Skocz do zawartości

Pomożcie!


vanilla

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

jestem bardzo początkującym użytkownikiem 3d studio.

Muszę na zaliczenie zrobić animację polegającą na zabiciu człowieka.

Udostępniono nam człowieka, teraz musimy go tylko zabić (czymkolwiek).

Błagam pomóżcie mi bo muszę to zrobić na środę, a nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Przede wszystkim nie oczekuj, że ktoś to zrobi za Ciebie (a zdajesz sobie sprawę, że oddawanie nieswoich prac jako swoje jest łamaniem prawa). Nie tolerujemy do końca tutaj wątków typu "zrób mi zadanie na zaliczenie". Możesz pytać jeśli masz problem, ale pytanie zadaj w sposób zrozumiany, z czym masz problem, rigi, skinowanie, modelowanie? Pokaż co już masz, opisz problem.

 

W przeciwnym wypadku - wątek zostanie usunięty.

 

Druga rzecz - to nie ten dział i przeczytaj regulamin pod kątem nazewnictwa.

Edytowane przez Adek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ułóż gościa na łóżku i obróć mu głowę na bok. Kto powiedział, że śmierć nie może nastąpić we śnie?

Albo skopiuj ludzika i niech jeden dotknie drugiego, po czym w momencie dotknięcia nadaj obu light materiał i po mocnym rozbłysku ich zlikwiduj. Kto powiedział, że śmierć nie może nastąpić poprzez anihilację po dotknięciu swego sobowtóra z antymaterii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach