Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

w koncu udało mi sie stosunkowo ukończyć scenę nad którą pracowałem dosc długo z powodu wiecznego odkładania jej na bok.

 

link do wątku W.I.P - http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=71235&highlight=

 

Praca powstała na konceptarcie Gary'ego Tonge.

 

Początkowo tworzyłem w Maji, potem przesiadka na Max'a i V-ray, czego wynikiem jest ta praca:

 

obs_59.jpg

 

obs_59w.jpg

 

obs_59x.jpg

 

Pozdrawiam !

Edytowane przez velendil

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 4,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dobre, ale te rowery mi absolutnie nie pasują na tym pierwszym planie, i powtarzająca się tekstura na klockach. Tkanina i klimacik miód! Pozdrawiam.

Napisano

Co to się dzisiaj dzieje. Sporo fajnych rzeczy, a poniedziałek!

Naprawdę to dobre. No i ma klimat!

 

I dopiero teraz idę poogladać WIP'a. Niestety nie ma czasu na czytanie wszystkiego. Ale samej pracy nie przeoczyłem.

Napisano

Trochę to trwało zanim skończyłeś, hm? :) Ale klimat super, bardzo spodobały mi się rowery. Gratuluje, świetna praca...

Napisano
  • Autor

Dziekuje bardzo za fronta, wiele to dla mnie znaczy szczegółnie na takim portalu jak ten :)

 

Godzil - tak , wkoncu siadlem do tego , dodalem pare rzeczy i to skonczylem, jest to moja pierwsza taka praca, wiec tez troche czasu poszlo na naukę vraya i przejscie z maji na maxa

 

Pozdrawiam !

Napisano

Piękne to, bardzo piękne. Światło bardzo malarskie i całość bardzo miękka prawie jak nie CG. Światło na belkach wystających ze ściany miód.

5*

Napisano

No faktycznie chwilę to trwało... nie przejmuj się ja mój domek gargamela ciągnę już trzeci rok. Pracka bardzo ładna, klimatyczna i generalnie podoba się... denerwuje trochę tylko powtarzalność materiału na tych belkach wystających ze ścian.

Napisano

Fajnie że udało Ci się to w końcu skończyć. Bardzo przyjemna pracka.

5%20stars.png

 

pzdr.

Napisano

Kurde dobrze to wygląda. Całościowe i jednolite, jakiej metody używałęś do robienia materiału na ściany? te złuszczenia etc. jakimś noisem i diffusem i miksowanie tego wewnątrz softu (tutaj majki) czy jakieś uv mapping i montowanie texów z fot?

Napisano
  • Autor

Wlasciwie cale sciany i drewna itd powstały w fotoszopie po rozlozeniu UV. Takze malowalem, nakladelem jakies tekstury, maskowałem, potem znow podmalowywałem itd itd aż osiagnąłem zamierzony efekt. W Maxie dodatkowo za pomoca vrayowego blend materiału dodałem jeszcze dirt z własna maską . W niektórych miejscach ma wlaczona opcje invert normals. To w zasadzie tyle. Potem za pomoca CrazyBumpa wygenerowałem normal mape, troszke ją pozmieniałem, jeszcze do tego specular w fotoszopie. Ponadto same sciany również za pomoca geometri maja jakies nierówności.

 

Pozdrawiam!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności