Napisano 16 Listopad 201014 l Edit: Finish moj koncepcik, tak jak levuska, w fazie poczatkowej... ale co bedziemy tracic czas na szkice;] do dziela!! Edytowane 15 Grudzień 201014 l przez Kirian
Napisano 16 Listopad 201014 l Proporcje spoko. Ładne detale tylko dodaj troche światła żeby pancerz się bardziej błyszczał. Buty mi nie pasują, jakieś takie wąskie. Miecz klasyczny, ładnie ująłeś jego charakter. Ogólnie git.....Hehe. A teraz do rzeczy: Fajnie, że startujesz i czekamy na konkrety :D
Napisano 16 Listopad 201014 l Świetna kreska, krzyż powinien być trzymany oburącz i przed sobą. Powodzenia :)
Napisano 16 Listopad 201014 l Ej ja też miałem plan na husara:P Kto pierwszy ten lepszy widocznie hehe.
Napisano 17 Listopad 201014 l Autor :D tak serio to mam taki szkic i mecze juz ZB takze dzis zapodam wczesna wersje sculptu skrzydla oczywiscie beda husarii anie aniolka
Napisano 17 Listopad 201014 l Autor Staram sie Levu:* tak sie staram ze mnie reka boli Soda daje puki co tyle: Need support!! Edytowane 17 Listopad 201014 l przez Kirian
Napisano 17 Listopad 201014 l Ma strasznie duże dłonie w porównaniu do stóp. Skrzydła za małe i wygnij je bardziej do przodu, żeby się chłopak nie przewrócił
Napisano 17 Listopad 201014 l nie wiem jak ci to powiedziec ;) ale koncept byl lepszy. Zwaliste ramiona, chude nogi, fajny kaptur, dodalbys glupia szmatke miedzy nogami jak krzyzacy mieli i gotowe. Teraz panie pojechales w klimat ktory mi wogole nie pasi. Nie dosc ze nie lubie zbroi plytowych, chyba ze zupelnie szczatkowe i asymetryczne to jeszcze od pasa w dol wyglada jak chlopka w spodnicy. skrzydla, wez pojedz z nimi troche, niech bedzie tylko stelaz i kilka fruwajacych piorek. Albo jeszcze urwij jedno.
Napisano 17 Listopad 201014 l Autor Kurcze dzieki Gomez obudziles mnie troche;] wiedzialem ze cos sie pieprzy.. bedzie jeszcze ta husta na barkach a skrzydla to tylko tym czasowe placeholdery, beda tak jak mowisz na planach
Napisano 18 Listopad 201014 l skromnie wygladaja te skrzydla jakos w porownaniu do postaci, sa dla mnie za male
Napisano 18 Listopad 201014 l Na tym ostatnim screenie tego dobrze nie widać, ale na wcześniejszych mam wrażenie że biodra są zbyt szerokie w stosunku do ramion (albo odwrotnie). Z tego co zauważyłem do w DW jest raczej tendencja do przerysowywania tych proporcji, czyli raczej mega szerokie bary, i bardzo wąskie biodra. Takie podkreślenie siły.
Napisano 18 Listopad 201014 l Ta, jak chłopak śląski, w barach szeroki, w d...e wąski;p Coś się zaczyna rysować, skrzydła mi się nie podobają, szczególnie to ząbkowanie, mam nadzieję, że to temp. Kaptur dalej nieładny, taki jak baba jaga trochę.
Napisano 18 Listopad 201014 l Ta, jak chłopak śląski, w barach szeroki, w d...e wąski;p Ja słyszałem dokładnie odwrotną wersję. ;) Co do skrzydeł jeszcze, to nie wiem czy chcesz się trzymać takiej formy, ale wyglądają ona jakoś tak "bezpomysłowo". Na tym obrazku fajnie widać skalę: http://husaria.files.wordpress.com/2008/09/husaria-benda.jpg Widać też że pióra są równoległe, blisko siebie, z taką fajną krzywizną i brakiem symetrii. Te trójkąty to tak sobie wyglądają. Nawet jeśli to tak jak zaznaczyłeś placeholder. To lepiej gdybyś zrobił plejna z ich w miarę finalnym konturem, łatwiej będzie i Tobie, i reszcie ocenić sylwetkę.
Napisano 19 Listopad 201014 l 5 obrazek od dolu, porownaj proporcje i kontur, jeszcze nie jest za pozno zeby to zmienic. wyjdzie ci tylko na lepsze. http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=097394 Mam wrazenie ze przez to ze zbroja w wielu mjejscach odstaje (kolana lokcie nadgarstki) wydaje sie jakby stylizowana
Napisano 19 Listopad 201014 l Autor Dziekuje za pomoc! skrzydelka beda takie jak mowicie, puki co ich niedotykam Gomez no wlasnie moja postac zdecydowanie ma byc stylizowana lecz nie zbyt przerysowana, ale np w strone Darksiders http://www.dailygame.net/images/screens/Darksiders/Darksiders_10.jpg wysle UP niedlugo
Napisano 19 Listopad 201014 l Twoim zdaniem postać z darksiders nie jest przerysowana? Brakuje Ci tłustego grubo ciosanego detalu. To co Ci mówiłem o "najeżeniu" i przypakowaniu detalu, niech to będzie widać na sylwetce. Odważniej z proporcjami, wielkie bary, duże buty, niech ta blacha od zbroi będzie grubości drewnianej deski, bo na razie to bardziej assasin's creed przypomina niż darksiders. Między tym co pokazał Gomez a tym co pokazałeś z darksiders jest zasadnicza różnica w proporcjach, w tym pierwszym są ludzkie naturalne proporcje, w drugim jest totalny odjazd. Dajesz małpiszonie:p
Napisano 19 Listopad 201014 l Autor Levusek to Ty dajesz bo jakos niewidze postepow:P maly up: Edytowane 22 Listopad 201014 l przez Kirian
Napisano 20 Listopad 201014 l Udupiony jestem, moze w week cos da rade ulepić. Coraz lepiej to wygląda, nie wiem co zmieniałeś, ale lepiej. Pokaż rzutów kilka dookoła, najlepiej z perspektywą, szybko je zrobisz na jednym ekranie wciskając w zbrushu shift+s:p Pięści wstrętne.
Napisano 20 Listopad 201014 l Siemka Z tego co pamiętam było napisane "no skulpting". Więc...no wiesz Edit: A przepraszam...zaszły poprawki. "No displacement maps, No bump maps, and no painting normal maps in any fashion. High res sculpting is allowed for diffuse map generation only, and retopology is allowed" Czyli jednak Okejka
Napisano 22 Listopad 201014 l Autor beda skrzydla juz w low poly, ciagle mi na placeholdera tylko nazekaliscie;P bedzie kosa taka wyyypasionaa Edytowane 24 Listopad 201014 l przez Kirian
Napisano 25 Listopad 201014 l Autor nakladam kolorki i taki zarcik mam duzy dylemat czy isc w 'dark style' czy w cos slodkiego cartoonowego... mam nadzieje ze dacie jakies rady 'w czym' by ten model najlepiej wygladal Edytowane 25 Listopad 201014 l przez Kirian
Napisano 25 Listopad 201014 l jakbyś robił takiego husarza megarozpierduchy cos jak jezdziec apokalipsy byloby mocne.
Napisano 25 Listopad 201014 l Ja go widze w granatach i ciemnych czerwieniach, taki ciemny rycerz, a i oczka swiecace.
Napisano 25 Listopad 201014 l mala glowe ma chyba (?) kolorowy japonski rycerz style moim zdaniem do niego nie pasuje
Napisano 25 Listopad 201014 l Te barwy jakieś takie sobie. Zobacz te 3 linki: http://l2.shaft-e.com/data/equipment/image/heavy-armor-whole/armor_of_nightmare.jpg http://l2.shaft-e.com/data/equipment/image/heavy-armor-whole/tallum_plate_armor.jpg http://l2.shaft-e.com/data/equipment/image/heavy-armor-whole/doom_plate_armor.jpg No i dodaj mu lewe ramie bo coś zniknęło
Napisano 25 Listopad 201014 l Autor nie no tamte ma barwy to tylko do nakladania koloru i separacji elementow... mowisz lineage 2?:) stare czasy, setki godzin spedzilem przed tym shitem;] mysle nad czyms takim, tzn napewno interesuje mnie zolty zloty+ morski niebieski+ szaro niebieski Edytowane 25 Listopad 201014 l przez Kirian
Napisano 25 Listopad 201014 l Blue wolf heavy? :) No już lepiej, ale testuj dalej, może jakaś lepsza kombinacja się znajdzie. Też grałem w L2. 3 lata, na szczęście nie byłem uzależniony :D
Napisano 25 Listopad 201014 l Kolor średnio siediz, całość fajna, twarz przywodiz mi na myśl tego ejdnego generała z zemsty sithów ale jak on miał.... taki robot :D
Napisano 25 Listopad 201014 l Autor no kiepsko cos siada ten kolor;] nie myslalem o tym wczesniej niestety;) ale mam nadzieje ze powoli wyjdzie cos fajnego a taki schemat?: Edytowane 25 Listopad 201014 l przez Kirian
Napisano 25 Listopad 201014 l Ta i wersja pierwsza najlepsze z tych co pokazałeś, tylko coś się tej niebieskiej szmaty czepił, na tym ostatnim chyba nie pasuje. Wypróbuj z 10-15 wariacji.
Napisano 25 Listopad 201014 l Ja bym spróbował ten element ubrania pod zbroją zrobić na ciemno niebieski czy coś takiego :)
Napisano 26 Listopad 201014 l No to ja teraz przywalę z obrotu w klatkę. Chociaż wypasione modelowanie i zaczyna się coś malować na kolorowo to strasznie mnie drażni, ze koleś ma du.e szerszą niż barki. Inna sprawa, że to ubranko dodatkowo obniża mu miednicę. No chyba, że to matka 12 dzieciaków. W takim układzie ma prawo do takiej "niemieckiej" budowy miednicy.
Napisano 26 Listopad 201014 l Autor przyszedlem zmeczony po treningu i wpadl mi do glowy taki pomysl , co myslicie? /Prosty Czlowieku rep dla Ciebie:*:* dziekuje, wiesz jak tyle rzeczy jest na glowie to czlowiek nie wie za co sie zabrac a ktos kto patrzy z boku ma duzo lepiej
Napisano 26 Listopad 201014 l A jakbyś te srtebrne też poczernił jak zbroje nazguli i buty ciemniejsze??
Napisano 27 Listopad 201014 l duzo lepiej! nie pasuja teraz troche te szare szmaty to takiej eleganckiej zbroi. w kazdym razie reszta juz do siebie pasuje
Napisano 27 Listopad 201014 l Lepiej. + to co Ci na polycouncie pisali. Zwiększony naramiennik może wyglądać w tym wypadku świetnie. Jeżeli chcesz też porządnych komentów apropo schematu kolorów to zrób ich kilkanaście, wrzuć na jakąś plansze i wtedy jasno będzie można ocenić które lepsze, gorsze i jak można ewentualnie je połączyć.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto