Skocz do zawartości

animacja 3d/ magic forest Teaser


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Zajawka bardzo dobra. Fajne rzeczy w ogóle robicie. Ile będzie trwał pelny film?

Dzięki Adek! Film będzie trwał 2 i pół minuty. Bardzo krótka forma ;p

Napisano

Wielkie dzieki za wszystkie komentarze. Nad ta krotka animacja pracowalismy w wolnych chwilach, wiec zajelo to pare miesiecy. Caly projekt robiony jest w Maya.

 

Pozdrawiam

Napisano

Dzieki! Co do tych srodkow, to oczywiscie taka wlasnie miala byc stylistyka. Byc moze dla niektorych przesadzone, oczywiscie kwestia gustu, a 2 sprawa ze byc moze jest to nieco nieumiejetnie zrobione. Coz , uczymy sie dalej :)

Napisano

Dzieki panowie, bardzo sie ciesze ze animatorom sie podoba :)

z ciekawosci, czy te dodatkowe linie przy szybkich przejsciach z pozy do pozy byly dodane w post produkcji czy to bylo zaimlementowane jakos w mayi jako czesc riga?

Tak, jest to zaimplementowane w mayi.

Napisano

No no, ja też jestem pod wrażeniem. Może nie przesadzałbym z 30% ale, przydały by się trochę większe wyczucie timingu i Slow In and Slow Out. Choć pisząc to rozumiem, że to może być tylko czyste czepialstwo. Rewelacja, koncept postaci świetny, model, rig i shader, stylizacja bardzo mi się podobają. Powodzenia chłopaki. *****

Napisano

Super, bardzo sie cieszymy z cieplego przyjecia i z nowa dawka motywacji jakiej nam dodaliście, siadamy do klikania.

Ps. Spróbujemy zrobić to jeszcze szybsze o te 30% ;)

Napisano

No animacja bardzo plastyczna i smaczna, moze ciut czasowo faktycznie moznaby przyspieszyc (zwlaszcza ten fajny cartoonowy lot jak postac przemieszcza sie na prawa stronie kadru-troche czuc w tym momencie jakby powietrze bylo bardziej geste) niem niej jednak jest kawal dobrej roboty..tak wiec i ja dolaczam sie do motywujacego kopa! Fajne rzeczy robicie:)

Napisano

A ja sobie pozwole nie zgodzic sie z komentarzem na temat timingu. Uwazam ze timing jest jak najbardziej ok, mysle ze przyspieszanie ruchu wiele by nie zmienilo na plus, obecnie wszystkie beaty w animacji czytaja sie bardzo dobrze, a ich przyspieszenie mogloby co najwyzej zrujnowac czytelnosc animacji. Ale co animator to inna opinia ;).

Napisano
A ja sobie pozwole nie zgodzic sie z komentarzem na temat timingu. Uwazam ze timing jest jak najbardziej ok, mysle ze przyspieszanie ruchu wiele by nie zmienilo na plus, obecnie wszystkie beaty w animacji czytaja sie bardzo dobrze, a ich przyspieszenie mogloby co najwyzej zrujnowac czytelnosc animacji. Ale co animator to inna opinia ;).

 

Dokladnie Macku, kazdy by tu pozmienial wszystko na swoj sposob. Uwazam ze to co zrobilem nie wyglada zle (niepoprawnie), a propozycja chlopakow bylaby poprostu inna, to juz kwestia gustu. Jednak paru forumowiczów odnioslo podobne wrazenie, wiec na przyszlosc pewnie wezme to pod uwage.

Napisano

Bardzo fajne. Pozwole sobie dolozyc swoje trzy grosze i zgodzic sie, ze timing moznaby jeszcze troche push'nac/exaggerate'nac ;)

Nie chodzi o przyspieszenie o 30%, ale co niektore szybkie przejscia jeszcze przyspieszyc, ale holdy pozostawic, zeby byl taki wydzwiek jak teraz. Moze troche wiecej squash&stretch zeby ucartoonowic to jeszcze bardziej. Generalnie animka swietna, ale pozostawila minimalny niedosyt do cartoona z prawdziwego zdarzenia. Shader tez moza troche za bardzo "lambertowy" :).

Oczywiscie mocno sie tu czepiam, bo jest na prawde super. Rzadko sie widuje tu takie fajne animacje.

Napisano

Pięęęknie :D Animacja super, reszta jak wcześniej... czyli tez super. Że, co? Kaczucha nażarła się grzyba i się jej we łbie pokręciło ? ;) Fajną robotę macie.

Sławku- design postaci cud malina w obydwu filmikach, jak zwykle :)

Napisano
Pięęęknie :D Animacja super, reszta jak wcześniej... czyli tez super. Że, co? Kaczucha nażarła się grzyba i się jej we łbie pokręciło ? ;) Fajną robotę macie.

Sławku- design postaci cud malina w obydwu filmikach, jak zwykle :)

 

 

Nie nie, ges akurat nie potrzebuje grzybow zeby odleciec :) Troszke niezgrabnie jej to poszlo i postukala dziobem w podloze, co dalo jej podobny efekt. Ges jest mniej inteligentnym bohaterem lasu a ten krotki gag nie ma wypływu na dalsza fabule. Koncept Slawka byl bardzo fajny i ciesze sie ze udalo sie to przeniesc na bryle.

Napisano

Sympatyczna gąska. Animacja nie tak odjechana jak w wiewiórce, ale też bardzo dobra.

Też nie od razu się zorientowałam że dziubie w ziemię a nie w grzyba, chyba gdyby dziubała tylko z prawej i lewej, a nie za albo przed grzybem (gdzie dziób dla widza przy szybkim ruchu trochę zlewa się z grzybem) byłoby wyraźniej.

Napisano
Sympatyczna gąska. Animacja nie tak odjechana jak w wiewiórce, ale też bardzo dobra.

Też nie od razu się zorientowałam że dziubie w ziemię a nie w grzyba, chyba gdyby dziubała tylko z prawej i lewej, a nie za albo przed grzybem (gdzie dziób dla widza przy szybkim ruchu trochę zlewa się z grzybem) byłoby wyraźniej.

 

Super, dzieki za uwagi Aniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności