Napisano 10 Listopad 201113 l Autor O kurde, ale dużo fajnychkomentarzy :) I pięć gwiazdek! I do tego front się trafił! Dzięki chłopaki (i dziewczyny) za uznanie i każdy post! @jaras - niestety na znak typu http://bi.gazeta.pl/im/9/8424/z8424629Z,Nowica--Beskid-Niski--Tablica-informuje--ze-droga.jpg już zabrakło miejsca (i funduszy) @yarosh - nie, nie krasnoludów ;) @narwik - faktycznie przy takim zoomie wygląda jak jednolita bryła, ale w większej rozdzielczości widać delikatnie że most składa się z kamieni Jutro powinna wystartować stronka gry (http://www.silvernai.com), póki co wrzucam jedno enviro, a jutro wrzucę już resztę
Napisano 10 Listopad 201113 l Łinter - maj fejwrit. A tak btw to 5***** się po moim vote pojawiło... prawda... no... :D. Pozdrowionka. =]
Napisano 10 Listopad 201113 l wow, ostatnia praca jak dla mnie najlepsza! A przynajmniej mi się najbardziej podoba ;- ) aż mnie zaciekawiło co jest w tej szczelinie, że się tak świeci na niebiesko :D
Napisano 10 Listopad 201113 l szystko bomba, ladnie wygladaja, ale cos w wiekszosci enviro nie siedzi - tzn, masz dziwnie rozlozone szczegoly, np. na pierwszym planie jakies podmalowkowe bardzo ogolne plamy, a duzo dalej bardzo wyrazne i uszczegolowione cos :-) pozatym gr8! :)
Napisano 11 Listopad 201113 l prace są przepiękne :) zazdraszczam talentu i umiejętnośći !! oby tak dalej :D
Napisano 12 Listopad 201113 l Niesamowity upgrade w niecały rok z noiprox v0.9 (Beta) odrazu do noiprox v2.0 :D Jestem mocno zaskoczony. Jak to jest za sprawą jakichś "dopalaczy" to daj znać co to jest na pewno to kupie :D
Napisano 13 Listopad 201113 l A wlasnie mi w tej pracy zimowej sporo nie pasuje, ksztalty skla glownie, sa takie mocno na jedno kopyto, to jest jedna z tych rzeczy, ktore nie maja niby okreslonego ksztaltu, ale musza wygladac w pewny sposob, co czasami jest dosc uciazliwe, wiem z doswiadczenia :P. Odbior psuje glownie ta na srodku, ktorej zbocze jest prawie ze pi0onowa linia, ktora hamuje caly "przeplyw/flow" w kompozycji" Kiedy gra wychodzil, Artur juz mowil?
Napisano 13 Listopad 201113 l jezeli mozna miec jakis zarzut, to jedynie taki ze te concepty sa zbyt malo 'charakterne' jak na gre;/ Brakuje mi jakis fajnych akcentow ktore wyroznialyby tą kraine. Sa to poprostu fajne widoczki i niestety to byloby na tyle. Jak na gre fantasy to zdecydowanie za mało tutaj 'fantasy'. Wystarczy spojrzec chociazby na concepty np. do 'guild wars' by zobaczyc roznice.
Napisano 13 Listopad 201113 l Enviro do Guild Wars robi glownie ichni art director czyli Daniel Dociu, bo sadze ze jego ma nicpon na mysli i faktycznie, pracki masz Noiprox bardzo sprawne, te sklejkowe, ale brakuje w nich czegos co sprawi ze np koncept bagna to nie tylko swietnie zrealizowany rysunek bagna...
Napisano 27 Listopad 201113 l Autor Hej wszystkim i dzięki za komentarze. Stronka coś nie wystartowała jak niektórzy mogli zauważyć, ale niedługo powinna już być ;) Wrzucam zaległą pracę. Co do klimatu konceptów to jak najbardziej macie rację, zdawałem sobie z tego sprawę od jakiegoś czasu i nad tym pracuję, ale grafiki które tu wrzucam są starsze niż 3 miesiące więc nie są to "aktualne" grafiki
Napisano 27 Listopad 201113 l cóż ja ci mogę powiedzieć : jest Ameryka i mam wrażenie , że do tego dążysz konsekwencje, najlepszego pozdro
Napisano 29 Listopad 201113 l Autor @thx - od mistrza pochwała jak platyny skała @Kiao - dzięki Dzisiaj postać dla siebie Edytowane 29 Listopad 201113 l przez noiprox
Napisano 29 Listopad 201113 l No nie wiem czy taka dobra, kolorystyka jest fajna ale poza anatomia i perspektywa juz noe bardzo. Te piorka tez jakies takie nie za dobrez zrobione. to mi sie skojarzyło http://www.youtube.com/user/idrawgirls#p/u/25/1NHswmC9kz8 @down, noiprox "niektóre rzeczy można odpuścić w konceptach", "dzięki Dzisiaj postać dla siebie" skoro to postać "dla siebie" to może warto zrobić coś porządniej niż zwykle?, a to że załapałem że to pióra to nic nie znaczy, bo wyglądają beznadziejnie Edytowane 29 Listopad 201113 l przez rice
Napisano 29 Listopad 201113 l Autor @rice - Całe szczęscie w koncepcie nie chodzi o anatomię, perspektywę ;) Jeśli załapałeś, że to pióra, to znaczy że spełniły swoją rolę. To nie hiperrealistyczna ilustracja, luz, niektóre rzeczy można odpuścić w konceptach @Czak1 - dzięki stary, co do ręki się zgodzę, choć moim zdaniem obie są słabe ;)
Napisano 29 Listopad 201113 l Postaci wychodzą ci coraz lepiej :D coraz więcej kolorów, mniej czerni i lepsza anatomia. git! :P
Napisano 29 Listopad 201113 l @rice - Całe szczęscie w koncepcie nie chodzi o anatomię, perspektywę ;) ehehehe, całkiem zabawne
Napisano 30 Listopad 201113 l Autor Heh jednak pisanie po północy po dniu z wypitymi 4 kawami to niezbyt dobry pomysł, faktycznie głupio zabrzmiało co napisałem ;) Nie miałem na myśli, że anatomia i perspektywa są nieważne w koncepcie, ale że nie są najważniejsze. Zgadzam się z wami jeśli chodzi o braki w postaciach, które rysuję (szczególnie miałem problem z rękoma i nogami), ale jednak moim zdaniem w koncepcie ważniejszy jest design. Dobry modeler z konceptu z kiepską anatomią może jeszcze odratować pomysł, ale kiepski modeler potrafi spieprzyć najlepszy koncept. Ciągle ćwicze anatomię i pewnie zajmie to jeszcze sporo czasu, póki co robię jak potrafię i oczekiwałbym komentarzy bardziej konstruktywnych niż "kolorystyka jest fajna ale poza anatomia i perspektywa juz noe bardzo". Skąd na podstawie takiego komentarza mam wiedzieć, co autor ma na myśli? Co jest w anatomii nie tak? Skąd mam wiedzieć, czy po prostu nie jest hejterem? A może zauważył coś, czego ja nie widziałem i przy następnym koncepcie zwracałbym na to większą uwagę. Edytowane 30 Listopad 201113 l przez noiprox
Napisano 30 Listopad 201113 l Postac jest ogolnie dobrze złapana, sa drobne błedy ktore pewnie za jakis czas sam wyłapiesz świeżym spojrzeniem. Hmm mnie drażni cień pod cyckami, ktory jest dość 'ostry', tak jakby piersi były płaskie od spodu, a nie obłe. Sam ich kształt jest dosc dziwny, jakby panna worki z piaskiem tam wsadziła (chociaz moze taki był koncept;]). Najbardziej w oczy rzuca sie jednak przekrzywione biodro ( albo jej lewa noga która powoduje taki efekt---> a jeszcze dokładniej kolano, które jest mocno skręcone w jej lewą stronę) Samo wykonanie jest fajne, oczywiscie przegladajac prace różnych mistrzow malo jest rzeczy ktore zaskakuja, i zawsze wymaga sie czegos wiecej. Mozesz jedynie zwroc uwage jeszcze na swiatlo krawedziowe, nie wyglada ono dobrze gdy jest ono tylko 'jednolitą linią' przechodzą po brzegu całej postaci. Np. na zmarszczkach ubrania ta linia bedzie bardziej poszarpana, swiatlo 'złapie' różne powierzchnie. W miejscach takich jak okolice cycko-pachy, swiatlo wystąpi jedynie na pewnych fragmentach. pzdr!
Napisano 30 Listopad 201113 l Układ biodra, nogi, czyli przechylona miednica i kontrapost, powinien być poprawny, ale może wydawać się dziwny, jak zauważył nicponim, przez za krótkie nogi. No i za wąska klatka piersiowa na tak dużą głowę, ale to wszystko już ci mówiłem, powtarzam tylko dla jasności! ; ) To co dobre napisałem w poprzednim poście :)
Napisano 30 Listopad 201113 l Najbardziej w oczy rzuca sie jednak przekrzywione biodro ( albo jej lewa noga która powoduje taki efekt---> a jeszcze dokładniej kolano, które jest mocno skręcone w jej lewą stronę) Hmmm, na pewno? Są różne pozycje nóg z dłonią na biodrze, ta też jest poprawna.
Napisano 30 Listopad 201113 l groch: na pewno :) prosty eksperyment stan przed lustrem i sprobuj zrobic tak jak babka na rysunku. Tylko wez mlotek, bo cos bedziesz musial sobie przestawic. Ogolnie relacja biodra nogi jest nie taka. Jak masz problem z jakas poza powiedz swojej lubej zeby stanela w podobnej pozie i patrz na bledy (ja tak robie ;) ) na minus dodalbym rozwalkowane usta i zbyt mocny cien na oczach, ona szarofioletowa i tlo szarofioletowe slabo sie wybija. Ale ogolne wrazenie jest na plus :)
Napisano 30 Listopad 201113 l Autor @n-pigeon - dzięki za konstruktywne uwagi, na pewno wezmę je pod uwagę przy następnym koncepcie - na tego już nie mam siły ;) Odnośnie anatomii i przechylenia bioder - poniżej wrzucam szkic jaki miałem na pozę. Może neizbyt dokładny, ale wydawało mi się że tyle wystarczy na ubraną postać. Jak teraz włączyłem tą warstwę to zauważyłem, że głównym problemem jest to, że nie dodałem do linii sylwetki grubości materiału (w czasie malowania wydawało mi się, że nie będzie miało to dużego wpływu na odbiór, ale jednak się myliłem). Do tego przechylenie linii ramion zakłóciło poziome ułożenie dolnej części kaptura, które teraz zauważyłem, że powinno być ukośne. Cóż, następnym razem rysując strój będę musiał uważać, żeby nie psuł odbioru pozycji i anatomii. Może za jakiś czas zrobię ilustrację z tą panią to spróbuję naprawić te błędy
Napisano 30 Listopad 201113 l Hiho Co do hejtowania, pewności nie masz ale skoro dostrzegam też pozytywne strony to raczej hejterem nie jestem ;] Chciałem obejść się z tobą delikatnie w koncu masz kilka naprawde dobrych prac jak i wielu fanów no i wątek ten ma 5* wiec głupotą byłoby wychodzenie przed szereg i narzekanie jak bardzo jest zle. Co do pozy, zauważ że prawa noga jest przesunięta za bardzo do nogi lewej przez co ona nie może stać rozluzniona. Właściwie to przewraca się na lewo. Jeżeli ten line art po prawej to konstrukcja to radzę z tego zrezygnować. Lepiej budować z prostych brył zaczynając od najwiekszych mas Co do perspektywy to wydało mi się że umiesciles ja nad kostką. i faktycznie tam jest taka linia. W takiej perspektywie postać powinna się zwęzać ku górze, tzn nogi powinny być odpowiednio dłuższe, glowa mniejsza. tutaj dwa przyklady czegos bardziej naturalnego http://www.google.pl/imgres?q=hand+on+hips&um=1&hl=pl&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1680&bih=920&tbm=isch&tbnid=P5peP5j_qmtSMM:&imgrefurl=http://www.mustang50magazine.com/babes/m5lp_0512w_2004_babe_year_winner/photo_13.html&docid=5-TLxAKNFnQ52M&imgurl=http://image.mustang50magazine.com/f/9164898%252Bw750%252Bst0/0512w_m5lp_37z%252BNicole_Martin%252BBOTY_Full_Front_Pose_Black_Hand_On_Hips.jpg&w=593&h=790&ei=0a7WTrXuB87FtAas6ZDFDg&zoom=1 http://www.google.pl/imgres?q=hand+on+hips&start=214&um=1&hl=pl&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1680&bih=920&tbm=isch&tbnid=Nl_ZAombim7tqM:&imgrefurl=http://www.pinkconcepts.com/category/women-clothing/skirts/&docid=LSFulvBqBQO33M&imgurl=http://www.pinkconcepts.com/img/SKU-1100515/SKU-1100515-3.jpg&w=700&h=1050&ei=cK_WTonkNcijsgbG1vHODg&zoom=1&chk=sbg Pozdro
Napisano 30 Listopad 201113 l Cos tak? Hmmm? Uploaded with ImageShack.us Teraz widze, że trochę lewa noga mi nie poszła :D No, trochę się zabawiłem. Ogólnie wszystko spoko, a taki największy babol, to tułów za długi.
Napisano 30 Listopad 201113 l jak już sam autor zauważył... spieprzone zostało przez nieumiejętne ubranie linearta... bo sama poza jest spoko w linearcie ale gorzej to wygląda po dodanie całej reszty... kolejne będzie lepsze ;P a tego powyższego zupełnie nie rozumiem... ;/
Napisano 1 Grudzień 201113 l Koncept a raczej wykonanie jest krokiem naprzód w porównaniu do poprzednich. Poza postaci to na moje oko po prostu kotrapost (nie wiem czy ktoś już o tym wspominał - zmęczony już jestem, niedokładnie czytam). Na pierwszy rzut oka lewica ramienna wydaje się za krótka, a nawet jeżeli nie jest można by ją "wyleczyć" opuszczając całość z ramieniem - czasem jak to ktoś kiedyś napisał trzeba robić tak żeby było dobrze/lepiej wyglądało. Już kiedyś Kojotowi pisałem że postać lubi się rozjeżdżać przy ubieraniu i kolorowaniu lineartu. Niechciane "artefakty" przy przechodzeniu z konturu w bryłę. Laska wygląda na atrakcyjną więc wepchnąłbym ją bardziej w fashion style czyli dłuższe nogi i lekko mniejsza główka. Perspektywa tutaj ... a po co? Standardowy rzut konceptowy - uważam że taki ułatwia modelowanie i skupienie się na proporcjach. Sorki jeżeli Cię wkurza mazianie po Twoich pracach ale odważyłem się na over. Zrobiłem flipa oryginału celem fresh look. Jak pisałem wyżej, dłuższe nogi, ciut mniejsza główka, lewica niżej z ramieniem i bliżej ciała, plus wyprostowana noga w kolanie. Nie uważam się za kompetentnego aby Cię poprawiać ale może trochę pomogę i sam siebie chciałem też sprawdzić - ale to najlepiej ocenią inni. Pzdr.
Napisano 1 Grudzień 201113 l emmilius - z calym szacunkiem, ale haslem twojego paintovera jest - 'tak nie powinno to wygladac'.
Napisano 1 Grudzień 201113 l Bracie, to nie tylko twoja najlepsza postać, ale i najlepsza zagadka logiczna :D Tyle głów i nikt nie wie o co chodzi, w tym ja xD Chyba poprawiłem :D nie wiem, późno jest xD Ty namalowałeś jednak jej te oczy! Kurcze rozjaśniałem i nagle z czarnej dziury wyłania się ślicznotka z błękitnymi patrzałkami :D Edytowane 1 Grudzień 201113 l przez n-pigeon
Napisano 1 Grudzień 201113 l Zadna tam zagadka, po prostu stopa ktora pokazana jest bokiem powinna byc w relacji 3/4 wzgledem widza, Czaki to zasugerowal, a malo kto zauwazyl. Nie moze takze znajdowac sie w tej pozcyji na jednym poziomie z druga noga musiala byc nieco cofnieta, lub tez wysunieta na przod. Stance sobie w takiej pozie, jak na oryginalnym obrazku i wykreccie tak noge, po prostu sprawia to bol. Glowe mozna by lekko odchylic zeby linia akcji ciala wpadala bardziej w tzw. "S curve". Aczkolwiek tak jak napisal noiprox, w koncepcie nie zawsze najwazniejsza jest anatomia, bo defakto dobry modeler da sobie rade, wszak nie jedna gola babke juz "ulepil". Pewnie ze jesli wszystko gra to jest super, ale nie kazdy na tym forum jest profesjonalista i cwiczy w swoim tempie, lub ma na takie cwiczenia malo czasu. W produkcji jest tak, ze jesli koncept sie "czyta" to przechodzi dalej, design/czytelnosc stoi na pierwszym miejscu. Powszechny problem jest taki, ze ludzie ktorzy juz pracuja czesto nie wyrobili odpowiednio duzo studium, ale z czegos tzreba zyc i mimo wszystko ciagnie sie to dalej. Doskonale to rozumiem... Jak znajdziesz wiecej czasu, to wroc do szybkich rysunkow samych gestow, tam ogolny balans postaci ustala sie na samym poczatku, powinno pomoc. EDIT: Akurat jestem bez skanera,a le pozniej jakos wrzuce ci moze zdjecie z jednego egzemplarza imagine FX z tutka K Chena, robil laske w podobnej pozie, zobaczysz o czym mowilem wyzej. EDIT2: Prosze bardzo, tresc musialem "zacenzurowac" z przyczyn oczywistych. Edytowane 1 Grudzień 201113 l przez ICE
Napisano 1 Grudzień 201113 l Ice ale ja dałem rade tak stanąć i nic nie bolało :D tylko musiałem sobie podłożyć drewniane kloce pod pięty bo nie mam obcasów :) ugięta noga zaczyna się niżej i wysuwa bardziej do przodu od nogi z przeprostem. No i przecież stopa jest ustawiona 3/4 :D tylko była trochę mała. Dodatkowo wszystko psuło światłu na biodrze umieszczone za nisko + za nisko umieszczona miednica przez co tułów był za długi a nogi za krótkie. Na skanie pani nie jest w kontrapoście tylko rozkroku.
Napisano 1 Grudzień 201113 l "(...) K Chena, robil laske w podobnej pozie. " Czytamy ze zrozumieniem ;) Ale wracajac do sedna, to byl tylko dodatek, konkrety zawarlem w wypowiedzi pisemnej. Ah mzoe po prostu jeste s bardziej elastyczny, kiedy stanalem w takiej pozie mialem mocno naciagniete sciegna i kiedy postalem tak chwilke dluzej zaczelo po prostu bolec. EDIT: Znalazlem kobitke w poddobnej pozie: Polecam tego goscia niesamowity stock: http://mjranum-stock.deviantart.com/ Edytowane 1 Grudzień 201113 l przez ICE
Napisano 1 Grudzień 201113 l Dalej to ta sama poza co u góry :) rozkrok, a nasz problem to jest gdy nogę zegniemy :D , ale mimo to pokazuje, że miałem racje co do oświetlenia ciała, światło pada na biodro i udo luźnej nogi. Nawet gdyby ją zgiąć do tyłu jak u noiproxa, udo i biodro miało by tą samą pozycje. Przy okazji dzięki za fajne refki. :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto