Skocz do zawartości

Teczka 2D - Wojtek Fus


WojtekFus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

@CUKIERASS - Dzięki :)

 

@KarolGniazdowski - Trafiłeś :) na początku wyglądała, jak poniżej i szukałem jakiejś wiernej malarskiej referencji, a że ostatnio przeglądałem Mullinsa to jakoś się mocno zainspirowałem :)

 

dunno-pre.jpg

 

@MattMar Dzięki :) Rysuję od 2007 (15 lat chyba miałem) z przerwami. W szkółkach rysunku etc. Digital na własną rękę, jako, że inaczej się nie da.

 

Tło do gierki flash - miał być "Marketplace". Ale chyba rozpędziłem się z detalem, i tak kompresja zje, ale co tam. Perspektywa mi poleciała i sztywna pozycja panienki razi jak cholera. Pierwszy pseudocartoon chyba. Przyjemnie dość się robiło. (high res: http://i105.photobucket.com/albums/m217/Fusman/high-res.jpg )

 

finish-1.jpg

Edytowane przez WojtekFus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MattMar - dzięki. Nie, nie pobierałem z refki, skorzystałem z kulera, i tam znalazłem odpowiadającą paletę - http://kuler.adobe.com/

 

Jeżeli chodzi o gościa z tarczą to na początku deafultowy brush - chalk z podpiętą teksturą, to widać na wipie. A pucowanie dokonane okrąglakiem i soft brushem.

 

Żeby nie było, że goły post, wrzucam kuźnię. Mniej dopracowany obrazek (i z błędami) i w innej stylistyce.

 

final-kunia.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie w fajną stronę to wszystko zmierza, ale z tym blurem i cukierkowymi kolorami trochę przesadzasz,

postaraj się znaleźć umiar co ma być wyraziste a co nie, kolo z tarczą ma super klimat. ;)

 

Dzięki za wskazówki :) Racja, kolorki muszę poskromić momentami, bo nasycenie mnie rozwala. Ale taki też był wymóg projektu pod grę (ten schemat kolorystyczny). Blur swoją drogą, brakuje mi wyczucia.

 

Czekam na Twojego upa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh no mam nadzieję że końcu mój up będzie miał up lvl.

Co do blura to kwestia obserwacji, jesteś w terenie obserwuj różne plany czy to nad jeziorem, czy miasto porównuj z pracami innych lepszych od siebie, studiuj.

Właściwie to nazywa się głębokość w tutku z maxa, przetłumaczonym przez prrrszalonego i pokazane na ptaszku,czyli na konceptarcie, a reszta no to studium landscape.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie wystarczyło tych pajęczyn w prespektywie półki ustawić i zrobić tak jakby pokrywały część słoików na dalszym planie ?

tak czy siak ładnie się prezentuje :) tylko teraz trochę za czysto, ja bym gdzieniegddzie na półce dodał warstewkę kurzu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no, musze powiedziec że mnie zaszkoczyles iloscia prac!! :D Widze ze sie rozkreciles niezle! Ten ostatni portret kobiety powyzej w painterze bardzo calkiem calkiem !! :D Ja tez lubie paintera... Jego pedzle w polaczeniu z intuosem 4 sa po prostu... prawie naturalne :D Ja bym moze troche twarz potraktowal jakim blenderem zeby byla gladsza w okolicach oczu ust, reszta super, odpuszczona ale bardzo trafiona!! Oby tak dalej!!:)

Edytowane przez blukazs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MattMar - Dzięki! Bez refki, jeśli chodzi o kompozycję etc. Robiłem research odnośnie różnego rodzaju pancerzy.

 

@nikodem. Dziękuję. Miło.

 

@Mocnek Dzięki za komentarz. Racja, z dziurą z prawej przesadziłem. Ale tam poleci menu, więc może nie będzie tak źle :) I podpatrzyłem z Twojego posta Sketchbook'a Pro :D Dziś będę testował, zobaczymy jak pójdzie.

 

Uberszybki szkicun. Arena.

 

arena-max.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nilfheim Złapałeś mnie :D Miała się zawijać przed ręką. Muszę więcej myśleć o designie podczas malowania. Dzięki za wskazówkę :)

 

@Kalberos Dzięki bardzo! To naprawdę motywuje do dalszej roboty :)

 

Tutaj wynik połączenia początku książki Hampotna, Virtual poses (obracane fotografie modeli 360 stopni - świetna sprawa) i Sketchbook'a pro, który miałem dziś wypróbować. Sketchbook całkiem ciekawy, chyba sobie w nim dłużej poszkicuję :)

 

Znowu przekonuję się o tym jak usystematyzowana wiedza potrafi pomóc. W przypadku książki Hampotna to naprawdę ma miejsce. Borykam się z problemami z anatomią, jednak metody, które prezentuje są efektywne. Najpierw szkic gesture, później na nim oznaczenie brył klatki i miednicy i zaznaczenie landmark'ów (łopatki, kręgosłup etc) i dalszy detal. Lubię jak za czymś co wcześniej uważałem za jakąś dziwną czarną magię, stoi coś poznawalnego i naprawdę logicznego :D Jutro rysowanie z modela

 

fem1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No milo widziec te konsekwentne update'y z solidna robota i konstrukcja :) W tych szybkich "gesturowych" skeczach lekko buja sie waga i fajnie jakbys podzialal z fotami, zeby miec jakies bardziej ekstremalne pozy, no bo tak rysujac gdzies tam ludzi z natury, to pewnie ciezko bedzie o jakies dynamiczne ulozenie ;) No i w tej manekinowej pannie na samym dole troche poleciales z proporcjami, bo klata uciekla jakos mooocno w dol plus szyja taka dosc sporawa wyszla.

 

A co do Sketchbook Pro: polecam bardzo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kalberos Dzięki :) Mi kiedyś polecono, to i ja polecę - Michael Hampton - Figure Drawing - Design and Invention.

 

@Nilfheim - Dziękuję. Oj nie, nie ten etap :D Posługiwałem się zdjęciami 360 stopni modelek w wybranej pozie. O coś takiego - http://www.virtualpose.net/ :) Lepsze to niż refka 2d, bo kiedy masz wątpliwości odnośnie jakiegoś kształtu, który znika w prześwietleniu zawsze możesz obrócić modela i sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności