Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dorzucam taką zabawę z post produkcją, nie jest to nie wiadomo co ale byłem ciekaw co mi się uda wyciągnąć ze średniawego renderu:

 

23.jpg

 

23bef.jpg

  • Odpowiedzi 279
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tragedia trochę jeśli chodzi o prawą strone wygląda jakbyś strzelił niebieskim soft brushem na 60% Gradient mapy są łądne ładna kolorystyka ale jak mówię. oświetlenie trochę kuleje.

Napisano

Wracam do modelowania, dodałem trochę bzdur naprzód, trzeba jeszcze logo połączyć z obręczą i trochę tam posprzątać. Myślę też czy nie zrobić mu felg HRE, takiego wzoru: http://www.hrewheels.com/s101/. Do tego lakier mocno połyskliwy czarny i lekko przyciemnione szyby, tak ze 20 %, ale zobaczę jak to będzie wyglądać bo nie chcę zrobić z niego wsi tylko go lekko spersonalizować :P

 

37.jpg

 

38.jpg

 

39.jpg

 

40.jpg

 

41.jpg

Napisano

Buuu nikt mi nie powiedział, że światła są źle zrobione :P Dopiero teraz zauważyłem o co kaman ale od dłuższego czasu wiedziałem, że coś jest nie teges, ale myślę, że teraz jest ok, ale pewnie jeszcze sporo rzeczy zauważę :P

 

Przed:

 

42.jpg

 

Po:

 

43.jpg

Napisano

Kółko dość fajne ;) Też jestem ciekaw jak to będzie wyglądać w tym samochodzie. Macie dof w viewporcie w tych waszych maxach O.o?

Napisano

Pobrałem model i stwierdzam że nie jest tak mocno uproszczony. Ale jak mogłeś nie zrobić dziury na wentyl! :O o zgrozo. Maksymalne uproszczenie - przekreśla cały model.

Napisano

Kramon: Wcześniej był bieżnik ale go teraz wywaliłem bo remodeluje felgę i oponę. Co do wcześniejszego pytania to jest to textura ;)

 

I tutaj nowa felga, wzór ten sam ale model w pełni nowy, oczywiście zapomniałem o tych walniętych dziurkach, logu i dzyndzlu, więc zaraz je dorobię:

 

25.jpg

Napisano
Xiz0r: Dzięki, nie, zrobiłem to co mówił Pawelkos, korzystasz z multimatte, tam co prawda są tylko 3 sloty ale to dlatego, że istnieją 3 główne kolory, dzięki czemu można te maski wyciągnąć łatwo z PS wraz z AA poprzez kanały. Multimatte można sobie dodawać bez ograniczeń, tylko potem po prostu więcej plików jest.

(...)

 

Do renderowania masek chyba nie ma lepszego skryptu niż RenderMask.

 

A co do samego modelu, detali i renderów to daj pan spokój, dołujesz ;]

Napisano
Dobre fele :)

 

Kramon - zobacz tutaj:

 

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=89008

 

To ProEXR brzmi fajnie.. w sumie ale prawdę mówiąc w Blenderze to jest kliknięcie jednego przycisku i zapisuje mi wszystkie passy do oddzielnych plików, wmaxie raczej pewno też jest taki ficzer i innych programach więc tak trochę sam nie wiem czy opłaca się bulić za to.

Napisano

Houston: Jeszcze mnie nie pogięło, może na starość tak się stanie ale nie teraz ;P

 

polka dot: Ano jest taki ficzer w 2014, generalnie w tej edycji viewport działa dużo lepiej ale np. gorzej się modeluje bo pozmieniali chyba działanie niektórych narzędzi np. welda i target welda i to na gorzej.

 

Dorzucam taki nocny testowy, głównie skupiłem się na lakierze no i wrzuciłem nowy model felgi z ciekawości jak się prezentuje w porównaniu ze starą i różnica jest bardzo duża. Muszę się zmusić (lol) do skończenia zacisku i opony bo imo te elementy najbardziej odstają. Aha no i tym razem oponka to disp + bump (creditsy za bieżnik lecą do Reflect Vision :)

 

26.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

No to lecimy ^^ :D Te auto stoi na jakimś dywanie czy jak że zatoneło :> lattiace na oponkę i robimy flata na dole :> Druga sprawa. SLR, ma powłokę wypolerowaną i nie ma takiego bumpa na lakierze. propsy za flejki bo ładnie wyszły swoją drogą u siebie muszę zwiększyć ich siłę bo praktycznie ich nie widać.

Napisano

Bardzo fajny lakier. Ale najbardziej podoba mi sie asfalt::P A co do koła to z felga chyba troche przesadziles z tymi ryskami bo wyglada jak podniszczona, i oponka taka szara bez wyrazu wogole.

Napisano

Lakier świetny a felga mi się bardzo podoba. Niby wygląda jakby miała już 1 sezon za sobą, ale przez to jest bardzo realistyczna. Poprawisz oponę, dodasz kaustyke ;P i będzie zdjęcie.

Napisano

Kramon: Dzięki co do opony i podłoża to już sam to zauważyłem po renderze, przy następnych testach postaram się to wziąć pod uwagę. Co do bumpa to niekoniecznie się zgodzę:

 

http://pictures.dealer.com/m/mercedesbenzofboston/0104/02592bf30a0a0064004cbcaf6c1de9de.jpg

 

 

indian, Slim_: Dziękuję bardzo :)

 

maciek.m: Dzięki, możliwe, że faktycznie rys jest za dużo szczególnie względem reszty obiektów. Co od opony no to jest trochę kijowa ale na jej materiale skupie się jak będę miał gotowy pełny model.

Napisano
Lubię te dbałość o szczegóły - włoski na oponie :D

 

To jest tak prosty detal a naprawdę sporo daje ^^ też mam u siebie ^^ Świetna robota, swoją drogą ile poly ?

Napisano

Siatka opony:

 

62.jpg

 

Dorzucam też render 4fun, trochę słaba jakość i kilka rzeczy jest nie tak ale wczoraj nie miałem siły cokolwiek robić więc po prostu ustawiłem koło i światło, wcisnąłem F9 i się cieszyłem, że coś się kręci. Może w najbliższym czasie zrobię podobny shot ale dopracowany.

 

29.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

Koło sprawia wrażenie jakby kręciło się co najmniej z prędkością piły tarczowej w dodatku na zakręcie. Mimo tego, że zaznaczyłeś rozmyciem podłoża to, że auto jest złapane podczas zakrętu - tego w ogóle nie czuć, nie widać. Kompozycja sprawia wrażenie, że tarcza hamulcowa i felga nie są współosiowe. Z całym szacunkiem do twoich poprzednich renderów które są zajebiste, ten do mnie nie przemawia i jest oderwany od rzeczywistości. Mimo to efekt ciekawy, zrobione 4fun i jest fun!:D

 

Siatka opony jest sick! Jaką mocą obliczeniową dysponujesz?

 

Pozdrawiam;)

Napisano

Hm zgodzę się jedynie z tym, że nie czuć ale tego, że samochód jest na zakręcie - nie widać tła i tylko skrawek drogi, który swoją drogą nie jest do końca zgrany z ruchem koła, nvm.

 

Co do prędkości koła to znowu muszę tłumaczyć to samo - to co widać na obrazku to efekt długiego czasu naświetlania aparatem. Możesz taki efekt osiągnąć przy 10 km/h. Wrażenie że tarcz i felga nie są współosiowe szczerze nie wiem skąd masz, są współosiowe i z tego ujęcia inaczej nie będą wyglądać. Na po poparcie tego co mówię:

 

3125684375_9128d30c85_z.jpg?zz=1

 

557891_227434990731675_1687927336_n.jpg

 

4920039502_36e267ea0c_z.jpg

 

 

Nie twierdzę, że kompozycja jest ok, bo pod wieloma względami nie jest :) Mimo wszystko chce sprostować rzeczy, które po prostu wynikają z fizyki. Co do sprzętu to i7 2600k i 8GB czyli na ten moment taki standardowy już set.

 

Pozdrawiam

Napisano

Dzięki za wyjaśnienia ;) Czepiałem się rzeczy które w rzeczywistości mają miejsce. Jeszcze wiele zdjęć referencyjnych muszę poprzeglądać. Czekam na więcej renderów! :D

Napisano

Bardzo fajny render z tą oponką. A moim zdaniem efektu nie ma bo ustawienie skrętu opony wogóle nie pasuje do rozmycia podłoża, jak by skręcał i w momencie robienia zdjęcia odbił, a przy długim czasie naświetlania to nie możliwe żeby opona była rozmyta tylk ow jednej osi, hmm powinno być zrozumiałe :P

Napisano

W sumie dawno nic nie wrzucałem więc urządziłem sobie ponownie mały motion test sls'a i nawet miałbym ochotę dalej to poprawiać gdyby nie inteligencja, albo jej brak, fotografa, który robił hdrkę do zdjęć :) Myślę, że problem jest widoczny jak na dłoni więc nie tłumaczę, chciałem tutaj głównie szyby przerenderować na osobnym passie aby wywalić ten środkowy refleks ale mi się odechciało więc zostaje jako taki test z niesmakiem :)

 

30.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

za przeproszeniem serio? HDRka chyba ci się obróciła o 180 stopni :> nie zuwarzyłeś żółtych refleksów od pasów po prawej stronie auta kiedy pasy są po lewej xD?

Napisano

Serio? Za przeproszeniem nie umiesz czytać do końca :)? Więc jednak trzeba wytłumaczyć - zdjęcia są wycentrowane na prawy pas ruchu, hdrka jest na lewym. Odbicie o 180 stopni odbije pasy poprawnie ale niepoprawnie będzie słońce i drzewa, które stanowią większość...gdyby to była kwestia odbicia hdrki to nie było by problemu.

Napisano

Przecież napisał wyjaśnienie;p

Dla mnie ten render to bomba. Osobiście kadr nie do końca mnie przekonuje ale kompozycja i reszta na b. wysokim poziomie.

Napisano
Serio? Za przeproszeniem nie umiesz czytać do końca :)? Więc jednak trzeba wytłumaczyć - zdjęcia są wycentrowane na prawy pas ruchu, hdrka jest na lewym. Odbicie o 180 stopni odbije pasy poprawnie ale niepoprawnie będzie słońce i drzewa, które stanowią większość...gdyby to była kwestia odbicia hdrki to nie było by problemu.

 

wybacz spojrzałem na render nie czytałem opisu xD

Napisano

Witam.

Ogólnie to też mi się podoba.

A to nie dało by rady tego pasa po prawej strony zabarwić na żółto.. skopiować .. zblurować.. a tego po lewej usunąć? Czy nie chcesz się bawić w PS. Według mnie to była by arcy ciekawa praca do teczki.

Pozdrawiam Kuba

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności