velendil Napisano 9 Styczeń 2012 Share Napisano 9 Styczeń 2012 (edytowane) Witam, w koncu udało mi sie stosunkowo ukończyć scenę nad którą pracowałem dosc długo z powodu wiecznego odkładania jej na bok. link do wątku W.I.P - http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=71235&highlight= Praca powstała na konceptarcie Gary'ego Tonge. Początkowo tworzyłem w Maji, potem przesiadka na Max'a i V-ray, czego wynikiem jest ta praca: Pozdrawiam ! Edytowane 15 Styczeń 2012 przez velendil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 9 Styczeń 2012 Share Napisano 9 Styczeń 2012 Dobre, ale te rowery mi absolutnie nie pasują na tym pierwszym planie, i powtarzająca się tekstura na klockach. Tkanina i klimacik miód! Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 9 Styczeń 2012 Share Napisano 9 Styczeń 2012 Co to się dzisiaj dzieje. Sporo fajnych rzeczy, a poniedziałek! Naprawdę to dobre. No i ma klimat! I dopiero teraz idę poogladać WIP'a. Niestety nie ma czasu na czytanie wszystkiego. Ale samej pracy nie przeoczyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simonhc Napisano 9 Styczeń 2012 Share Napisano 9 Styczeń 2012 Dobre:D Fajnie swiatlo ulozone Gratuluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velendil Napisano 9 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 9 Styczeń 2012 (edytowane) Dzieki, podbudowaliscie mnie : ) Edytowane 10 Styczeń 2012 przez velendil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Godzil Napisano 10 Styczeń 2012 Share Napisano 10 Styczeń 2012 Trochę to trwało zanim skończyłeś, hm? :) Ale klimat super, bardzo spodobały mi się rowery. Gratuluje, świetna praca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 11 Styczeń 2012 Share Napisano 11 Styczeń 2012 Ta ostateczna wersja wyszła na prawdę super. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velendil Napisano 11 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 11 Styczeń 2012 Dziekuje bardzo za fronta, wiele to dla mnie znaczy szczegółnie na takim portalu jak ten :) Godzil - tak , wkoncu siadlem do tego , dodalem pare rzeczy i to skonczylem, jest to moja pierwsza taka praca, wiec tez troche czasu poszlo na naukę vraya i przejscie z maji na maxa Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simple_man Napisano 11 Styczeń 2012 Share Napisano 11 Styczeń 2012 Piękne to, bardzo piękne. Światło bardzo malarskie i całość bardzo miękka prawie jak nie CG. Światło na belkach wystających ze ściany miód. 5* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lestat85 Napisano 11 Styczeń 2012 Share Napisano 11 Styczeń 2012 No faktycznie chwilę to trwało... nie przejmuj się ja mój domek gargamela ciągnę już trzeci rok. Pracka bardzo ładna, klimatyczna i generalnie podoba się... denerwuje trochę tylko powtarzalność materiału na tych belkach wystających ze ścian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość fishinthewater Napisano 11 Styczeń 2012 Share Napisano 11 Styczeń 2012 Fajnie że udało Ci się to w końcu skończyć. Bardzo przyjemna pracka. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goat91 Napisano 11 Styczeń 2012 Share Napisano 11 Styczeń 2012 Nieźle, też mi sie podoba! Fajna atmosfera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
comander_barnik Napisano 13 Styczeń 2012 Share Napisano 13 Styczeń 2012 Kurde dobrze to wygląda. Całościowe i jednolite, jakiej metody używałęś do robienia materiału na ściany? te złuszczenia etc. jakimś noisem i diffusem i miksowanie tego wewnątrz softu (tutaj majki) czy jakieś uv mapping i montowanie texów z fot? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velendil Napisano 14 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 14 Styczeń 2012 Wlasciwie cale sciany i drewna itd powstały w fotoszopie po rozlozeniu UV. Takze malowalem, nakladelem jakies tekstury, maskowałem, potem znow podmalowywałem itd itd aż osiagnąłem zamierzony efekt. W Maxie dodatkowo za pomoca vrayowego blend materiału dodałem jeszcze dirt z własna maską . W niektórych miejscach ma wlaczona opcje invert normals. To w zasadzie tyle. Potem za pomoca CrazyBumpa wygenerowałem normal mape, troszke ją pozmieniałem, jeszcze do tego specular w fotoszopie. Ponadto same sciany również za pomoca geometri maja jakies nierówności. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asfalton Napisano 16 Styczeń 2012 Share Napisano 16 Styczeń 2012 Bardzo fajna praca, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 20 Styczeń 2012 Share Napisano 20 Styczeń 2012 Bardzo ładna praca wyszła, Gratuluje cierpliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velendil Napisano 24 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2012 Dzieki panowie : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi