Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 157
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wybacz ale nie kumam twojego komenta jonyyy92 ....

 

vlcsnap-2014-07-05-16h15m09s74_zpsac880fe2.jpg

 

studium renderowania skal

 

 

rocksstudy3_zps5a3ea6ad.jpg

 

rocksstudy2_zpsd008081a.jpg

 

rocksstudy_zps4296c422.jpg

 

szkic z bańki co by skaly pocwiczyc, niby lepiej ale niezadowolony jestem generalnie

 

sketch6_zps027bf019.jpg

Napisano

czesc, po obejrzeniu wczorajszego Level up postanowilem wziać sobei do serca co mówil Victor Mosquera, i zrobilem mały overpaint wlasnej pracy z ostatniego postu, mysle ze jest nieco lepiej, no ale chcialbym uslyszec jakies konstrutywne opinie z waszej strony. Czy w dobrym kierunku to poszło, co by tu jeszcze można poprawić (oczywiście pewnie sporo) , na tyle na ile mój jeszcze dość słaby warsztat pozwala.

 

sketch6_overpaint_zps4dce731c.jpg

 

pozdro

Napisano

na pewno lepiej jak chodzi o przestrzen, mysle ze ten statek moglbys lekko widoczniejszy zrobic (mysle ze kontrastowy kolor by go fajnie wyciagnal)

Napisano

Dzięki Rozpu za feedback, jeszcze wróce do tej pracki myśle, jak nieco czasu minie ;-), najnowszy speed z bańki, jakiś crit by sie przydał ..;-)

 

skecz_small_zpsf373be0c.jpg

 

pozdro

Napisano

na początek szanowny Pan Scott Robertson (wkrótce zacznę przerabiać jego nową książkę "How to draw"... :D)

Cześć, mam pytanie, czy masz może pdfa do wspomnianej książki czy kupiłeś, jeśli kupiłeś to gdzie i jak oceniasz?

Napisano

kilka speedów na grupy Super speedpainting funtimes

 

podracer_zpsc40c2737.jpg

 

1_zps51c065f9.jpg

 

1_zps2e40df50.jpg

 

1_zps4641416e.jpg

 

1_big_zps19e98979.jpg

 

wszystkie okolo 50 min, jakby ktos mial jakies uwagi, wskazówki, feedback to niech sie nie krepuje...

 

pozdro

Napisano

Bardzo fajne , przemyślane speedy.

Widać wcześniej miałeś jasne pojęcie co chcesz namalować a wynik ekonomicznego używania pędzli zdał egzamin. Gratki :)

 

Ostatni i pierwszy mają Duży potencjał !

Napisano

Przyznam się że przyszłam tutaj przez miniaturkę bo w miniaturce ta pani wyglądała jak wymiotująca po jakiejś zakrapianej imprezie. Nie odbierz tego źle. Jest świetne ;) Miniaturka przywiodła mnie do pięknej pracy.

Napisano

szczerze mówiąc nie zdawałem sobie sprawy ze można te miniaturkę w takim kontekscie odebrać... pewnie dlatego ze tyle czasu nad tym przesiedziałem... :P dzięki, miło że czasem udaje mi się zmalować coś co sie może podobać... ;-)

Napisano

Trochę postanowiłem nad konceptami postaci posiedziec, nie jest idealnie, ale w sumie jestem w miare zadowolony... choć z czasem pewnie coraz więcej błedów będę w nich widział... generalnie wydaje mi się że jestem w miare na jakimś tam poziomie jeśli idzie o render, ale z dizajnem się zawsze męczę, więc w tym wypadku skupiłem się właśnie na tej części żeby miało to jako taki sens... Temat: kobieta wojownik / zabójca... w klimatach raczej azjatyckich... Setki kilogramów refek na to poszły... :P

 

Nie ukrywam że przydałby się jakiś feedback, generalnie chciałbym pracować jako koncepciarz i / lub ilustrator i byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki...

 

POSTAC-femaleassasin_zps94343f2f.jpg

 

pozdrawiam

Napisano

hej, olej taki render narazie na rzecz poszukiwania kształtów, spoko że są ujęte z profilu bo nie musisz ruszać bardzo problemu anatomii. nie wiem czy nie lepszym pomysłem jest cisnąć na początku w b&w, potem warianty koloru, co by też na niego nie tracić póki co czasu. Thumbsy powinny być w miarę szybkie do 5 min, ale zrób ich z 12-15 i wtedy masz z czego wybierać.

 

Nie wiem czy masz, ale zrób sobie reference board, prostą historię (2-3 zdania) i wypisz sobie cechy jakie postać powinna mieć, jakie chcesz ująć i do przodu :D

Napisano
hej, olej taki render narazie na rzecz poszukiwania kształtów, spoko że są ujęte z profilu bo nie musisz ruszać bardzo problemu anatomii. nie wiem czy nie lepszym pomysłem jest cisnąć na początku w b&w, potem warianty koloru, co by też na niego nie tracić póki co czasu. Thumbsy powinny być w miarę szybkie do 5 min, ale zrób ich z 12-15 i wtedy masz z czego wybierać.

 

Nie wiem czy masz, ale zrób sobie reference board, prostą historię (2-3 zdania) i wypisz sobie cechy jakie postać powinna mieć, jakie chcesz ująć i do przodu :D

 

co do koloru to akurat mialem jako taki zamysl co i jak, wiec to akurat nie byl az taki problem... thumbsów akurat nie robilem, choc wiem ze to dobra i w sumie nieraz konieczna praktyka... akurat te koncepty sa juz w nieco bardziej zaawansowanym stadium niz thumbnailsy (a przynajmniej taki byl zamysl...). Tym niemniej dzieki za wskazówki, czasem człowiek zapomina o najprostszych sposobach, rozwiązaniach... swoją drogą to wydaje mi sie ze cos takiego moznaby wyslac do klienta do akceptacji.... i potem iść w finalny render jak cos zostanie zaakceptowane.... nie wiem czy dobrze rozumuję...

Napisano (edytowane)

Kwestia gustu, widziałem bardziej "niezbyt" designy które przechodziły do dużych produkcji bo fajnie wyglądały. Jak dla mnie te wyglądają fajnie. Jeśli chodzi o landskejpy wyżej, to zwróć uwagę na czytelność kształtów. Rozdzielaj walorami jeszcze bardziej (ciemny na jasny, jasny na ciemny itd.) ale pamiętaj też o perspektywie powietrznej, bo wydaje mi się, że latarnia jest np. trochę za ciemna w stosunku do mostu.

 

Pewnie znasz "windmill principle", ale w razie czego wrzucę: [link].

Edytowane przez DraxMustHurt
Napisano

No właśnie zdawałem sobie sprawę że z praktycznego punktu widzenia obcasy to kiepski pomysł... ale z drugiej strony jak DraxMustHurt powiedzial, czy raczej napisal (:D) juz nie takie designy sie widzialo w grach chocby wiec co tam.. :P ale nastepny design bedzie juz bardziej praktyczne jak mysle... :P

Tymczasem nowe dzieło, dla grupy Brainstorm. Envirt na bazie 3d meshu w klimatach Indiany Jonesa.... Błędy już zaczynam widziec, no ale wszelki feedback się zawsze przyda.... No nie ma sie co oszukiwać, do Kuciary to jeszcze mam ze 200 lat świetlnych ale co tam.. grunt że zabawa była... :D

 

finish_NOTBRAIN_zps50bf3bf2.jpg

 

pozdro

 

I DraxMustHurt dzieki za linka.. juz gdzies o tym czytałem ale wyleciało z głowy... ;-)

Napisano

Hej wszystkim,

Się tu dawno nie zaglądało, to może nieco odkurzę teczunie...

 

char%205_zpsnl0ifdhs.jpg

 

char%206_zpshjb6urfx.jpg

 

char%204_zpsylcb40ma.jpg

 

robo%201_zpshr0ttg5m.jpg

 

char%201_zpsqxnhfrab.jpg

 

sketches_zpso8hmpayo.jpg

 

poses_zpsdegbwub9.jpg

 

 

 

taki maly Half life-ovy mini projekt

 

 

1_1_zpsly7t1xrh.jpg

 

concept%202_zpsjkycohmq.jpg

 

2%20finish_smaller_zpss5v7fu2j.jpg

 

FINISH%20CONCEPT%201_zpshfxadywq.jpg

 

pozdro, jakies uwagi, konstruktytwna krytyka mile widziana :D

Napisano

Na twarzy postaci w zacienionych miejscach masz za zimny/za mało nasycony kolor i wychodzi brudno. Jak na skórze cienie będą cieplejsze niż oświetlone obszary (wina subsurface scatteringu) to według mnie wygląda to bardziej naturalnie.

Napisano

Witaj!

 

bardzo dobra teczka! :) progress widać na pierwszy rzut oka. Bardzo mi się podobają Twoje ostatnie speed painting, szczególnie te rysowane tylko za pomocą pędzli :) Mate painting też bardzo dobrze Ci wychodzi. Świetna robota!

 

W jednym z postów piszesz o grupie na FB. Czy możesz zapodać linka bądź nazwę? Znasz w ogóle jakieś godne polecenia grupy tam?

 

Pozdrawiam serdecznie!

Napisano (edytowane)

Hej

 

DraxMustHurt dzięki za wskazówke, z renderem anatomii to mam jescze nie lada przygody i kazda pomoc sie przyda :D

 

abbaart369 dzięki, miło że się podobają pracki, mnie osobiście przestają się podobać bardzo szybko, a czasem nawet od razu mówie sobie "ale szmira z tego wyszła"... :P :P :P chcialbym zeby to była fałszywa skromność ale to chyba cos z tym widzeniem wlasnych błedów momentami bardziej niz by sie chcialo... :-/ choć z drugiej strony pcha mnie to do przodu zeby tych błędów robic coraz mniej.. ;-) a co do grupy:

 

to na fejsie masz grupy takie jak Daily Spitpaint (30 min, zadany temat, zero textur / fotek)

Super speedpainting Funtimes (50 min,zadany temat, róbta co chceta jesli idzie o technike... :D :D)

Brainstorm (zadany temat, koncept design generalnie :D)

 

 

pewnie znajdzie sie tego wiecej, ale te sa chyba najbardziej popularne....

 

maly update, kilka pracek zrobionych jakis czas temu, myśle co by nieco nadgonic jesli cos warte wrzucienia

 

poses_zpsjzbg9h78.jpg

 

cfb18adad42fc400b82d3ce051bedccb_zpsgnpevhxu.jpg

 

malowanie kolana.... moim zdaniem cała ludzkość powinna dostać nakaz zasłaniania kolan.... co by artyści nie musieli ich malować.. :P ;P

 

bedrich___standing_pose_by_kristinkk-d35u03i_zpssmjj35ig.jpg

 

martwiaki

 

martwa3_zpspn3xvgip.jpg

 

martwa1_zpsm6irybyf.jpg

 

martwa2_zpsclhugwp6.jpg

 

martwa_zps19xqyosc.jpg

 

dla grupy brainstorm: "steampunk Iron Man" , pracki szalu nie zrobily, ale koniec końców sporo się nauczyłem, zresztą w pewnym momencie człowiek zaczyna kumac zeby robic te pracki dla samej radości robienia i progresu a nie dla lajków choc z początku ciężko sie z tym uporać....

 

 

iron_zpssigbuzbm.jpg

 

iron_r_2000_zpsq19ctw7g.jpg

 

iron%20finishing_zps19i0p6un.jpg

 

pozdro 4all

 

no i oczywiscie crit mile widziany

Edytowane przez emenems
Napisano

Martwe pocisnąłeś:) Generalnie wrzuta robi wrażenie dużego skoku jakościowego. Steampunkowy Iron-man jest spoczko.

Zauważ że bardzo dobrze zrobiłeś skintony w studium kolana, korzystaj z tego robiąc ciało bo ciągle przyczerniasz. Zresztą, dlaczego nie zastosujesz tej zasady Robertsona, halfway to black do skóry? Ona oczywiście nie jest idealna i uniwersalna ale jako punkt startowy wydaje się fajna.

Napisano

Witaj ponownie :)

 

Dzięki za grupy! zalookam do nich. Ja jestem na Level up - na pewno znasz. Jakkolwiek tam takie "zaludnienie", że dostać konstruktywny komentarz to graniczy z cudem XD Znasz może jakieś inne grupy tego typu? W sumie już się przyzwyczaiłam do bycia moim jedynym feedbackiem, ale cóż... to czasem nie wystarcza (dlatego choćby wróciłam na forum ^^)

 

Haha, doskonale Cię rozumiem z "krytyką własną". Też widzę mnóstwo błędów czasem już po skończeniu pracy. Myślę jednak, widzenie błędów - tak, ale zbyt mocny focus na nie... nie. Nawet we własnej krytyce dobrze jest zachować zasady konstruktywnej krytyki ^^ Czyli docenić to, co dobre :) A ja u Ciebie widzę tu sporo dobrego i co najważniejsze - duży progress :)

 

Nowe prace - jestem na tak. Martwiaki - super. Haha ta cebula z metalowym jabłkiem - super! "jako żywo". Lajkami się nie przejmuj. Twojego Steampunk Iron Man jest naprawdę niezły. Ta ostatnia grafika - bardzo sympatyczna!

 

Pozdro! :)

Napisano

martwe super :)

 

zobacz sobie jeszcze raz na dizajn iron mana i funkcjonalność zbroi, na przykład jak podniesie nogę to zbroja będzie mu się wbijać w biodro, co ograniczy jego pole ruchu, tak samo ze zbroją na piersiach jakby chciał się pochylić będzie mu się wbijać w brzuch, albo "boczki", ale jak ją zrównasz z żebrami to będzie już w porządku.

 

Przy pozach bardzo przydatna jest metoda Reilly'ego co do rytmizowania układu mięśni i mas

http://dhfa.net/blog/wp-content/uploads/2011/09/Notebook5.jpg

Napisano

hej

 

Dzięki abbaart369 ;-), Motyl, dzięki za feedback, teraz człowiek nieco mądrzejszy to pewnie nieco inaczej bym to wykonał.. :P a z tą metodą Reilyego to nie kumam jej zbytnio, w ogole pierwwsze slysze.. :P :P a informacje na necie o dziwo jakies malo precyzyjne i rozsiane strasznie... moze masz jakies konkretne źródlo do tego..?? ;-)

 

ok, cos niecos nowych rzeczy:

 

cos niecos miniaturek na challenge z gildii Anthonego Jonesa... ciężko na początku ale cosraz bardziej to lubie.. ;-)

 

chosen%20thumbs_3000px_zpsptmipi1f.jpg

 

 

thu_zpsgbqbygqx.jpg

 

 

taka mala proba zastosowania studium designu w praktyce

 

DESIGN%20APP_zpsc7kh2o0o.jpg

 

 

 

kolejny challenge, tym razem przejsc na linie...

 

LINE%201_zpsm7flumoe.jpg

 

LINE%202_zpsbboiaxbp.jpg

 

cos bardziej wykonczonego, z envirami to sie jeszcz ostro zmagam, jakos bardziej sie czuje w postaciach, ale nie rezygnuje.. ;-)

zanim mnie ktos zruga ze foty wylażą, na swoja obrone powiem ze strasznie mi sie podoba styl Kuciary (jak jeszcze malowal), i Eytana Zany, wiec sie tu staralem nieco pod ten styl podejsc, szalu nie ma ale mysle ze z kazda prackę bedzie lepiej ;-)

 

 

comp%20reworked1_zpsiyyofek4.jpg

 

final_V2_3k_zpswho5wa4q.jpg

 

i na koniec starsza pracka ale chyba tego tu nie wrzucalem, to byl w sumie experyment zeby połączyc zbrusha z malowaniem 2d (sie tutek Okonia oglądalo), no i wyszlo takie cos, w ogole to mnie niezle ponioslo w tej pracy, bledy to wyłażą chyba z kazdego kąta, a najbardziej saturacja kolorów, ale co tam, jakoś ciągle te pracke lubie.... chyba cyberpunk to mój klimat.. :D

 

scream%20render%201__zps7atjzxj2.jpg

 

oczywiście wszelki feedback jak zawsze mile widziany... :D :D

Napisano

Tę ostatnią pracę na tej liście kojarzę z serwisów społecznościowych :) Jest klimat, są emocje, dobre kolory. Czasami jest za miękko (brak brrrrrudu) ale to może być tylko moim zboczeniem... chociaż brwi to jej brakuje bez względu na moje gusta ;) Domyślam się jednak, że i tak sporo przećwiczyłeś robiąc ten art, więc ten szczegół nie został zapomniany tylko celowo pominięty, mylę się? Ostatecznie można przyjąć że w tej cyberpunkowej rzeczywistości brwi nie są już modne :)

 

Zastanawia mnie jeszcze tylko dlaczego ta praca z "kulą" została zamknięta w takim niemal kwadratowym formacie? Zamierzone czy przypadkowe?

Sam punkt "kulminacyjny" w tej pracy jest spox, tylko pokusiłbym się o mocne przyciemnienie tych skał które są najbliżej widza.

Spróbuj zrobić to nawet sam dla siebie, tak na szybko a zobaczysz jak obraz nabierze mocy. Kula będzie "żywsza" a odczuwanie perspektywy mocniejsze.

Napisano

hej

 

no więc popełniłem kilka grafik w ostatnim czasie to pomyslalem ze wrzuce :D :D

 

design_1_zps7eir2crf.jpg

 

LINE%204_zpsusur3lyn.jpg

 

LINE%203_zpsjsophwec.jpg

 

tu taki maly research pod kątem kadru / kompozycji. Bodajze dwie z tych kompów pociągnalem do finishu ktory juz chyba wrzucilem wczesniej... ale co tam :D. Szybki model w zbrushu a potem prosty render z roznych kadrow plus foty na szybko. DObry workflow pod kątem concept designu moim skromnym zdaniem :D

 

comp%202_rework_zpsz8fe9k9t.jpg

 

1_zpso5rcqj6c.jpg

 

2_zpsmzvximb1.jpg

 

8_zpskvhott82.jpg

 

6_zpsbih0qg5a.jpg

 

3_zpsaix899yl.jpg

 

7_zpswhgukym3.jpg

 

4_zps0qu0yewy.jpg

 

takie tam na szybko dla fejsowej grupy:D

 

speed_zpsegw3jueb.jpg

 

a to juz nauka zbrusha no i maly overpaint w PS

 

front_zpsxjqvvpuo.jpg

 

head%20back%20render_zpsk1rjwgg5.jpg

 

sculpt%20WIP_zps6tjo0or0.jpg

 

 

 

a tu takie cos po przeczytaniu "Metro 2033"... nieco mnie zainspirowalo :D :D choc rezultat nie powala

 

CONCEPT%20-%20STALKER_v2_zpsjntulcrn.jpg

 

 

Eksperyment.... szybka baza w zbrushu i over w PSie

 

soldier1_zpsoqlgrsqu.jpg

 

wszelkiie uwagi, pomysły, spostrzezenia , konstruktywna krytyka mile widziane :D :D

pozdro

Napisano
Te czarne thumbnaile wyglądają spoko ja bym je pocisną trochę dalej. Sprawdź jak Sławomir Maniak wychodzi z takiego szkicu do

kolorowej postaci https://www.youtube.com/watch?v=t0QMYaXXeqs.

No i to popiersie w Zbrushu tez fajnie z czego się uczysz tego programu?

Hej dzięki za filmik , musze sie temu przyjrzec, akurat pociągniecie tych thumbów do finiszu to cos z czym mam nieliche problemy.. :P a co do zbrusha to sie uczyłem z tutoriali na youtube od goscia zwanego Ben Douglas, tutki o tyle zajebiste ze w czasie rzeczywistym wszystko robione i fajnie wytłumaczone (zadnych speedupów), problem jest taki ze jakis czas temu zlikwidowal caly kanal a nie zdazylem przejechac calego materialu... ewentualnie ten kanal tez moze byc, choc juz nie tak dobry moim zdaniem:

 

https://www.youtube.com/channel/UCej01OmpfrW5ZYyUeQ8CZlg/videos

 

zbrush central tez daje rade w przypadku konkretnych zagadnien / problemów

Napisano

To był taki genialny kanał...

Czyli jednak dobrze, że zawsze wszystko zapisuję sobie na dyskach. :)

Zaintrygował mnie ten szybki bazowy w zbrushu z overem w PSie ;)

 

Gnata mu robiłeś od podstaw czy bazowałeś na gotowcach?

Skoro na szybko domyślam się, że to drugie. Wygląda dobrze :)

Jedynie ta tekstura na brzuchu mnie trochę razi.

Napisano
To był taki genialny kanał...

Czyli jednak dobrze, że zawsze wszystko zapisuję sobie na dyskach. :)

Zaintrygował mnie ten szybki bazowy w zbrushu z overem w PSie ;)

 

Gnata mu robiłeś od podstaw czy bazowałeś na gotowcach?

Skoro na szybko domyślam się, że to drugie. Wygląda dobrze :)

Jedynie ta tekstura na brzuchu mnie trochę razi.

 

no genialny kanał, ciągle nie moge skumać czemu gość go usunął... Co do gnata, to prosty blokmesh był w zbrushu, tak zeby sylwetke i forme w perspektywie zblokowac, a potem całkiem to przykryłem fotami co pewnie niechybnie widac :P wrzuce pare screenów z zbrusha w wolnej chwili

Napisano

Jak dla mnie to foty są spoko, dopóki używa się ich elementów a nie wycina całą postać bez zmian :D

Tutaj wszystko jest na miejscu.

 

Kanał odszedł w nieznane bez wiedzy autora, mam nadzieję że wróci :(

Chętnie bym zerknął na te screeny z ZBrusha, więc jak znajdziesz wolną chwilę to śmiało wrzucaj! :)

Napisano

https://www.facebook.com/theforgecg

 

I've had a lot if messages today wondering where my YouTube channel has gone. Which I initially found weird until I checked it out to find it missing too. Tried logging in to my Google account and found I was locked out if it. Eventually I managed to reset the password to find that everything had basically been destroyed.

 

My channel, my Gmail, my plus account and hangouts have been completely removed with no obvious means of restoration despite a lot of Google searching and turning up nothing...

I've emailed Google to see what I can do (if anything) but by the access logs for my account it would seem that I was hacked (unless I sleep walked to the US last night and logged in there).

 

So I'm not sure what to make of it. From the looks of things The Forge is dead. And I'm right royally pissed off about it.

I'm really sorry folks. Looks like someone disliked my channel enough to ruin the whole thing for everyone. I'll wait to hear back from the almighty Google but until then I've got nothing.

 

Szkoda kanału ;/

Napisano
Jak dla mnie to foty są spoko, dopóki używa się ich elementów a nie wycina całą postać bez zmian :D

Tutaj wszystko jest na miejscu.

 

Kanał odszedł w nieznane bez wiedzy autora, mam nadzieję że wróci :(

Chętnie bym zerknął na te screeny z ZBrusha, więc jak znajdziesz wolną chwilę to śmiało wrzucaj! :)

 

no zawsze sie gimnastykuję zeby jakoś te wycięte foty połączyć w logiczną całość tak by nie zrzynać bezmyślnie i na koniec móc nazwać dzieło "moim własnym"... :P choć wyrzuty sumienia i tak pozostają.. :P

 

nieco progressu z zbrusha:

 

a więc jak mowilem ten kolo to byl koncept zrobiony jako jeden subtool, w sumie tylko clay buildup, trim dynamic i hpolish, nic specjalnego. Wyszedlem od modelu człowieka który sam jakis czas temu wymodelowalem jako praktyke anatomii (generalnie bardoz polecam ten sposób cwiczenia anatomii :D)

 

1_zpsgx8ivcpl.jpg

 

potem ustawilem goscia w pozie

 

2_zpsnbpsayvm.jpg

 

3_zpsbckowuga.jpg

 

a bron to tak jak mówilem tylko sylwetka z zaznaczonymi większymi formami, to była bardziej zabawa z zmodelerem niz próba zrobienia konkretnego modelu broni. Generalnie zmodeler jest swietny, ale jeszcze nie do końca go ogarniam. Niemniej do hardsurface jest jak znalazl.

 

4_zpsdcrzjgcs.jpg

 

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności