Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej, Jako, że czasu będę miał mniej,a że chce mieć ten wózek w portfolio zmieniam z A4 na CLS'a :) Mam nadzieję, że większych sprzeciwów nie będzie :) Mercedes-Benz-CLS63_AMG_2012_1024x768_wallpaper_1d.jpgMercedes-Benz-CLS63_AMG_2012_1024x768_wallpaper_2a.jpg

Edytowane przez Berger

  • Odpowiedzi 211
  • Wyświetleń 48,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Jak narazie mało czasu ale dziś myknąłem taki bardzo wstępny setup, cm'a poprawię jak pododaje resztę spline cage'u:

24117224.jpg

 

20099731.jpg

Napisano

Coś czuje że cameramatch zrewolucjonizuje pojęcie "szukania Blue printów" :)

Napisano

omg wpisałem głód kawy w nocy a tu jakieś BMW pomazane czy coś tam

 

Co za syf

 

:D

 

(Dajesz dalej, bo po za matchem to paręnaście minut roboty :P)

Napisano
  • Autor

Kr3tz: To chyba jednak nigdy nie robiłeś bez printów CM'a jeśli mówisz, że to kilka minut, bo to co powiedziałeś to w tym wypadku bzdura :)

Napisano

Najciekawszy model z obecnie tworzonych w minibitwie bede wpadal i zagladal jak ci ida postepy pracy pozdrawiam i zycze powodzenia !:)

Napisano
  • Autor

Gdyby ktoś miał fotki wnętrza felgi AMG byłbym wdzięczny gdyby mógł podrzucić bo coś nie mogę nic znaleść:

 

48298568.jpg

 

24231543.jpg

 

76967788.jpg

 

89096937.jpg

 

99237475.jpg

 

Zewnętrzny dekielek:

 

93932957.jpg

 

Refek konkretnej wersjii nie znalazłem także trochę pozmyślałem:

 

22986415.jpg

 

71674590.jpg

 

I następny up:

 

96214515.jpg

 

Następny:

 

91637396.jpg

 

I ostatni up na dziś:

 

11213638.jpg

 

65242720.jpg

Edytowane przez Berger

Napisano

Wow Berger, świetnie to wygląda :)

Ten szum wewnątrz felgi to zamierzone? Ale jeżeli to tylko podglądowo, to już niecierpliwie czekam na całość.

Napisano
  • Autor

Dzięki, ciesze się, że się Wam podoba ;) Tutaj jeszcze tył, później trochę urozmaice materiały tak aby lepiej było widać różne warstwy. Szum wynika z niskich ustawień renderu :)

 

82293877.jpg

Napisano
  • Autor

Zacząłem też dłubać tą felge w nurbsach, nie wiem czy resztę też w nich wydłubie, nigdy całego wozu nie robiłem. Myślę jednak, że poly odstawie sobie do komerchy póki co, a trochę się w nurbsy pobawie bo w sumie taki detal przyjemniej się dłubie no i jednak wygoda jest większa:

 

99080271.jpg

Napisano
  • Autor

Mały up, natknąłem się na małą przeszkodę, myślę że na analizie widać małą krzywizne przy krawędzi:

 

22756523.jpg

 

edit

Powinno być teraz ok:

 

97731441.jpg

Edytowane przez Berger

Napisano
  • Autor

Mam nadzieję, że się nie obrazicie jeśli będe skakał między poly, a nurbsami ale traktuje ten temat jako okazję do podciągnięcia poly i nauki nurbsów :P No nic, poprawiłem trochę felgę w kilku miejscach i może taki rozkład na części:

 

32031675.jpg

Napisano

Wariat :) Co bym doradzil (wiem ze to troche roboty), jesli chcesz zaprezentowac taki rozklad pozniej na renderku fajnie by bylo jak na cieciu czesci byla by plaszczyzna a nie dziora, i tak w kilku czesciach rosciac.

Napisano
  • Autor

maciek.m: też tak z początku chciałem, no ale niestety to nie nurbsy i takich narzędzi nie ma :(

edit

Ostatecznie przekroje mniej więcej tak będą wyglądać:

 

95909363.jpg

Edytowane przez Berger

Napisano
  • Autor

Zdecydowałem nieco zmienić tarczę:

 

96187525.jpg

 

85892312.jpg

 

82794387.jpg

Edytowane przez Berger

Napisano

berger ty sie przestan bawic w jakis przekroje i srobki bo konkurencja sie umacnia ostro;)

Napisano

!berger

 

A tak poza tym, to ja na Twoim miejscu bałbym się już reflecta:D:D

Ale jestem bardzo zadowolony że umieściłeś screen z Twojego innowacyjnego systemu hamowania, a mianowicie tarcza na zewnątrz felgi! Tożto genialne, większe chłodzenie i w ogóle. Myśle że u mercedesa ceni sie takie nowinki technologiczne i z całą pewnością Cie przyjmą:D

 

Lecisz dalej idzie jak narazie zajebiście:D

Napisano
  • Autor

Freedom Fighter: szczerze to nie obchodzi mnie sama bitwa jako bitwa, mam okazje do zrobienia modelu z większym detalem, modelu który mogę sobie czasem dłubać w wolnym czasie, więc nawet jeśli tego nie skończe albo nie zajme nic konkretnego to i tak się nie przejmę, weźcie pod uwagę, że bitwa to nie tylko modeling ale też render, a tutaj nie mam czym się popisać.

Napisano

Berger, Ty sobie chyba jaja robisz z tymi przekrojami. Dziękuję, wychodzę.

Napisano
  • Autor

Powoli coś tam zaczynam dłubać przy bazie, tak żeby złapać narazie jakiś ogólny zarys jak to ma wyglądać:

 

94287589.jpg

Napisano
  • Autor

Przeglądając różne fotki na necie natknąłem się na jakieś testy aerodynamiczne starego CLS'a, wpadłem też wtedy na pomysł aby przetestować jak to refleksy się układają na bazie w takim lekko stylizowanym otoczeniu:

 

30703264.jpg

Napisano

mam pytanie: jak ustawiasz teksture zeby Ci sie nie rozciągała na pewnych plaszczyznacz? Bo jak próbuję nałożyć teksturę załóżmy carbonu to od 'frontu' obiektu jest dobrze a z boku tekstura się rozciąga.

Napisano

grzyb950 - wygląda mi to na planar maping ustawiony na wprost kamery stąd efekt że jest ładnie zmapowane:D

 

Berger - Refleksy, bardzo fajne, a ta struga wiatru to symulowane czy juz post pro? Ciekawym jest jakby to zrobić w przestrzeni bo sam kiedys próbowałem i chu*a z tego wyszło:D

Napisano

no ale jak zrobic zeby nie ustawiac na planar i zeby bylo zmapowane ;D. Unwrap UVW się bawic?

Napisano

Polecam UVLayout do rozkładania UV-ek, w tedy nie będzie problemów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności