Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Razem z 4 ziomkami w ciągu 2 tygodni zamierzamy zrobić całą grę (he he he). Na racie sam koncepcik. Na dniach będę robił masę assetów w takiej stylówie. Wszelkie opinie i propozycje mile widziane. :)

 

pfWKg.jpg

http://i.imgur.com/pfWKg.jpg

 

Postać którą będziemy grali. Podróżnik u kresu życia.

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam

Czy można poznać parę ogólnych informacji ? Czy silnik autorski czy na unity/UDk ? Czy to rpg, platformer, przygodówka a może shooter ;) ? 2d czy 3d ?

2 tygodnie to mało czasu.

Czekam na wyniki i Życzę Powodzenia.

Napisano (edytowane)

Gra to trochę dużo powiedziane, raczej będzie to jej fragment, demo. Będzie to gra logiczno zręcznościowa zrobiona w unity. Jak na razie zaangażowane są 4 osoby w tym 3 grafików i jeden programista, mamy nadzieje że niedługo do pracy dołączy muzyk. Jest cień szansy że uda nam się coś zrobić, jeśli się nie wyrobimy w ogóle na konkurs to i tak będziemy kontynuować pracę nad projektem tylko w bardziej cywilizowanym wymiarze godzin i bez rozwiązań typu duct tape. ;)

 

4 gości 2 tygodnie to raczej 2d gra chyba będzie .
Gra 3d z widoku izometrycznego, kamera podobna jak w Zeldach na DSa. Tak czy inaczej głównie opieramy się na teksturach, żadnych normalek czy skomplikowanej geometrii.

 

4KsnC.jpg

Dziadek podróżnik i jego duchowa forma. Gracz będzie się mógł na określony czas zamieniać w ducha żeby zobaczyć świat w innym ujęciu, ukrywać się przed przeciwnikami czy teleportować się.

 

kFimL.jpg

Modularny szkielecik, nie robiłem cieniowania bo nie ma czasu, docelowa stylówa jak z konceptu dziadka.

Planujemy zrobić jednego przeciwnika a modularny pancerz będzie reprezentował jego ilość życia. Z uwagi na brak czasu zręcznościowe elementy walki odpadają. Szkielety będą patrolowały teren po ustalonej ścieżce a gracz musi niezauważony zakraść się do nich od tyłu i zaatakować żeby je unieszkodliwić. Gracz nie może zostać zauważony przez szkielety bo te wszczynają alarm i musimy rozpocząć dane pomieszczenie/ zagadkę od nowa.

Edytowane przez Monio
Napisano

Przecież poza dużą głową proporcje są radykalnie inne a w koncepcie chodziło o ich przetestowanie. Programuj a nie się obijasz. ;)

Napisano

Tak, gierka którą wyślemy na konkurs będzie do pogrania za darmo w przeglądarce. :) Pewnie jeśli zdecydujemy się rozwijać projekt dalej to przygotujemy nowe demo z odświeżoną mechaniką a pełną wersje będziemy sprzedawali w e-dystrybucji, odległe plany jak na razie. ;)

Napisano

monio używajcie do prezentacji modyfikatora edge spit, bo teraz to jakos masakrycznie wyglada ;) Co do polycountu to bardzo dużo niepotrzebnych wertów, rączki może lekko przydługie, tak to całkiem sympatycznie.

Napisano

rice- No przecież jest edgespit, chociażby na włosach, brodzie czy plecaku. ;) Teraz widzę że ucho ma zwalone cieniowanie ale poprawie jak starczy czasu. Tak czy inaczej większość roboty załatwi tekstura, cieniowanie na materiale rozjaśnimy światłami albo zrobimy własnego toonshadera. Niepotrzebne werty są nam potrzebne w animacji. ;) Ryjek będzie miał mimikę, tak to bym trisował gdzie się da.

n-pigeon- Teksturki będą w poniedziałek. :)

Napisano

Zrezygnowaliśmy z tych szpiców, opór nie pasują do klimatu gry. Laska idzie do konkretnej poprawy - później, jeśli starczy czasu. Ostatecznie mamy jeszcze 6 dni, a mamy dopiero silnik z paroma lekkimi zarysami tego, jakie będą poziomy i jakoś 1/3 grafik. :C

Napisano

Kibicuje.

 

Jednak 1 programista w 2 tygodnie ? Da się oczywiście, ale mechanika będzie musiała być bardzo uproszczona. No chyba że to koks. Jednak uproszczoną mechaniką raczej niczego się nie zdziała. No chyba że jakiś prosty, lecz genialny pomysł macie.

Generalnie Unity3D daje możliwości szybkich efektów, jednak im dalej w las to programowanie wygląda nie inaczej niż w niskopoziomowych środowiskach, z tą różnicą że korzystamy z wysokich klas UnityEngine.

 

Nie mniej, mam nadzieję że się wam uda (zdążyć, jak i zrobić 'dobą' grę)

Pozdrawiam

Napisano (edytowane)

Dzięki za kibicing. ;)

 

Jeden programista w 2 tygodnie to rzeczywiście mało, koksem wcale nie jestem, a i mechanika prosta nie jest. Pracuję po prostu 10h tygodniowo. ;)

 

EDIT: Chciał napisać 10h dziennie. Ale to i tak nieaktualne, bo Monio właśnie mnie uświadomił, że pracujemy minimum 12h dziennie. :(

Edytowane przez v0idspace
Napisano

EDIT: Chciał napisać 10h dziennie. Ale to i tak nieaktualne, bo Monio właśnie mnie uświadomił, że pracujemy minimum 12h dziennie. :(

 

Witam w gamedev :]

Napisano (edytowane)

http://kukuklok.com/ - "Robienie gier nigdy nie było takie proste! Ustaw nasz budzik co 15 minut, a już nigdy nie zaśniesz podczas pracy!" :(

 

http://w996.wrzuta.pl/audio/9VUz2mJgOA8/soe_soundtrack_1

http://w996.wrzuta.pl/audio/1DW9cwyEKFi/soe_soundtrack_2

http://w996.wrzuta.pl/audio/alV2LEXi3lm/soe_soundtrack_3

 

Wrzucam 3 kawałki z gry, fajne są.

Edytowane przez v0idspace
Napisano

Potrzebujecie może dodatkowych rąk w dziale IT? Fajnie, że co raz częściej powstaja gry n unity3d bo to jest fajny silnik na web i platformy mobilne :) Co do grafiki to muszę już teraz stwierdzić,że klimat zapowiada sie na .genialny. Uwielbiam bajkowe klimaty.

Gość Chrupek3D
Napisano

w takim razie powodzenia... trochę macie krótki termin, ale dacie rade ;)

Napisano

Sprawa stoi. ;)

Nie wyrobiliśmy się na termin konkursu co było do przewidzenia. Zbyt ambitne założenia oparte na braku doświadczenia. ;)

W drugim tygodniu dotarło do nas że chcemy do gry wrzucić zbyt dużo i zaczęliśmy wycinać kolejne funkcje gry, nawet to nie pomogło. Godzinę przez deadlinem brakowało jeszcze kilku ważnych grafik, nie było już czasu na zaimplementowanie menu, główna funkcja gry niemal nic nie dodawała do gameplayu. Żałuje że nikt nie nagrywał ostatnich kilku minut jak próbowaliśmy wysłać tego crapa łapiąc laptopem wifi na parapecie okna. ;)

Mimo nie wysłania demka na konkurs te 2 i pół tygodnia nie były stracone, masa doświadczenia którego nie da się zebrać inaczej niż tworząc taki indi projekt. To był ciekawy czas, daliśmy sobie niezły wycisk.

Na razie mamy brzydkiego zabugowanego crapa bez 3/4 ficzerów które miały być. Demka nie będzie bo to strata czasu za to 2 paskudne screeny przedstawiające "wszystko proxy". ;)

 

x9ju0.jpg

 

pGhoY.jpg

 

Na chwile obecną mamy coś w stylu urlopu i czasu na załatwienie innych spraw ale po majówce znowu zabieramy się za projekt. Tym razem na spokojnie, bez chaosu i w normowanej ilości godzin. ;) Ekipa powiększyła się o dodatkowego programistę i muzyka.

Grę czeka teraz przeprojektowanie, trzeba będzie dodać sporo contentu bo nawet według początkowych planów trochę tu mało wszystkiego. Jak na razie planujemy około 3-4 miesiące produkcji. Czyli znając życie za pół roku to zacznie mieć ręce i nogi. ;)

 

Po majówce będę w tym wątku umieszczał kolejne koncepty, na razie niczego ciekawego tutaj nie znajdziecie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności