Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć!

 

Oto dwie postacie fabularne, które wykonałem w Flying Wild Hog do Hard Reset: Exile (DLC)

Byłoby jeszcze troche propsów do wrzucenia, jednak się z tym pozbierać i porobić screeny.. może kiedyś:)

 

Nie pamiętam w tej chwili dokładnie, ale obie mają po jakieś 12-14k i po dwie texy 2k na ciało i 1k na główkę.

Czas powstawania ok 4 tygodnie.

 

#1 Major Fletcher

-koncept - Jarek Krawczyk

-główkę sculptował kolega;) pozdrawiam!;)

-no i ja całą resztę syfu

 

#2 Mao

-wypociłem w całości

 

Miłego paczenia:)

 

EDIT PS:

 

Mamy też oficjalny Hard Reset Visual Journey - oficjalny artbook, można pooglądać koncepty i inne prace zespołu:

LINK

 

fletcherrender03hdratio.jpg

 

maorender02hdratiocopy.jpg

 

fletcherrender03clayhdr.jpg

 

maorender02clayhdratioc.jpg

 

fletcherrender03wirehdr.jpg

 

maorender02wirehdratioc.jpg

Edytowane przez Levus

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 7,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kawał porządnych modeli, dzięki, że napisałeś ile Ci to zajęło dobrze się w takich rzeczach zorientować. Żeby oczywiście nie było tak słodko, to niestety w Mao gubią się materiały - ciężko tak naprawdę odróżnić skórę przy pasie, czy na butach od materiału choćby na klatce piersiowej. Być może to wina renderera, być może nie. Oczywiście czepianie się tylko po to aby pomóc się udoskonalać, bo efekt oczywiście bardzo ładny :)

Napisano

Hej,

podobaja mi sie kolory Chinczyka. Bardzo fajna ma kamizelke. Material spodni na sculpcie troche odstaje, ale w finalnej wersji nie rzuca sie to w oczy.

Major zbyt jednorodny jak dla mnie.

Ale generlanie pro robota !!

Napisano

świetne rzeczy super uchwycona twarz azjaty. Jedyne co mi przeszkadza, to że ja tak nie potrafię ;)

Napisano

Świetna robota Panowie. Napisał bym coś o czaszce Majora (szczególnie widać to na screenie z siatką), ale uznałem, że nie będę się czepiał, ponieważ podoba mi się efekt końcowy :)

 

Pozdrawiam

Napisano

fajne ludkim ryjki bardzo fajnie wyszly

 

nie podobaja mi sie spodnie (faldki) i dolna czesc plaszczu (tez w sumie faldki, wyglada bardzo ciezko i topornie)

 

poza tym naprawde kawal dobrej roboty :)

Napisano

Świetnie wyszło. Nie ociągaj się, wrzucaj więcej ;) Tak świetnych prac nigdy za wiele.

Tak na marginesie w czym robiłeś ? Jakich map użyłeś ?

Napisano

bardzo fajne, ale azjata zdecydowanie lepiej :)

chętnie zobaczył bym mapki

Napisano

Good Shit! jak to mawiają. ;) Klasyczny pipeline czy master Levus wymyślił coś nowego? pokaż mapki.

Pozdrawiam,

Napisano

Świetna robota, widać jak długość poświęconego czasu na rozwiązanie pewnych problemów działa na jakoś pracy.

Jest na co popatrzeć.

Pozdrawiam

Napisano

Świetnie wszystko wygląda. :) gratki :) A tak zapytam, ile subtooli miałeś przy rzeźbieniu azjaty?

Napisano
  • Autor

Sliterin - co do czasu wykonania, akurat wtedy nie miałem spiny z terminami to mogłem posiedzieć, teraz mam trochę bardziej napięty harmonogram;)

 

plutko - na spodniach dorobiłem normal z textury, fabriki i inne powtarzalne wzory robi się w ten sposób łatwiej, szybciej i ładniej. Major jest jednorodny, to fakt, ale wiesz, on to taki spec-force, ma się nie rzucać w oczy:) Dzięki za uwagi!

 

L'Edyr - z płaszczem to się będę bronił bo miał być ciężki i gruby, taki gumowany czy coś. Za spodnie to się wstydzę, foldsy to nadal wielka zagadka niestety..

 

Idaho - max, zbrush, photoshop, coat do retopologii. Mapy standardowo diff,spec,normal.

 

floo - o no kopę lat:) Workflow w azjacie w sumie stadardowy:

koncept taki dość szybki->block-in->reconcept na sculpcie->sculpt->reconcept->sculpt->retopo->bake->textury

Fletcher trochę inaczej, bo model low był palony z modelu midpoly z displacami, który zrobiłem wcześniej w innych celach. Render z modelu highpoly na okładce artbooka :D

Quentin - yo:) 35 subtooli widzę w końcowym pliku, chyba więc tak bez zbytniej przesady

 

Reszcie dzięki za ciepłe przyjęcie!

 

Mapki, normala nie wrzucam, bo w sumie sam fiolet:D

mapsn.jpg

 

A w bonusie jeszcze taki mecho-zwierzak do zabijania w grze, którego też ulepiłem z cudnego konceptu, mam render pod ręką to wrzucam:

luciorender.jpg

 

Mamy też oficjalny Hard Reset Visual Journey - oficjalny artbook, można pooglądać koncepty i inne prace zespołu:

LINK

 

Dzięki i pozdrawiam!

Napisano

Mocne mocne :) zacne i co tu jeszcze pisać :D ten azjata mi sie bardzo podoba ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności