Napisano 1 Styczeń 201213 l http://www.mythicalcreaturesguide.com/page/List+of+Mythical+Creatures Dla szukających inspiracji.
Napisano 2 Styczeń 201213 l Uploaded with ImageShack.us W przerwie od pracy... Pobrałem base mesh z area, dostosowałem proporcje i extrude na rogi i uszy. Nóżki przekombinowane, bo chciałem zrobić coś extra, a później brakło na odwrócenie zmian. Póki co za krótki staż przy sculpcie ale zabawa przednia. ;) Nie do końca jestem pewny czy można stosować gotowe base meshe, więc jak coś to dajcie znać.
Napisano 2 Styczeń 201213 l Cholera też miałem robić minotaura. No nic, rezerwuję wilkołka;) Co do samej pracy to mięśnie nie tworzą formy, tylko są na niej narysowane - nie robi to najlepszego efektu.
Napisano 2 Styczeń 201213 l thx, faktycznie, muszę posiedzieć nad samym sculptem i anatomią żeby to dopracować. To pierwsze podejście.
Napisano 3 Styczeń 201213 l Minotaur, wilkołak. takie to powszechne... a co byście powiedzieli na Chimerę, Behemota, Strzygę... sam coś spróbuję skrobnąć...
Napisano 3 Styczeń 201213 l Kikimora wygląda jak pająk (przynajmniej u Sapkowskiego, ale on najczęściej korzysta ze sprawdzonych mitycznych potworów.) Ewentualnie Wij - taka duża stonoga.
Napisano 3 Styczeń 201213 l a ja robię Hippokampa, pół konia pół rybę Nie wiem czy nie przesadziłem z długością ogona, w pewnym momęcie zapomniałem o stymetrii i modeluję wszystko z ręki na razie 1 godzina pracy
Napisano 3 Styczeń 201213 l Autor Haha, to się uśmiałem bo mi przypomniałeś pewien filmik claude. Ryba koń :D A co do sculptu to nie wszystko trzeba cisnąć w symetrii, nawet fajnie się ćwiczy wyłączając symetrię. Co prawda w speedzie z pewnością zależy Ci na czasie, a symetria uprościła by kilka spraw. Powodzenia. Ja pewnie wezmę się za Wendigo. Ciekawe i miłe wspomnienia z lekturą Masterton'a. Pozdrawiam, Cyanide.
Napisano 4 Styczeń 201213 l Cześć Zspherki za rzadko, postaram się to jakoś wygładzić. Na razie zająłem się bardziej częścią konia. Muszę jeszcze przypomnieć jak robi się łuski i zajmę się ogonem. Chyba lekko przesadziłem z tym zawijanym ogonem. Może dodam wodę i będzie to lepiej grało. kolejna godzina pracy
Napisano 4 Styczeń 201213 l Jeszcze jedna godzina do przodu, niestety dałem ciała z tym ogonem, który trudno jest teraz wygłądzić. Myślę, że ostatnią godzinę poświęce na modelowaniu wody z której wyskakuje hipcio.
Napisano 5 Styczeń 201213 l Dobra ostatnia godzina i koniec skulptu. Wodę zrobiłem zskech'em. floo - zbrusha pamiętam od wersji 2.0 tyle że miałem ogromne przerwy pomiędzy krótkimi okresami kiedy używałem programu intensywniej A to moja plansza na koniec:
Napisano 6 Styczeń 201213 l claude, Fajnie ci to wyszlo;) Ja jeszcze nic nie zrobilem ale planuje zrobic gremlina. Edytowane 7 Styczeń 201213 l przez Bany1991
Napisano 8 Styczeń 201213 l Autor Zapodaję początki mojego spida. Jednak robię cthulhu, a nie wendigo. Jakoś tam mnie naszło a że nikt jeszcze cthulhu nie zapodał to jestem pierwszy :D. Póki co to jest pół godziny tak więc very very wstęp do pracy. Wrzucam żeby może jakoś wątek rozruszać czy coś. Sporo osób się zgłosiło a prac nadal nie dużo. Pozdrawiam i zapraszam do brania udziału bo do środy chyba jest deadline, Cyanide.
Napisano 9 Styczeń 201213 l Autor Trochę pracy z rana. Niecałe dwie godziny za mną, więc czasu mam chyba całkiem sporo, mam nadzieję, że się wyrobie. Zapodawać swoje sculpty! :] Pozdrawiam, Cyanide.
Napisano 10 Styczeń 201213 l nice nice Panowie... ale o tak coś skromnie po względem ilości prac, spodziewałem się że temat się rozrusza.
Napisano 10 Styczeń 201213 l Autor No właśnie skromnie. Też sądziłem, że będzie więcej. Sporo osób mówiło, że coś zrobi, ale jakoś póki co ich nie ma :] . Jest jeszcze chwila czasu pewnie jakoś po jutrze sonda będzie. Postaram się skończyć cthulhu, ale ostatnio ilość czasu strasznie mi się skurczyła, i nie mam go teraz zbyt dużo :/ . Pozdrawiam, Cyanide.
Napisano 11 Styczeń 201213 l istnieje możliwość dołączenia jeszcze swojej pracy,powiedzmy do godziny 00? Czy deadline to deadline i koniec?
Napisano 11 Styczeń 201213 l Autor Sądzę, że dzisiaj spokojnie jeszcze możesz dodać, z pewnością nie zaszkodzi to spidowi :].
Napisano 11 Styczeń 201213 l :) Ortros dwógłowy pies z mitologii. Czasowo się nie wyrobiłem i efekt nie jest do końca taki jak był zamierzony.
Napisano 11 Styczeń 201213 l robi się coraz ciekawiej, tylko czas się kończy, mam nadzieje że pojawi się jeszcze kilka prac. :)
Napisano 11 Styczeń 201213 l Autor U mnie to samo. Gdyby było więcej ludzi chętnych na przesunięcie dedlajna i ci, którzy już wrzucili prace nie mieli by nic przeciwko, to możnaby wydłużyć speeda. Ja już na pewno nie dam rady wykorzystać całego czasu do pólnocy.
Napisano 11 Styczeń 201213 l Myślę, że nie ma problemu aby jeszcze dzisiaj po północy nowe pracki się pijawiły. Czy trzeba wam jeszcze jeden dzień?
Napisano 11 Styczeń 201213 l Boom headshot zdążyłem. :D Niecałe 4 godziny rozdzielone na 2 dni. ;D Pojutrze zapodam pełnego timelapsa tylko muszę go zmontować (wszystko poza włosami bo w amoku zapomniałem zapisać ;) ).
Napisano 11 Styczeń 201213 l Autor No ja posta piszę teraz, ale rzeźbę w tym stanie zapisałem jakoś 2 min po pólnocy :D . Czasu użyłem mniej niż sądziłem bo z sumowania wyników z zstoperów na dwóch kompach na których rzeźbiłem wyszło mi 2h 27min, więc czasu sporo mi zostało. Jak coś to zaczynajcie sondę z tym obrazkiem z teraz. Czas na pociągnięcie tego dalej miałbym pewnie jutro koło 15 dopiero, chyba że dziś jakieś 0,5h, no ale nie wiem :D . Monio bardzo fajnie, chętnie zobaczę timelapse'a. Pozdrawiam, Cyanide.
Napisano 12 Styczeń 201213 l Monio - dałeś czadu z tym skulptem, też chętnie zobacze timelaps, skrzydełka pewnie w shadow boxie i doklejone na dynamesh
Napisano 12 Styczeń 201213 l Claude- Skrzydełka to ZSketch na plane, potem dyna. W sumie nawet trochę zepsułem sobie roboty bo wybrałem ten pędzel który wstawia sferki głębiej niż w połowie dlatego strony nie były symetryczne co potem musiałem trochę naprawiać. Miło że się wam podoba. :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto