Skocz do zawartości

Mercedes-Benz CLS63 AMG 2011


Berger

Rekomendowane odpowiedzi

Eh maciek.m zepsułeś nieco niespodziankę ;P Myślałem o czymś podobnym do drugiego shotu tyle, że w nieco innej kolorystyce. Render jednak pewnie będzie typowo broszurkowy.

edit

A co do strumieni powietrza to poprostu powyginane plane'y z materiałem vraymtl, w slot diffuse i opacity ta sama mapka gradient.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 211
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No kurcze sorki, trzeba bylo powiedziec to bym nie pisal :P(moge zmienic posta, malo osob widzialo pewnie jeszcze :P) Ja mam 10 pomysłów na scena dla swojego, o tunelu aero tez myslalem z takimi ogromnymi wentylatorami za autem. no ale nic, powodzenia i czekam na wiecej detalu w modelu no i te renderki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, baza przekonwertowana i nieco pochamferowana, teraz zaczne dodować coś detalu i poprawiać to co skaszaniło się po konwercie. Generalnie przód jest ok, tył troche się gnie ale myślę, że to kwestia poświecenia troche czasu na żmudne przesuwanie wertexów:

 

77531129.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak patrzę na takie rzeczy to zastanawiam się kiedy tak będę umiał. A teraz właśnie złapałem się na tym że jak wrzucam swoje wipy to nie daję zbliżeń po to by nie pokazywać błędów, uproszczeń i niezgodności z oryginałem. Tutaj wszystko wydaje się być super gładkie i właściwie odwzorowane, tylko wydaje się bo nie próbuję nawet porównywać... Możesz zdradzić jak długo dochodziłeś do takiego poziomu, i to jest poly-model, tak? Nie nurbsy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kosi: Dzięki, może model wygląda na gładki ale nie sądze żeby było to na 100% :) Napewno też nie jest super zgodny z oryginałem, przód jest nieco wypłaszczony ale mam nadzięję, że da się to jeszcze załatwić FFD. Najbardziej boli bok z tyłu bo tam ewidentnie jest za płasko, zobacze co się tam jeszcze da zrobić.

Tak czy siak, uważam, że do dobrego modelu podstawą jest solidna baza. Jeśli ona będzie miała dobrze rozmieszczoną siatkę, bez żadnych pajączków, krzywizn to modelowanie w przekonwertowanej bazie to czysta przyjemność. To co jest teraz po konwercie to ok 9h modelowania, a myślę, że na baze napewno było z 15h. Nie ukrywam też, że staram się model szybko robić, tak żeby zacząć wnętrze, na tym tutaj mi najbardziej zależy :)

 

32246675.jpg

 

88627019.jpg

 

58060129.jpg

 

53010310.jpg

 

17412261.jpg

 

25810036.jpg

 

10407107.jpg

 

57560510.jpg

 

39614445.jpg

 

41916145.jpg

Edytowane przez Berger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę po obrazkach że technika to jednak PM, tak wogóle dużo wątpliwości one rozwiewają, np. cięcia wokół świateł żeby nie pokrzywić nadto modelu. Ale czy nawet jak najstarnniej zrobiony model będzie w stu procentach zgodny z oryginałem, tego nie wiem, osobiście uważam że modelowanie z priorytetem na idealne odwzorowanie oryginału to jakaś wyrafinowana forma masochizmu. Dobra, a powiedz jeszcze, bo w swoim video tutorialu raz posługujesz się Mesh, a raz Turbo Smoothem, w czym jest różnica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie różnica jest taka, że TS jest szybszy w viewporcie i pod tym kątem jest zoptymalizowany, pozatym widać na dłoni zagęszczenie, więc jeśli coś jest nie tak to widać to od razu na siatce, na MS ciężej wyłapać niektóre błędy. Jednak efekt finalny wygładzenia jest taki sam, tak jak liczba poly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, tutaj jeszcze szybki test sprawdzenia odbić, w sumie nie narzekam, wygląda na to, że faluje nieco miejsce pod światłem i jakiś bug przy nadkolu:

 

69912230.jpg

 

Aktualny stan:

 

27415465.jpg

 

93029653.jpg

 

79445300.jpg

 

Spać nie zabardzo mogę, więc zrobiłem mały testowy:

 

71113198.jpg

Edytowane przez Berger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam wrażenie, że ogniskowa zdjęcia nie zgadza się z ogniskową kamery. Do tego:

- felgi zbyt płaskie. Przypatrz się tutaj: http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-cls63_amg/800x600/wallpaper_01.htm

- listwa przednich ledów za cienka.

- za na górnej linii atrapy chłodnicy nie ma ostrego kantu, tylko jest łagodna linia

- ogólnie przejście z maski do atrapy chłodnicy (tuż za linią podnoszenia maski) różni się od oryginału

- górna linia reflektorów jakoś dziwnie wygląda (choć może to wina screena z viewportu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, mały update, ruszyłem nieco dyfuzor i tylnie światła, światła wymagają jeszcze dużo pracy przy ich kształcie zanim zaczną ładnie wyglądać, a chce je dopieścić bo to najbardziej "sexowny" element dla mnie w tym modelu :)

 

38725423.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały up przy światłach, dużo czasu zeszło zanim wyłapałem kształt, choć i tak perfekcyjnie nie jest:

 

69793525.jpg

 

54055308.jpg

 

I "przegląd generalny" tego co już jest:

 

35051990.jpg

 

73568272.jpg

 

57026903.jpg

 

16281741c.jpg

 

84635122.jpg

 

49502879.jpg

 

61775246.jpg

 

88551720.jpg

 

17215485.jpg

Edytowane przez Berger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Ostatnio nie robiłem nic przy modelu, więc nie wrzucam żadnych poprawek, jedynie mały render testowy. Myślę, że niestety brak wnętrza robi tutaj swoje, więc zamierzam szybko skończyć budę i zabrać się za nie:

 

70009659.th.jpg

 

I jeden w studiu:

 

39466634.jpg

Edytowane przez Berger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem ale w tych ujeciach w ruchu auto wogole nie pasuje do otoczenia, za ciemne jest i za bardzo odstaje od tla. I co do rozmyc to pamietaj ze czym dalej tym rozmycie znika, wiec gory nie powinny byc rozmyte. A render studyjny bardzo mi sie podoba, chociaz jak dla mnie jest za maly gradient miedzy ciemnoscia a jasnym studiem(kwestia gustu). heh i caly czas te kolka mi nie pasuja, takie malutkie wygladaja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście efekt zoomu nie tak się zgrywa z torem jazdy samochodu, który jest inny, ponadto wrażenie pędu jest przesadzone, wygląda jak z kabiny myśliwca (zbyt mocne) brakuje tylko HUDu;). Co do renderu studyjnego, mam wrażenie że za bardzo to jest kontrastowe, (mała liczba tonów pośrednich, jest jasno, a kawałek dalej całkiem ciemno) przez co nie widać miejsca mięszy nadkolem a oponą, i może przez to koło wydaje się takie małe, jak maciek.m zauważył.

 

Nie masz wrażenia że Twoje renderingi studyjne, choć są klasą same w sobie, sprawiają wrażenie jakbyś patrzył na nie przez dziurkę od klucza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kosie masz racje, to jest mój problem, że niemal każdy mój render ma zbyt dużo kontrastu, jakoś nie moge tego zmienić. Efekt klucza faktycznie dziwny, niepotrzebnie tak zmieniam studio w PS.

Tutaj jeszcze test hdrki własnej roboty:

 

14495877.jpg

 

Zabawa kolorami:

 

95446313.jpg

Edytowane przez Berger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności