Napisano 28 Maj 201113 l Ta wypukłość, wokół przycisku POWER Ci się posypała - myślę, że to przez trójkąty w narożnikach na siatce. Zrób tak jak mówi Berger - ściągnij blueprint jakiegoś autka i lecisz. Ja tak zrobiłem od dwóch dni rąbię Audi R8, i co 15 min otwieram gębę i myślę ,,boszzz jaki ja głupi byłem, że tego nie wiedziałem". :) pozdro!
Napisano 28 Maj 201113 l aimatrix dobrze gada, tez tak robie i czesto mam ta sama sytuacje co animatrix
Napisano 28 Maj 201113 l Autor okie raz juz robilem bmw ;) a oprocz tego przycisku jakies uwagi? no ale zabiore sie za auto ;) racja nawet jak cos schrzanie to pewnie sporo sie naucze ;) jakis modelik na poczatek polecicie? bo czasem mam problem z wyborem ^^ Edytowane 28 Maj 201113 l przez panek1989
Napisano 28 Maj 201113 l Czołga spróbuj machnąć :P Tak na serio - na wielu forach ludzie radzą, by zacząć od modeli mające w miarę kanciaste kształty, coś jak Ford Mustang, Mercury etc. Sam się wziąłem za ten z łagodnymi kształtami i powiem, że to nie był dobry wybór jak na początek z samochodami. Ale (tutaj to też jest opinia sporej ilości osób) wiele można wyciągnąć z takiego modelowania ;)
Napisano 28 Maj 201113 l A ja bym ci radził wymodelować coś co cię kręci po prostu ale jednoczesnie jest proste. Ja jak ściągnąłem 3ds maxa to bardzo podobał mi się film "Jak wytresować Smoka" DreamWorks'a i po kolei zrobiłem 4 wersje Szczerbatka ^^
Napisano 28 Maj 201113 l Autor coz, mustang jest moim autem marzen i chcialem go zrobic ale z drugiej strony na forum jest pelno tego typu aut, mustang,camaro challannger, nie wiem czy warto wrzucac kolejne ^^ do tego nie koniecznie udane ;) ale cos zrobie, moze shelby gt 500 :)
Napisano 29 Maj 201113 l Nie przejmuj się że było albo że będzie nieudane bo do niczego nie dojdziesz :)
Napisano 29 Maj 201113 l Autor no fakt ;) wybralem honde crx, wydaje mi sie dobra na poczatek ;) postaram sie zrobic dobrze a jak sie nie uda to bede poprawial az wyjdzie ;)
Napisano 31 Maj 201113 l Autor coz, patrzac na innych i ich prace wstyd to wrzucac, ale mam pewien problem, zapene blachy. jak usuwac rojkaty z miejsc w ktorych ich nie widac z zadnego viewportu takie trudno dostepne miejsca jak np nad lampa ten rog przy rowku maski.wiem ze model nie jest najlepszy ;)_ w sumie to nawet dobry nie jest, ale ucze sie i chce sie dowiedzec jak usuwac trojkaty i bugi w miejscach gdzie ciezko je dostrzec
Napisano 31 Maj 201113 l W 3dsmaxie nie ma przypadkiem czegoś takiego jak statystyki? Ja pracuję w Modo i tam mam pełne statystyki i możliwosć sortowania. Dzięki temu mogę np. sobie zaznaczać poligony o 3,4 lub wiecej ścianach. Podejrzewam, ze cos takiego może też być w maxie. A model cóż...trochę wygląda jakby był klepany gdzieś w jakiejś szopie młotkiem, ale ważne, ze się uczysz. Na swoich błędach podobno najlepiej;) I jak chcesz, żeby ludziska Ci pomogli to wrzuć siatkę. Ciśnij dalej.
Napisano 31 Maj 201113 l model trochę faluje (przetłoczenie na masce, tylne nadkole, prawy błotnik) pokaz siatke to na pewno ktos cos doradzi :)
Napisano 31 Maj 201113 l Autor a prosze i siateczke ;) bez ms i symmetry mam jeszcze problem z ukladaniem siatki. Edytowane 31 Maj 201113 l przez panek1989
Napisano 10 Czerwiec 201113 l Autor coz po dlugiej przerwie wracam do hondy, aczkolwiek co chwila cos jest nie tak,ale wrzucam maly upek, bez tylu bo skopalem totalnie
Napisano 10 Czerwiec 201113 l Autor wlasnie byle do przodu, czasem mam wrazenie ze ta praca raczej do tylu idzie ^^
Napisano 16 Lipiec 201113 l ja znawca nie jestem ale to jest do niiczego nie podobne ;/... moje modele tez nie sa za piekne, ale nie myslales czegos nie ukonczyc?? Przeciez to jest paskudne ;/
Napisano 16 Lipiec 201113 l Lepiej byś wrócił do samochodów bo taka improwizacja Ci słabo idzie, to jest nie podobne do niczego, najbardziej przypomina stworka z bajki jakiejś niedorobionej, i nie chcę cię obrazić. A takie rzeczy nie robi się przypadkiem w Z-brushu czy innym jakimś Mudboksie? edit: A jak bierzesz się za robienie czegoś z głowy to lepiej nabazgrać sobie jakieś koncepty, nie wiem szkic jakiś żeby wiedzieć gdzie są ręce, a gdzie d*pa. Edytowane 16 Lipiec 201113 l przez Pawlito
Napisano 18 Lipiec 201113 l clay jeszcze do przyjęcia, ale tekstury i render wyglądają bardzo źle. gdzie oświetlenie? może jak by się pojawiło troszkę cienia, to stworek wyglądał by korzystniej :)
Napisano 18 Lipiec 201113 l UV bys pokazal jak zrobiles poza tym. Ja tez niezle maszkary robilem na poczatku. Moze bump zagleboki
Napisano 19 Lipiec 201113 l omg, pracuj, pracuj bo droga przed Toba jeszcze dluga....... tak btw sa rzeczy ktore powinna widziec tylko wlasna szyflada: ], lub najciemniejsze zakamarki HDD, najlepiej skompresowane i spakowane, aby nigdy nikomu sie nie chcialo tego otwierac. hehe pozdr i + za wytrwalosc: ]
Napisano 12 Sierpień 201113 l jakieś to dziwne, jeśli robisz juz jakieś krzesła itp, znajdz jakiś ciekawy model i dużo zdjęć. Masz tu coś, może coś ci się spodoba. http://www.klassikerdesign.com/index.asp http://www.merlinfurniture.com/ http://www.designicons.co.uk/products Polecam abyś zaczął od czegoś prostego, obejrzyj też pare tutków do studia np. to http://www.christateonline.com/Tutorials/Studio_Lighting.html
Napisano 12 Sierpień 201113 l Autor wiem wiem studio do bani jest. ogolnie jesli chodzi o model to nie mialem jakos specjalnie pomyslu czy planu. tak dla treningu tylko spontan totalny
Napisano 14 Sierpień 201113 l Przejrzałem cały temat. Człowieku, ogarnij się trochę. Rób mniej, ale dokładniej, porządniej. Modele, studio, tekstury - wszystko leży i kwiczy. Tego się nie da oglądać. Zrób lepiej od początku do końca tego typu http://www.mamo-tato.fr.pl/lampki/lampka_podusiabl_q8.jpg scenkę. A zrobienie tutoriala nie boli.
Napisano 14 Sierpień 201113 l thecrev - strona klassikerdesign.com to 100% chińskich tanich podróbek klasycznych wzorów. Wydaje mi się , że nie powinniśmy polecać i promować takich stron. A poza tym te wyroby różnią się szczególnie w detalach od swoich pirwowzorów.
Napisano 15 Sierpień 201113 l niewiem ja tylko dałem pare propozycji, jak coś sie spodoba to można spróbowac wymodelowac lub znaleść coś podobnego.
Napisano 16 Sierpień 201113 l Zrób lepiej od początku do końca tego typu http://www.mamo-tato.fr.pl/lampki/lampka_podusiabl_q8.jpg scenkę. hehe. patrząc na jego kreaturkę z poprzednich postów, to lepiej, żeby nie próbował robić misia ;) wracając to tematu. przy okazji modelu klawiatury opisałem ci metodę na krawędzie, ale widzę, że ty z uporem maniaka ciosasz stojak z polygonów i po chamsku wrzucasz na to TurboSmooth. efekt jest tragiczny. o oświetleniu również wspominałem przy okazji potworka. zgadzam się z przedmówcami. zrób parę tutoriali. dowiesz się z nich więcej niż ci się wydaje ;) zrób sobie HIGH POLY HYDRANT wrzuć go nawet w studio od Chrisa Tate'a (link masz podany wyżej) i nauczysz się jak robić twarde krawędzie i odpowiednio ustawić i oświetlić studio. co do tutków polecam stronki cg tuts+, EVERMOTION np. Edytowane 16 Sierpień 201113 l przez Sinnerslayer
Napisano 18 Sierpień 201113 l noo widac progres :) i wkoncu cos co mozna porownac z oryginalem. co do bledow to te pokretlo po srodku troche ci sie krzaczy, zabkuje, wystarczy ze dodasz tam inserta bez wyciagania go do gory i bedzie ok.
Napisano 18 Sierpień 201113 l no i co? robienie tutoriali nie boli? ;P z błędów oprócz wspomnianego powyżej pokrętła widzę, że prawa strona obudowy odstaje od reszty prawego okularu.
Napisano 19 Sierpień 201113 l uwagi poprawiłeś, ale wrzuć siatkę, bo na renderze widać kolejne błędy.
Napisano 30 Sierpień 201113 l nadal masz błędy w siatce po prawej stronie. widać wyraźnie jak się trójkąt odcina od powierzchni. wewnątrz lewego okularu obręcz zlewa się na dole z obudową. poza tym popracuj już na tym etapie nad teksturowaniem i studiem. ustawienie kamery w renderze pozostawia wiele do życzenia ;] warto w perespective view przed renderowaniem włączyć opcję Show Safe Frames (SHIFT+F). pokaże ci obraz wynikowy po zrenderowaniu :) Edytowane 30 Sierpień 201113 l przez Sinnerslayer
Napisano 30 Sierpień 201113 l Autor a mozesz mi to zaznaczyc? te miejsca w ktorych widac wyrazne bledy? bede wdzieczny;)
Napisano 30 Sierpień 201113 l a mozesz mi to zaznaczyc? te miejsca w ktorych widac wyrazne bledy? bede wdzieczny;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto