Napisano 14 Październik 201014 l Witam, wlasnie o 6 rano skonczylem postac na comikon. Oto i on:) Jesli beda jakies pytania to chetnie odpowiem. Edytowane 14 Październik 201014 l przez soda
Napisano 14 Październik 201014 l Dobre, dużo dobre, brakuje mi tylko screena z 2giej storny, np nie widać co tam ma z tę lewą ręką, brakuje też zbliżenia na twarz. A tak to super koleś :D
Napisano 14 Październik 201014 l bardzo fajne troche texture zielonego metalu mozna by podciagnac. odemnie -5 Acha co to zza engin?
Napisano 14 Październik 201014 l Autor Jacenty ten engine to Marmoset.... ********* sprawa, polecam. Latwo podglada sie model i wogle super. Edytowane 5 Listopad 201014 l przez tweety
Napisano 14 Październik 201014 l Jacenty ten engine to Marmoset.... Zajebista sprawa, polecam. Latwo podglada sie model i wogle super. tak myslalem i tez go czasem uzywam :) ale tyle tego jest dzis ze wole spytac
Napisano 14 Październik 201014 l chcialbym by moja karta wytrzymala prace w 14mln tri ;) napis jak mniemam to i belive in god pisane bukwą czy buką czy czymś greckim ;P nie wyglada specjalnie dobrze szczegolnie z taka iloscia kropek. W kazdym razie porownujac do klasy modelu, ktory jest super. Edytowane 14 Październik 201014 l przez olaf
Napisano 14 Październik 201014 l ogolnie calkiem fajny odbior ale: z materialami to sie nie postarales kiepsko troszek wyglada tekstura butow w porowniaiu do reszty faldki pod cyckami wygladaja ne przekonywujaco 12 000 trojaktow a widac kanty na ostrzu! xD fajnie wyszly tekstury, szkoda ze material(chociaz moze spec albo normal) je troche psuja no ale to juz raczej nie WIP wiec nie potrzebnie sie rozpisuje ^^ brakuje renderu z przodu
Napisano 15 Październik 201014 l e tam dla mnie jest naprawde zarabiscie. Ta metalowa lapa jest na mega wypasie.
Napisano 15 Październik 201014 l model jest naprawde super, tyle tylko ze te wklejone tlo na pierwszym obrazku strasznie drazni bo splaszcza wszystko, proponowal bym tlo wywalic i wrzucic go do jakiegos envira z silnika albo pozostawic sama postac na podstawie cylindrycznej ktora moze byc kawalkiem drogi albo jakims innym gruntem
Napisano 15 Październik 201014 l Brawa za niespotykane u Ciebie tempo i zdecydowanie. Świetna interpretacja postaci, wygląda naprawdę super.
Napisano 15 Październik 201014 l Modelik technicznie super i bardzo mi sie podoba. Jest tylko strasznie czysty i klarowny w porównaniu do konceptów. Gratki za ukończenie i czekamy na wynik :)
Napisano 15 Październik 201014 l Heh bardzo fajny ;] na tej rączce i główce mogłeś chyba lepiej zagospodarować geometrię ale i tak jest spoko :>.
Napisano 15 Październik 201014 l Swietne Zazdrosc mi jak patrze na takie prace, chcialo by sie wiecej i wiecej takich rzeczy ogladac : D
Napisano 15 Październik 201014 l No nawet mnie się podoba ;) Tylko ciekaw jestem na co Ty tam te 14mln trisów wywaliłeś? Szkoda, że nie miałeś więcej czasu, przez brak wykończenia broni (zwłaszcza tych jasnych metali) tak trochę "figurkowo" się zrobiło. Dobra, nie ma co się czepiać - fajna pracka, gratki i powodzenia.
Napisano 8 Listopad 201014 l Autor Dziekuje wszysytkim za opinie, wiem ze nie jest idealnie zrobiony i popelnilem kilka bledow, ale jestem zadowolony, bo chyba wkoncu chyba zrozumialem o co biega z nextgenowymi teksturkami. 14 mil latwo zrobic:P a maszyna z 3 GH Ramu pociagnela. 14 mil bylo na wielu subtulach a nie na jednym obiekcie. Ostrze faktycznie skiepscilem, ale o 6 rano takich pierdol sie nie dostrzega. Dzieki za fronta! Dziekuje mamie, zonie, synowi, chomikowi i rybkom za cierpliwoac :)
Napisano 11 Listopad 201014 l Perspektywa tła nie zgadza się z perspektywą modelu, najbardziej rzuca się w to oczy przy butach, sam model super :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto