Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

Jako że w związku z modernizacją swojej strony usunąłem cały magazyn obrazków :/ ... to zakładam nową teczkę, żeby nie śmiecić.

 

Na początek koncept do gry fpp w klimatach obcego, który męczę już parę dobrych dni.

Na overlayu dałem jakąś próbę koloru, która nie jest jeszcze zrobiona po całości.

 

Na razie jestem z tego średnio zadowolony, szczególnie ze światła. Może jest to spowodowane tym, że nie do końca mam pomysł, jak ma się zachowywać powierzchnia, z jakiej jest materii. Miałem plan, żeby ją bardziej "wybłyszczyć", tak jak chitynowe pancerzyki owadów. Z drugiej strony taki matowy, kościany jak jest teraz, też mi się podoba.

 

Dotychczas spędziłem nad tym około 20h na oko i znając życie, spędzę pewnie z jeszcze połowę tego jak nie więcej. Wydaje mi się, że to trochę za dużo - ale chcę go ładnie "wycacać" do portfolio.

 

marauder02b.jpg

 

A tu inny projekt - assetsy do gry przeglądarkowej, w ilości około 200-tu. Część z nich to różne rzuty tego samego, więc tu pokazałem tylko część. Robiłem to na dwa rzuty i z drugiego nie zrobiłem jeszcze zbiorczego obrazka (co też trzeba naprawić). Czas pracy to około 20 godzin nas setką ikonek. Stylistyka ściśle określona - musiałem dopasować się do istniejącej już grafiki, tak więc z górki.

 

rpgassets.jpg

Edytowane przez panRebonka
  • Odpowiedzi 119
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

cień przez korpus rzucony mógłbyś dodać i popracować nad krawędziami i kontrastem gdzieniegdzie, pierwsza wersja ciekawsza kolorystycznie też była

 

edit. o reszcie rzeczy nie napisałem, bardzo fajne assety, tempo bardzo dobre, więc jak napisał ola-f fajnie wszystko rozplanowane, lubię takie rzeczy robić i oglądać ;]

Edytowane przez yarosh
Napisano (edytowane)

Jedna z ostatnich prac komercyjnych. Tła do animowanego filmu historycznego.

W większości podmalówka starych, czarno białych rycin.

Czas wykonania każdej pracki to około 18-20h. Wyjątkiem jest mapa, która była robiona na dwa rzuty.

 

tlo51GNOGG.jpg

 

tlo512GGGBG.jpg

 

tlo511GG2.jpg

 

tlo22G.jpg

 

tlo23G.jpg

Edytowane przez panRebonka
Napisano

Robal fajnie malowany ciekawie, oświetlenie mnie intryguje! ale nie podobaja mi sie jego nogi i ujęcię, takie chamskie 3/4 jak z viewportube'a.

Myślę że widok bardziej od dołu, ukazałby jego wielkość/ straszność...

Ilustracje/matte super!! :D

Napisano

Ujęcie takie, żeby łatwiej mi się projektowało, bez zbędnej rozkminy skrótów. Teraz jak patrzę to najsłabiej chyba wygląda łączenie nóg ze skorupą, ale szczerze powiedziawszy nie bardzo potrafiłem wybrnąć z tego.

 

Tymczasem jedna pracka, robiona na test dla firmy growej. Malowane po 3d zapodanym poniżej.

 

deck-sewer-hrehorowicz.jpg

 

 

deck.jpg

Napisano

Witajcie,

 

Trochę ostatniego gejmartu:

 

1. Najnowszy projekt - rybki. Miałem okazję pobawić się trochę w modelowanie i rigowanie w Blenderze i jest to całkiem przyjemna zabawa, jak już się rozkmini co i jak, tak więc jest mieszanina 2d/3d.

 

character-breakthrough.jpg?crypted=Y3R4JTNEcG9ydGZvbGlvJTI2ZmlkJTNENTc3ODA2MjclMjZyaWQlM0QtMSUyNnBpZCUzRDQzMzU4MTM=

 

characters-animated.jpg?crypted=Y3R4JTNEcG9ydGZvbGlvJTI2ZmlkJTNENTc3ODEyNzMlMjZyaWQlM0QtMSUyNnBpZCUzRDQzMzU4MTM=

 

obstacles-animated.jpg?crypted=Y3R4JTNEcG9ydGZvbGlvJTI2ZmlkJTNENTc3ODE2MDElMjZyaWQlM0QtMSUyNnBpZCUzRDQzMzU4MTM=

 

a tutaj tło do gry:

midground.jpg?crypted=Y3R4JTNEcG9ydGZvbGlvJTI2ZmlkJTNENTc3Nzk4MDklMjZyaWQlM0QtMSUyNnBpZCUzRDQzMzU4MTM=

 

Konceptów nie wklejam, bo w zasadzie wyglądają identycznie jak modele i nic tu nie wnoszą.

Napisano

W praktyce te maleństwa są trochę większe, na tych zbiorczych screenach to tak 70% wielkości, żeby zmieściło się w jakimś sensownym wymiarze obrazka. Ale fakt faktem, dużo większe nie będą.

Napisano

Witam,

 

Proszę o Waszą opinię, bo mam tutaj jedną zagwozdkę.

To próbka grafiki go gierki przygodowej o zombie. Pytanie zasadnicze - jak zapatrujecie się na grafikę z takim dziwnym skrótem?

attachment.php?attachmentid=88209&d=1353416265

attachment.php?attachmentid=88210&d=1353416279

 

Zasatnawiam się, czy nie będzie to nieczytelne i czy nie iść bardziej w stronę tego:

1202217781_VX_RoundEdges.png

 

Jedna rzecz jakiej chciałbym uniknąć, to ten taki "zabawkowy" feeling, który nijak mi do tematu zombie nie pasuje. Poza tym, nie muszę mieścić się w żadnych tilesetach, a to taż dodatkowe udogodnienie. Chcę trochę bardziej realistyczną grafikę, z rzeczami zachowanymi w jakiejś skali i bez pokemonowych ludków z wodogłowiem. W zasadzie podoba mi się to, co dotychczas namazałem.

Napisano

Cieszę się, że się podoba. Ten ostatni obrazek to nie mój, tylko dla porównania coś w podobnej konwencji.

Hmm... Martwi mnie jednak to, że robiąc takie rzeczy przestaje się człowiek jednak rozwijać. Choć np. odświeżenie 3d i nauka mapowania tekstur przyda się w przyszłości, to jednak zaniedbałem piłowanie rysunku, a w szczególności postaci, która jest moją piętą achillesową. Trudno jednak czasami godzić to z komerchą i świadomie wybierać sobie ścieżkę rozwoju.

Napisano

kwestia rozwoju to sprawa indywidualna. zlecenie narzuca typ pracy ale czesto pozostaje furtka dla własnej interpretacji i klient zwykle przychylnie podchodzi do rozwiązań grafika (o ile nie wychodzą poza łowną koknwencję). Druga sprawa to zlecenia - najłatwiej kierunkować swój rozwój przyjmując określone zlecenia.

Napisano

mi chodziło właśnie o ostatni Twój obrazek :) Nie wiem czy to jakiś teksturowy artefakt czy co, ale przy frontowej ścianie na ziemi jest jakiś gradient który sprawia wrażenie jakby domek był osadzony na cokole :)

Napisano

Słuszna uwaga z tym gradientem. No, ale przechodzę z tematem na 3d, bo jednak zmienia się kąt, pewnie też skala i łatwiej mi będzie chyba mapować sześciany i wypalać w różnych układach.

Napisano

Tutaj koncept elfa w trakcie. Jutro jeszcze będę go deczko domalowywał (szczególnie okolice kaptura) i w tej mniej więcej formie wyślę klientowi do akceptacji. Na razie nie leci jeszcze bok ani tył, bo jak mi powie że kierunek w ogóle nie ten, to więcej czasu utopionego tylko.

 

attachment.php?attachmentid=88264&d=1353801636

 

Później czeka mnie jeszcze modelowanie całości w 3d.

Napisano

Stopy ma coś nie teges, chyba ważne jeżeli to idzie pod model 3d. Nie mają podbicia i z przodu są strasznie szerokie rozstawione do zewnątrz.

Napisano

Witajcie, dawno nie zaglądałem tutaj.

 

Grafika do gry o prosiaku, co pije wino i ucieka przed tornadem.

 

pig-terrain-2.jpg?crypted=Y3R4JTNEcG9ydGZvbGlvJTI2ZmlkJTNENjE0OTU3MjglMjZyaWQlM0QtMSUyNnBpZCUzRDQzMzU4MTM=

 

pig-terrain-1.jpg?crypted=Y3R4JTNEcG9ydGZvbGlvJTI2ZmlkJTNENjE0OTU3MzIlMjZyaWQlM0QtMSUyNnBpZCUzRDQzMzU4MTM=

 

I żenadny splash screen, ale rysowany po kompozycji klienta i na budżecie, żeby w kilka godzin temat zamknąć:

attachment.php?attachmentid=88720&d=1357152494

Napisano

słodkie rzeczy. też musze w tym miesiącu walnąć jakąś małą platformówkę, może też pójdę w lekki mrok. Fajnie to wygląda.

Napisano

Drugi concept do klona Limbo. Pierwszy nie spodobał się, bo za bardzo jak papierowa wycinanka i nasuwa na myśl klasyczną platformówkę. Tak więc wysmarowałem takie coś:

 

Tu z zasymulowanymi efektami (dynamiczny glow + winieta po całości)

oddplanet-concept2.png

 

A tu bez

oddplanet-concept2-bez-efektow.png

Napisano

Hejka ludki,

 

Konceptów do klonu Limbo ciąg dalszy.

Tutaj test rim lighta otoczenia + świecące roślinki:

rimlight-test-2.png

 

Koncepty innych środowisk:

jaskinia.jpg

 

bagna3.jpg

 

skaly.jpg

Wiem, że wykonanie słabe ale to nie o to chodziło akurat. Bardziej chcę zdefiniować płaszczyzny i rytmy.

 

A tu pająkokształtne coś, co ma wybuchać w zetknięciu z playerem:

pajak1.jpg

 

Wszelkie sugestie are welcome bo to w końcu najbardziej ważka faza dla całego wizerunku.

Napisano

Hmm... Nie da się tego zrobić w tym przypadku. Z drugiej strony to też projekt, pod którym podpisuję się i będę miał w nim udział, więc mi zależy na jakości.

Napisano

wszystko się da. Więcej klonowania załatwia sprawę. Wystarczy tworzyć tak, by lepiej wyglądało jako klon i voila.

Nie neguje jakości i jak Ci się chce to super, tylko jeżeli to wygląda na kilka mies pracy - bo jak nie klonujecie wcześniejszej produkcji tyle zajmie kreowanie nowej gry, to nasuwa się pytanie czy utrzymasz jakość i dyspozycyjność, czy może szukanie jakości utopi projekt, gdy przyjdzie lepsze zlecenie. Układ podziału zysków zawsze rozmywa motywację przy dłuższej pracy nad zleceniem.

 

Plastycznie jestem na tak, produkcyjnie na nie ale nie znaczy wcale, że mam racje ;)

Napisano

No, ruszyliśmy z kampanią crowdfundingową dla gry. Można obejrzeć na stronie http://www.indiegogo.com/projects/oddplanet--2/x/2598850

 

Żeby nie było, że nic nie wrzucam, to poniżej parę screenów bezpośrednio z gry. Muszę tu zaznaczyć, że nie jest to też w 100% moja praca, gdyż dev poczynił tam trochę ingerencji - w niektórych przypadkach uważam, że wyszło to no dobre, w niektórych niekoniecznie:

 

screen5a.jpg

screen1re.jpg

screen2vj.jpg

screen4h.jpg

screen6jy.jpg

screen7cz.jpg

screen3g.jpg

Świecący białymi kulkami stworek też nie mój - zrobiłem mu co prawda lifting, ale coś się krzaczyło we flashu i póki co zostawiliśmy jak jest.

 

A tu wrzucam parę grafik w pierwszej wersji, nie zmienionej. Też zrzuty z silnika, gdzie testowałem parallax:

OddPlanet-screen-cactus.jpg

OddPlanet-screen-cellar.jpg

OddPlanet-screen-green-molds.jpg

OddPlanet-screen-rocks.jpg

OddPlanet-screen-roots.jpg

 

Będę chciał jednak zachować kolorystykę zbliżoną do pierwotnej - pewnie trochę więcej wariacji i bardziej nasyconą. A co wy sądzicie?

Napisano

nie wiem czy pikselowanie ma jakiś związek z fabułą. Wyglada dobrze, ale wyglada jak klon limbo. Nie przeszkadza mi to jednak - rzebyś nie odczytał tego jako zarzut. Jak uda Ci się wzbogacić świat kolorami to wyjdzie na dobre.

Napisano

A nie, pikselowanie nie ma związku. Testowałem to na starej postaci, która była w stylistyce retro (zanim jeszcze wziąłem grę w swoje łapy). Mam po prostu przedatowany template levelu, ale nie robi to do testów. W tych górnych screenach jest bardziej adekwatna postać - aczkolwiek została ona jeszcze raz zrobiona od podstaw, tylko nie jest jeszcze zaimplementowana.

 

Gra w zamierzeniu miała być klonem limbo i tutaj pojawiły się już słowa krytyki w naszą stronę z tego powodu. Podobnej klimaciarskiej gry na iosa jednak nie było, więc tutaj upatrujemy szanse wepchania się w niszę. Co z tego wyjdzie, czas pokaże. Myślę, że kampania crowdfundingowa powie coś o tym, czy ma to szanse zaistnieć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności