Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam.

Z nieocenioną pomocą Piotra Forkasiewicza, który ustawił scenę, opracował kompozycję a potem wszystko poskładał we wspaniałą całość, przedstawiam japoński Pancernik Haruna (stan na październik 1944). W pażdzierniku 1944 roku odbyła się ostatnia wieka bitwa floty japońskiej z amerykańską, bitwa o Zatokę Leyte.

 

Obraz ten jest okładką najnowszego Nr Okrętów.

 

Pozdrawiam.

Waldek

 

haruna.jpg

Edytowane przez goral_44
  • Like 1
  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

łoohoh! super!! chociaż jakbym miał się czepiać to wolałbym go zobaczyć bardziej z perspektywy od boku, bo tak od frontu nie czuć tej jego masywności i ogromu:>

Napisano

To nie był duży okręt. Ledwie 222 m długości. Zbudowany w I wojnie światowej, po bardzo wielu przebudowach.

Do tego okładka, rządzi się swoimi prawami.

Napisano

O ile pamietam, klasa kongo. ehhh rewelka jak zawsze, wasz dream team jest nie do zdarcia. Rewelacyjnie wyglada ten dof przy samej kamerze, ktory wyostrza sie, widac caly ten detal wody rozbijajacej sie na dziobie. ****** : ]

Napisano

Od kilku dni mam ten numer "Okrętów" i zastanawiałem się kiedy jego okładka pojawi się na forum. Moim zdaniem najlepsza z dotychczasowych. Czuć masę i potęgę tej jednostki (tu się moje odczucia różnią od odczuć Stacha), mimo, że jak piszesz nie należała ona do największych. Wydaje mi się, że wersja "forumowa" jest nieco jaśniejsza od okładki- z korzyścią dla obrazka. Ale całość: super !!!

Napisano

Postprodukcje robił Piotr Forkasiewicza ? Bo szczerze jestem ciekaw jak to od kuchni wyglądało. Efekt końcowy BOMBA ! :)

Napisano

NV postprodukcję robił Piotr Forkasiewicz, oczywiście. Ja za czarną magię się nie biorę. Ledwie daje rade z modelem.

Piotr, po odpoczynku, prawdopodobnie odpowie na pytanie co chwycić, co zmniejszyć, co zakryć, by Haruna miała taki wygląd.

Dziękuję Piotrowi za wspaniałą prace.

 

Obrazek "od kuchni"

Napisano

Kontynując wątek z Haruna kilka informacji.

Praca nad nią trwała 5 i pół miesiaca.

Pancernik Haruna (siostrzana jednostka typu Kongo,stan na październik 1944 roku) ukaże sie w serii Superdrawings in 3D. Około 140 renderów z pokładu i całego okrętu.

 

Dziś pokazuje rzut i 2 rendery wieży dowodzenia.

Nity modelowane na blachach, na kadubie bump.

Model niezbyt duży, trochę ponad 40 milionów poly.

 

harunan.jpg

 

harunaconningtower.jpg

 

harunaadmiralbridge.jpg

Napisano

Brakuje mi tylko wilgoci na statku, zdaje się być suchy jak pieprz, ale może tak to powinno wyglądać? Ode mnie 5*, tak to jest, jak się zejdą drogi utalentowanego modelarza i fachowca od postprodukcji.

Napisano

Świetna praca. Chętnie bym się dowiedział jak zrobiona została woda? Te szczegóły wzburzonej fali są bardzo realistyczne. Możesz coś o tym napisać?

Napisano

No Waldku, brawo. Brakowało Cię tutaj. :P

 

Wybacz, że na śmierć zapomniałem o Wrocławiu, ale może następnym razem. Tylko przypomnij się! :)

 

Pozdrawiam.

Napisano

łańcuch łączący słupki dookoła pokładu to też model, a nie żadna bitmapa - jak się domyślam? Przy 40M poly takie detale to standard... :)

 

gratuluje fronta, w pełni zasłużony :)

Napisano

Ze swojej strony chciałbym dołączyć do podziękowań Waldka za wszystkie komentarze i ciepłe słowa oraz za fronta oraz chciałbym podziękować Waldkowi za możliwość 'obrobienia' jego fantastycznego modelu.

Co do wody, o którą pytacie to jak zwykle u mnie zaczyna się na planach zrobienia jej w 3D, lecz po dotarciu do kresu mocy obliczeniowej komputera kończy się na zwykłym montażu w photoshopie. Tak było i w tym przypadku. Morze jak również piana i woda rozbijająca się o dziób to zlepek kilkudziesięciu zdjęć - sam montaż jest łatwy i tak naprawdę ogranicza się do wycięcia zbędnych fragmentów ze zdjęć i dopasowanie ich do siebie w kolorach. Nic odkrywczego tu chyba nie ma. Postaram się przygotować mały breakdown warstw w tym obrazku.

Ogromnie dziękuję i pozdrawiam

Piter

Napisano

Piotr, hehehe wiesz jak jest. generalnie malowanie to też banał. Bierzesz pędzel do tego farby i malujesz. Co w tym trudnego, a mimo wszystko niewielu potrafi zrobić coś wartościowego: ], To samo tyczy się Twojego postpro: ]... czekamy, a przynajmniej ja czekam. hehe pozdr

Napisano

Co to za maszyna obraca tymi niewygórowanymi "40mln poly", daje się czymś takim operować we viewporcie? Tonaż modelu moim zdaniem dorównuje samemu okrętowi. To jest out of range...




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności