Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

w koncu udało mi sie stosunkowo ukończyć scenę nad którą pracowałem dosc długo z powodu wiecznego odkładania jej na bok.

 

link do wątku W.I.P - http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=71235&highlight=

 

Praca powstała na konceptarcie Gary'ego Tonge.

 

Początkowo tworzyłem w Maji, potem przesiadka na Max'a i V-ray, czego wynikiem jest ta praca:

 

obs_59.jpg

 

obs_59w.jpg

 

obs_59x.jpg

 

Pozdrawiam !

Edytowane przez velendil
  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Co to się dzisiaj dzieje. Sporo fajnych rzeczy, a poniedziałek!

Naprawdę to dobre. No i ma klimat!

 

I dopiero teraz idę poogladać WIP'a. Niestety nie ma czasu na czytanie wszystkiego. Ale samej pracy nie przeoczyłem.

Napisano

Dziekuje bardzo za fronta, wiele to dla mnie znaczy szczegółnie na takim portalu jak ten :)

 

Godzil - tak , wkoncu siadlem do tego , dodalem pare rzeczy i to skonczylem, jest to moja pierwsza taka praca, wiec tez troche czasu poszlo na naukę vraya i przejscie z maji na maxa

 

Pozdrawiam !

Napisano

No faktycznie chwilę to trwało... nie przejmuj się ja mój domek gargamela ciągnę już trzeci rok. Pracka bardzo ładna, klimatyczna i generalnie podoba się... denerwuje trochę tylko powtarzalność materiału na tych belkach wystających ze ścian.

Gość fishinthewater
Napisano

Fajnie że udało Ci się to w końcu skończyć. Bardzo przyjemna pracka.

5%20stars.png

 

pzdr.

Napisano

Kurde dobrze to wygląda. Całościowe i jednolite, jakiej metody używałęś do robienia materiału na ściany? te złuszczenia etc. jakimś noisem i diffusem i miksowanie tego wewnątrz softu (tutaj majki) czy jakieś uv mapping i montowanie texów z fot?

Napisano

Wlasciwie cale sciany i drewna itd powstały w fotoszopie po rozlozeniu UV. Takze malowalem, nakladelem jakies tekstury, maskowałem, potem znow podmalowywałem itd itd aż osiagnąłem zamierzony efekt. W Maxie dodatkowo za pomoca vrayowego blend materiału dodałem jeszcze dirt z własna maską . W niektórych miejscach ma wlaczona opcje invert normals. To w zasadzie tyle. Potem za pomoca CrazyBumpa wygenerowałem normal mape, troszke ją pozmieniałem, jeszcze do tego specular w fotoszopie. Ponadto same sciany również za pomoca geometri maja jakies nierówności.

 

Pozdrawiam!




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności