Jump to content

RnD symulacje wody :: UPDATE 01


Adam_Guzowski
 Share

Recommended Posts

[ATTACH=CONFIG]88615[/ATTACH]

Tak na koniec roku, zebrałem kilka testów z programu Naiad.

Przez ten rok nie tylko zalewałem,ale także rozwalałem,spalałem,chodowałem sierść,walczyłem ze szmatami. Lecz ze względu na NDA oraz prace nad projektami które ciągle trwają mogę zaprezentować jedynie RnD z Naiada, oraz starego projektu przy którym wykonałem wszystkie FXy

 

 

 

 

:: UPDATE 01

 

Wodospad potraktowany Frost'em (oraz kilka pierwszych testów z Naiada z tegoż projektu)

http://vimeo.com/57354481

 

 

 

 

Zachęcam do oglądania i komentowania.

 

Serdeczności

Adam

Edited by Adam_Guzowski
Link to comment
Share on other sites

Świetne R&D! Zwłaszcza wodospady i viscosity test. Masz świetne oko do detalu. Chciałbym jednak obejrzeć główny strumień większych akwenów zmeshowany i renderowany w czymś innym niż Krakatoe (mental, Vray ... coś nie particlowego), a Kraka dodać tylko do piany, tudzież strumieni podwodnych. To by była miazga!

Link to comment
Share on other sites

Dzięki.

beny> o siatkę,shader,i render się nie martwię.Z pewnością pojawi się jeszcze nie jedna symulacją w pełnej krasie.To co mnie interesuje w tych testach to zbudowanie swego "pipelineu",który jest różny dla różnych scen (np,inaczej jest przy "ocean extension" a inaczej gdy "zalewasz miasto")

plasti> 3dsmax/Krakatoa/Vray

ApaczoS> początkowo na 8, później przeniosłem to zabawkę z 32 rdzeniami.Lecz bywało tak,że 2 razy zabrałem połowę rdzeni,aby skończyć inny projekt z FumeFX

Xiz0r,SYmek> dzięki

legomir> zależy która woda? Najwięcej czasu pochłonęły wodospady, 100h +/-. Termin który założyłem sobie na wodospady to 10 dni na wszystko (wszystkie pasy,czyszczenie,separację kanałów i testy).Ale dodam,że chodziło mi o możliwie dokładne odwzorowanie zachowania wody.Można byłoby to skończyć o wiele szybciej "fakeujac" to i owo :-)

dziadek3D> ...... :))

Edited by Adam_Guzowski
Link to comment
Share on other sites

początkowo na 8, później przeniosłem to zabawkę z 32 rdzeniami.Lecz bywało tak,że 2 razy zabrałem połowę rdzeni,aby skończyć inny projekt z FumeFX

 

To w sumie tragedii nie ma biorąc pod uwagę jakość i ilość. Dzięki, jesteś śledzony :D

Link to comment
Share on other sites

Raz jeszcze dziękuję za komentarze ....

 

Reanimator/deshu>... Tak,w Naiadzie możesz ustalić tarcie dla każdego obiektu oddzielnie. Tyle różnych tarć ile obiektów, a nawet ustalić tarcie na bazie mapy BW, lub też animować skryptem...

Lucek> czasów nie pamiętam,bo to było już daaawno. Kilka miesięcy temu,a w moim kalendarzu to bardzo dawno.Było i tyle zostało.Aktualny projekt to wodospady.A o czasach i sprzęcie wydaje mi się że pisałem już na poprzedniej stronie.

 

Update...

waterfall_mesh_f550_s.jpg

 

1080p - http://www.guzowskiadam.com/img/waterfall_mesh_f550.jpg

 

wodospad jak widać ciągle na bazie budowania pipelineu

raz jeszcze dzięki

 

a|G

Edited by Adam_Guzowski
Link to comment
Share on other sites

Pierwsze testy były na 8-rdzeniowej stacji z 16GB RAMu, pozniej jak tylko sie zwolnila docelowa to na nia sie przenioslem, 32-rdzeni,64GB i duzo TB. Z tego co pamietam prawie 35GB RAMu było ciągle wolne.Naiad daje duzo mozliwosci optymalizacji. Jak pisalem wczesniej,zdazalo sie ze musialem zabrac polowe rdzeni do innego projektu.

Warto poczekac na cala animacje.Ten wodospad to tylko jeden wodospad i kilka krzaczkow :)

 

Serdcznosci

Adam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy