phlox_subulata Napisano 22 Październik 2011 Autor Napisano 22 Październik 2011 No spoko jest wygrać bitwę, ale co potem wymyślić??? Temat tak na szybko powstał. Modelować można wszystko co związane z obcą technologią!! Postaram się też coś wymodelować :) Powodzenia !!! I do Boju !!!
Creative Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 mam jedno małe pytanko : czas renderowania liczy się do czasu ogólnego ??
Logos Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 Dron bojowy obcej rasy Kilka różnych konceptów z sieci połączonych w jeden. czas 60min
Chasdiel Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 (edytowane) Creative, zależy co masz na myśli z tym renderowaniem. Myślę, ze ustawienia światła, kamery etc powinny się mieścic w tym czasie. Ja nie wliczam sobie jedynie czasu przycinania w gimpie screenów/renderu. Ode mnie tak na zachętę dla innych. Wprawdzie zawiera trochę błędów, ale cóż. W formie zartu prezentuje z dumą: Tytuł: Samobieżny latający Kufel Obcego Podtytuł: Hi-tech jak w mordę strzelił. Czas (licząc takie o sobie robienie poligonów w poszukiwaniu weny) - coś koło 120min. Edytowane 22 Październik 2011 przez Chasdiel
przems Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 (edytowane) i ode mnie taka sonda czy coś zacząłem od kulki i jakoś tak poleciało ;) Edytowane 23 Październik 2011 przez przems
Slim_ Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 przems Świetne to! ;) Ale to z teksturami chyba nie zgodne z zasadami.
przems Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 thx , możliwe , ale cóż może to przeżyjemy ;) , tekstury takie doliczone pozaramowo mnie poniosło
Chasdiel Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 Mocna rzecz przems. A powiedz jeszcze szczerze ile godzin Ci to zajęło;]
Karkosik Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 Raz za razem gorzej z respektowaniem zasad TSM'u, ale tekstury,materiały,swiatło i postpro to juz gruba przesada.... spoko temat
maciek.m Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 A mnie sie czepialiscie hehe:P moze tez cos zrobie, ale jesli przems zmiescil sie w czasie i usunie render itd to pewnie wygra:] (a zasady jak byla mowa w poprzedniej, dac punkt mowiacy ze tylko screeny z viewportu i po sprawie. Jak wygram to wprowadze taki punkt hehe)
Creative Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 hehe widzę że większość sobie bierze ten temat żartem :D
przems Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 poczekajmy na te prace które powstaną w ostatniej chwili konkursu ;) model zrobiony ustawowo, a render pozaramowo. Jeśli nie zgadzacie się to może zmiana tematu np. "weekendowy modeling" i tyle..
maciek.m Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 przems nie chodzi tu o nazwe czy czas bo tu wszyscy sie zgadzaja. Bylo tylko pytanie czy napewno zrobiles swoj model w 120min bo jest bardzo rozbudowany, z doswiadczenia wiem ze jest to wykonalne. A glownie chodzi o prezentacje modelu, w minibitwie jest punkt tylko clay, wiem ze zrobiles render pogladowo ale mogles go osobno umiescic w renderach testowych a nie tu bo znowu bedzie jadka ze olewa sie zasady kazdy ma je gdzies itd :]
Creative Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 (edytowane) dobra ja wstawiam swoją prace czas 2h mogłem to zrobić o wiele lepiej ale mój kalkulator nie wytrzymuje takiego obciążenia wstawił bym jeszcze jedną prace też w 2h ale razem z renderowaniem wyszło ponad 3h bo miałem problemy Edytowane 24 Październik 2011 przez Creative ŹLE PODANY CZAS
przems Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 przems nie chodzi tu o nazwe czy czas bo tu wszyscy sie zgadzaja. Bylo tylko pytanie czy napewno zrobiles swoj model w 120min bo jest bardzo rozbudowany, z doswiadczenia wiem ze jest to wykonalne w gruncie rzeczy tam prawie nie ma modelowania, tylko cięcie i kopiowanie ;) a render pojawi się gdzie indziej
lpshinoda Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 Creative - bez obrazy, ale gdybyś chociaż o połowę zmniejszył liczbę poly, komp na pewno dałby radę. Pozdrawiam
phlox_subulata Napisano 24 Październik 2011 Autor Napisano 24 Październik 2011 Temat chyba pasuje?? Co do zasad, trzeba się ich trzymać. Jednak jest to tylko zabawa, chwilowe oderwanie od codziennej pracy. Ja przed modelowaniem rysuje szkic elementów, od razu wiem z czym pracuje i jakoś się w czasie mieszczę. Buła haha jeszcze zostaje jakieś 10-20min, czasem więcej. Jak speed to speed. (:(czas na przemyślenie tematu chyba się nie wlicza?? co??):) Z tymi weekendami to gorzej czas zagospodarować niż w poniedziałek-piątek. Powodzenia i miłej zabawy!!!
Creative Napisano 24 Październik 2011 Napisano 24 Październik 2011 wiem ipshin ale 900MHz to jednak mało
Chasdiel Napisano 24 Październik 2011 Napisano 24 Październik 2011 Co Ty, na Ipadzie modelujesz?;p Creative, wiem, że nie powinienem się nabijać, ale mam nadzieję, ze przyjmiesz to jako żart. Teraz powinien wpłynąć wniosek o zrzutę na sprzęt dla Creative'a.
Creative Napisano 24 Październik 2011 Napisano 24 Październik 2011 Nie no, spoko możesz się nabijać Chyba ipad ma więcej herców od mojego kompa :D 7 lat temu to był cud techniki :P
Slim_ Napisano 24 Październik 2011 Napisano 24 Październik 2011 Szacun dla Ciebie że w ogóle robisz coś na takim sprzęcie :) Pozdro
KoMic Napisano 25 Październik 2011 Napisano 25 Październik 2011 Creative, sorry ale chyba nikt z nas nie urodzil sie wczoraj. przewin sobie galerje 7 lat wstecz, zobaczysz ze ludzie potrafili robic cuda na tych kalkulatorach, a nie same gnioty. Fajnie, ze probujesz startowac, dzieki takim ludizom jak Ty to community jakos sie trzyma. Ale nie zwalaj winy na salbego kompa, bo to nie ma nic do rzeczy. poza tym nie masz tu nic co by wymagalo wiecej niz 0,5ghz mocny proca
Creative Napisano 25 Październik 2011 Napisano 25 Październik 2011 Komic nie zganiam winy na kompa jeszcze się uczę, a droga przede mną daleka widziałem te starsze prace i wiem, że są super
przems Napisano 25 Październik 2011 Napisano 25 Październik 2011 (edytowane) Sebastian - dobre ;) opisz jeszcze w skrócie jak działa ta maszyna /urządzenie ;) I----Seb - tak robione z soccer ball ----> Edytowane 27 Październik 2011 przez przems
Sebazx6r Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 (edytowane) Nie dziala bo zapomnialem o silownika :D ale zalozmt ze w nogach sa jakies silniczki :P. Jak widac Tripod w srodku siedzi alien ma 4 monitorki i wolant . Rokieta trzymana w powietrzu przez pole magnetyczne :P. Sonar z malym dzialkiem u dolu do tego. Patrze mi jeden element sie przesunal i zapomnialem dac aproxymacji smooth na nozki, a byly przygotowane do tego. Przemek z pilki robiles tego swojego potwora? Bo siatka tak widze sie rozklada jak na primitive soccer czy jako stak? Edytowane 26 Październik 2011 przez Sebazx6r
martix69 Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 To i ja przyłącze sie do zabawy i pokaże co "wymodziłem": w sumie to nie miałem jakiegos konkretnego pomysłu na to, ale zdecydowałem ze bedzie to INTERGALACTIC TAXI. A i był bym zapomniał czas ok 100 minut. Pozdrawiam
martix69 Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 oj tam oj tam raptem 2 kolorki, 2 minuty ustawiania wraz z renderem, ale jesli to szkodzi to zmienie :)
szczuro Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 (edytowane) przekombinowałem, nie zrobiłem wszystkiego i przekroczyłem czas, 130min. Edytowane 26 Październik 2011 przez szczuro
Slim_ Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 Fajne to to szczuro :) Ode mnie taki alien jet.
maciek.m Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 Ja zrobiłem stateczek z mojego niegyś ulubionego serialu :) Mam nadzieje ze ktos rozpozna :)
martix69 Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 maciek.m gdzies to widziałem ale nie wiem gdzie :)
Chasdiel Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 Slim, czy mi się wydaje, czy Twój model ma założony jakiś materiał inny niż podstawowy clay:>
Slim_ Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 Nie mam w programie materiału takiego jak clay. Na całym modelu mam jeden materiał więc chyba jest ok? Moze od następnej edycji wrzucamy tylko zrzuty z viewportu?
przems Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 a już chciałem dopisać żeby od następnej edycji dodawać render (robiony poza czasem) aby lepiej wyeksponować pracę ;) *materiał wystarczy jakikolwiek z bazowych albo przefiltruj scenę -ambient occlusion i będzie ok
maciek.m Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 martix69 no jak to nie wiesz:P toć to kapsula supermana ktorą przylecial na ziemie :) A dokladnie to z serialu Tajemnice Smallville, przewijala sie przez 10 seri :P ...tak dla wyjasnienia :)
velendil Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 Dawno mnie nie bylo, wiec taka UFO-kusza dopasowujaca sie do posiadacza za pomoca zywych organów. :P
Sunedge Napisano 28 Październik 2011 Napisano 28 Październik 2011 (edytowane) Witam Spluwka kreskowkowa. Jakies 60 minut, troche koslawe, ale to pierwsza rzecz w nowym (nie 2.4x) blenderze, nie ogarniam troche jeszcze. Edytowane 28 Październik 2011 przez Sunedge mniejszy obrazek
phlox_subulata Napisano 28 Październik 2011 Autor Napisano 28 Październik 2011 oje UFO, czas 61min. Sondę przygotuje dopiero po 03-11-2011. Nie będę miał dostępu do neta przez ten czas. Jak Ktoś może to pozwalam zrobić sondę za mnie. Pozdrawiam Rendery się zj....y po przesłaniu do imageshace. Nie mam już czasu, będzie co jest.
Drabson Napisano 29 Październik 2011 Napisano 29 Październik 2011 Ledwo zdążyłem przed 20.00 - mój pionek w wyścigu, inspiracja wiadoma. 93 min. Uploaded with ImageShack.us
Chasdiel Napisano 2 Listopad 2011 Napisano 2 Listopad 2011 Tak sie zastanawiam czy nie warto by było robić krotszych sond i to zawsze w tym samym czasie. Jesli ludzie bedą wiedzieli, że sonda zawsze będzie trwała np. dwa dni - poniedziałek-wtorek to będą sie starali w miare pilnować i jeśli zechcą to zagłosują. I tak zwykle bawimy się we własnym gronie. Tydzień na głosowanie to zdecydowanie za dużo i tygodniowy speed modeling staje się praktycznie dwutygodniowym. Zresztą nie chodzi o to, żeby wygrac niewiadomo jaką przewagą głosów, lecz by się uczyć od siebie, podpatrywać pomysły i rozwiązania. Rozumiem, że wielu ludzi nie ma czasu, ale wydaje mi się, ze 5 dni na modelowanie (w tym weekend) to wystarczająco dla większości. Tylko trochę trzeba by zwiększyć dyscyplinę. W ogóle to jestem tez za stworzeniem jakichś prostych tematycznie bitew jak w sculptingu bywało (tylko trwających krócej z racji prostszych modeli). Wtedy to ci rozpoczynający i ci siedzący trochę dłużej(ale wciąż poznający programy) będą mieli dodatkowy bodziec do tworzenia. Zresztą takich jest tu chyba większośc, bo zwykle jak ktoś jest wielkim rzeźnikiem to pracuje, trzepie kokosy i nie zawsze będzie mu się chciało bawić w takie coś lub nie znajdzie czasu. Mam nadzieję, że ktoś rozumie mój wywód. Poddaję pomysł pod rozwagę.
przems Napisano 2 Listopad 2011 Napisano 2 Listopad 2011 2 dni może okroić i tak nie za wielkie grono "sprinterów" tylko do elity ;) ja z kolei za rozluźnieniem zasad - tygodniowy modeling bez ograniczeń czasowych+render jak ktoś ma extra czas :D polepszy to oglądalność i jakość pomysłów chociażby dla zwiedzających.
Chasdiel Napisano 3 Listopad 2011 Napisano 3 Listopad 2011 Nie chcę być chamski, ale nim odpowiesz to mógłbyś przeczytać ze zrozumieniem. O 2 dniach pisałem w kontekście sondy. A "oglądalność" mogłyby polepszyć bitwy (takie np. 1vs1 lub odbywające się w typowy sposób, czyli bierze udział kto chce i rywalizuje z każdym), których czas trwania by był do ustalenia (np. miesiąc) w gronie biorących udział (o czym też pisałem). Swoją drogą to odnosże wrażenie, że Ty w ogóle nie pojmujesz koncepcji speed modelingu lub pojmujesz ją w jakiś pokrętny sposób. Jak sama nazwa wskazuje speed modeling ma nauczyć Cię wypracować sobie workflow, byś był w stanie szybko działać i miał ciekawe koncepcje. BYŚ SIĘ UCZYŁ. Gdy bierzesz często udział w czymś takim to raz CI nie wyjdzie, drugi, ale potem zaczniesz sobie wyrabiać "algorytm" pracy, a i kreatywnosc Ci trochę wzrosnie. Ty natomiast chyba chciałbyś, by wszyscy CIę podziwiali po tym jak przez 100 godzin będziesz dłubał jakiś model. Nie przeczę, ze to też rozwija, ale od dłuższych i bardziej skomplikowanych prac byłyby właśnie owe bitwy(które owszem, czasem się zdarzają, jednak są bardzo sporadycznie prowadzone) O ilośc ludzi biorących udział w speed modelingu bym się tak nie bał, gdyż dzięki prostszym tematom mogliby uczestniczyć także ci bardziej początkujący.
przems Napisano 3 Listopad 2011 Napisano 3 Listopad 2011 to była tylko sugestia dla możliwego zwiększenia uczestników ale skoro wiesz lepiej co chciałem... * tyle czasu co piszesz na pewno nie mam, ledwo na oglądanie czegoś tutaj od czasu do czasu ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się