Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Edit: Finish

kirian13gmailcom.jpg

moj koncepcik, tak jak levuska, w fazie poczatkowej...

ale co bedziemy tracic czas na szkice;] do dziela!!

szkic2v.jpg

Edytowane przez Kirian
  • Odpowiedzi 80
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Proporcje spoko. Ładne detale tylko dodaj troche światła żeby pancerz się bardziej błyszczał. Buty mi nie pasują, jakieś takie wąskie. Miecz klasyczny, ładnie ująłeś jego charakter. Ogólnie git.....Hehe.

 

A teraz do rzeczy:

Fajnie, że startujesz i czekamy na konkrety :D

Napisano (edytowane)

Staram sie Levu:* tak sie staram ze mnie reka boli

Soda daje puki co tyle:

Need support!!

szkic2r.jpg

Edytowane przez Kirian
Napisano

Ma strasznie duże dłonie w porównaniu do stóp. Skrzydła za małe i wygnij je bardziej do przodu, żeby się chłopak nie przewrócił

Napisano

nie wiem jak ci to powiedziec ;) ale koncept byl lepszy. Zwaliste ramiona, chude nogi, fajny kaptur, dodalbys glupia szmatke miedzy nogami jak krzyzacy mieli i gotowe. Teraz panie pojechales w klimat ktory mi wogole nie pasi. Nie dosc ze nie lubie zbroi plytowych, chyba ze zupelnie szczatkowe i asymetryczne to jeszcze od pasa w dol wyglada jak chlopka w spodnicy.

 

skrzydla, wez pojedz z nimi troche, niech bedzie tylko stelaz i kilka fruwajacych piorek. Albo jeszcze urwij jedno.

Napisano

Kurcze dzieki Gomez obudziles mnie troche;] wiedzialem ze cos sie pieprzy..

bedzie jeszcze ta husta na barkach a skrzydla to tylko tym czasowe placeholdery, beda tak jak mowisz na planach

zb3ee.jpg

Gość Chrupek3D
Napisano

ja bym obcial ten plaszcz, a zwlaszcza to, co zakrywa przyrodzenie.

Napisano

Na tym ostatnim screenie tego dobrze nie widać, ale na wcześniejszych mam wrażenie że biodra są zbyt szerokie w stosunku do ramion (albo odwrotnie). Z tego co zauważyłem do w DW jest raczej tendencja do przerysowywania tych proporcji, czyli raczej mega szerokie bary, i bardzo wąskie biodra. Takie podkreślenie siły.

Napisano

Ta, jak chłopak śląski, w barach szeroki, w d...e wąski;p

 

Coś się zaczyna rysować, skrzydła mi się nie podobają, szczególnie to ząbkowanie, mam nadzieję, że to temp.

 

Kaptur dalej nieładny, taki jak baba jaga trochę.

Napisano
Ta, jak chłopak śląski, w barach szeroki, w d...e wąski;p

 

Ja słyszałem dokładnie odwrotną wersję. ;)

 

Co do skrzydeł jeszcze, to nie wiem czy chcesz się trzymać takiej formy, ale wyglądają ona jakoś tak "bezpomysłowo".

 

Na tym obrazku fajnie widać skalę:

http://husaria.files.wordpress.com/2008/09/husaria-benda.jpg

 

Widać też że pióra są równoległe, blisko siebie, z taką fajną krzywizną i brakiem symetrii. Te trójkąty to tak sobie wyglądają. Nawet jeśli to tak jak zaznaczyłeś placeholder. To lepiej gdybyś zrobił plejna z ich w miarę finalnym konturem, łatwiej będzie i Tobie, i reszcie ocenić sylwetkę.

Napisano

Twoim zdaniem postać z darksiders nie jest przerysowana?

 

Brakuje Ci tłustego grubo ciosanego detalu. To co Ci mówiłem o "najeżeniu" i przypakowaniu detalu, niech to będzie widać na sylwetce.

Odważniej z proporcjami, wielkie bary, duże buty, niech ta blacha od zbroi będzie grubości drewnianej deski, bo na razie to bardziej assasin's creed przypomina niż darksiders.

 

Między tym co pokazał Gomez a tym co pokazałeś z darksiders jest zasadnicza różnica w proporcjach, w tym pierwszym są ludzkie naturalne proporcje, w drugim jest totalny odjazd.

 

Dajesz małpiszonie:p

Napisano

Udupiony jestem, moze w week cos da rade ulepić.

 

Coraz lepiej to wygląda, nie wiem co zmieniałeś, ale lepiej.

Pokaż rzutów kilka dookoła, najlepiej z perspektywą, szybko je zrobisz na jednym ekranie wciskając w zbrushu shift+s:p

 

Pięści wstrętne.

Napisano

Siemka

Z tego co pamiętam było napisane "no skulpting". Więc...no wiesz

 

Edit:

A przepraszam...zaszły poprawki. "No displacement maps, No bump maps, and no painting normal maps in any fashion. High res sculpting is allowed for diffuse map generation only, and retopology is allowed"

 

Czyli jednak Okejka

Napisano (edytowane)

beda skrzydla juz w low poly, ciagle mi na placeholdera tylko nazekaliscie;P

bedzie kosa taka wyyypasionaa

husariolow2.jpg

Edytowane przez Kirian
Napisano (edytowane)

nakladam kolorki i taki zarcik

mam duzy dylemat czy isc w 'dark style' czy w cos slodkiego cartoonowego...

mam nadzieje ze dacie jakies rady 'w czym' by ten model najlepiej wygladal

43441816.jpg

Edytowane przez Kirian
Napisano (edytowane)

nie no tamte ma barwy to tylko do nakladania koloru i separacji elementow...

mowisz lineage 2?:) stare czasy, setki godzin spedzilem przed tym shitem;]

mysle nad czyms takim, tzn napewno interesuje mnie zolty zloty+ morski niebieski+ szaro niebieski

husariolow2.jpg

Edytowane przez Kirian
Napisano

Blue wolf heavy? :) No już lepiej, ale testuj dalej, może jakaś lepsza kombinacja się znajdzie.

Też grałem w L2. 3 lata, na szczęście nie byłem uzależniony :D

Napisano

Kolor średnio siediz, całość fajna, twarz przywodiz mi na myśl tego ejdnego generała z zemsty sithów ale jak on miał.... taki robot :D

Napisano (edytowane)

no kiepsko cos siada ten kolor;] nie myslalem o tym wczesniej niestety;)

ale mam nadzieje ze powoli wyjdzie cos fajnego

a taki schemat?:

husariolow2.jpg

Edytowane przez Kirian
Napisano

Ta i wersja pierwsza najlepsze z tych co pokazałeś, tylko coś się tej niebieskiej szmaty czepił, na tym ostatnim chyba nie pasuje.

 

Wypróbuj z 10-15 wariacji.

Napisano

No to ja teraz przywalę z obrotu w klatkę. Chociaż wypasione modelowanie i zaczyna się coś malować na kolorowo to strasznie mnie drażni, ze koleś ma du.e szerszą niż barki. Inna sprawa, że to ubranko dodatkowo obniża mu miednicę. No chyba, że to matka 12 dzieciaków. W takim układzie ma prawo do takiej "niemieckiej" budowy miednicy.

  • Like 1
Napisano

przyszedlem zmeczony po treningu i wpadl mi do glowy taki pomysl , co myslicie?

 

/Prosty Czlowieku rep dla Ciebie:*:* dziekuje, wiesz jak tyle rzeczy jest na glowie to czlowiek nie wie za co sie zabrac a ktos kto patrzy z boku ma duzo lepiej

husariolow3.jpg

Napisano

Lepiej. + to co Ci na polycouncie pisali. Zwiększony naramiennik może wyglądać w tym wypadku świetnie.

 

Jeżeli chcesz też porządnych komentów apropo schematu kolorów to zrób ich kilkanaście, wrzuć na jakąś plansze i wtedy jasno będzie można ocenić które lepsze, gorsze i jak można ewentualnie je połączyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności