Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Aby nie dać o sobie zapomnieć prezentuję kilka domów jednorodzinnych.

Soft to jak zwykle 3dsmax, Vray i dużo PS-a.

Pozdrawiam

 

E107www.jpg

 

E108www.jpg

 

E109www.jpg

 

E111www.jpg

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Super kolekcja, swiatlo idealnie ustawione. Jest dzien na tych renderach.

'Duzo PSa' - mozesz pokazac czyste obrazki?

 

pzdr,

cieply

Napisano
  • Autor

pionix - dzięki

żółty - dzięki. Kolekcja prawie własna. Praktycznie 90% to już z własnych zdjęć pochodzi. Im więcej tego typu wizek się robi tym więcej się wie jaką roślinność się potrzebuje.

peter_muler, !Ewert - dzięki

cieply - dzięki a poniżej masz czysty

107czysty.jpg

Napisano

Klasa obróbka :) Powiedz nieco o dodawaniu trawy i odbić :)

Napisano

no to ja już widzę co to jest dobra wizka ! rewelka. Podłączam się do prośby Danusia :)

Napisano
  • Autor

Dzięki za kolejne komentarze.

Do pracy używam skryptu generującego alpha mapy dzięki czemu mogę szybko dodawać maski w PS. Taki obszar trawy jest właśnie nim wygenerowany. Tak samo robię z płotami jeżeli są 2 rzędy i muszę między nie coś wrzucić jak i z szybami gdy dopracowuję odbicia. Więc maska to podstawa.

Cienie na wizce są wykonane z alpha map nałożonych na plany. Szybko się renderują i mając ich kilkanaście do wyboru można ładnie rozplanować już widok. Wykorzystuję je później w PS jako multiply ale należy jeszcze podkręcić kontrast na nich i kolor. Dodatkowo mając pędzle w kształcie końcówek traw robię ładne przejścia pojedynczych źdźbeł trawy w ostry cień jak i na odwrót. Dodaje to dużo do realizmu ale akurat w tych wizkach tego nie widać bo są dosyć zmniejszone. Sama tekstura trawy też jest poprawiana na krawędziach za pomocą pędzli z trawą.

Szyby jeżeli widać je na parterze to odbijają plana z nałożona teksturą krajobrazu, która ma przeźroczyste niebo. Dzięki temu mapa odbić ma duży kontrast więc szybka selekcja i dodaję kolor niebu. Wg mnie odbicia wtedy są najlepsze. Bywa jednak tak, że dodaję na odpowiednich filtrach odbicie z bitmapy i wtedy robię je jakby były 2 szyby. Tu już trzeba kombinować aby wyszło to jak najlepiej.

To tyle. Mam nadzieję, że coś to komuś pomoże.

Napisano

Nieprawdopodobnie zachęcające wizualizacje. Żeby nie silna wola to już leciałbym po kredyt na kupno takiej chawiry. Póki co mógłbym sobie pozwolić co najwyżej na kupno klamki do drzwi. Ale wizki świetne i jak to u Ciebie bardzo, bardzo pozytywne w odbiorze. No i to postpro - miażdżysz Stary! 5*****

Napisano

Świetne prace, genialna praca w PS, troszkę może za chłodne jak dla mnie, ale de gustibus... ;) Gratki skilla. :)

 

Sz.

Napisano

no żeby nie było tak już wszystko cudownie to cienie są za jasne przy takim słońcu-za mały kontrast ,i ogólnie obrazki za jasne, za czyste światło-za białe.

Napisano

Faktycznie cienie na domkach za jasne ale obrazki dopracowane i atrakcyjne wizualnie. Dobra robota.

Napisano

jakis tutorialek a propo owej trawy:)?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności