Monio Napisano 1 Kwiecień 2012 Napisano 1 Kwiecień 2012 Razem z 4 ziomkami w ciągu 2 tygodni zamierzamy zrobić całą grę (he he he). Na racie sam koncepcik. Na dniach będę robił masę assetów w takiej stylówie. Wszelkie opinie i propozycje mile widziane. :) http://i.imgur.com/pfWKg.jpg Postać którą będziemy grali. Podróżnik u kresu życia.
Robert B. Napisano 1 Kwiecień 2012 Napisano 1 Kwiecień 2012 pierwsze skojarzenie antyczna Grecja :D. 2 tygodnie ambitnie :D chyba ze na gotowcu?
Coyote Napisano 1 Kwiecień 2012 Napisano 1 Kwiecień 2012 jak zobaczyłem miniaturkę od razu wiedziałem że twoje :) kibicuje i będę zaglądać
rice Napisano 1 Kwiecień 2012 Napisano 1 Kwiecień 2012 mam nadzieje że model 3d jakościowo daleko od konceptu nie odjedzie good luck
natas Napisano 1 Kwiecień 2012 Napisano 1 Kwiecień 2012 4 gości 2 tygodnie to raczej 2d gra chyba będzie .
Idaho Napisano 1 Kwiecień 2012 Napisano 1 Kwiecień 2012 Witam Czy można poznać parę ogólnych informacji ? Czy silnik autorski czy na unity/UDk ? Czy to rpg, platformer, przygodówka a może shooter ;) ? 2d czy 3d ? 2 tygodnie to mało czasu. Czekam na wyniki i Życzę Powodzenia.
Monio Napisano 2 Kwiecień 2012 Autor Napisano 2 Kwiecień 2012 (edytowane) Gra to trochę dużo powiedziane, raczej będzie to jej fragment, demo. Będzie to gra logiczno zręcznościowa zrobiona w unity. Jak na razie zaangażowane są 4 osoby w tym 3 grafików i jeden programista, mamy nadzieje że niedługo do pracy dołączy muzyk. Jest cień szansy że uda nam się coś zrobić, jeśli się nie wyrobimy w ogóle na konkurs to i tak będziemy kontynuować pracę nad projektem tylko w bardziej cywilizowanym wymiarze godzin i bez rozwiązań typu duct tape. ;) 4 gości 2 tygodnie to raczej 2d gra chyba będzie .Gra 3d z widoku izometrycznego, kamera podobna jak w Zeldach na DSa. Tak czy inaczej głównie opieramy się na teksturach, żadnych normalek czy skomplikowanej geometrii. Dziadek podróżnik i jego duchowa forma. Gracz będzie się mógł na określony czas zamieniać w ducha żeby zobaczyć świat w innym ujęciu, ukrywać się przed przeciwnikami czy teleportować się. Modularny szkielecik, nie robiłem cieniowania bo nie ma czasu, docelowa stylówa jak z konceptu dziadka. Planujemy zrobić jednego przeciwnika a modularny pancerz będzie reprezentował jego ilość życia. Z uwagi na brak czasu zręcznościowe elementy walki odpadają. Szkielety będą patrolowały teren po ustalonej ścieżce a gracz musi niezauważony zakraść się do nich od tyłu i zaatakować żeby je unieszkodliwić. Gracz nie może zostać zauważony przez szkielety bo te wszczynają alarm i musimy rozpocząć dane pomieszczenie/ zagadkę od nowa. Edytowane 3 Kwiecień 2012 przez Monio
v0idspace Napisano 3 Kwiecień 2012 Napisano 3 Kwiecień 2012 ukrywać się przed przeciwnikami czy teleportować się Wcale nie będzie mógł się teleportować. Patrzę teraz na tego szkieleta i to, jak bardzo jest podobny do Twojej pixelartowej wersji - http://pix.art.pl/files/artworks/Bones4.gif - mnie rozwala, nie mogłeś go po prostu rozciągnąć, skoro to i tak koncept tylko dla Ciebie? :) Wrzucaj dalej!
Monio Napisano 3 Kwiecień 2012 Autor Napisano 3 Kwiecień 2012 Przecież poza dużą głową proporcje są radykalnie inne a w koncepcie chodziło o ich przetestowanie. Programuj a nie się obijasz. ;)
okuligowski Napisano 3 Kwiecień 2012 Napisano 3 Kwiecień 2012 Dziadek wygląda genialnie. Trzymam za Was kciuki i czekam na wieści z frontu. Mam nadzieję, że gierka będzie do pogrania za darmo? :)
Monio Napisano 3 Kwiecień 2012 Autor Napisano 3 Kwiecień 2012 Tak, gierka którą wyślemy na konkurs będzie do pogrania za darmo w przeglądarce. :) Pewnie jeśli zdecydujemy się rozwijać projekt dalej to przygotujemy nowe demo z odświeżoną mechaniką a pełną wersje będziemy sprzedawali w e-dystrybucji, odległe plany jak na razie. ;)
Monio Napisano 6 Kwiecień 2012 Autor Napisano 6 Kwiecień 2012 Model dziadka. Już poszedł do riggera. w poniedziałek będzie wersja z teksturkami oraz druga postać czyli szkielet. :)
rice Napisano 7 Kwiecień 2012 Napisano 7 Kwiecień 2012 monio używajcie do prezentacji modyfikatora edge spit, bo teraz to jakos masakrycznie wyglada ;) Co do polycountu to bardzo dużo niepotrzebnych wertów, rączki może lekko przydługie, tak to całkiem sympatycznie.
n-pigeon Napisano 7 Kwiecień 2012 Napisano 7 Kwiecień 2012 @Monio & v0idspace Ładnie, ładnie, ale czekam na tekstury :) @rice O.o?
Monio Napisano 7 Kwiecień 2012 Autor Napisano 7 Kwiecień 2012 rice- No przecież jest edgespit, chociażby na włosach, brodzie czy plecaku. ;) Teraz widzę że ucho ma zwalone cieniowanie ale poprawie jak starczy czasu. Tak czy inaczej większość roboty załatwi tekstura, cieniowanie na materiale rozjaśnimy światłami albo zrobimy własnego toonshadera. Niepotrzebne werty są nam potrzebne w animacji. ;) Ryjek będzie miał mimikę, tak to bym trisował gdzie się da. n-pigeon- Teksturki będą w poniedziałek. :)
Wowoz Napisano 9 Kwiecień 2012 Napisano 9 Kwiecień 2012 Na koncepcie buciki wygladaly duzo lepiej :P Zrob takie szpice jak na obrazku. No i ta laska też była bardziej kanciasta i ostra.
v0idspace Napisano 10 Kwiecień 2012 Napisano 10 Kwiecień 2012 Zrezygnowaliśmy z tych szpiców, opór nie pasują do klimatu gry. Laska idzie do konkretnej poprawy - później, jeśli starczy czasu. Ostatecznie mamy jeszcze 6 dni, a mamy dopiero silnik z paroma lekkimi zarysami tego, jakie będą poziomy i jakoś 1/3 grafik. :C
bolitic Napisano 10 Kwiecień 2012 Napisano 10 Kwiecień 2012 Kibicuje. Jednak 1 programista w 2 tygodnie ? Da się oczywiście, ale mechanika będzie musiała być bardzo uproszczona. No chyba że to koks. Jednak uproszczoną mechaniką raczej niczego się nie zdziała. No chyba że jakiś prosty, lecz genialny pomysł macie. Generalnie Unity3D daje możliwości szybkich efektów, jednak im dalej w las to programowanie wygląda nie inaczej niż w niskopoziomowych środowiskach, z tą różnicą że korzystamy z wysokich klas UnityEngine. Nie mniej, mam nadzieję że się wam uda (zdążyć, jak i zrobić 'dobą' grę) Pozdrawiam
v0idspace Napisano 10 Kwiecień 2012 Napisano 10 Kwiecień 2012 (edytowane) Dzięki za kibicing. ;) Jeden programista w 2 tygodnie to rzeczywiście mało, koksem wcale nie jestem, a i mechanika prosta nie jest. Pracuję po prostu 10h tygodniowo. ;) EDIT: Chciał napisać 10h dziennie. Ale to i tak nieaktualne, bo Monio właśnie mnie uświadomił, że pracujemy minimum 12h dziennie. :( Edytowane 10 Kwiecień 2012 przez v0idspace
bolitic Napisano 11 Kwiecień 2012 Napisano 11 Kwiecień 2012 EDIT: Chciał napisać 10h dziennie. Ale to i tak nieaktualne, bo Monio właśnie mnie uświadomił, że pracujemy minimum 12h dziennie. :( Witam w gamedev :]
Monio Napisano 11 Kwiecień 2012 Autor Napisano 11 Kwiecień 2012 Teksy będą jutro bo w międzyczasie wyskoczyło robienie innych assetów które trzeba było wstawić do silnika. :) Creator- :D
v0idspace Napisano 15 Kwiecień 2012 Napisano 15 Kwiecień 2012 (edytowane) http://kukuklok.com/ - "Robienie gier nigdy nie było takie proste! Ustaw nasz budzik co 15 minut, a już nigdy nie zaśniesz podczas pracy!" :( http://w996.wrzuta.pl/audio/9VUz2mJgOA8/soe_soundtrack_1 http://w996.wrzuta.pl/audio/1DW9cwyEKFi/soe_soundtrack_2 http://w996.wrzuta.pl/audio/alV2LEXi3lm/soe_soundtrack_3 Wrzucam 3 kawałki z gry, fajne są. Edytowane 15 Kwiecień 2012 przez v0idspace
Gość Chrupek3D Napisano 15 Kwiecień 2012 Napisano 15 Kwiecień 2012 sorka, ze sie wtrącę, ale może na tym byście spróbowali, jeśli to tylko prototyp. http://www.heroengine.com/heroengine/why-heroengine/
Arthus Napisano 15 Kwiecień 2012 Napisano 15 Kwiecień 2012 Jak dla mnie ten soundtrack trochę za szybki
Monio Napisano 15 Kwiecień 2012 Autor Napisano 15 Kwiecień 2012 Chrupek- Warunkiem konkursu na który robimy grę jest wykonanie jej w unity 3.5 free i odpalanie jej w webplayerze.
Groszq Napisano 15 Kwiecień 2012 Napisano 15 Kwiecień 2012 Potrzebujecie może dodatkowych rąk w dziale IT? Fajnie, że co raz częściej powstaja gry n unity3d bo to jest fajny silnik na web i platformy mobilne :) Co do grafiki to muszę już teraz stwierdzić,że klimat zapowiada sie na .genialny. Uwielbiam bajkowe klimaty.
Gość Chrupek3D Napisano 15 Kwiecień 2012 Napisano 15 Kwiecień 2012 w takim razie powodzenia... trochę macie krótki termin, ale dacie rade ;)
Monio Napisano 24 Kwiecień 2012 Autor Napisano 24 Kwiecień 2012 Sprawa stoi. ;) Nie wyrobiliśmy się na termin konkursu co było do przewidzenia. Zbyt ambitne założenia oparte na braku doświadczenia. ;) W drugim tygodniu dotarło do nas że chcemy do gry wrzucić zbyt dużo i zaczęliśmy wycinać kolejne funkcje gry, nawet to nie pomogło. Godzinę przez deadlinem brakowało jeszcze kilku ważnych grafik, nie było już czasu na zaimplementowanie menu, główna funkcja gry niemal nic nie dodawała do gameplayu. Żałuje że nikt nie nagrywał ostatnich kilku minut jak próbowaliśmy wysłać tego crapa łapiąc laptopem wifi na parapecie okna. ;) Mimo nie wysłania demka na konkurs te 2 i pół tygodnia nie były stracone, masa doświadczenia którego nie da się zebrać inaczej niż tworząc taki indi projekt. To był ciekawy czas, daliśmy sobie niezły wycisk. Na razie mamy brzydkiego zabugowanego crapa bez 3/4 ficzerów które miały być. Demka nie będzie bo to strata czasu za to 2 paskudne screeny przedstawiające "wszystko proxy". ;) Na chwile obecną mamy coś w stylu urlopu i czasu na załatwienie innych spraw ale po majówce znowu zabieramy się za projekt. Tym razem na spokojnie, bez chaosu i w normowanej ilości godzin. ;) Ekipa powiększyła się o dodatkowego programistę i muzyka. Grę czeka teraz przeprojektowanie, trzeba będzie dodać sporo contentu bo nawet według początkowych planów trochę tu mało wszystkiego. Jak na razie planujemy około 3-4 miesiące produkcji. Czyli znając życie za pół roku to zacznie mieć ręce i nogi. ;) Po majówce będę w tym wątku umieszczał kolejne koncepty, na razie niczego ciekawego tutaj nie znajdziecie.
StK Uriziel Napisano 25 Kwiecień 2012 Napisano 25 Kwiecień 2012 fajnie wygląda, jak wam się uda skończyć projekt to na jakie platformy planujecie to wydać ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się