D @emmilius - W zasadzie ja też za nimi nie przepadam. Wyszło jakoś w praniu chyba. Cała pracka raczej improwizowana niż planowana. @Coyote - WIELKIE dzięki za overa. O mrużeniu zapominam i gubię się po dordze. Dzięki za nakierowanie jeszcze raz :) Po wyciągnięciu wniosków (chyba przesadziłem ze światłem na głowie):
WojtekFus Napisano 5 Sierpień 2011 Autor Napisano 5 Sierpień 2011 Powrót do podstaw. Doniczka z natury. Analiza światła.
Coyote Napisano 5 Sierpień 2011 Napisano 5 Sierpień 2011 wrenderowane całkiem niepowiem ;) a teraz ulubione przez wszystkich, uwaga... ale: -chyba ci elipsa poleciała u góry -kadr! obienie ćwiczeń z natury nie zwalnia cie to od tego żeby to wszystko jakoś zakomponować. Powinieneś układać przedmioty w większe grupy, myśleć nad kompozycją :) Dobrze że różnicujesz sobie dietę w tak potrzebne substancje odżywcze jak postawy ;) na koniec gejowski cgtalkowy komentarz good job man keep it up!!
ICE Napisano 5 Sierpień 2011 Napisano 5 Sierpień 2011 A tam, to proste cwiczenie, jesli sie czlowiek skupia na jednym to nie musi od razu na 10 innych tak wiec na kompo przyjdzie czas. Ciesze sie, ze ctrl+ paint pomaga wielu osobom, ale troche zastanawia mnie dlaczego wszyscy maja takie same walory, jak Kohr, hm. Ja tez troche przycieple, good job.
WojtekFus Napisano 8 Sierpień 2011 Autor Napisano 8 Sierpień 2011 @Coyote - Dzięki jak zawsze za feedback i ciepłe słowa :D Tym razem starałem się pomyśleć nad kompozycją przedmiotów, które ukłądam i maluję i nad kadrem. Dzięki za zwrócenie uwagi :) @ICE - Dzięki bardzo :D Co masz na myśli mówiąc, że wszyscy mają takie same walory jak Kohr? Staram się mocno oświetlić martwą, żebym miał wyraźne przejścia tonalne i wszystkie relacje były bardziej widoczne ;) Może stąd podobieństwo. No i kolejna martwa. Chyba sobie zrobię od nich odpoczynek.
EthicallyChallenged Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 Pełen wypas. Oczywiście musi też byc jakieś ale :] Moje brzmi tak: jak już zachwycasz (tak, tak) jakością modelowania, to po całości i bez wyjątków. A tu ucho od czajniczka zostało w tyle. Oraz: mogłyby te przedmioty być ustawione tak, aby ich kształty nachodziły na siebie. inaczej sa akcje typu "butelka sie wygła, bo się boi że ją czajnik zmaca". Oczywiście ja rozumiem, że ona ma taki kształt, ale skojarzenia już se ze łba nie wybiję. Ale to tak tylko se marudzę, klepnij się w plery za dobrej jakości martwą, należy Ci się.
tr3buh Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 hehe EC sorki ale czepiasz sie glupot ;] martwa przekozacka
KarolGniazdowski Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 Przekozacki rendering, ale kompo takie sobie. Obiekt lewy, obiekt środkowy, obiekt prawy. Nuuuda. Nic niczego nie zasłania, nic nie jest przewrócone, nic nie stoi na czym innym. Jak pracujesz nad kompozycję to pokombinuj z jakimiś mniej statycznymi rozwiązaniami. Nie żebym marudził. Malujesz ekstra, ale jesteś w stanie zrobić to jeszcze lepiej.
telthona Napisano 9 Sierpień 2011 Napisano 9 Sierpień 2011 super Ci idzie ostatnio :) kompozycja może faktycznie taka "na styk" ale co z tego, kiedy render jest taki super :D a rączka czajniczka dobrze że została w tyle. jak wszystko jest wymuskane, to nie wiadomo na co patrzeć :D
Swiezy Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 No no super wyciągnąłeś się do przodu kolego ;) aż miło popatrzeć, ale tym chętniej czekam na kolejnego upa ;)
WojtekFus Napisano 8 Wrzesień 2011 Autor Napisano 8 Wrzesień 2011 @EthicallyChallenged, tr3buh, KarolGniazdowski, telthona, Swiezy - Dzięki, dzięki! Motywujecie jak cholera :D Szkicuny węglem z pamięci, z dziś. Format B2, co by można było się zamachnąć.
Thx Napisano 8 Wrzesień 2011 Napisano 8 Wrzesień 2011 (edytowane) z pamięci to samo życie zdąży Cię jeszcze wyprostować...ale wyobraźnie to ty masz i ręka potrafi ją utożsamiać, szacunek Edytowane 9 Wrzesień 2011 przez Thx
WojtekFus Napisano 8 Wrzesień 2011 Autor Napisano 8 Wrzesień 2011 z pamięci to jeszcze samo życie zdąży Cię jeszcze wyprostować...ale wyobraźnie to ty masz i ręka potrafi ją utożsamiać, szacunek No racja :D Ale subtelnie to ująłeś
KarolGniazdowski Napisano 8 Wrzesień 2011 Napisano 8 Wrzesień 2011 Ooo, powiedz jakiego węgla używasz. Mój to jakaś porażka totalna, jest taki jakby "twardy" i opornie rysuje płynne linie, a u Ciebie fajne linie wychodzą. Może możesz coś polecić?
CUKIERASS Napisano 9 Wrzesień 2011 Napisano 9 Wrzesień 2011 z lekka podniszczyła mnie (pozytywnie) martwa natura-bardzo fajnie i znowu mam inspirę by zmalować jakiś sagan czy inną patelnię.
Mocnek Napisano 9 Wrzesień 2011 Napisano 9 Wrzesień 2011 Ja raczej jestem z tych co predzej jakaraja sie mechem czy smerfem, niz dzbankiem i czajnikiem, ale martwa z ostatniego posta bardzo bardzo dobrze mi zrobila, dajnamajt, az bym zobaczyl jeszcze niejedna taka od Ciebie ;)
WojtekFus Napisano 9 Wrzesień 2011 Autor Napisano 9 Wrzesień 2011 @KarolGniazdowski - Hm, powiem tak - na początku też miałem z tym węglem problem, to chyba jest kwestia rozrysowania i tego, że na większej powierzchni można się zamachnąć i swobodniej przycisnąć. Korzystam z takiego sprasowanego, niebrudzącego węgla Koh-i-noora. Wiem, że jest jeszcze taki węgiel organiczny chyba, strasznie sypki i kruchy, znaleźć można w plastycznym, ale z kolei jest cholernie delikatny. @CUKIERASS - Miło mi bardzo, dzięki! :) Maluj, maluj! Martwej nigdy za wiele, a każda daje naprawdę mnóstwo, nawet jeżeli ją spartaczysz. @Mocnek - Cholera. Dzięki. Wiesz, też nie jestem fanem tego typu rzeczy, ale wiem, że są potrzebne, bo bez nich nie zrobię nawet nędznego smerfa czy epickiego mecha - czas pokory i dzbanków nadszedł dla mnie :D Na razie martwych mam dość, bo na zajęciach mam ich od cholery, ale digitalową może w niedługim czasie walnę dla odświeżenia. Ale tym razem raczej z czymść organicznym dla zróżnicowania materiałów. Dzisiejsze węglowe. Mało bo praca i latanie po urzędach. B2.
WojtekFus Napisano 11 Wrzesień 2011 Autor Napisano 11 Wrzesień 2011 (edytowane) Zabawa z teksturami i próba niemyślenia. Edytowane 12 Wrzesień 2011 przez WojtekFus
WojtekFus Napisano 12 Wrzesień 2011 Autor Napisano 12 Wrzesień 2011 @Rotcore Miło, że się podoba. Dzisiaj na to spojrzałem i zauważyłem, że wyszła sieczka bez ładu i składu (kobieta z silnikiem na głowie
WojtekFus Napisano 12 Wrzesień 2011 Autor Napisano 12 Wrzesień 2011 Odpoczynek od zleceniowych i od siebie. Eksperymentów myślowych ciąg dalszy.
WojtekFus Napisano 14 Wrzesień 2011 Autor Napisano 14 Wrzesień 2011 Studium kilku materiałów. Sukcesywnie zmaierzam dorabiać i zbudować sobie małą bibliotekę.
SBT77 Napisano 14 Wrzesień 2011 Napisano 14 Wrzesień 2011 wygląda sympatycznie. Kuleczka z drewna przypomina mi nieco orzech włoski, ale to chyba na plus w tym wypadku, Widzę że założyłeś podobne warunki oświetleniowe dla każdego materiału, pracowałeś z wyobraźni czy na bazie 3d, fotki ?
WojtekFus Napisano 14 Wrzesień 2011 Autor Napisano 14 Wrzesień 2011 @tr3buh Dzięki :) @SBT77 Pracowałem, patrząc na różne fotki materiałów i starałem się przeanalizować jak pada na nie światło i spróbować opisać to na sferze. Bez 3d.
Swiezy Napisano 16 Wrzesień 2011 Napisano 16 Wrzesień 2011 No no widzę postęp, w ciekawą stronę to zmierza ;) powiem Ci jeszcze takich kulek to jeszcze nie widziałem. Z chęcią zobaczę jakąś wyrenderowaną przekozacką prackę w Twojej teczce ;)
WojtekFus Napisano 16 Wrzesień 2011 Autor Napisano 16 Wrzesień 2011 @Swiezy - Dzięki serdeczne :) To dobrego renderingu mi jeszcze daleko. Kolor przede mną. Może dopiero wtedy da radę coś zdziałać. Ćwiczenia twarzy. Studium czaszki z refek i studium modelu 'planes of the head'.
KarolGniazdowski Napisano 16 Wrzesień 2011 Napisano 16 Wrzesień 2011 Masz fantastyczne wyczucie waloru! Tylko pogratulować. Czaszki co prawda niestety nie wyglądają przekonująco jeśli chodzi o strukturę, ale co tam. I tak idziesz do przodu.
SBT77 Napisano 16 Wrzesień 2011 Napisano 16 Wrzesień 2011 Mnie to się wszystko bardzo podoba, wyczucia waloru faktycznie pozazdrościć. No i fajnie że wrzucasz regularnie upy... Ostatnio mamy jakiś mały kryzys w dziale 2d. Jak sięgam pamięcią, kiedyś po wrzucie postu do swojego wątku na drugi dzień zwykle lądowało się na drugiej stronie działu. Dzisiaj w teczkach rzuciłem okiem i ostatnia teczka z pierwszej strony jest sprzed tygodnia. Oj, ciemność widzę, ciemość...
WojtekFus Napisano 17 Wrzesień 2011 Autor Napisano 17 Wrzesień 2011 @KarolGniazdowski - dziękuję :) @SBT77 - Dzięki. I tu odnośnie kryzysu, przynam rację. Całe szczęście, że my się nie dajemy. Crap ze szkicownika - węgle/ołówki.
twi Napisano 17 Wrzesień 2011 Napisano 17 Wrzesień 2011 Ten z fisheye jest ciekawy, btw. nie obrazisz się jak pożyczę tę głowę? :D
WojtekFus Napisano 17 Wrzesień 2011 Autor Napisano 17 Wrzesień 2011 Pewnie, że nie. Go ahead, że tak powiem :)
twi Napisano 17 Wrzesień 2011 Napisano 17 Wrzesień 2011 właściwie to już ją wziąłem tylko drugi profil :P btw2. mam dziwne wrażenie że tamte czaszki się śmieją 0_o
Swiezy Napisano 20 Wrzesień 2011 Napisano 20 Wrzesień 2011 Czaszki jakieś strasznie linijne jak komiksowe, ich przestrzenność całości jest wyczuwalna ale same elementy bardzo spłaszczone i zniekształcone. Takie ćwiczenie jest jak najbardziej ok, ale przydałaby się lepsza znajomość na żywca, bo z refek to niestety będą nadal tak wyglądały. Co do "planes of the head" to konstrukcja wyszła całkiem fajnie, nie wiem czy to wina monitora w bibliotece w której właśnie siedzę, ale okrutnie przepalony walor jest, między oślepiającą bielą a totalną czernią praktycznie nie istnieją tony pośrednie ;/ mało subtelnie wyglądają. No ale będzie mój up to i mi powiesz parę słów od siebie ;d
WojtekFus Napisano 24 Wrzesień 2011 Autor Napisano 24 Wrzesień 2011 (edytowane) @Swiezy - Dzięki za wskazówki i przyznaję rację :) A jeżeli chodzi o 'planes of the head' to starałem się odzwierciedlić przepaloną fotografię - stąd takie wrażenie. Lubię takie dramatyczne oświetlenie :D Edytowane 24 Wrzesień 2011 przez WojtekFus
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się