Levus Napisano 13 Sierpień 2012 Napisano 13 Sierpień 2012 (edytowane) Cześć! Oto dwie postacie fabularne, które wykonałem w Flying Wild Hog do Hard Reset: Exile (DLC) Byłoby jeszcze troche propsów do wrzucenia, jednak się z tym pozbierać i porobić screeny.. może kiedyś:) Nie pamiętam w tej chwili dokładnie, ale obie mają po jakieś 12-14k i po dwie texy 2k na ciało i 1k na główkę. Czas powstawania ok 4 tygodnie. #1 Major Fletcher -koncept - Jarek Krawczyk -główkę sculptował kolega;) pozdrawiam!;) -no i ja całą resztę syfu #2 Mao -wypociłem w całości Miłego paczenia:) EDIT PS: Mamy też oficjalny Hard Reset Visual Journey - oficjalny artbook, można pooglądać koncepty i inne prace zespołu: LINK Edytowane 16 Sierpień 2012 przez Levus 1
Sliterin Napisano 14 Sierpień 2012 Napisano 14 Sierpień 2012 Kawał porządnych modeli, dzięki, że napisałeś ile Ci to zajęło dobrze się w takich rzeczach zorientować. Żeby oczywiście nie było tak słodko, to niestety w Mao gubią się materiały - ciężko tak naprawdę odróżnić skórę przy pasie, czy na butach od materiału choćby na klatce piersiowej. Być może to wina renderera, być może nie. Oczywiście czepianie się tylko po to aby pomóc się udoskonalać, bo efekt oczywiście bardzo ładny :)
mafida Napisano 14 Sierpień 2012 Napisano 14 Sierpień 2012 Świetne,świetne, zdecydowanie materiał na fronta:)
plutko Napisano 14 Sierpień 2012 Napisano 14 Sierpień 2012 Hej, podobaja mi sie kolory Chinczyka. Bardzo fajna ma kamizelke. Material spodni na sculpcie troche odstaje, ale w finalnej wersji nie rzuca sie to w oczy. Major zbyt jednorodny jak dla mnie. Ale generlanie pro robota !!
olaf Napisano 14 Sierpień 2012 Napisano 14 Sierpień 2012 świetne rzeczy super uchwycona twarz azjaty. Jedyne co mi przeszkadza, to że ja tak nie potrafię ;)
ultrakaka Napisano 14 Sierpień 2012 Napisano 14 Sierpień 2012 (edytowane) Twarze to 'mózg rozwalony' hehhe, superkosmos. Edytowane 14 Sierpień 2012 przez Lucek
serratus Napisano 14 Sierpień 2012 Napisano 14 Sierpień 2012 Świetna robota Panowie. Napisał bym coś o czaszce Majora (szczególnie widać to na screenie z siatką), ale uznałem, że nie będę się czepiał, ponieważ podoba mi się efekt końcowy :) Pozdrawiam
ledyr Napisano 15 Sierpień 2012 Napisano 15 Sierpień 2012 fajne ludkim ryjki bardzo fajnie wyszly nie podobaja mi sie spodnie (faldki) i dolna czesc plaszczu (tez w sumie faldki, wyglada bardzo ciezko i topornie) poza tym naprawde kawal dobrej roboty :)
Idaho Napisano 15 Sierpień 2012 Napisano 15 Sierpień 2012 Świetnie wyszło. Nie ociągaj się, wrzucaj więcej ;) Tak świetnych prac nigdy za wiele. Tak na marginesie w czym robiłeś ? Jakich map użyłeś ?
Coyote Napisano 15 Sierpień 2012 Napisano 15 Sierpień 2012 bardzo fajne, ale azjata zdecydowanie lepiej :) chętnie zobaczył bym mapki
n-pigeon Napisano 15 Sierpień 2012 Napisano 15 Sierpień 2012 Miód na moje oczy (- v -) Czekam na więcej, świetny up :]
floo Napisano 15 Sierpień 2012 Napisano 15 Sierpień 2012 Good Shit! jak to mawiają. ;) Klasyczny pipeline czy master Levus wymyślił coś nowego? pokaż mapki. Pozdrawiam,
Swiezy Napisano 15 Sierpień 2012 Napisano 15 Sierpień 2012 Świetna robota, widać jak długość poświęconego czasu na rozwiązanie pewnych problemów działa na jakoś pracy. Jest na co popatrzeć. Pozdrawiam
Quentin Napisano 15 Sierpień 2012 Napisano 15 Sierpień 2012 Świetnie wszystko wygląda. :) gratki :) A tak zapytam, ile subtooli miałeś przy rzeźbieniu azjaty?
Levus Napisano 16 Sierpień 2012 Autor Napisano 16 Sierpień 2012 Sliterin - co do czasu wykonania, akurat wtedy nie miałem spiny z terminami to mogłem posiedzieć, teraz mam trochę bardziej napięty harmonogram;) plutko - na spodniach dorobiłem normal z textury, fabriki i inne powtarzalne wzory robi się w ten sposób łatwiej, szybciej i ładniej. Major jest jednorodny, to fakt, ale wiesz, on to taki spec-force, ma się nie rzucać w oczy:) Dzięki za uwagi! L'Edyr - z płaszczem to się będę bronił bo miał być ciężki i gruby, taki gumowany czy coś. Za spodnie to się wstydzę, foldsy to nadal wielka zagadka niestety.. Idaho - max, zbrush, photoshop, coat do retopologii. Mapy standardowo diff,spec,normal. floo - o no kopę lat:) Workflow w azjacie w sumie stadardowy: koncept taki dość szybki->block-in->reconcept na sculpcie->sculpt->reconcept->sculpt->retopo->bake->textury Fletcher trochę inaczej, bo model low był palony z modelu midpoly z displacami, który zrobiłem wcześniej w innych celach. Render z modelu highpoly na okładce artbooka :D Quentin - yo:) 35 subtooli widzę w końcowym pliku, chyba więc tak bez zbytniej przesady Reszcie dzięki za ciepłe przyjęcie! Mapki, normala nie wrzucam, bo w sumie sam fiolet:D A w bonusie jeszcze taki mecho-zwierzak do zabijania w grze, którego też ulepiłem z cudnego konceptu, mam render pod ręką to wrzucam: Mamy też oficjalny Hard Reset Visual Journey - oficjalny artbook, można pooglądać koncepty i inne prace zespołu: LINK Dzięki i pozdrawiam!
thecrev Napisano 16 Sierpień 2012 Napisano 16 Sierpień 2012 Boskie, kawał dobrej roboty poprostu epickie :D
wizz Napisano 16 Sierpień 2012 Napisano 16 Sierpień 2012 Mocne mocne :) zacne i co tu jeszcze pisać :D ten azjata mi sie bardzo podoba ;]
Jonasz_Real Napisano 16 Sierpień 2012 Napisano 16 Sierpień 2012 no ładnie ładnie, masz porządnego skilla :) Rozsyłaj też na inne fora :) Pozdrawiam J.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się