Kirian Napisano 16 Listopad 2010 Napisano 16 Listopad 2010 (edytowane) Edit: Finish moj koncepcik, tak jak levuska, w fazie poczatkowej... ale co bedziemy tracic czas na szkice;] do dziela!! Edytowane 15 Grudzień 2010 przez Kirian
F/X Napisano 16 Listopad 2010 Napisano 16 Listopad 2010 Proporcje spoko. Ładne detale tylko dodaj troche światła żeby pancerz się bardziej błyszczał. Buty mi nie pasują, jakieś takie wąskie. Miecz klasyczny, ładnie ująłeś jego charakter. Ogólnie git.....Hehe. A teraz do rzeczy: Fajnie, że startujesz i czekamy na konkrety :D
Kuba Napisano 16 Listopad 2010 Napisano 16 Listopad 2010 Świetna kreska, krzyż powinien być trzymany oburącz i przed sobą. Powodzenia :)
ultrakaka Napisano 16 Listopad 2010 Napisano 16 Listopad 2010 Ej ja też miałem plan na husara:P Kto pierwszy ten lepszy widocznie hehe.
Kirian Napisano 17 Listopad 2010 Autor Napisano 17 Listopad 2010 :D tak serio to mam taki szkic i mecze juz ZB takze dzis zapodam wczesna wersje sculptu skrzydla oczywiscie beda husarii anie aniolka
Kirian Napisano 17 Listopad 2010 Autor Napisano 17 Listopad 2010 (edytowane) Staram sie Levu:* tak sie staram ze mnie reka boli Soda daje puki co tyle: Need support!! Edytowane 17 Listopad 2010 przez Kirian
Kirian Napisano 17 Listopad 2010 Autor Napisano 17 Listopad 2010 ...kurna niewiem czy w dobra strone to idzie
F/X Napisano 17 Listopad 2010 Napisano 17 Listopad 2010 Ma strasznie duże dłonie w porównaniu do stóp. Skrzydła za małe i wygnij je bardziej do przodu, żeby się chłopak nie przewrócił
Gomez Napisano 17 Listopad 2010 Napisano 17 Listopad 2010 nie wiem jak ci to powiedziec ;) ale koncept byl lepszy. Zwaliste ramiona, chude nogi, fajny kaptur, dodalbys glupia szmatke miedzy nogami jak krzyzacy mieli i gotowe. Teraz panie pojechales w klimat ktory mi wogole nie pasi. Nie dosc ze nie lubie zbroi plytowych, chyba ze zupelnie szczatkowe i asymetryczne to jeszcze od pasa w dol wyglada jak chlopka w spodnicy. skrzydla, wez pojedz z nimi troche, niech bedzie tylko stelaz i kilka fruwajacych piorek. Albo jeszcze urwij jedno.
Kirian Napisano 17 Listopad 2010 Autor Napisano 17 Listopad 2010 Kurcze dzieki Gomez obudziles mnie troche;] wiedzialem ze cos sie pieprzy.. bedzie jeszcze ta husta na barkach a skrzydla to tylko tym czasowe placeholdery, beda tak jak mowisz na planach
Kirian Napisano 18 Listopad 2010 Autor Napisano 18 Listopad 2010 next one jak bym szedl w zla strone to krzyczcie :)
ledyr Napisano 18 Listopad 2010 Napisano 18 Listopad 2010 skromnie wygladaja te skrzydla jakos w porownaniu do postaci, sa dla mnie za male
Gość Chrupek3D Napisano 18 Listopad 2010 Napisano 18 Listopad 2010 ja bym obcial ten plaszcz, a zwlaszcza to, co zakrywa przyrodzenie.
Luki Luki Napisano 18 Listopad 2010 Napisano 18 Listopad 2010 Na tym ostatnim screenie tego dobrze nie widać, ale na wcześniejszych mam wrażenie że biodra są zbyt szerokie w stosunku do ramion (albo odwrotnie). Z tego co zauważyłem do w DW jest raczej tendencja do przerysowywania tych proporcji, czyli raczej mega szerokie bary, i bardzo wąskie biodra. Takie podkreślenie siły.
Levus Napisano 18 Listopad 2010 Napisano 18 Listopad 2010 Ta, jak chłopak śląski, w barach szeroki, w d...e wąski;p Coś się zaczyna rysować, skrzydła mi się nie podobają, szczególnie to ząbkowanie, mam nadzieję, że to temp. Kaptur dalej nieładny, taki jak baba jaga trochę.
Luki Luki Napisano 18 Listopad 2010 Napisano 18 Listopad 2010 Ta, jak chłopak śląski, w barach szeroki, w d...e wąski;p Ja słyszałem dokładnie odwrotną wersję. ;) Co do skrzydeł jeszcze, to nie wiem czy chcesz się trzymać takiej formy, ale wyglądają ona jakoś tak "bezpomysłowo". Na tym obrazku fajnie widać skalę: http://husaria.files.wordpress.com/2008/09/husaria-benda.jpg Widać też że pióra są równoległe, blisko siebie, z taką fajną krzywizną i brakiem symetrii. Te trójkąty to tak sobie wyglądają. Nawet jeśli to tak jak zaznaczyłeś placeholder. To lepiej gdybyś zrobił plejna z ich w miarę finalnym konturem, łatwiej będzie i Tobie, i reszcie ocenić sylwetkę.
ETA Napisano 18 Listopad 2010 Napisano 18 Listopad 2010 Mi tak średni siedzi część zbroi która kryje twarz.
Gomez Napisano 19 Listopad 2010 Napisano 19 Listopad 2010 5 obrazek od dolu, porownaj proporcje i kontur, jeszcze nie jest za pozno zeby to zmienic. wyjdzie ci tylko na lepsze. http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=097394 Mam wrazenie ze przez to ze zbroja w wielu mjejscach odstaje (kolana lokcie nadgarstki) wydaje sie jakby stylizowana
Kirian Napisano 19 Listopad 2010 Autor Napisano 19 Listopad 2010 Dziekuje za pomoc! skrzydelka beda takie jak mowicie, puki co ich niedotykam Gomez no wlasnie moja postac zdecydowanie ma byc stylizowana lecz nie zbyt przerysowana, ale np w strone Darksiders http://www.dailygame.net/images/screens/Darksiders/Darksiders_10.jpg wysle UP niedlugo
Levus Napisano 19 Listopad 2010 Napisano 19 Listopad 2010 Twoim zdaniem postać z darksiders nie jest przerysowana? Brakuje Ci tłustego grubo ciosanego detalu. To co Ci mówiłem o "najeżeniu" i przypakowaniu detalu, niech to będzie widać na sylwetce. Odważniej z proporcjami, wielkie bary, duże buty, niech ta blacha od zbroi będzie grubości drewnianej deski, bo na razie to bardziej assasin's creed przypomina niż darksiders. Między tym co pokazał Gomez a tym co pokazałeś z darksiders jest zasadnicza różnica w proporcjach, w tym pierwszym są ludzkie naturalne proporcje, w drugim jest totalny odjazd. Dajesz małpiszonie:p
Kirian Napisano 19 Listopad 2010 Autor Napisano 19 Listopad 2010 (edytowane) Levusek to Ty dajesz bo jakos niewidze postepow:P maly up: Edytowane 22 Listopad 2010 przez Kirian
Levus Napisano 20 Listopad 2010 Napisano 20 Listopad 2010 Udupiony jestem, moze w week cos da rade ulepić. Coraz lepiej to wygląda, nie wiem co zmieniałeś, ale lepiej. Pokaż rzutów kilka dookoła, najlepiej z perspektywą, szybko je zrobisz na jednym ekranie wciskając w zbrushu shift+s:p Pięści wstrętne.
Persh Napisano 20 Listopad 2010 Napisano 20 Listopad 2010 Siemka Z tego co pamiętam było napisane "no skulpting". Więc...no wiesz Edit: A przepraszam...zaszły poprawki. "No displacement maps, No bump maps, and no painting normal maps in any fashion. High res sculpting is allowed for diffuse map generation only, and retopology is allowed" Czyli jednak Okejka
Kirian Napisano 22 Listopad 2010 Autor Napisano 22 Listopad 2010 lekki update, juz zabieram sie za low poly powoli
Kirian Napisano 22 Listopad 2010 Autor Napisano 22 Listopad 2010 (edytowane) beda skrzydla juz w low poly, ciagle mi na placeholdera tylko nazekaliscie;P bedzie kosa taka wyyypasionaa Edytowane 24 Listopad 2010 przez Kirian
n-pigeon Napisano 23 Listopad 2010 Napisano 23 Listopad 2010 kurcze przedramiona ma jak uda xD jak pacnie to ino raz :D
Kirian Napisano 25 Listopad 2010 Autor Napisano 25 Listopad 2010 (edytowane) nakladam kolorki i taki zarcik mam duzy dylemat czy isc w 'dark style' czy w cos slodkiego cartoonowego... mam nadzieje ze dacie jakies rady 'w czym' by ten model najlepiej wygladal Edytowane 25 Listopad 2010 przez Kirian
olaf Napisano 25 Listopad 2010 Napisano 25 Listopad 2010 jakbyś robił takiego husarza megarozpierduchy cos jak jezdziec apokalipsy byloby mocne.
soda Napisano 25 Listopad 2010 Napisano 25 Listopad 2010 Ja go widze w granatach i ciemnych czerwieniach, taki ciemny rycerz, a i oczka swiecace.
ledyr Napisano 25 Listopad 2010 Napisano 25 Listopad 2010 mala glowe ma chyba (?) kolorowy japonski rycerz style moim zdaniem do niego nie pasuje
F/X Napisano 25 Listopad 2010 Napisano 25 Listopad 2010 Te barwy jakieś takie sobie. Zobacz te 3 linki: http://l2.shaft-e.com/data/equipment/image/heavy-armor-whole/armor_of_nightmare.jpg http://l2.shaft-e.com/data/equipment/image/heavy-armor-whole/tallum_plate_armor.jpg http://l2.shaft-e.com/data/equipment/image/heavy-armor-whole/doom_plate_armor.jpg No i dodaj mu lewe ramie bo coś zniknęło
Kirian Napisano 25 Listopad 2010 Autor Napisano 25 Listopad 2010 (edytowane) nie no tamte ma barwy to tylko do nakladania koloru i separacji elementow... mowisz lineage 2?:) stare czasy, setki godzin spedzilem przed tym shitem;] mysle nad czyms takim, tzn napewno interesuje mnie zolty zloty+ morski niebieski+ szaro niebieski Edytowane 25 Listopad 2010 przez Kirian
F/X Napisano 25 Listopad 2010 Napisano 25 Listopad 2010 Blue wolf heavy? :) No już lepiej, ale testuj dalej, może jakaś lepsza kombinacja się znajdzie. Też grałem w L2. 3 lata, na szczęście nie byłem uzależniony :D
Levus Napisano 25 Listopad 2010 Napisano 25 Listopad 2010 Mi się dalej nie podoba kolor, wieczorem popróbujemy:)
ETA Napisano 25 Listopad 2010 Napisano 25 Listopad 2010 Kolor średnio siediz, całość fajna, twarz przywodiz mi na myśl tego ejdnego generała z zemsty sithów ale jak on miał.... taki robot :D
Kirian Napisano 25 Listopad 2010 Autor Napisano 25 Listopad 2010 (edytowane) no kiepsko cos siada ten kolor;] nie myslalem o tym wczesniej niestety;) ale mam nadzieje ze powoli wyjdzie cos fajnego a taki schemat?: Edytowane 25 Listopad 2010 przez Kirian
Levus Napisano 25 Listopad 2010 Napisano 25 Listopad 2010 Ta i wersja pierwsza najlepsze z tych co pokazałeś, tylko coś się tej niebieskiej szmaty czepił, na tym ostatnim chyba nie pasuje. Wypróbuj z 10-15 wariacji.
ETA Napisano 25 Listopad 2010 Napisano 25 Listopad 2010 Ja bym spróbował ten element ubrania pod zbroją zrobić na ciemno niebieski czy coś takiego :)
Simple_man Napisano 26 Listopad 2010 Napisano 26 Listopad 2010 No to ja teraz przywalę z obrotu w klatkę. Chociaż wypasione modelowanie i zaczyna się coś malować na kolorowo to strasznie mnie drażni, ze koleś ma du.e szerszą niż barki. Inna sprawa, że to ubranko dodatkowo obniża mu miednicę. No chyba, że to matka 12 dzieciaków. W takim układzie ma prawo do takiej "niemieckiej" budowy miednicy. 1
Kirian Napisano 26 Listopad 2010 Autor Napisano 26 Listopad 2010 przyszedlem zmeczony po treningu i wpadl mi do glowy taki pomysl , co myslicie? /Prosty Czlowieku rep dla Ciebie:*:* dziekuje, wiesz jak tyle rzeczy jest na glowie to czlowiek nie wie za co sie zabrac a ktos kto patrzy z boku ma duzo lepiej
ETA Napisano 26 Listopad 2010 Napisano 26 Listopad 2010 A jakbyś te srtebrne też poczernił jak zbroje nazguli i buty ciemniejsze??
ledyr Napisano 27 Listopad 2010 Napisano 27 Listopad 2010 duzo lepiej! nie pasuja teraz troche te szare szmaty to takiej eleganckiej zbroi. w kazdym razie reszta juz do siebie pasuje
F/X Napisano 27 Listopad 2010 Napisano 27 Listopad 2010 Lepiej. + to co Ci na polycouncie pisali. Zwiększony naramiennik może wyglądać w tym wypadku świetnie. Jeżeli chcesz też porządnych komentów apropo schematu kolorów to zrób ich kilkanaście, wrzuć na jakąś plansze i wtedy jasno będzie można ocenić które lepsze, gorsze i jak można ewentualnie je połączyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się