Napisano 16 Styczeń 201213 l Niektorzy pewnie pamietaja dosc dlugiego wipa, gdzie zamieszczalem progres z pracy dyplomowej - http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=56690&highlight= Dyplom juz dawno obroniony, jednak projektu nigdy nie skonczylem i za pewne nie skoncze, dlatego tez zdecydowalem sie na publikacje. Gdybym wiedzial, ze tak to sie potoczy zdecydowalbym sie na to poltora roku temu zaraz po obronie, jednak nadzieja zrobila swoje. Teraz widze wszystkie niedociagniecia i bledy, wiele rzeczy zrobilbym inaczej, jednak ciesze sie ze w ogole zaczalem tego typu projekt bo na wiele rzeczy mam teraz szersze spojrzenie i bez watpienia duzo sie nauczylem. youtube - vimeo - W ciagu calego projektu nazbieralo sie tez troche grafik : i troche modeli: Edytowane 16 Styczeń 201213 l przez JohnZi
Napisano 16 Styczeń 201213 l Bardzo ładne... Renderek wygląda wiarygodnie, a nawet lepiej niż wiarygodnie. Zapewne sporo dobrej pracy i jeszcze więcej wniosków. Gratuluje jakości ;)
Napisano 16 Styczeń 201213 l Hej. Gratuluje. Szkoda ze nie ukończone. Mógłbyś coś powiedzieć więcej o ostatnim shocie? (NY w planie totalnym) Jakis breakdown, ile warstw, co w 3d co nie itd. Dzięki Pozdrawiam
Napisano 17 Styczeń 201213 l render cudo miód :) ostatnie ujęcie to sztok? bo jak to jest render to pozamiatałeś konkret! :)
Napisano 17 Styczeń 201213 l Ech, na prawdę szkoda, że nie pociągniesz tego do końca. Faktycznie niektóre ujęcia mocno sztucznie wyglądają, ale pamiętając, iż to sprzed 1.5 roku temu to teraz posądzam miałbyś potencjał, żeby zrobić na prawdę coś świetnego. W zasadzie jedyne co mi przeszkadza to sztuczność pierwszego ujęcia fasady budynku, i lotu helikoptera, reszta po prostu wgniata. ;) Sz.
Napisano 17 Styczeń 201213 l Autor Dzieki za komentarze. Ostatnie ujecie zostalo zrobione rozbijajac na czesci pierwsze kilka planow ze zdjec. Do tego jakies dymki, mgly i flary. Jesli chodzi o pierwsze ujecie z budynkiem to ma ono dokladnie 3 lata i pochodzi jescze z pierwszego teasera. Wlasciwie nie mialem go zamieszczac w filmie, jednak brakowalo mi wprowadzenia a nie mialem juz wtedy czasu na przerenderowanie wiec zostalo jak jest. No troszke szkoda ze nie pociagnalem tego do konca, ale wole jednak zaczac cos nowego z calym bagazem doswiadczeniem, zeby to mialo rece i nogi:)
Napisano 17 Styczeń 201213 l Czyli ostatnie ujęcie to nie 2D? Bo nie rozumiem, a też efekt na mnie zrobiło to ostatnie ujęcie. No szkoda, że nie udało się dokończyć. Bo nieźle to wygląda. Jedyna rzecz, która mi się rzuciła w oczy to animacja samochodów, w tym ujęciu z góry taka trochę nienaturalna. Ale poza tym dobre. Dobrze, że chociaż taki kawałek wyszedł i praca nie poszło do końca na marne.
Napisano 17 Styczeń 201213 l JohnZi, ostatnie ujęcie, miazga! Powiesz coś więcej? Matte painting + 3d + efekty w AE? Pozdr Edit: Dobra, już Adek pytał:)
Napisano 18 Styczeń 201213 l Szkoda, że nie pociągnąłeś dalej, w tej jakości to miło by się oglądało nawet z małymi błędami w animacji. Bardzo przyjemne.
Napisano 19 Styczeń 201213 l fajowe, woda bardzo mi sie podobala! jak ja zrobiles? powiedz, bo wyglada jak oceany map z mantal ray-a; a ty przecierz Vray uzywales.... zauwazyl ktos noise na tylnich swiatlach samochodu? jak takie cos sie usuwa? wyzszy sampling trzeba ustawic?
Napisano 19 Styczeń 201213 l Piękna robota JohnZi, muzyka doskonale dobrana i zgrana, ujęcia świetne! ;)
Napisano 19 Styczeń 201213 l oby Twoja nowa animacja była jak koniec tej starej. generalnie jestem pod wrażeniem całości , nawet animacji samochodów - a ile to godzin testów i renderingu... - szacunek pzdr. Dark Blood
Napisano 20 Styczeń 201213 l Piękna robota Piotrze, pod każdym względem tylko pozazdrościć umiejętności 5* jak dla mnie.
Napisano 21 Styczeń 201213 l Bardzo bardzo ładnie :) Mam nadziej że kiedyś dojdę do takich umiejętności :) Piękna muzyka ,ładnie się komponuje z tym wszystkim :) Szczególnie końcowe ujęcie ,aż ciarki przechodzą :)
Napisano 22 Styczeń 201213 l Autor Dzieki za mile komentarze, a sam front to rownie mile zaskoczenie :) Rozpruwacz - woda byla robiona darmowym pluginem ocean waves, ale rownie dobrze mozna bylo ja wygenerowac mixem map z noisem. Efekt byl bardzo podobny. Co do samplingu na swiatlach i nietylko to jednak byl celowy zabieg zejscia z jakosci. Wtedy mialem dosc slabego kompa i jedno ujecie srednio liczylo sie 24h wraz z wypaleniem GI do map. Zbychowaty - swiatelko to vray sun + dome light z hdrka. Pozdr.
Napisano 23 Styczeń 201213 l Technicznie wiadomo:)..Co tu pisać, brak jedna fabuły takie nie wiadomo, co autor miał na myśli na to miast ten film twojego autorstwa http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=81168&page=12&p=1082056#post1082056 ..Gdzie ilość pracy nie porównywalna do tej pracy, dla mnie osobiście bije go na głowę. No, ale to moje takie wypaczenie..:) pozdor ziom.
Napisano 23 Styczeń 201213 l Autor hehe dzieki arch515, no niestety cos takiego wyszlo, nie wiadomo co bo niestety nie jest to skonczony produkt i masz prawo go tak odbierac:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto