Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Magazyn Wired opublikował artykuł w którym znajdziecie pierwsze publiczne screeny z Unreal Engine 4. Przedstawione obrazki pochodzą dema, które zostało przedstawione małej grupie deweloperów w lutym podczas GDC. Zachęcam do rzucenia okiem na artykuł.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=2385

 

 

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na mnie nie robi to wrażenia, może w ruchu będzie to już lepiej widoczne itd ale statyczne obrazki tak na pierwszy rzut oka wcale nie zaskakują. Nie twierdzę że jest źle po prostu tak to widzę. Dużo bardziej zaskoczył mnie pierwsza prezentacja Unreal Engine 3 i id tech 5. Ciekaw jestem efektów cząsteczkowych i fizyki.

Napisano

Dochodze do wniosku ze najbardziej moge docenic jakosc grafiki nie wtedy, kiedy ktos pokazuje mi fantastycznego potwora czy kolejnego tam rycerzo-demona w dziwacznej zbroi, tonacego w snopach iskier i ferii magicznych swiatel ale kiedy widze cos normalnego - ulice, ludzi, budynki... Cos jak GTA czy Hitman. Jasne, super jesli mozna polazic sobie w takich roznych nieistniejacych lokacjach, powalczyc z nieistniejacymi potworami ale szczeka z reguly opada przy dobrze wykonanych elementach ktore mozna porownac ze znana nam rzeczywistoscia, albo czyms zblizonym. Wczoraj skonczylem Crysis2. Bardzo fajnie mi sie gralo, jak zwykle z braku czasu pogrywalem po kawalku - wizualnie gra zrobiona jest swietnie, ale... Za duzo tych epickich momentow, potworow z kosmosu i ogni, wybuchow.. Nie ma czasu nacieszyc sie dopracowanym miastem, swietnymi postaciami - to ginie w natloku efekciarstwa. Czasami "zwyklosc" moze powalic na kolana. Czekam wiec na jakas spokojniejsza grafe niz rycerzo-demon w plomieniach. Kolejny z reszta.

Napisano

też coś takiego miałem dawno temu jak grałem w GTA vice city, apóźniej w the getaway i mimo, że vive city było naładowane atrakcjami to jednak klimattem i podejściem do grafiki i nie tylko, getaway przypadł mi bardziej do gustu, właśnie taka zwykłość

Napisano

Samarytian to UE3 na trzech 580tkach renderowane wiec bym sie nie zachwycal. Jesli idzie o sam silnik to jesli dojdzie porzadne oswietlenie RT bedzie rzadzil.

Napisano

Źle nie jest ale chyba faktycznie szału nie ma - natomiast obrazek z leżącym na glebie młotem to chyba przypadkowo trafił do tej galerii- działa na minus tej prezentacji - postać z tyłu wygląda jak sprite :/

Napisano

nie no - wyglada spoko, w ruchu pewnie jeszcze spokiej

 

imho problem w tym ze harware potrzebny do tego jeszcze dlugo bedzie zabijal cena, a chlopaki ze starbreeze juz w pierwszym riddicku pokazali ze mozna byc do przodu z wizualem nie dzieki karcie za 4k tylko doskonalej optymalizacji silnika, wykorzystaniu najnowszych technologii i ciezkiej pracy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności