Napisano 9 Styczeń 201213 l Witam, w koncu udało mi sie stosunkowo ukończyć scenę nad którą pracowałem dosc długo z powodu wiecznego odkładania jej na bok. link do wątku W.I.P - http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=71235&highlight= Praca powstała na konceptarcie Gary'ego Tonge. Początkowo tworzyłem w Maji, potem przesiadka na Max'a i V-ray, czego wynikiem jest ta praca: Pozdrawiam ! Edytowane 15 Styczeń 201213 l przez velendil
Napisano 9 Styczeń 201213 l Dobre, ale te rowery mi absolutnie nie pasują na tym pierwszym planie, i powtarzająca się tekstura na klockach. Tkanina i klimacik miód! Pozdrawiam.
Napisano 9 Styczeń 201213 l Co to się dzisiaj dzieje. Sporo fajnych rzeczy, a poniedziałek! Naprawdę to dobre. No i ma klimat! I dopiero teraz idę poogladać WIP'a. Niestety nie ma czasu na czytanie wszystkiego. Ale samej pracy nie przeoczyłem.
Napisano 9 Styczeń 201213 l Autor Dzieki, podbudowaliscie mnie : ) Edytowane 10 Styczeń 201213 l przez velendil
Napisano 10 Styczeń 201213 l Trochę to trwało zanim skończyłeś, hm? :) Ale klimat super, bardzo spodobały mi się rowery. Gratuluje, świetna praca...
Napisano 11 Styczeń 201213 l Autor Dziekuje bardzo za fronta, wiele to dla mnie znaczy szczegółnie na takim portalu jak ten :) Godzil - tak , wkoncu siadlem do tego , dodalem pare rzeczy i to skonczylem, jest to moja pierwsza taka praca, wiec tez troche czasu poszlo na naukę vraya i przejscie z maji na maxa Pozdrawiam !
Napisano 11 Styczeń 201213 l Piękne to, bardzo piękne. Światło bardzo malarskie i całość bardzo miękka prawie jak nie CG. Światło na belkach wystających ze ściany miód. 5*
Napisano 11 Styczeń 201213 l No faktycznie chwilę to trwało... nie przejmuj się ja mój domek gargamela ciągnę już trzeci rok. Pracka bardzo ładna, klimatyczna i generalnie podoba się... denerwuje trochę tylko powtarzalność materiału na tych belkach wystających ze ścian.
Napisano 11 Styczeń 201213 l Fajnie że udało Ci się to w końcu skończyć. Bardzo przyjemna pracka. pzdr.
Napisano 13 Styczeń 201213 l Kurde dobrze to wygląda. Całościowe i jednolite, jakiej metody używałęś do robienia materiału na ściany? te złuszczenia etc. jakimś noisem i diffusem i miksowanie tego wewnątrz softu (tutaj majki) czy jakieś uv mapping i montowanie texów z fot?
Napisano 14 Styczeń 201213 l Autor Wlasciwie cale sciany i drewna itd powstały w fotoszopie po rozlozeniu UV. Takze malowalem, nakladelem jakies tekstury, maskowałem, potem znow podmalowywałem itd itd aż osiagnąłem zamierzony efekt. W Maxie dodatkowo za pomoca vrayowego blend materiału dodałem jeszcze dirt z własna maską . W niektórych miejscach ma wlaczona opcje invert normals. To w zasadzie tyle. Potem za pomoca CrazyBumpa wygenerowałem normal mape, troszke ją pozmieniałem, jeszcze do tego specular w fotoszopie. Ponadto same sciany również za pomoca geometri maja jakies nierówności. Pozdrawiam!