Napisano 14 Lipiec 201113 l hahha widzę zasłoniłeś tatuażem ;p detal trochę nie równomierny, trochę za dużo w jednym miejscu, a w reszcie pusto,detal też trzeba kompozycyjnie układać. Może zbyt się skupiłeś na bajerach i zgubiłeś globalne spojrzenie na pracke. Rimlight na ramieniu to jakiś nie prawdziwy ;/ No i te oświetlenie takie niezdecydowane, niby tu masz fleszera z aparatu i jakiegoś direct lighta hen daleko i tak tworzy to jednak jakieś niezdecydowane oświetlenie, lepiej zrobić krok w tył do podstaw o świetle i cieniu na prostych bryłkach z określonym światłem. Na + że kombinujesz dalej i nie zostawiasz. 3maj tak dalej ;)
Napisano 14 Lipiec 201113 l Autor @Coyote Tak, z refek - biorę zazwyczaj pozę modela i paletę wyjściową. Resztę eksperymentuję i się bawię :D Rim jak widać nie wychodzi mi w ogóle, chociaż kusi jak cholera. Dzięki za komentarz! Spróbuję najpierw przestudiować rima zanim go użyję. @Swiezy - no jakiś schizowy pomysł załapałem, żeby przerobić ją na azteka xD Powienem zostawić i cisnąć coś innego, no ale cóż. Odnośnie bryłek i rysowania z natury - dzień w dzień trzepię conajmniej 3h na zajęciach właśnie podstawowych brył, martwych etc. Te codzienne maluny w szopie to takie odreagowanie po trochu :) Dzięki za uwagę o różnicowaniu detalu, będę pamiętał, bo całkowicie ostatnio nie zwracałem na to uwagi a czułem, że coś jest nie tak. Piękne ryjki zostawiam już i zasiadam do studiowania enviro i zabawy z silhouette. Dzięki za wsparcie Panowie :)
Napisano 16 Lipiec 201113 l Autor Małe studium kolorystyczne z innego obrazu. Bez color pickera, chciałem się pobawić w szukanie barw ręcznie. Oryginał - http://www.angelartschool.com/images/faculty_gall/Jay-Silvija550.jpg
Napisano 17 Lipiec 201113 l Miejscami nie przypilnowałeś anatomii jak chociażby stopa równoległa do nas, jak i udo tej samej nogi. Na ramieniu i boku jak i szyi błędnie spostrzegłeś kompozycję plam, brakuje światła odbitego. Nie konsekwentnie zlokalizowane światło na dolnej powiece bliższego oka, to chyba jeszcze choróbsko po fotografiach, staraj się określać źródło światła, i myśl o tym jak te światło może spływać na formy, w którym miejscu nie może go być a w którym logiczne że by było to nie dasz się oszukać, będziesz dociekać i nawet fota Cie nie okłamie, poza tym przypatrz się różnicom między zwykłym światłem a światłem odbitym(pod kątem waloru), od czego ono się odbija, jakie daje światło czy ciepłe, czy zimne. Pomiędzy światłem padającym ze źródła światła i światłem odbitym przecież jest cień i to wszystko idzie po formie, dalej będę się upierał przy oświetlanych białych walcach i prostopadłościanach. ;) Pozdrawiam dawaj więcej
Napisano 30 Lipiec 201113 l Autor Superszybki WiP na CG hubowy challenge - Future Humans. Żeby nie było, że dziura w kompo - Pani będzie miała na zakończeniu dłoni dość jasny elemnt, więc wydaje mi się, że będzie działało. No. Wskazówki mile widziane :)
Napisano 31 Lipiec 201113 l Autor Trochę rysunów. Wybaczcie, że pasek, ale nie miałem serca, żeby każdy po kolei uploadować. Krytyka mile widziana :)
Napisano 3 Sierpień 201113 l Autor Drugi WIP do Future Humans. Nie wyrobiłem się na bitwę, ale spróbuję doszlifować obrazek jak się da, dlatego proszę o krytykę :D Teraz muszę poszukać refek i zająć się trudniejszymi dla mnie partiami - dłoniami i twarzami.
Napisano 3 Sierpień 201113 l Wiesz co, ja bym to olał. Ten kadr na prawdę nie jest szczególny (Jak dla mnie chaotyczna kompozycja ) i co byś zrobił, to już i tak raczej ekstazy nie będzie.
Napisano 3 Sierpień 201113 l Autor @KarolGniazdowski - Dzięki! Odstawię obrazek i może po najbliższej wymianie komputera dokończę, bo mój aktualny nie daje sobie rady z plikami 2500px<.>
Napisano 3 Sierpień 201113 l Autor Dragon's Lair na CG Hubową bitwę. Edytowane 3 Sierpień 201113 l przez WojtekFus
Napisano 4 Sierpień 201113 l Na miniaturce prezetuje sie super tu obiecujaco ale wyglada jak nie dokonczony. Brakuje mi tu szczegolow i textury.Swiatelko i klimat super.
Napisano 4 Sierpień 201113 l Jak na szkic dobrze się zaczyna. Osobiście nie lubię smoków takich wężowatych ale to tylko moje imo.
Napisano 4 Sierpień 201113 l jak malujesz to mrużysz oczy? pomaga wyłapać jak wygląda uproszczona kompozycja obrazka. U ciebie najbardziej "świeci" kryształ który jest mocno z prawej i tam ci leci kompozycja, jak bede przy tablecie to może coś skrobne. :) editos overos :P Edytowane 4 Sierpień 201113 l przez Coyote
Napisano 4 Sierpień 201113 l Autor @Mellon - Dzięki! Wziąłem sobie do serca uwagi :D @emmilius - W zasadzie ja też za nimi nie przepadam. Wyszło jakoś w praniu chyba. Cała pracka raczej improwizowana niż planowana. @Coyote - WIELKIE dzięki za overa. O mrużeniu zapominam i gubię się po dordze. Dzięki za nakierowanie jeszcze raz :) Po wyciągnięciu wniosków (chyba przesadziłem ze światłem na głowie):
Napisano 5 Sierpień 201113 l wrenderowane całkiem niepowiem ;) a teraz ulubione przez wszystkich, uwaga... ale: -chyba ci elipsa poleciała u góry -kadr! obienie ćwiczeń z natury nie zwalnia cie to od tego żeby to wszystko jakoś zakomponować. Powinieneś układać przedmioty w większe grupy, myśleć nad kompozycją :) Dobrze że różnicujesz sobie dietę w tak potrzebne substancje odżywcze jak postawy ;) na koniec gejowski cgtalkowy komentarz good job man keep it up!!
Napisano 5 Sierpień 201113 l A tam, to proste cwiczenie, jesli sie czlowiek skupia na jednym to nie musi od razu na 10 innych tak wiec na kompo przyjdzie czas. Ciesze sie, ze ctrl+ paint pomaga wielu osobom, ale troche zastanawia mnie dlaczego wszyscy maja takie same walory, jak Kohr, hm. Ja tez troche przycieple, good job.
Napisano 8 Sierpień 201113 l Autor @Coyote - Dzięki jak zawsze za feedback i ciepłe słowa :D Tym razem starałem się pomyśleć nad kompozycją przedmiotów, które ukłądam i maluję i nad kadrem. Dzięki za zwrócenie uwagi :) @ICE - Dzięki bardzo :D Co masz na myśli mówiąc, że wszyscy mają takie same walory jak Kohr? Staram się mocno oświetlić martwą, żebym miał wyraźne przejścia tonalne i wszystkie relacje były bardziej widoczne ;) Może stąd podobieństwo. No i kolejna martwa. Chyba sobie zrobię od nich odpoczynek.
Napisano 8 Sierpień 201113 l Pełen wypas. Oczywiście musi też byc jakieś ale :] Moje brzmi tak: jak już zachwycasz (tak, tak) jakością modelowania, to po całości i bez wyjątków. A tu ucho od czajniczka zostało w tyle. Oraz: mogłyby te przedmioty być ustawione tak, aby ich kształty nachodziły na siebie. inaczej sa akcje typu "butelka sie wygła, bo się boi że ją czajnik zmaca". Oczywiście ja rozumiem, że ona ma taki kształt, ale skojarzenia już se ze łba nie wybiję. Ale to tak tylko se marudzę, klepnij się w plery za dobrej jakości martwą, należy Ci się.
Napisano 8 Sierpień 201113 l Przekozacki rendering, ale kompo takie sobie. Obiekt lewy, obiekt środkowy, obiekt prawy. Nuuuda. Nic niczego nie zasłania, nic nie jest przewrócone, nic nie stoi na czym innym. Jak pracujesz nad kompozycję to pokombinuj z jakimiś mniej statycznymi rozwiązaniami. Nie żebym marudził. Malujesz ekstra, ale jesteś w stanie zrobić to jeszcze lepiej.
Napisano 9 Sierpień 201113 l super Ci idzie ostatnio :) kompozycja może faktycznie taka "na styk" ale co z tego, kiedy render jest taki super :D a rączka czajniczka dobrze że została w tyle. jak wszystko jest wymuskane, to nie wiadomo na co patrzeć :D
Napisano 12 Sierpień 201113 l No no super wyciągnąłeś się do przodu kolego ;) aż miło popatrzeć, ale tym chętniej czekam na kolejnego upa ;)
Napisano 8 Wrzesień 201113 l Autor @EthicallyChallenged, tr3buh, KarolGniazdowski, telthona, Swiezy - Dzięki, dzięki! Motywujecie jak cholera :D Szkicuny węglem z pamięci, z dziś. Format B2, co by można było się zamachnąć.
Napisano 8 Wrzesień 201113 l z pamięci to samo życie zdąży Cię jeszcze wyprostować...ale wyobraźnie to ty masz i ręka potrafi ją utożsamiać, szacunek Edytowane 9 Wrzesień 201113 l przez Thx
Napisano 8 Wrzesień 201113 l Autor z pamięci to jeszcze samo życie zdąży Cię jeszcze wyprostować...ale wyobraźnie to ty masz i ręka potrafi ją utożsamiać, szacunek No racja :D Ale subtelnie to ująłeś
Napisano 8 Wrzesień 201113 l Ooo, powiedz jakiego węgla używasz. Mój to jakaś porażka totalna, jest taki jakby "twardy" i opornie rysuje płynne linie, a u Ciebie fajne linie wychodzą. Może możesz coś polecić?
Napisano 9 Wrzesień 201113 l z lekka podniszczyła mnie (pozytywnie) martwa natura-bardzo fajnie i znowu mam inspirę by zmalować jakiś sagan czy inną patelnię.
Napisano 9 Wrzesień 201113 l Ja raczej jestem z tych co predzej jakaraja sie mechem czy smerfem, niz dzbankiem i czajnikiem, ale martwa z ostatniego posta bardzo bardzo dobrze mi zrobila, dajnamajt, az bym zobaczyl jeszcze niejedna taka od Ciebie ;)
Napisano 9 Wrzesień 201113 l Autor @KarolGniazdowski - Hm, powiem tak - na początku też miałem z tym węglem problem, to chyba jest kwestia rozrysowania i tego, że na większej powierzchni można się zamachnąć i swobodniej przycisnąć. Korzystam z takiego sprasowanego, niebrudzącego węgla Koh-i-noora. Wiem, że jest jeszcze taki węgiel organiczny chyba, strasznie sypki i kruchy, znaleźć można w plastycznym, ale z kolei jest cholernie delikatny. @CUKIERASS - Miło mi bardzo, dzięki! :) Maluj, maluj! Martwej nigdy za wiele, a każda daje naprawdę mnóstwo, nawet jeżeli ją spartaczysz. @Mocnek - Cholera. Dzięki. Wiesz, też nie jestem fanem tego typu rzeczy, ale wiem, że są potrzebne, bo bez nich nie zrobię nawet nędznego smerfa czy epickiego mecha - czas pokory i dzbanków nadszedł dla mnie :D Na razie martwych mam dość, bo na zajęciach mam ich od cholery, ale digitalową może w niedługim czasie walnę dla odświeżenia. Ale tym razem raczej z czymść organicznym dla zróżnicowania materiałów. Dzisiejsze węglowe. Mało bo praca i latanie po urzędach. B2.
Napisano 11 Wrzesień 201113 l Autor Zabawa z teksturami i próba niemyślenia. Edytowane 12 Wrzesień 201113 l przez WojtekFus
Napisano 12 Wrzesień 201113 l Autor @Rotcore Miło, że się podoba. Dzisiaj na to spojrzałem i zauważyłem, że wyszła sieczka bez ładu i składu (kobieta z silnikiem na głowie
Napisano 12 Wrzesień 201113 l Autor Odpoczynek od zleceniowych i od siebie. Eksperymentów myślowych ciąg dalszy.
Napisano 14 Wrzesień 201113 l Autor Studium kilku materiałów. Sukcesywnie zmaierzam dorabiać i zbudować sobie małą bibliotekę.
Napisano 14 Wrzesień 201113 l wygląda sympatycznie. Kuleczka z drewna przypomina mi nieco orzech włoski, ale to chyba na plus w tym wypadku, Widzę że założyłeś podobne warunki oświetleniowe dla każdego materiału, pracowałeś z wyobraźni czy na bazie 3d, fotki ?
Napisano 14 Wrzesień 201113 l Autor @tr3buh Dzięki :) @SBT77 Pracowałem, patrząc na różne fotki materiałów i starałem się przeanalizować jak pada na nie światło i spróbować opisać to na sferze. Bez 3d.
Napisano 16 Wrzesień 201113 l No no widzę postęp, w ciekawą stronę to zmierza ;) powiem Ci jeszcze takich kulek to jeszcze nie widziałem. Z chęcią zobaczę jakąś wyrenderowaną przekozacką prackę w Twojej teczce ;)
Napisano 16 Wrzesień 201113 l Autor @Swiezy - Dzięki serdeczne :) To dobrego renderingu mi jeszcze daleko. Kolor przede mną. Może dopiero wtedy da radę coś zdziałać. Ćwiczenia twarzy. Studium czaszki z refek i studium modelu 'planes of the head'.
Napisano 16 Wrzesień 201113 l Masz fantastyczne wyczucie waloru! Tylko pogratulować. Czaszki co prawda niestety nie wyglądają przekonująco jeśli chodzi o strukturę, ale co tam. I tak idziesz do przodu.
Napisano 16 Wrzesień 201113 l Mnie to się wszystko bardzo podoba, wyczucia waloru faktycznie pozazdrościć. No i fajnie że wrzucasz regularnie upy... Ostatnio mamy jakiś mały kryzys w dziale 2d. Jak sięgam pamięcią, kiedyś po wrzucie postu do swojego wątku na drugi dzień zwykle lądowało się na drugiej stronie działu. Dzisiaj w teczkach rzuciłem okiem i ostatnia teczka z pierwszej strony jest sprzed tygodnia. Oj, ciemność widzę, ciemość...
Napisano 17 Wrzesień 201113 l Autor @KarolGniazdowski - dziękuję :) @SBT77 - Dzięki. I tu odnośnie kryzysu, przynam rację. Całe szczęście, że my się nie dajemy. Crap ze szkicownika - węgle/ołówki.
Napisano 17 Wrzesień 201113 l Ten z fisheye jest ciekawy, btw. nie obrazisz się jak pożyczę tę głowę? :D
Napisano 17 Wrzesień 201113 l właściwie to już ją wziąłem tylko drugi profil :P btw2. mam dziwne wrażenie że tamte czaszki się śmieją 0_o
Napisano 20 Wrzesień 201113 l Czaszki jakieś strasznie linijne jak komiksowe, ich przestrzenność całości jest wyczuwalna ale same elementy bardzo spłaszczone i zniekształcone. Takie ćwiczenie jest jak najbardziej ok, ale przydałaby się lepsza znajomość na żywca, bo z refek to niestety będą nadal tak wyglądały. Co do "planes of the head" to konstrukcja wyszła całkiem fajnie, nie wiem czy to wina monitora w bibliotece w której właśnie siedzę, ale okrutnie przepalony walor jest, między oślepiającą bielą a totalną czernią praktycznie nie istnieją tony pośrednie ;/ mało subtelnie wyglądają. No ale będzie mój up to i mi powiesz parę słów od siebie ;d
Napisano 24 Wrzesień 201113 l Autor @Swiezy - Dzięki za wskazówki i przyznaję rację :) A jeżeli chodzi o 'planes of the head' to starałem się odzwierciedlić przepaloną fotografię - stąd takie wrażenie. Lubię takie dramatyczne oświetlenie :D Edytowane 24 Wrzesień 201113 l przez WojtekFus
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto