Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Po pierwsze Dzięki Piotrze !!!

W ramach wakacyjnego rozleniwienia postanowiłem odpocząć trochę od samego modelu i zabrałem się za jakąś podstawę pod Mausa.

A przedstawia się to tak:

d01g.jpg

 

 

d02j.jpg

d05q.jpg

d03b.jpg

 

- - - Updated - - -

 

I jeszcze kilka renderów z procesu sculptingu.

d04a.jpg

  • Odpowiedzi 151
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie przestajesz zadziwiac.

kostka z tej dziury mogla by byc tak promieniście od niej porozwalana dookola. No chyba ze to nie jest po wybuchu:P

Napisano

Tak ,pewnie mogła by ,pooglądałem sobie trochę zdjęć w albumie "Powstanie warszawskie 1944- okiem polskiej kamery" i kilku innych albumach ukazujących Berlin i Hamburg w przededniu końca wojny.

Wiele wyrw w bruku właśnie tak wyglądało więc pomimo mieszanych uczuć tak to zostawiłem .

Też na początku myślałem żeby bardziej porozwalać wszystko dookoła .Może po prostu dodam gruz dookoła

Napisano

kolejny, chyba już przedostatni update tego wątku, jestem na ostatniej prostej.

Podstawa wyszła całkiem nieźle, to moje pierwsze zetkniecie modelowaniem gruntu przy takim detalu, pewnie wiele rzeczy trzeba by dopracować ,zwłaszcza gruz z którego wciąż nie jestem zadowolony, ale myślę że to przyjdzie z czasem .

ddd333.jpg

dd222.jpg

dd111.jpg

Napisano

Myślę, że wiem czego tutaj ogólnie brakuje. Jest tutaj zbyt duża sterylność. W miejsca gruzu musisz dać mnóstwo pyłu, i pomniejszych śmieci na ulicy (parę gazet z tamtego okresu z widocznym detalem było by ekstra w mojej opinii ^^)

 

No i ja jakoś widzę tą scenę w świetle porannego słońca (gdzieś tak 5 rano) i czołg z podniesionym przodem w trakcie przebijania się przez ten płot, wkoło mnóstwo pyłu, śmieci i porannej mgły, A gdzieś po lewej latająca w powietrzu gazeta z widocznym nagłówkiem "Niemcy atakują" czy może jaki tam okres przedstawiasz :)

 

No ale to tylko moja chora wizja xD

Napisano

Witam wszystkich

W weekend znalazłem trochę czasu na ustawienie oświetlenia , map HDRI i ogólnie parametrów renderingu.

Wielkie DZIĘKI Peterowi_f za pokazanie właściwego kierunku w setup'ie oświetlenie.

01test.jpg

Napisano

czuję się zmiażdzony...

 

niesamowity detal...

 

Ile to wszystko ma poly...? w sensie obiekt z ostatnich 3 obrazków. Spawy modelowane pewnie, ale jakim sposobem? paint deformation w poly?

Napisano

Dzięki Waldku za dobre słowo !!

Model to znaczy kadłub plus górna płyta mają jakieś 70 milionów po sculptingu .

po optymalizacji. wypalanie normali spawów liczę na 10 milionów.

cały sculpting robiony pod Zbrushem, na ma tu żadnego paint deformation . to zrobię później jak będę chciał uwidocznić jakieś wgniecenie .

Napisano

O stacji na której pracuję pisałem na 10 stronie ,generalnie ożywam wielu warstw pod maxem , obiekty nad którymi prace skończyłem wyświetlam przez display as box i ukrywam .textury są docelowo 8192 i 16K więc na etapie prac mam powłączane proxy do jednej 4 rozmiaru żeby podglądy przyspieszyć.

Napisano

taki szybki poranny update :)

w końcu skończyłem polerować texturę wieży. dodałem kilka oznaczeń i "kill marków" po zniszczenie radzieckich dział isu-152

wzmocniłem tez efekt cieknącego brudu.

test2wsw.jpg

Napisano

lukasjogabonito ,natas ,arturskoczek --dzięki za słowa uznania

piopiowawa ,no cóż jakoś tak się przyjęło że szkopska tematyka ciągnie ludzi , wydawnictwa i firmy z branży modelarskiej wciąż i wciąż wałkują temat niemiecki .

A my graficy od militariów jesteśmy zależni od rynku i zapotrzebowania.

Co nie znaczy że nie robimy innych rzeczy , choćby dla własnej przyjemności . Ja sam lubuję się w konfliktach Izrael-świat arabski i wojna w Wietnamie .Mozie kiedyś przyjdzie czas na takiego właśnie WIP'a :)

Napisano

Taki szybki update prac nad finałem projektu.

Pierwsze rendery testowe animacji obrotu wokoło czołgu.Wciąż walczę z ustawieniami światła i innych parametrów , poprosiłem tez o pomoc Piter_F więc efekt końcowy może być zupełnie różny od tego poniżej .

87433657.jpg

i jeszcze taki mały off topik odnośnie słów które ostatnio napisał piopiowawa .

dwa clay renderki czegoś bez krzyża na burcie i jednocześnie czegoś nowszego niż Druga Wojna.

Tak więc nie tylko Niemcy i nie tylko 2 wojna :)

586bdbfb0169aa81c2d395a.jpg

Napisano

ogromny pracy jaki włożyłeś w model i scene jak na razie niknie w tych - nie bójmy sie napisać - odstających od reszty renderach i mam nadzieję że te końcowe z pomocą będą znacznie lepsze bo ten model na to zasługuje.

Napisano

Czy w sieci można znaleźć jakiś tutorial o robieniu takich scen?nie pytam o obróbkę pojedynczych renderów czy postprodukcję tylko o tutki dotyczące całych scen ?może jakieś odpłatne DVD do kupienia są gdzieś .

Napisano

AAA fałdek :D

no jakieś tam są , widać je na postaciach po sculptingu , jakoś się zamyły na renderach ,następnym razem będę to inaczej robił ,może częśc zrobie jeszcze pod maxem na polymodelingu a te mniejsze wypale na normale.

Napisano

Witam.Minęło trochę czasu odkąd coś tu wstawiałem ,więc dziś wrzucam kilka renderków.

001saf.jpg

 

002qfz.jpg

 

i jest skończone studio , posiedziałem trochę i poprawiłem kamyczki ,nie są już tak ostre .

001zib.jpg

002mic.jpg

Napisano

MEGA praca :) Jedynie na pierwszym renderze z ostatniego postu widać powtarzalność tekstury jasnych zadrapań na boku. Może też lepiej byłby zrobić render z 'ostrzejszym' światłem, żeby wydobyć te wszystkie detale, nad którymi pracowałeś.

Napisano

Zawsze odczuwam ten dziwny ból, gdy widzę ile pracy zostało włożone w model, który na renderze wygląda kilka boxów i cylindrów... Tak czy inaczej - praca świetna, choć z renderów można jeszcze trochę wycisnąć, tak sądzę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności