Tores Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 Witam Aby nie dać o sobie zapomnieć prezentuję kilka domów jednorodzinnych. Soft to jak zwykle 3dsmax, Vray i dużo PS-a. Pozdrawiam
pionix Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 Dla mnie rewelacja! Ślicznie dopieszczone w każdym momencie.
żółty Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 No fajnie to wygląda nie powiem. Wklejki kupowane czy własna kolekcja ?
cieply Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 Super kolekcja, swiatlo idealnie ustawione. Jest dzien na tych renderach. 'Duzo PSa' - mozesz pokazac czyste obrazki? pzdr, cieply
Tores Napisano 3 Październik 2011 Autor Napisano 3 Październik 2011 pionix - dzięki żółty - dzięki. Kolekcja prawie własna. Praktycznie 90% to już z własnych zdjęć pochodzi. Im więcej tego typu wizek się robi tym więcej się wie jaką roślinność się potrzebuje. peter_muler, !Ewert - dzięki cieply - dzięki a poniżej masz czysty
Camel Napisano 3 Październik 2011 Napisano 3 Październik 2011 Klasa obróbka :) Powiedz nieco o dodawaniu trawy i odbić :)
M_Bachu Napisano 5 Październik 2011 Napisano 5 Październik 2011 no to ja już widzę co to jest dobra wizka ! rewelka. Podłączam się do prośby Danusia :)
Tores Napisano 5 Październik 2011 Autor Napisano 5 Październik 2011 Dzięki za kolejne komentarze. Do pracy używam skryptu generującego alpha mapy dzięki czemu mogę szybko dodawać maski w PS. Taki obszar trawy jest właśnie nim wygenerowany. Tak samo robię z płotami jeżeli są 2 rzędy i muszę między nie coś wrzucić jak i z szybami gdy dopracowuję odbicia. Więc maska to podstawa. Cienie na wizce są wykonane z alpha map nałożonych na plany. Szybko się renderują i mając ich kilkanaście do wyboru można ładnie rozplanować już widok. Wykorzystuję je później w PS jako multiply ale należy jeszcze podkręcić kontrast na nich i kolor. Dodatkowo mając pędzle w kształcie końcówek traw robię ładne przejścia pojedynczych źdźbeł trawy w ostry cień jak i na odwrót. Dodaje to dużo do realizmu ale akurat w tych wizkach tego nie widać bo są dosyć zmniejszone. Sama tekstura trawy też jest poprawiana na krawędziach za pomocą pędzli z trawą. Szyby jeżeli widać je na parterze to odbijają plana z nałożona teksturą krajobrazu, która ma przeźroczyste niebo. Dzięki temu mapa odbić ma duży kontrast więc szybka selekcja i dodaję kolor niebu. Wg mnie odbicia wtedy są najlepsze. Bywa jednak tak, że dodaję na odpowiednich filtrach odbicie z bitmapy i wtedy robię je jakby były 2 szyby. Tu już trzeba kombinować aby wyszło to jak najlepiej. To tyle. Mam nadzieję, że coś to komuś pomoże. 1
peter_f Napisano 5 Październik 2011 Napisano 5 Październik 2011 Nieprawdopodobnie zachęcające wizualizacje. Żeby nie silna wola to już leciałbym po kredyt na kupno takiej chawiry. Póki co mógłbym sobie pozwolić co najwyżej na kupno klamki do drzwi. Ale wizki świetne i jak to u Ciebie bardzo, bardzo pozytywne w odbiorze. No i to postpro - miażdżysz Stary! 5*****
pressenter Napisano 5 Październik 2011 Napisano 5 Październik 2011 Świetne prace, genialna praca w PS, troszkę może za chłodne jak dla mnie, ale de gustibus... ;) Gratki skilla. :) Sz.
drakul Napisano 7 Październik 2011 Napisano 7 Październik 2011 no żeby nie było tak już wszystko cudownie to cienie są za jasne przy takim słońcu-za mały kontrast ,i ogólnie obrazki za jasne, za czyste światło-za białe.
siwy Napisano 7 Październik 2011 Napisano 7 Październik 2011 Faktycznie cienie na domkach za jasne ale obrazki dopracowane i atrakcyjne wizualnie. Dobra robota.
Gość pkm77 Napisano 15 Październik 2011 Napisano 15 Październik 2011 jakis tutorialek a propo owej trawy:)?
Rekomendowane odpowiedzi