Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej, Jako, że czasu będę miał mniej,a że chce mieć ten wózek w portfolio zmieniam z A4 na CLS'a :) Mam nadzieję, że większych sprzeciwów nie będzie :) Mercedes-Benz-CLS63_AMG_2012_1024x768_wallpaper_1d.jpgMercedes-Benz-CLS63_AMG_2012_1024x768_wallpaper_2a.jpg

Edytowane przez Berger
  • Odpowiedzi 211
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

omg wpisałem głód kawy w nocy a tu jakieś BMW pomazane czy coś tam

 

Co za syf

 

:D

 

(Dajesz dalej, bo po za matchem to paręnaście minut roboty :P)

Napisano

Kr3tz: To chyba jednak nigdy nie robiłeś bez printów CM'a jeśli mówisz, że to kilka minut, bo to co powiedziałeś to w tym wypadku bzdura :)

Napisano (edytowane)

Gdyby ktoś miał fotki wnętrza felgi AMG byłbym wdzięczny gdyby mógł podrzucić bo coś nie mogę nic znaleść:

 

48298568.jpg

 

24231543.jpg

 

76967788.jpg

 

89096937.jpg

 

99237475.jpg

 

Zewnętrzny dekielek:

 

93932957.jpg

 

Refek konkretnej wersjii nie znalazłem także trochę pozmyślałem:

 

22986415.jpg

 

71674590.jpg

 

I następny up:

 

96214515.jpg

 

Następny:

 

91637396.jpg

 

I ostatni up na dziś:

 

11213638.jpg

 

65242720.jpg

Edytowane przez Berger
Napisano

Wow Berger, świetnie to wygląda :)

Ten szum wewnątrz felgi to zamierzone? Ale jeżeli to tylko podglądowo, to już niecierpliwie czekam na całość.

Napisano

Dzięki, ciesze się, że się Wam podoba ;) Tutaj jeszcze tył, później trochę urozmaice materiały tak aby lepiej było widać różne warstwy. Szum wynika z niskich ustawień renderu :)

 

82293877.jpg

Napisano

Zacząłem też dłubać tą felge w nurbsach, nie wiem czy resztę też w nich wydłubie, nigdy całego wozu nie robiłem. Myślę jednak, że poly odstawie sobie do komerchy póki co, a trochę się w nurbsy pobawie bo w sumie taki detal przyjemniej się dłubie no i jednak wygoda jest większa:

 

99080271.jpg

Napisano (edytowane)

Mały up, natknąłem się na małą przeszkodę, myślę że na analizie widać małą krzywizne przy krawędzi:

 

22756523.jpg

 

edit

Powinno być teraz ok:

 

97731441.jpg

Edytowane przez Berger
Napisano

Mam nadzieję, że się nie obrazicie jeśli będe skakał między poly, a nurbsami ale traktuje ten temat jako okazję do podciągnięcia poly i nauki nurbsów :P No nic, poprawiłem trochę felgę w kilku miejscach i może taki rozkład na części:

 

32031675.jpg

Napisano

Wariat :) Co bym doradzil (wiem ze to troche roboty), jesli chcesz zaprezentowac taki rozklad pozniej na renderku fajnie by bylo jak na cieciu czesci byla by plaszczyzna a nie dziora, i tak w kilku czesciach rosciac.

Napisano (edytowane)

maciek.m: też tak z początku chciałem, no ale niestety to nie nurbsy i takich narzędzi nie ma :(

edit

Ostatecznie przekroje mniej więcej tak będą wyglądać:

 

95909363.jpg

Edytowane przez Berger
Napisano

!berger

 

A tak poza tym, to ja na Twoim miejscu bałbym się już reflecta:D:D

Ale jestem bardzo zadowolony że umieściłeś screen z Twojego innowacyjnego systemu hamowania, a mianowicie tarcza na zewnątrz felgi! Tożto genialne, większe chłodzenie i w ogóle. Myśle że u mercedesa ceni sie takie nowinki technologiczne i z całą pewnością Cie przyjmą:D

 

Lecisz dalej idzie jak narazie zajebiście:D

Napisano

Freedom Fighter: szczerze to nie obchodzi mnie sama bitwa jako bitwa, mam okazje do zrobienia modelu z większym detalem, modelu który mogę sobie czasem dłubać w wolnym czasie, więc nawet jeśli tego nie skończe albo nie zajme nic konkretnego to i tak się nie przejmę, weźcie pod uwagę, że bitwa to nie tylko modeling ale też render, a tutaj nie mam czym się popisać.

Napisano

Przeglądając różne fotki na necie natknąłem się na jakieś testy aerodynamiczne starego CLS'a, wpadłem też wtedy na pomysł aby przetestować jak to refleksy się układają na bazie w takim lekko stylizowanym otoczeniu:

 

30703264.jpg

Napisano

mam pytanie: jak ustawiasz teksture zeby Ci sie nie rozciągała na pewnych plaszczyznacz? Bo jak próbuję nałożyć teksturę załóżmy carbonu to od 'frontu' obiektu jest dobrze a z boku tekstura się rozciąga.

Napisano

grzyb950 - wygląda mi to na planar maping ustawiony na wprost kamery stąd efekt że jest ładnie zmapowane:D

 

Berger - Refleksy, bardzo fajne, a ta struga wiatru to symulowane czy juz post pro? Ciekawym jest jakby to zrobić w przestrzeni bo sam kiedys próbowałem i chu*a z tego wyszło:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności