Berger Napisano 30 Kwiecień 2011 Napisano 30 Kwiecień 2011 (edytowane) Hej, Jako, że czasu będę miał mniej,a że chce mieć ten wózek w portfolio zmieniam z A4 na CLS'a :) Mam nadzieję, że większych sprzeciwów nie będzie :) Edytowane 22 Grudzień 2011 przez Berger
Berger Napisano 13 Maj 2011 Autor Napisano 13 Maj 2011 Jak narazie mało czasu ale dziś myknąłem taki bardzo wstępny setup, cm'a poprawię jak pododaje resztę spline cage'u:
Berger Napisano 19 Maj 2011 Autor Napisano 19 Maj 2011 To na pierwszy ogień poprawki printów (printy z wersji 2011 CLS):
lukasz1330 Napisano 20 Maj 2011 Napisano 20 Maj 2011 No no, grubo, śliczne auto, czekam na oba wykonania ;)
Kubajaniak Napisano 20 Maj 2011 Napisano 20 Maj 2011 Berger mógłbyś napisać co po kolei robisz, że masz tak ładnie kamerę dopasowaną do zdjęcia?
Skyline Napisano 20 Maj 2011 Napisano 20 Maj 2011 Dołączam się do prośby powyżej. Mnie też to zainteresowało.
NV Napisano 20 Maj 2011 Napisano 20 Maj 2011 Coś czuje że cameramatch zrewolucjonizuje pojęcie "szukania Blue printów" :)
Kr3tz Napisano 20 Maj 2011 Napisano 20 Maj 2011 omg wpisałem głód kawy w nocy a tu jakieś BMW pomazane czy coś tam Co za syf :D (Dajesz dalej, bo po za matchem to paręnaście minut roboty :P)
Berger Napisano 20 Maj 2011 Autor Napisano 20 Maj 2011 Kr3tz: To chyba jednak nigdy nie robiłeś bez printów CM'a jeśli mówisz, że to kilka minut, bo to co powiedziałeś to w tym wypadku bzdura :)
Kr3tz Napisano 21 Maj 2011 Napisano 21 Maj 2011 Dajesz dalej, bo po za matchem to paręnaście minut roboty :P
Predator Napisano 23 Maj 2011 Napisano 23 Maj 2011 Najciekawszy model z obecnie tworzonych w minibitwie bede wpadal i zagladal jak ci ida postepy pracy pozdrawiam i zycze powodzenia !:)
polka dot Napisano 24 Maj 2011 Napisano 24 Maj 2011 cześć, fajnie że lecisz tak starannie. trzymam kciuki
Berger Napisano 24 Maj 2011 Autor Napisano 24 Maj 2011 (edytowane) Gdyby ktoś miał fotki wnętrza felgi AMG byłbym wdzięczny gdyby mógł podrzucić bo coś nie mogę nic znaleść: Zewnętrzny dekielek: Refek konkretnej wersjii nie znalazłem także trochę pozmyślałem: I następny up: Następny: I ostatni up na dziś: Edytowane 24 Maj 2011 przez Berger
Dobrotek Napisano 25 Maj 2011 Napisano 25 Maj 2011 Wow Berger, świetnie to wygląda :) Ten szum wewnątrz felgi to zamierzone? Ale jeżeli to tylko podglądowo, to już niecierpliwie czekam na całość.
maciek.m Napisano 25 Maj 2011 Napisano 25 Maj 2011 Nie no piknie :) ale te podkładki i gwint to juz przeginka:P
BizU Napisano 25 Maj 2011 Napisano 25 Maj 2011 Przesadzasz, życzę Ci uciągnięcia sceny przez kompa ;)
Filippo Napisano 25 Maj 2011 Napisano 25 Maj 2011 "Podglądowo"... Ile ja bym dał, żeby moje podglądy tak wyglądały:D
Berger Napisano 25 Maj 2011 Autor Napisano 25 Maj 2011 Dzięki, ciesze się, że się Wam podoba ;) Tutaj jeszcze tył, później trochę urozmaice materiały tak aby lepiej było widać różne warstwy. Szum wynika z niskich ustawień renderu :)
Berger Napisano 26 Maj 2011 Autor Napisano 26 Maj 2011 Zacząłem też dłubać tą felge w nurbsach, nie wiem czy resztę też w nich wydłubie, nigdy całego wozu nie robiłem. Myślę jednak, że poly odstawie sobie do komerchy póki co, a trochę się w nurbsy pobawie bo w sumie taki detal przyjemniej się dłubie no i jednak wygoda jest większa:
Berger Napisano 28 Maj 2011 Autor Napisano 28 Maj 2011 (edytowane) Mały up, natknąłem się na małą przeszkodę, myślę że na analizie widać małą krzywizne przy krawędzi: edit Powinno być teraz ok: Edytowane 28 Maj 2011 przez Berger
Berger Napisano 28 Maj 2011 Autor Napisano 28 Maj 2011 Mam nadzieję, że się nie obrazicie jeśli będe skakał między poly, a nurbsami ale traktuje ten temat jako okazję do podciągnięcia poly i nauki nurbsów :P No nic, poprawiłem trochę felgę w kilku miejscach i może taki rozkład na części:
maciek.m Napisano 28 Maj 2011 Napisano 28 Maj 2011 Wariat :) Co bym doradzil (wiem ze to troche roboty), jesli chcesz zaprezentowac taki rozklad pozniej na renderku fajnie by bylo jak na cieciu czesci byla by plaszczyzna a nie dziora, i tak w kilku czesciach rosciac.
Berger Napisano 28 Maj 2011 Autor Napisano 28 Maj 2011 (edytowane) maciek.m: też tak z początku chciałem, no ale niestety to nie nurbsy i takich narzędzi nie ma :( edit Ostatecznie przekroje mniej więcej tak będą wyglądać: Edytowane 28 Maj 2011 przez Berger
Berger Napisano 28 Maj 2011 Autor Napisano 28 Maj 2011 Render przekroju, gdzieniegdzie uciekło trochę poly:
Berger Napisano 28 Maj 2011 Autor Napisano 28 Maj 2011 (edytowane) Zdecydowałem nieco zmienić tarczę: Edytowane 1 Czerwiec 2011 przez Berger
FF Napisano 29 Maj 2011 Napisano 29 Maj 2011 berger ty sie przestan bawic w jakis przekroje i srobki bo konkurencja sie umacnia ostro;)
Karkosik Napisano 29 Maj 2011 Napisano 29 Maj 2011 !berger A tak poza tym, to ja na Twoim miejscu bałbym się już reflecta:D:D Ale jestem bardzo zadowolony że umieściłeś screen z Twojego innowacyjnego systemu hamowania, a mianowicie tarcza na zewnątrz felgi! Tożto genialne, większe chłodzenie i w ogóle. Myśle że u mercedesa ceni sie takie nowinki technologiczne i z całą pewnością Cie przyjmą:D Lecisz dalej idzie jak narazie zajebiście:D
Berger Napisano 29 Maj 2011 Autor Napisano 29 Maj 2011 Freedom Fighter: szczerze to nie obchodzi mnie sama bitwa jako bitwa, mam okazje do zrobienia modelu z większym detalem, modelu który mogę sobie czasem dłubać w wolnym czasie, więc nawet jeśli tego nie skończe albo nie zajme nic konkretnego to i tak się nie przejmę, weźcie pod uwagę, że bitwa to nie tylko modeling ale też render, a tutaj nie mam czym się popisać.
pirx Napisano 29 Maj 2011 Napisano 29 Maj 2011 Berger, Ty sobie chyba jaja robisz z tymi przekrojami. Dziękuję, wychodzę.
Orangegraphics Napisano 29 Maj 2011 Napisano 29 Maj 2011 Berger, rendery bajka, powiesz coś o studiu? jakie światła itp?
Berger Napisano 2 Czerwiec 2011 Autor Napisano 2 Czerwiec 2011 Powoli coś tam zaczynam dłubać przy bazie, tak żeby złapać narazie jakiś ogólny zarys jak to ma wyglądać:
Berger Napisano 19 Czerwiec 2011 Autor Napisano 19 Czerwiec 2011 Dawno tu nie pisałem, a bazy nawet nie ruszałem:
Loozack Napisano 19 Czerwiec 2011 Napisano 19 Czerwiec 2011 Gładziutko aż miło popatrzeć, czekam na więcej :) Pozdrawiam.
Berger Napisano 20 Czerwiec 2011 Autor Napisano 20 Czerwiec 2011 Przeglądając różne fotki na necie natknąłem się na jakieś testy aerodynamiczne starego CLS'a, wpadłem też wtedy na pomysł aby przetestować jak to refleksy się układają na bazie w takim lekko stylizowanym otoczeniu:
grzyb950 Napisano 20 Czerwiec 2011 Napisano 20 Czerwiec 2011 mam pytanie: jak ustawiasz teksture zeby Ci sie nie rozciągała na pewnych plaszczyznacz? Bo jak próbuję nałożyć teksturę załóżmy carbonu to od 'frontu' obiektu jest dobrze a z boku tekstura się rozciąga.
Karkosik Napisano 20 Czerwiec 2011 Napisano 20 Czerwiec 2011 grzyb950 - wygląda mi to na planar maping ustawiony na wprost kamery stąd efekt że jest ładnie zmapowane:D Berger - Refleksy, bardzo fajne, a ta struga wiatru to symulowane czy juz post pro? Ciekawym jest jakby to zrobić w przestrzeni bo sam kiedys próbowałem i chu*a z tego wyszło:D
grzyb950 Napisano 20 Czerwiec 2011 Napisano 20 Czerwiec 2011 no ale jak zrobic zeby nie ustawiac na planar i zeby bylo zmapowane ;D. Unwrap UVW się bawic?
trosiek Napisano 20 Czerwiec 2011 Napisano 20 Czerwiec 2011 te strugi to wyglądają mi na dwa cylindry z odpowiednim materiałem
aces87 Napisano 20 Czerwiec 2011 Napisano 20 Czerwiec 2011 Polecam UVLayout do rozkładania UV-ek, w tedy nie będzie problemów.
maciek.m Napisano 20 Czerwiec 2011 Napisano 20 Czerwiec 2011 Mam na dysku renderki mercedesa, nie pamietam juz gdzie one byly wiec wzucam na imaga. Ale drugi z tych renderkow odrazu skojazyl mi sie z twoimi testami mostow. Fajnie by bylo jak by Ci sie udalo taki efekt osiagnac :) A jak uda Ci sie to potem powiesz jak to zrobiles:P http://img135.imageshack.us/img135/6174/17675147.jpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się