Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

W tak zwanym miedzyczasie robienia grafy 2d zmajstrowalem takiego zolwika. VRay

 

 

turtle-ever738660964.jpg

  • Odpowiedzi 52
  • Wyświetleń 5,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Żółw pierwsza klasa:) Świetne teksturki. Tylko ta koszulka wygląda dziwnie, chyba nie dałeś fallofa w slocie opacity.

Napisano

Ja bym sie tylko do raczek przycezpil, zbyt kanciate..ale reszta very cool.

 

pozdr

Napisano

hehe, lapki za nisko sie zaczynaja, ale to juz wiesz :)

Napisano

buahahaha, wygląda super :)

 

ja bym jeszcze nad mapą bump posiedział

 

pozdro

Napisano

swietne... coprawda morda dla mnie bardziej rybia niz zolwia ale to twoja wizja... teksturki zawodowe.....

Napisano

Swientne! Robi bardzo dobre wrażenie! :)

Mocne strony już nasz... przede wszystkim tekstury... deskorolka, buty, no i sam żółw... pierwsza klasa

 

Słabe punkty to koszulka, która nie ma grubości, nie ma zmarszczek i potraktowana jest cała bardzo ulgowo.... i mimika żółwia... mógłby mieć trochę bardziej wyszukany wyraz twarzy... i spoglądać w stronę widza... wtedy byłoby jeszcze lepiej... :))

Napisano

no ta deskorolka nie jest taka doskonala :) ale moje zdanie juz znasz (chodzi o szczegoly)

Napisano

Hehe ja dopiero zaczynam zabawę z v-ray\'em i chyba właśnie mi powiedziałeś dlaczego ;] Żółw jest extra.. nie będę komentował bo sam tak nie umiem ;] No ale kiedyś się naucze hehe.

 

Wielkie pozdro,

Beatou

Napisano

Hehe z każdym modelem twoje teksturki prezentują się coraz lepiej... Taki proces patrząc na obecny poziom jest powoli straszny :>>>>. Modele miejscami mocno odstają poziomem... Ale ogólnie jest to naprawdę świetna postać. Gratulacje. :)

Napisano

He he! Spoko trampki :) To już czepianie sięna siłę: nie wiem czy żółw powinien mieć tak mocno błyszczącą głowę, ale to wkońcu twój żólw :)

 

Pozdrawiam

Napisano

poprawiłeś mi humor ;]

ostatnio na forum było zero prac z jajem. trzeba to zmienić...

Napisano

Salvator > zgadzam sie z toba !! prace nie musza byc doskonale ale rzeby przynajmnij byly zabawne a nie tylko te samochody :) a moze nastepna bitwa (3D, 2D) bedzie miala temat humorystyczny ?!? :)

Napisano

żółwik pierwsza klasa nadaje się do jakiej fajnej animki ,wykonanie piękne:)

Napisano

Dla mnie bomba 10/10

Tektury perfekcyjne.

Muszę podkręcić śrubę mojemu Lightwave 3D (za kilkanaście miesięcy też będę się miał czym pochwalić)

 

No wreszcie jakaś odmiana od tej giełdy samochodowej na forum.

Napisano

hahhaha usmialem sie :)

 

najbardziej mi sie trampole podobaja :) tzn textura :).

 

Ogolnie spoko, podoba mi sie:).

Napisano

buzka ma trochę za ostry gloss , przez to bardziej przypomina owada....,

ale trampki ją genialne , wyrzuc żyłwia zostaw same trampki :)

Napisano

A mi sie ten polysk sluzowaty podoba strasznie wyglada wyrabiscie, masz zdolnosci nie zmarnuj ich :D

Napisano

A ja się czepie tylko deski bo na tym znam się najepiej. Po pierwsze ona powinna mieć 8 dziur a nie 4. Traki (jak ktoś nie wie to to co łączy kółka z drewnem) są za wąskie. A samo drewno wygląda jak by było płaskie a każda deska ma swój profil. Zapraszam na andegrand.pl tam poszukaj ciekawych zdjęć desek.

A tak pozatym full wypas !!!

 

 

[Wyedytowany dnia 7-7-2004 > MaGuu]

Napisano

MaGuu - daruj sobie, wszystko Mu wypisalem dokladnie na www.scene.pl ;)

Napisano

yamakasi - trzeba rozpocząc kampanię \"uśmiechnij się\" dla wsszystkich. naszym logiem będzie ten oto żółw na skalę naszych możliwości.

Napisano

TAK zgadzam sie Salvator ;)

> a co do deski to dobrze ze taka jest !! to jest cartoon wiec moze byc lekko fikcyjne a poza tym jak by to byla normalna deska to chyba pracka by nie miala klimatu :)

Napisano

Żółwik rozbrajający!! Po co wytykać błędy, skoro i tak jest ql??

Napisano

Hehehe skad ja znam te trampki :) mozna by jeszcze popracowac nad laczeniem np. glowy z korpusem i barkow jeszcze przeanalizowac ulozenie reki pod takim katem ( dodac jakis lokiec ) deskorolce mozna by dac displacement na gornej czesci ( chodzi mi o uzyskanie efektu jak by byl nalozony papier scierny zeby sie buty nie slizgaly ) nie nacalej czesci tylko zeby deski widac bylo po bokach nieco. Co do koszulki to moze by ja bardziej pofalowac i zmniejszyc ambienta aby uwydatnic pofalowanie materialu. Te elemety mi sie odrazu w oczy rzucily. Ogolnie very cool :)

 

[Wyedytowany dnia 9-7-2004 > Rascal]

Napisano

Świetna praca !! Niesamowite textóry !! Czy to photoshop? Jestes dobrym materiałem na videotutorial robienia textór :D Chłopaki, namówmy go !! Ma talent, niech chociaz troche sie nim podzieli !! :-)

Napisano
  • Autor

tak teksturki malowane w ps. videotutorial? calkiem mozliwe :D

Napisano

No tak, błędy i błędziki są, ale one zawsze są i nie każdy tak jak ty, potrafi przyćmić je doskonałością swego wyczucia tego co tak naprawde jest ważne. Nie ma ludzi doskonałych, są tylko mniej lub bardziej utalentowani, ty jestś bardziej :)

Napisano

Powiedz mi jeszcze, dla glossines uzyles zapewne textury w odcieniach szarosci, jestem ciekaw jak wyglada :D. No i na koniec, jakiego renderka zastosowales ?

Napisano
  • Autor

renderowane w vray\'u

 

a oto mapa glossy (jakos specjalnie ciekawa nie jest :))

Napisano

hyhy a ja twojego zolwika widzialem na okladce \"modelling forever vol.3\"

zdradz nam czy bedzie on opisany w tym volumie ?

tzn sterczy na nim kawalek pyska :D ale dalo sie zauwazyc :D

Napisano
  • Autor

hehe, nie. pudelko na pewno sie zmieni. to pendzel wzial tak do roboczej wersji tylko :)

Napisano

hehe... zolwik wymiata

trampeczki sa poprostu super

pozdrawiam i zycze dalszych takich prac ........w 3D:]

Napisano

KOLO TEN ŻÓŁF....SZOOŁF...JUŻ SIE NIE POTRAFIE WYSŁAWIAĆ...ten żółw jest doskonały...perfekcyjny..idelany...szczena opada...ślinotok...krew z oczu mi tryska...normalnie...łezka pod sutkiem sie kręci...normalnie gościu yghh

Napisano

przeciętny.textury niedopracowane a glossines...to chyba żart.widzę same podstawowe texturki z maxa.gdzie wyobarznia??

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności