Monio Napisano 21 Grudzień 2012 Napisano 21 Grudzień 2012 W ramach obchodów końca świata Pixologic wypuściło nową wersje Zbrusha! :D Główne nowości w 4R5 to nowe narzędzia do tworzenia modeli hard surface oraz materiały Cell shading. Doczekaliśmy się również opcji autosave oraz zapisu ze stopniową numeracją. Więcej info o nowych opcjach tutaj: http://www.pixologic.com/zbrush/features/ZBrush4R5/
Nezumi Napisano 21 Grudzień 2012 Napisano 21 Grudzień 2012 Szybki jestes bracie ;) Prezent na swieta. Zawiodlem sie jednak ze nie ma teledysku zadnego ;) See-Through Mode - Czemu inne softy tego nie maja :D Genialne w swojej prostocie. Pixologic na prawde zatrudnia kosmitow...
michalo Napisano 21 Grudzień 2012 Napisano 21 Grudzień 2012 Ale niespodzianka! :D Nie tak bogaty jak poprzedni ale fajne addony :D Dynamic brush size i auto-save - yay!
Luki Luki Napisano 21 Grudzień 2012 Napisano 21 Grudzień 2012 Pędzel dostosowuje się wielkością do odległości od kamery! W końcu!
Coyote Napisano 21 Grudzień 2012 Napisano 21 Grudzień 2012 See-Through Mode - Czemu inne softy tego nie maja :D Genialne w swojej prostocie. Pixologic na prawde zatrudnia kosmitow... albo mi sie wydaje albo pixologic naprawdę słuch swoich klientów czego potrzebują :)
Lucek Napisano 21 Grudzień 2012 Napisano 21 Grudzień 2012 Pixologic na prawde zatrudnia kosmitow... Ja myślę że zatrudnia ludzi, którzy używają softu który robią;)
masluch Napisano 21 Grudzień 2012 Napisano 21 Grudzień 2012 nie wiecie czy jest jakis filmik ktory pokazuje nowości ? troche im serwery się przeciążyły, zresztą jak zwykle gdy dają coś nowego :)
Quentin Napisano 21 Grudzień 2012 Napisano 21 Grudzień 2012 Dynamic brush size i quick save - nareszcie !!! :)
Tomo Napisano 21 Grudzień 2012 Napisano 21 Grudzień 2012 Szybko się rozwijają mogli by wreszcie 64bit zrobić i teksturowanie jak w mudbox oraz brusze VD można by wtedy rzec że mudbox będzie żadną konkurencją.
Monio Napisano 21 Grudzień 2012 Autor Napisano 21 Grudzień 2012 Ploty mówią że 64 bit będzie w zbrushu 5 który wyjdzie gdzieś w przyszłym roku. Teksturowanie jak w mudzie się zupełnie nie klei z resztą programu więc nie ma co na to liczyć, niech zrobią warstwy dla polypainta i będzie spoko. Brushe vector displacement bez sensu bo zeta obecnie załatwia takie rzeczy lepiej. Insert Mesh który zamiast tylko naciągać siatkę dodaje realną topologie co jest oczywiście dużo lepszą opcją. Dopiero teraz udało mi się update zrobić. Panel loops średnio mnie grzeje ale po koćsiach czuje że dzięki temu zobaczymy sporo zajebistych prac niedługo. Quicksave i skalowanie pędzla jest super, relax by feature bardzo się przyda. To co mi się nie podoba to inny algorytm wygładzania siatki, po dynameshu wszystko jakieś takie chropowate jest teraz.
michalo Napisano 21 Grudzień 2012 Napisano 21 Grudzień 2012 Ja lubić! Update szybko i bez problemów (do tej pory pwnei już najwieksze masy zrobuiły) Quick save bardzo fajne i odrazu jest odnośnik w lightboxie, który wreszcie odpala się w widoku 4 rzędów. Podoba mi się też, że po otworzeniu kolejnego menusa w Palecie poprzedjnie się zamyka, chyba że robimy to z shiftem. Smooth wygląda przyzwoicie ale nie mam czasu siedzieć żeby to sprawdzić. Inne ficzery przyjdą z czasem narazie nie mam na czym sprawdzić ;) Tryb see-through wogóle nie spowalnia praqzy i jest bardzo wygodny (a już miałem sceptyczne myśli o tym) Jest superancko i elegancko :)
Nezumi Napisano 21 Grudzień 2012 Napisano 21 Grudzień 2012 Monio - nie "ploty" tylko oficjalne stanowisko Pixologic ;) Ploty to mowia ze w Z5 bedzie cloth :o
Monio Napisano 22 Grudzień 2012 Autor Napisano 22 Grudzień 2012 Nezumi- 64bit to już fakt ale ploty mówią że premiera w przyszłym roku w okolicach siggrapha. Całkiem racjonalne ploty i tego można by się było spodziewać patrząc na ostatnie lata.
Nezumi Napisano 22 Grudzień 2012 Napisano 22 Grudzień 2012 Ciekaw jestem czy cokolwiek zrobia ze Sculptrisem kiedykolwiek.
Kapitan As Napisano 22 Grudzień 2012 Napisano 22 Grudzień 2012 Powiedzcie mi drodzy forumowicze dlaczego nie ma trialu Zbrusha?? Czy ktoś taki, jak ja co chce przetestować ten soft skazany jest na ściąganie wersji pirackiej??
Monio Napisano 22 Grudzień 2012 Autor Napisano 22 Grudzień 2012 Kapitan As- Ich oficjalne stanowisko jest takie że zbrush ma już na tyle silną markę że nie potrzeba triala a jak ktoś chce się go uczyć to powinien kupić wersje edukacyjną. Głupie ale co poradzić. Z drugiej strony nie wydaje mi się że ściągnięcie pirata i przetestowanie softu wyrządzi im jakąś wielką szkodę, przeciwnie, jeśli podłapiesz temat i będziesz się szkolił w tym programie to bardzo prawdopodobne że za jakiś czas go kupisz. To nie film albo gierka. Nezumi- Taaa jasne. Nie po to go wykupili. ;)
Nezumi Napisano 22 Grudzień 2012 Napisano 22 Grudzień 2012 Monio - no niby tak ;) Moga dodac swiateczne logo czy floatujaca reklame Zbrusha ktorej sie nie da wylaczyc i ktora skaluje sie wraz z rozdzielczoscia tak, zeby zawsze zaslaniac kawalek menu z jakims waznym przyciskiem. A zastanawiam sie nad tym bo Pixolator klamal... znaczy... stwierdzal na forum ze mimo pozorow prace nad Sculptrisem wcale nie ustaly mimo ze totalnie nic nie wskazuje by byly kontynuowane ;)
No]2 Napisano 23 Grudzień 2012 Napisano 23 Grudzień 2012 No sculptris dawał radę, ale co poradzić, co do Z-tki to cieszy :) fajnie, że co chwilę jest jakiś up- co prawda nie wszystko jest poprawiane tak jak trzeba, ale powiedzieć, że nic ważnego nie dodają do grzech ciężki. Świetny soft ;)
michalo Napisano 24 Grudzień 2012 Napisano 24 Grudzień 2012 Ostatnie info na temat Sculptrisa: http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?90617-A-Gift-From-Pixologic&p=939722&viewfull=1#post939722
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się