Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Eh sowy rządzą !

Widać, że wkładasz duzo pracy i tak trzymać.

 

Chociaż muszę też zgodzić się z przedmówcą. Może tak jako radę od siebie, w następnych ćwiczeniach, postaraj się jak dłużej malować twardym pędzlem nie bawiąc sie w ogóle z opacycją i równolegle malować kolorem którego wybrałeś. Kolor nie musi wcale być bardzo nasycony może to być szarawy coś tam ;) Aż pozbędziesz się mieszania miękkim brushem i w ten sposób też prawdopobnie poprawią Ci się krawędzie. Tak w moim przypadku nieżle zadziałało.

 

Pzdr.

  • Odpowiedzi 444
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

takashmen - Dzięki za krytykę :) faktycznie nie wyszła ta martwa tak dobrze, blików niestety nie było i ostrego światła poneiważ malowałam to prawie po ciemku, co jednak nie usprawiedliwia tego brudu fakt :)

 

Kolsga - Również dzięki za porady :) Staram się ćwiczyć regularnie i mam nadzieję,że coś z tego wyjdzie :)

Poszłam za radą i zrobiłam małe ćwiczonka przeważnie używając twardych pędzli [było ich trochę więcej ale reszta wyszła nieciekawie niestety]

 

Mountains_Tatry_digital_painting1.jpg

environment_speedpainting_moutains.jpg

Napisano

czesc pumax

bardzo fajne malowanki.

w tych ostatnich cos mi z kolorami nie gra.tzn.wydaje mi sie ze za bardzo je z szarosciami mieszasz..uzylbym np na poczatku lodzi jakiegos czystego koloru bardziej kontrastowego.bo poki co to tak wiesz nudno ;)ogolnie bym sie pobawil mocno kontrastem.

Napisano (edytowane)

mCUh1.jpg

 

swiatło z okna padajace na podłoge nie powinno byc wieksze ? (przynajmniej wielkosci okna ?). 2 okna pod katem prostym, czy z obu bedzie tak samo swiatło padac i tak samo powinnismy je traktowac ?? ale jezeli tak, to swiatło na podłodze jest zle ulokowane

 

(tzn ja przyciemniłem, tak jak miales tez mogłoby być, tylko wtedy chyba nie bylby tak wyraznie widac tego swiatła na podłodze byloby bardziej rozproszone)

Edytowane przez slabiak
Napisano

cały czas robisz to samo a mianowicie nie uwzgledniaszostrych krawędzi

i do tego nie istnieje u ciebie coś takiego jak faktury( podział na rodzaj materiały

drewno, tynk, farba, kamień, trawa, cegła, plastik, skóra- wszysto wyglada tak samo...

 

wygląda to tak jakby wszystko było wykonane jednym pędzlem, jakimś kredowym

 

spróbuj malować z lasso, tylko twardym pędzlem, pen toolem,

 

bez sensu jest robić kopie fot i nic z nich nie wyciągać

Napisano

Dziękować wszystkim za ocenę! :D

Hm, fakt przy tej pracy znacznie więcej czasu zeszło mi na szkicu i dopasowywaniu elementów :)

 

 

Dorzucam nowy speed zrobiony w wolnej chwili [na podstawie makrofotografii jakiegoś robala. Zmieniłam światło, kolory,detale i dodałam jeźdzcę :) )

WORM_funny_concept_art_digital.jpg

Napisano

Jak nie Twoje! Fajne urozmaicenie teczki. Brakuje mi trochę solidnego rozdzielenia ilustracji na plany- na przykład tego konara na pierwszym planie w pierwszej chwili uznałem za część ziemi. Z kolei góry na horyzoncie (w centrum obrazka) chyba ciut za ciemne.

Napisano

Dzięks za komenta :) Hmmm fakt troche się te plany zlały mi :/

 

Nowy mini update - najpierw 10 minutowe ćwiczenia z refek a poniżej pierwsze podejscie do lasso z głowy :)

environment_brush_tehniqe_set_digital.jpg

environment_lasso_tehniqe_set_digital.jpg

Napisano

Dzięki :) Pewnie jeszcze pomęczę temat lassa :)

 

A oto kilka wybranych prac z gry przy której grafikowałam - Time Mysteries: The Final Enigma od Artifex Mundi :) Grę można obczaić tutaj. Zachęcam do wypróbowania dema :)

 

Time_museum_doors_Time_Mysteries_the_final_Enigma.jpeg

Master%20Chamber_Time_Mysteries_the_final_Enigma.jpeg

artifex_mundi_time_mysteries_digital_pack.jpg

Napisano

February Sketchbook Challenge czas zacząć :D

Pierwsza strona - "Acient Mech Wizard on dead horse". Hm... niestety chyba anatomia tej pani poszła na piwo no ale już trudno :)

mech_wizard_on_horse-sketch_concept.jpg

Napisano

TIEM,Wojtek - dzięki wielkie :D Zrobiłam nową warstwę z ciemnym niebieskim na Hard Light :)

 

A tutaj kolejny zwierzak. Gangsta jeleń jou jou :>

gangsta_deer_concept.jpg

Napisano

Telthona - a no, zrobiłam wersję bardziej błyszcącą lecz coś nie wyszła najlepiej :/ to zostałam przy tej :)

 

 

Mały up!

 

dress_practice_digital_art.jpg

steampunk_eqsquisite_snail_concept_art.jpg

tree_forest_digital_painting.jpg

goblin_mushroom_forest-concept-art.jpg

Napisano

Dzięki wielkie :)! W sumie to masz rację, na pewno uwzględnię to przy następnym ślimaku.

 

Miałam w sumie tego nei wrzucać ale co tam... Praca konkursowa na gram.pl dzięki której udało mi się ugrać drugie miejsce :> Zrobione w ostatniej chwili i na szybko. Kto wie może jeszcze do tego siądę kiedyś.

starcraft_konkurs_magdalena_mudlaff-Pumax.jpg

Napisano

Pumax rządzi!! Fajnie dłubiesz, trzymaj tak dalej

Zerglątko przesłodkie, chciałabym takie normalnie :)

 

Co do kiecy niebieskiej na manekinie: spróbuj bardziej zdecydowanie z źródłem światła, bo niby na górze jasniej, ale nie ma to żadnych konsekwencji w cieniowaniu fałdek. Wszędzie jest tyle samo jasno-ciemno, za duży kontrast na zbyt dużych powierzchniach... Hmm, ciężko mi to wyjaśnić ;) Może się powinnam kopnąć dwa piętra wyżej...

Ale może podeprę się przykładami:

 

http://3.bp.blogspot.com/-PlvZZdQpfUg/UD2vMmioslI/AAAAAAAAEcY/jI5wFpeuRvA/s1600/Ingres.jpg

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/32/Ingres_broglie.jpg

 

Jest dominacja wyraźna ciemnego nad jasnym i jasnego nad ciemnym. Zalezy co chcesz osiągnąć :)

Napisano

kamesanin - dzięki :D

 

saharaam - dziękować bardzo ale... tak naprawdę to saharaam rządzi ^^

To fakt z tą sukienką coś mi nie wyszło hmm. Dzięki wielkie za linki, postaram się coś z nich wyciągnąć jeśli odważę się na następną próbę :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności