Adam_Guzowski Napisano 21 Grudzień 2012 Share Napisano 21 Grudzień 2012 (edytowane) [ATTACH=CONFIG]88615[/ATTACH] Tak na koniec roku, zebrałem kilka testów z programu Naiad. Przez ten rok nie tylko zalewałem,ale także rozwalałem,spalałem,chodowałem sierść,walczyłem ze szmatami. Lecz ze względu na NDA oraz prace nad projektami które ciągle trwają mogę zaprezentować jedynie RnD z Naiada, oraz starego projektu przy którym wykonałem wszystkie FXy :: UPDATE 01 Wodospad potraktowany Frost'em (oraz kilka pierwszych testów z Naiada z tegoż projektu) http://vimeo.com/57354481 Zachęcam do oglądania i komentowania. Serdeczności Adam Edytowane 14 Styczeń 2013 przez Adam_Guzowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beny Napisano 21 Grudzień 2012 Share Napisano 21 Grudzień 2012 Świetne R&D! Zwłaszcza wodospady i viscosity test. Masz świetne oko do detalu. Chciałbym jednak obejrzeć główny strumień większych akwenów zmeshowany i renderowany w czymś innym niż Krakatoe (mental, Vray ... coś nie particlowego), a Kraka dodać tylko do piany, tudzież strumieni podwodnych. To by była miazga! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziadek3D Napisano 21 Grudzień 2012 Share Napisano 21 Grudzień 2012 (edytowane) ..............:))).... poczekam na zderzenie z łaską inspiracji....:))) Edytowane 21 Grudzień 2012 przez dziadek3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 21 Grudzień 2012 Share Napisano 21 Grudzień 2012 w czym renderowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ApaczoS Napisano 21 Grudzień 2012 Share Napisano 21 Grudzień 2012 Test_013 miażdży. Moje ulubione :) Na ilu jajkach symulowało się te 100 hrs? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 21 Grudzień 2012 Share Napisano 21 Grudzień 2012 Dziadek 3d- zwróć uwagę na słowo "testy" w treści wątku, to nie miało aspirować do sztuki. Super to wygląda, skala wodospadów powala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziadek3D Napisano 21 Grudzień 2012 Share Napisano 21 Grudzień 2012 ja czytam wszystko... o NDA i sygnaturę u Autora....:))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SYmek Napisano 21 Grudzień 2012 Share Napisano 21 Grudzień 2012 Bardzo fajne, gratulacje! Bardzo podoba mi się również sposób prezentacji. Efektownie, ale bez ściemy i klarownie. pozdrawiam, skk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 21 Grudzień 2012 Share Napisano 21 Grudzień 2012 Świetnie to wygląda i moim zdaniem prezentacja też na +. A tak z ciekawości ile to się symulowało? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam_Guzowski Napisano 22 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 22 Grudzień 2012 (edytowane) Dzięki. beny> o siatkę,shader,i render się nie martwię.Z pewnością pojawi się jeszcze nie jedna symulacją w pełnej krasie.To co mnie interesuje w tych testach to zbudowanie swego "pipelineu",który jest różny dla różnych scen (np,inaczej jest przy "ocean extension" a inaczej gdy "zalewasz miasto") plasti> 3dsmax/Krakatoa/Vray ApaczoS> początkowo na 8, później przeniosłem to zabawkę z 32 rdzeniami.Lecz bywało tak,że 2 razy zabrałem połowę rdzeni,aby skończyć inny projekt z FumeFX Xiz0r,SYmek> dzięki legomir> zależy która woda? Najwięcej czasu pochłonęły wodospady, 100h +/-. Termin który założyłem sobie na wodospady to 10 dni na wszystko (wszystkie pasy,czyszczenie,separację kanałów i testy).Ale dodam,że chodziło mi o możliwie dokładne odwzorowanie zachowania wody.Można byłoby to skończyć o wiele szybciej "fakeujac" to i owo :-) dziadek3D> ...... :)) Edytowane 22 Grudzień 2012 przez Adam_Guzowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 22 Grudzień 2012 Share Napisano 22 Grudzień 2012 Super! Fantastycznie to wygląda. Gratki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ApaczoS Napisano 22 Grudzień 2012 Share Napisano 22 Grudzień 2012 początkowo na 8, później przeniosłem to zabawkę z 32 rdzeniami.Lecz bywało tak,że 2 razy zabrałem połowę rdzeni,aby skończyć inny projekt z FumeFX To w sumie tragedii nie ma biorąc pod uwagę jakość i ilość. Dzięki, jesteś śledzony :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baggins Napisano 23 Grudzień 2012 Share Napisano 23 Grudzień 2012 Świetne przykłady. Kawał dobrej roboty. Bardzo jestem ciekaw tych rzeczy, o których piszesz, że są jeszcze pod NDA. Najbardziej dziwi, że zarówno ten reel jak i sąsiedni reel wookey'a nie są jeszcze na froncie. salut t. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ApaczoS Napisano 23 Grudzień 2012 Share Napisano 23 Grudzień 2012 Najbardziej dziwi, że zarówno ten reel jak i sąsiedni reel wookey'a nie są jeszcze na froncie. Panowie obrazków nie porobili to i na froncie nie ma. Żartuję. +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziadek3D Napisano 23 Grudzień 2012 Share Napisano 23 Grudzień 2012 połówki, ćwiartki i szesnastki są dobre w muzyce.... w grafice liczą się tylko pełne tony.....:)))))))))))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rotomonks Napisano 25 Grudzień 2012 Share Napisano 25 Grudzień 2012 Połówka i ćwiartka też może być pełna. A jeszcze te szesnastki... niektórzy (jak Rajmund Roman Polański) mieli ciągoty do takiego zestawu... Testy wyglądają na udane. Polej jeszcze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LISEK Napisano 26 Grudzień 2012 Share Napisano 26 Grudzień 2012 Świetna robota... Dziadku3d ostatnia scene zaliczylbym do calosci, swietnie to wyglada, poza kamera, ktora momentami mechanicznie chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 2 Styczeń 2013 Share Napisano 2 Styczeń 2013 Wyglada to niesamowicie. Czy mozna ustawic Friction dla powierzchni, zeby woda nie poruszala sie po niej jak kulki rteci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 2 Styczeń 2013 Share Napisano 2 Styczeń 2013 Wyglada to niesamowicie. Czy mozna ustawic Friction dla powierzchni, zeby woda nie poruszala sie po niej jak kulki rteci? O właśnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 3 Styczeń 2013 Share Napisano 3 Styczeń 2013 I jeszcze pytanie z innej beczki. Jakie czasy i na jakim sprzęcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam_Guzowski Napisano 3 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 3 Styczeń 2013 (edytowane) Raz jeszcze dziękuję za komentarze .... Reanimator/deshu>... Tak,w Naiadzie możesz ustalić tarcie dla każdego obiektu oddzielnie. Tyle różnych tarć ile obiektów, a nawet ustalić tarcie na bazie mapy BW, lub też animować skryptem... Lucek> czasów nie pamiętam,bo to było już daaawno. Kilka miesięcy temu,a w moim kalendarzu to bardzo dawno.Było i tyle zostało.Aktualny projekt to wodospady.A o czasach i sprzęcie wydaje mi się że pisałem już na poprzedniej stronie. Update... 1080p - http://www.guzowskiadam.com/img/waterfall_mesh_f550.jpg wodospad jak widać ciągle na bazie budowania pipelineu raz jeszcze dzięki a|G Edytowane 3 Styczeń 2013 przez Adam_Guzowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 4 Styczeń 2013 Share Napisano 4 Styczeń 2013 Wspaniale to wszystko wygląda! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 4 Styczeń 2013 Share Napisano 4 Styczeń 2013 Świetna symulacja. Nie można oderwać wzroku :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guffqa Napisano 9 Styczeń 2013 Share Napisano 9 Styczeń 2013 Ogrom! Ponowie pytanie jeślie można się dowiedzieć na jakim sprzęcie to robiłeś ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam_Guzowski Napisano 10 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 10 Styczeń 2013 Pierwsze testy były na 8-rdzeniowej stacji z 16GB RAMu, pozniej jak tylko sie zwolnila docelowa to na nia sie przenioslem, 32-rdzeni,64GB i duzo TB. Z tego co pamietam prawie 35GB RAMu było ciągle wolne.Naiad daje duzo mozliwosci optymalizacji. Jak pisalem wczesniej,zdazalo sie ze musialem zabrac polowe rdzeni do innego projektu. Warto poczekac na cala animacje.Ten wodospad to tylko jeden wodospad i kilka krzaczkow :) Serdcznosci Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się