Jump to content
noiprox

noiprox v2.0 (up 21.03.14)

Recommended Posts

Hej wszystkim! Witam po roku "nie publikowania niczego". Zakładam nową teczkę, bo stara jest przeterminowana (http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=54528&highlight= ) a przez ten czas trochę się rozwinąłem Miałem sporo zawieruch jeśli chodzi o projekty, przy których pracowałem. Na razie będę wrzucał kolejne prace z projektu Silvernai (http://www.silvernai.com), które robiłem dla firmy Artists Entertainment (http://www.artistsgames.com). Projekt będzie ogłoszony 11.11.11, ale dostałem pozwolenie na pokazanie kilku rzeczy przed tym dniem. Pierwsza paczka: z7imRMG.jpgL0Rlm.jpg[ATTACH=CONFIG]85722[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87037[/ATTACH]

Edited by noiprox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serwus

Ładne to..jestem ciekaw jak reszta wygląda. Zdradź trochę jak technicznie to wykonywałeś.

 

Serdeczności

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koksu prace!! Oświetlenie i detale to po prostu nyann, nyann :3 ałww

Rośnie nam tutaj w siłę nowy wymiatacz.

 

Nareszcie zaktualizowałeś teczkę, ale...

 

 

aj łant moooułr ;] wiem, że masz tego więcej! Nie ważne co chce szef xD wrzuć więcej xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za komentarze :)

 

@Czak1 - dzięki :) technicznie nie ma tu żadnej filozofii, nie robiłem niczego o czym nie pisał już ktoś na forum. W przypadku pierwszego obrazka z 1. posta mogę pokazać bazę jaką zrobiłem w sketchupie jeśli kogoś to interesuje

 

@Rothbart - dzięki!

 

@n-pigeon - dzięki! ^^ Jest tego więcej, jasne, ale wrzucam to co akurat mogę w danym czasie :(

 

@Hi. - :(

 

Dobra, to lecę dalej z tym projektem. Dwie pracki poniżej, to uzupełnienie do konceptu Kanionu Zapomnianych Słońc, które wymyśliłem od podstaw (tzn. bez żadnego opisu ze strony designerów). Macie tu koncept kanionu jak wygląda nocą i projekt domków owadów, które mieszkają w tym kanionie.

OhT6W.jpg

TmCWs.jpg

A poniżej pierwsza praca z kraju pustynnego którą robiłem do Silvernai.

HtXJs.jpg

Edited by noiprox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ładne to wszystko. Pierwsza pracka to tak myślałem że miałeś podpórkę w 3d, ale sądziłem że coś więcej niż sketchup. Te wszystkie abmienty, okluzje i radiosity to z bańki? Nie używałem, ale z tego co wiem to Sketchup nie ma takich opcji.

Jak tak to szacun. Pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mega .Robisz wszystko od podstaw czy czasem wklejasz jakieś gotowe np te rzeźby albo te budynki ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Envirosy masz mocne fiu fiu :) Super światło.

 

Skillujesz ostro, ale to już Ci mówiłem wiele razy xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

na computer arts wrzuciłeś wszystko a tu tak dawkujesz :P

 

dobre jest to wszystko!

 

poka bryłki z czego zaczynałeś :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutaj jest sketchupowa baza, którą wykorzystałem do pierwszego obrazka

IzaaI.jpg

 

Dzisiaj mała odskocznia od enviro, poniżej macie kilka postaci, które wykonałem dla urozmaicenia, żeby nie zapomnieć jak wyglądają ludzie

Zjg84.jpg

DqEPS.jpg

BdkCb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
z tego sketchupowego obrazka wycisnales taki render wylacznie w ps'ie?

 

Nicpon, tak z ciekawosci powiekszyles ten obrazek?

Jesli toz orbis zodrazu rozwiejesz swoje watpliwosci ;)

 

Prace Bardzo fajne, jestem pozytywnie zaskoczony, ale wole postaci, bo w enviro za duzo "tanich chwytow" :P

Co nie zmienia faktu, ze odwaliles kawal dobrej roboty przy nich.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U postaci pierwsze co mi się rzuciło w oko to szyje. Malujesz je jakby były całkiem w cieniu głowy a tak przecież nie jest. Tworzy się nieciekawy efekt oderwanej głowy od klatki piersiowej. Najbardziej to widać u babeczki z włócznią. Gość z ptakiem ma jakby za mały podbródek. Goń postaci - takie ładne enviry robisz nie uchodzi żeby ludki odstawały :D. Pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Całościowo design postaci jest super, detale również świetne :) To, że trzeba popracować nad anatomią to wiesz, ale jak na tak małe doświadczenie z postaciami, to naprawdę dałeś czadu. :D

 

Uważaj na te cienie, gdybym był modelarzem w twoim teamie, musiał bym się ciebie pytać co tam jest, albo zgadywał bym :D hehe. Chyba nie chcesz by ktoś Ci zepsuł projekt ;) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

w enviro wg mnie zbyt jednakowa ostrość wszędzie, wszystko takie wyraźne jakby znajdowało się zaraz przed okiem co trochę splaszcza i nie ma glębi (najbardziej to widać w skałach na 2 obrazku), postaci całkiem fajnie malowane, zdecydowanie widaź różnice w jakości między tym co pokazywałeś kiedyś... na lepsze oczywiście, pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ice , powiekszylem i niestety moje watpliwosci nie zostaly rozwiane...moze nie widze tego ukrytego 'czegos'?

Share this post


Link to post
Share on other sites
moze nie widze tego ukrytego 'czegos'?

przecież widać teksturki lekko podmalowane w różnych trybach plus pajęczyna następna warstwa, piasek i pyły kolejna wzorki kolorowe, zmiksuj odpowiedni trybami warstw podmaluj i voila, co nie znaczy że to jest proste,

poza tym jak sobie w trakcie przed finalnym przygotujesz kilka konceptów np. gniazd jak u noiproxa to potem możesz powklejać kopiując potem transform lub co tam chcesz podmalowujesz braki w perspektywie dopasowując do charakteru oświetlenia i tyle (ofc mogę się mylić xD) taki współczesny digital ;)

Edited by yarosh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noiprox, ostatni jak dotąd najlepszy ;) najlepszy rendering, oświetlenie i klimat.

 

@yarosh

Wydaje mi się, że nicponim wie o co kaman i zadaje pytanie retoryczne :D stąd cudzysłów ;) ah te słowo pisane :D Enigma normalnie.

Postaram się przetłumaczyć: "who cares, this is good shit".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki chłopaki

Dzisiaj kontynuacja z "lewitujących" lokacji, tym razem latające ruiny mostu

7bkiU.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy