Pixel-Factory Napisano 4 Lipiec 2012 Autor Napisano 4 Lipiec 2012 Wreszcie mogę wstawić jakiś update do tego projektu . Skończone postacie dowódcy i działonowego . Tak , są dalekie od ideału ale nie mam już czasu polerować tego w nieskończoność.Widać postanie nie są moją mocna stroną . Tak czy siak mam nadzieję że się spodobają. 1
Pixel-Factory Napisano 15 Lipiec 2012 Autor Napisano 15 Lipiec 2012 Po pierwsze Dzięki Piotrze !!! W ramach wakacyjnego rozleniwienia postanowiłem odpocząć trochę od samego modelu i zabrałem się za jakąś podstawę pod Mausa. A przedstawia się to tak: - - - Updated - - - I jeszcze kilka renderów z procesu sculptingu.
FF Napisano 15 Lipiec 2012 Napisano 15 Lipiec 2012 Nie przestajesz zadziwiac. kostka z tej dziury mogla by byc tak promieniście od niej porozwalana dookola. No chyba ze to nie jest po wybuchu:P
Pixel-Factory Napisano 15 Lipiec 2012 Autor Napisano 15 Lipiec 2012 Tak ,pewnie mogła by ,pooglądałem sobie trochę zdjęć w albumie "Powstanie warszawskie 1944- okiem polskiej kamery" i kilku innych albumach ukazujących Berlin i Hamburg w przededniu końca wojny. Wiele wyrw w bruku właśnie tak wyglądało więc pomimo mieszanych uczuć tak to zostawiłem . Też na początku myślałem żeby bardziej porozwalać wszystko dookoła .Może po prostu dodam gruz dookoła
Pixel-Factory Napisano 19 Lipiec 2012 Autor Napisano 19 Lipiec 2012 kolejny, chyba już przedostatni update tego wątku, jestem na ostatniej prostej. Podstawa wyszła całkiem nieźle, to moje pierwsze zetkniecie modelowaniem gruntu przy takim detalu, pewnie wiele rzeczy trzeba by dopracować ,zwłaszcza gruz z którego wciąż nie jestem zadowolony, ale myślę że to przyjdzie z czasem .
FF Napisano 19 Lipiec 2012 Napisano 19 Lipiec 2012 Płot troche wyglada jak wyciety z blachy, płaski, nie pasuje do reszty ktora jest tak dopieszczona.
Pixel-Factory Napisano 19 Lipiec 2012 Autor Napisano 19 Lipiec 2012 No własnie nie wiem czemu. ma przecież swoją grubość (pionowe tyczki maja przekrój kwadratu) ,może dlatego ze jest taki ciemny.
Zernat Napisano 19 Lipiec 2012 Napisano 19 Lipiec 2012 Myślę, że wiem czego tutaj ogólnie brakuje. Jest tutaj zbyt duża sterylność. W miejsca gruzu musisz dać mnóstwo pyłu, i pomniejszych śmieci na ulicy (parę gazet z tamtego okresu z widocznym detalem było by ekstra w mojej opinii ^^) No i ja jakoś widzę tą scenę w świetle porannego słońca (gdzieś tak 5 rano) i czołg z podniesionym przodem w trakcie przebijania się przez ten płot, wkoło mnóstwo pyłu, śmieci i porannej mgły, A gdzieś po lewej latająca w powietrzu gazeta z widocznym nagłówkiem "Niemcy atakują" czy może jaki tam okres przedstawiasz :) No ale to tylko moja chora wizja xD
Pixel-Factory Napisano 20 Lipiec 2012 Autor Napisano 20 Lipiec 2012 To racje , co to pyłu to może bez przesady ale przydałyby się jakieś paprochy ,liście w rynsztoku i w ogóle na ulicy .
Pixel-Factory Napisano 23 Lipiec 2012 Autor Napisano 23 Lipiec 2012 Witam wszystkich W weekend znalazłem trochę czasu na ustawienie oświetlenia , map HDRI i ogólnie parametrów renderingu. Wielkie DZIĘKI Peterowi_f za pokazanie właściwego kierunku w setup'ie oświetlenie.
flamaster69 Napisano 25 Lipiec 2012 Napisano 25 Lipiec 2012 bajerka. Oko bieleje. Brakuje reszty płotu (stalowych elementów) w miejscu gdzie czołg przejechał. No chyba że złomiarze już pozbierali... :)
Pixel-Factory Napisano 25 Lipiec 2012 Autor Napisano 25 Lipiec 2012 KoMic , dzięki!! flamaster69 płot jest tylko jakoś zasypały go fragmenty muru podczas symulacji rozpadu.
Logos Napisano 25 Lipiec 2012 Napisano 25 Lipiec 2012 Nie mogę pozbierać szczęki z podłogi, kiedy finał?
Pixel-Factory Napisano 26 Lipiec 2012 Autor Napisano 26 Lipiec 2012 Kiedy finał? Hmmm.... mam mały kontrakt wyjazdowy więc przed końcem lipca nie ma szans na finał , myślę że do połowy sierpnia się wyrobie .
infected Napisano 26 Lipiec 2012 Napisano 26 Lipiec 2012 Świetnie ci to idzie - ciekaw jestem zakończenia. Wydaje mi się, że jak płot nie będzie taki czarny to powinien lepiej oddać swój kształt.
Pixel-Factory Napisano 30 Lipiec 2012 Autor Napisano 30 Lipiec 2012 Mały ,szybki update prac , skończony sculpting spawów i odkształceń na kadłubie.
goral_44 Napisano 30 Lipiec 2012 Napisano 30 Lipiec 2012 Sławek, BAJA. Taka bardziej dla doroslych grafików.
arturskoczek Napisano 31 Lipiec 2012 Napisano 31 Lipiec 2012 czuję się zmiażdzony... niesamowity detal... Ile to wszystko ma poly...? w sensie obiekt z ostatnich 3 obrazków. Spawy modelowane pewnie, ale jakim sposobem? paint deformation w poly?
Pixel-Factory Napisano 31 Lipiec 2012 Autor Napisano 31 Lipiec 2012 Dzięki Waldku za dobre słowo !! Model to znaczy kadłub plus górna płyta mają jakieś 70 milionów po sculptingu . po optymalizacji. wypalanie normali spawów liczę na 10 milionów. cały sculpting robiony pod Zbrushem, na ma tu żadnego paint deformation . to zrobię później jak będę chciał uwidocznić jakieś wgniecenie .
lukasjogabonito Napisano 31 Lipiec 2012 Napisano 31 Lipiec 2012 Co tu się dzieje w tym wątku.... Niesamowity model!!! Jakim sprzętem tam jedziesz że tyle poly ciągnie?
Pixel-Factory Napisano 31 Lipiec 2012 Autor Napisano 31 Lipiec 2012 O stacji na której pracuję pisałem na 10 stronie ,generalnie ożywam wielu warstw pod maxem , obiekty nad którymi prace skończyłem wyświetlam przez display as box i ukrywam .textury są docelowo 8192 i 16K więc na etapie prac mam powłączane proxy do jednej 4 rozmiaru żeby podglądy przyspieszyć.
Pixel-Factory Napisano 1 Sierpień 2012 Autor Napisano 1 Sierpień 2012 taki szybki poranny update :) w końcu skończyłem polerować texturę wieży. dodałem kilka oznaczeń i "kill marków" po zniszczenie radzieckich dział isu-152 wzmocniłem tez efekt cieknącego brudu.
piopiowawa Napisano 2 Sierpień 2012 Napisano 2 Sierpień 2012 prace fajne, ale co wy ciągle z tymi szkopami... :I
Pixel-Factory Napisano 3 Sierpień 2012 Autor Napisano 3 Sierpień 2012 lukasjogabonito ,natas ,arturskoczek --dzięki za słowa uznania piopiowawa ,no cóż jakoś tak się przyjęło że szkopska tematyka ciągnie ludzi , wydawnictwa i firmy z branży modelarskiej wciąż i wciąż wałkują temat niemiecki . A my graficy od militariów jesteśmy zależni od rynku i zapotrzebowania. Co nie znaczy że nie robimy innych rzeczy , choćby dla własnej przyjemności . Ja sam lubuję się w konfliktach Izrael-świat arabski i wojna w Wietnamie .Mozie kiedyś przyjdzie czas na takiego właśnie WIP'a :)
Pixel-Factory Napisano 5 Sierpień 2012 Autor Napisano 5 Sierpień 2012 Dziś duży update ,skończyłem texture kadłuba, tak więc projekt jest zapięty na 95% , z rzeczy do zrobienia zastało kolka renderów plenerowych i animka obrotu wokoło czołgu.
Matchias Napisano 6 Sierpień 2012 Napisano 6 Sierpień 2012 Mega praca, chylę czoła. Mógłbym wpatrywać się godzinami w każdy szczegół.
Pixel-Factory Napisano 9 Sierpień 2012 Autor Napisano 9 Sierpień 2012 Taki szybki update prac nad finałem projektu. Pierwsze rendery testowe animacji obrotu wokoło czołgu.Wciąż walczę z ustawieniami światła i innych parametrów , poprosiłem tez o pomoc Piter_F więc efekt końcowy może być zupełnie różny od tego poniżej . i jeszcze taki mały off topik odnośnie słów które ostatnio napisał piopiowawa . dwa clay renderki czegoś bez krzyża na burcie i jednocześnie czegoś nowszego niż Druga Wojna. Tak więc nie tylko Niemcy i nie tylko 2 wojna :)
FF Napisano 9 Sierpień 2012 Napisano 9 Sierpień 2012 Przy dało by mi sie takie podwozie z moim hummerze;)
arturadamczyk Napisano 9 Sierpień 2012 Napisano 9 Sierpień 2012 ogromny pracy jaki włożyłeś w model i scene jak na razie niknie w tych - nie bójmy sie napisać - odstających od reszty renderach i mam nadzieję że te końcowe z pomocą będą znacznie lepsze bo ten model na to zasługuje.
Pixel-Factory Napisano 9 Sierpień 2012 Autor Napisano 9 Sierpień 2012 A prawda ,jestem noga w ustawianiu świateł i tego typu rzeczy :)
Pixel-Factory Napisano 9 Sierpień 2012 Autor Napisano 9 Sierpień 2012 Czy w sieci można znaleźć jakiś tutorial o robieniu takich scen?nie pytam o obróbkę pojedynczych renderów czy postprodukcję tylko o tutki dotyczące całych scen ?może jakieś odpłatne DVD do kupienia są gdzieś .
Pixel-Factory Napisano 18 Sierpień 2012 Autor Napisano 18 Sierpień 2012 W końcu udało mi się przysiąść do tego projektu ,więc mały update na koniec tygodnia , skończone studio i renderek po postprodukcji.
KoMic Napisano 22 Sierpień 2012 Napisano 22 Sierpień 2012 hehehe. no stety czy niestety. SOTE wygladaja o wiele lepiej niz w dioramce. Ten ostatni jest przekozak: ]
Pixel-Factory Napisano 22 Sierpień 2012 Autor Napisano 22 Sierpień 2012 Jest dokładnie tak jak piszesz KoMic , w takiej postaci renderki studyjne trafiły już do klienta . Z dioramą powalczę jeszcze i podciągnę do poziomy studia . Dzięki LOGOS
Pixel-Factory Napisano 25 Sierpień 2012 Autor Napisano 25 Sierpień 2012 I jeszcze jeden render ze studia ,tym razem z załogą.
infected Napisano 25 Sierpień 2012 Napisano 25 Sierpień 2012 Trzyma poziom ! I facjaty wyglądają całkiem nieźle.
arturadamczyk Napisano 25 Sierpień 2012 Napisano 25 Sierpień 2012 Modele, detal i otexturowanie super, ale render i studio zupełnie do mnie nie przemawia i jak dla mnie odbiega od ww reszty.
Pixel-Factory Napisano 27 Sierpień 2012 Autor Napisano 27 Sierpień 2012 Dzięki Infected , postacie faktycznie nie są najgorsze jak na pierwsza styczność z organicznym modelingiem. legomir a cóż to jest za dziwo " ładnek na ubraniach " :)
legomir Napisano 27 Sierpień 2012 Napisano 27 Sierpień 2012 Fałdek... Co ja wtedy brałem, że tak to napisałem oO
Pixel-Factory Napisano 27 Sierpień 2012 Autor Napisano 27 Sierpień 2012 AAA fałdek :D no jakieś tam są , widać je na postaciach po sculptingu , jakoś się zamyły na renderach ,następnym razem będę to inaczej robił ,może częśc zrobie jeszcze pod maxem na polymodelingu a te mniejsze wypale na normale.
Pixel-Factory Napisano 22 Wrzesień 2012 Autor Napisano 22 Wrzesień 2012 Witam.Minęło trochę czasu odkąd coś tu wstawiałem ,więc dziś wrzucam kilka renderków. i jest skończone studio , posiedziałem trochę i poprawiłem kamyczki ,nie są już tak ostre .
pecet Napisano 22 Wrzesień 2012 Napisano 22 Wrzesień 2012 MEGA praca :) Jedynie na pierwszym renderze z ostatniego postu widać powtarzalność tekstury jasnych zadrapań na boku. Może też lepiej byłby zrobić render z 'ostrzejszym' światłem, żeby wydobyć te wszystkie detale, nad którymi pracowałeś.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się