Napisano 30 Kwiecień 201113 l Hej, Jako, że czasu będę miał mniej,a że chce mieć ten wózek w portfolio zmieniam z A4 na CLS'a :) Mam nadzieję, że większych sprzeciwów nie będzie :) Edytowane 22 Grudzień 201113 l przez Berger
Napisano 13 Maj 201113 l Autor Jak narazie mało czasu ale dziś myknąłem taki bardzo wstępny setup, cm'a poprawię jak pododaje resztę spline cage'u:
Napisano 20 Maj 201113 l Berger mógłbyś napisać co po kolei robisz, że masz tak ładnie kamerę dopasowaną do zdjęcia?
Napisano 20 Maj 201113 l Coś czuje że cameramatch zrewolucjonizuje pojęcie "szukania Blue printów" :)
Napisano 20 Maj 201113 l omg wpisałem głód kawy w nocy a tu jakieś BMW pomazane czy coś tam Co za syf :D (Dajesz dalej, bo po za matchem to paręnaście minut roboty :P)
Napisano 20 Maj 201113 l Autor Kr3tz: To chyba jednak nigdy nie robiłeś bez printów CM'a jeśli mówisz, że to kilka minut, bo to co powiedziałeś to w tym wypadku bzdura :)
Napisano 23 Maj 201113 l Najciekawszy model z obecnie tworzonych w minibitwie bede wpadal i zagladal jak ci ida postepy pracy pozdrawiam i zycze powodzenia !:)
Napisano 24 Maj 201113 l Autor Gdyby ktoś miał fotki wnętrza felgi AMG byłbym wdzięczny gdyby mógł podrzucić bo coś nie mogę nic znaleść: Zewnętrzny dekielek: Refek konkretnej wersjii nie znalazłem także trochę pozmyślałem: I następny up: Następny: I ostatni up na dziś: Edytowane 24 Maj 201113 l przez Berger
Napisano 25 Maj 201113 l Wow Berger, świetnie to wygląda :) Ten szum wewnątrz felgi to zamierzone? Ale jeżeli to tylko podglądowo, to już niecierpliwie czekam na całość.
Napisano 25 Maj 201113 l Autor Dzięki, ciesze się, że się Wam podoba ;) Tutaj jeszcze tył, później trochę urozmaice materiały tak aby lepiej było widać różne warstwy. Szum wynika z niskich ustawień renderu :)
Napisano 26 Maj 201113 l Autor Zacząłem też dłubać tą felge w nurbsach, nie wiem czy resztę też w nich wydłubie, nigdy całego wozu nie robiłem. Myślę jednak, że poly odstawie sobie do komerchy póki co, a trochę się w nurbsy pobawie bo w sumie taki detal przyjemniej się dłubie no i jednak wygoda jest większa:
Napisano 28 Maj 201113 l Autor Mały up, natknąłem się na małą przeszkodę, myślę że na analizie widać małą krzywizne przy krawędzi: edit Powinno być teraz ok: Edytowane 28 Maj 201113 l przez Berger
Napisano 28 Maj 201113 l Autor Mam nadzieję, że się nie obrazicie jeśli będe skakał między poly, a nurbsami ale traktuje ten temat jako okazję do podciągnięcia poly i nauki nurbsów :P No nic, poprawiłem trochę felgę w kilku miejscach i może taki rozkład na części:
Napisano 28 Maj 201113 l Wariat :) Co bym doradzil (wiem ze to troche roboty), jesli chcesz zaprezentowac taki rozklad pozniej na renderku fajnie by bylo jak na cieciu czesci byla by plaszczyzna a nie dziora, i tak w kilku czesciach rosciac.
Napisano 28 Maj 201113 l Autor maciek.m: też tak z początku chciałem, no ale niestety to nie nurbsy i takich narzędzi nie ma :( edit Ostatecznie przekroje mniej więcej tak będą wyglądać: Edytowane 28 Maj 201113 l przez Berger
Napisano 28 Maj 201113 l Autor Zdecydowałem nieco zmienić tarczę: Edytowane 1 Czerwiec 201113 l przez Berger
Napisano 29 Maj 201113 l berger ty sie przestan bawic w jakis przekroje i srobki bo konkurencja sie umacnia ostro;)
Napisano 29 Maj 201113 l !berger A tak poza tym, to ja na Twoim miejscu bałbym się już reflecta:D:D Ale jestem bardzo zadowolony że umieściłeś screen z Twojego innowacyjnego systemu hamowania, a mianowicie tarcza na zewnątrz felgi! Tożto genialne, większe chłodzenie i w ogóle. Myśle że u mercedesa ceni sie takie nowinki technologiczne i z całą pewnością Cie przyjmą:D Lecisz dalej idzie jak narazie zajebiście:D
Napisano 29 Maj 201113 l Autor Freedom Fighter: szczerze to nie obchodzi mnie sama bitwa jako bitwa, mam okazje do zrobienia modelu z większym detalem, modelu który mogę sobie czasem dłubać w wolnym czasie, więc nawet jeśli tego nie skończe albo nie zajme nic konkretnego to i tak się nie przejmę, weźcie pod uwagę, że bitwa to nie tylko modeling ale też render, a tutaj nie mam czym się popisać.
Napisano 2 Czerwiec 201113 l Autor Powoli coś tam zaczynam dłubać przy bazie, tak żeby złapać narazie jakiś ogólny zarys jak to ma wyglądać:
Napisano 20 Czerwiec 201113 l Autor Przeglądając różne fotki na necie natknąłem się na jakieś testy aerodynamiczne starego CLS'a, wpadłem też wtedy na pomysł aby przetestować jak to refleksy się układają na bazie w takim lekko stylizowanym otoczeniu:
Napisano 20 Czerwiec 201113 l mam pytanie: jak ustawiasz teksture zeby Ci sie nie rozciągała na pewnych plaszczyznacz? Bo jak próbuję nałożyć teksturę załóżmy carbonu to od 'frontu' obiektu jest dobrze a z boku tekstura się rozciąga.
Napisano 20 Czerwiec 201113 l grzyb950 - wygląda mi to na planar maping ustawiony na wprost kamery stąd efekt że jest ładnie zmapowane:D Berger - Refleksy, bardzo fajne, a ta struga wiatru to symulowane czy juz post pro? Ciekawym jest jakby to zrobić w przestrzeni bo sam kiedys próbowałem i chu*a z tego wyszło:D
Napisano 20 Czerwiec 201113 l no ale jak zrobic zeby nie ustawiac na planar i zeby bylo zmapowane ;D. Unwrap UVW się bawic?
Napisano 20 Czerwiec 201113 l Mam na dysku renderki mercedesa, nie pamietam juz gdzie one byly wiec wzucam na imaga. Ale drugi z tych renderkow odrazu skojazyl mi sie z twoimi testami mostow. Fajnie by bylo jak by Ci sie udalo taki efekt osiagnac :) A jak uda Ci sie to potem powiesz jak to zrobiles:P http://img135.imageshack.us/img135/6174/17675147.jpg
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto